Publikováno Červenec 26, 200718 r Zdravím.Jsem na dovče a začala mě svítit kontrolka dobíjení.Ujel jsem přes 50 km s tím,že pořád svítila kontrolka dobíjení.Po dojezdu jsem měřil baterii bez nastartovaného motoru a ukazovala hodnotu 12,15 V,ale při nastartovaném motoru ukazuje hodnotu 12,01 V.Tak nevím je to altíkem nebo něco jiného ?Ale ujet přes 50 km na baterku ?
Červenec 26, 200718 r Zdravím.Jsem na dovče a začala mě svítit kontrolka dobíjení.Ujel jsem přes 50 km s tím,že pořád svítila kontrolka dobíjení.Po dojezdu jsem měřil baterii bez nastartovaného motoru a ukazovala hodnotu 12,15 V,ale při nastartovaném motoru ukazuje hodnotu 12,01 V.Tak nevím je to altíkem nebo něco jiného ?Ale ujet přes 50 km na baterku ? když vypneš všechno a necháš nastartováno, tak hodnota by měla být na cca 14,2V -+ a když přidáš, tak se vyhoupne o destinku a po chvíli se ustálí na původní hodnotě. na baterku se dá ujet cca 300km zkontroluj pojistku na baterce, občas to tak zoxiduje, tak vyčistit. Upraveno Červenec 26, 200718 r od rolbar
Červenec 26, 200718 r Tipl bych si uhlíky, teď jsem je dělal na fiatu. Když máš dobrou baterku, tak klidně ujedeš delší vzdálenost a pokud uhlík vysí a lehce se dotýká, může to trochu dobíjet ve vyšších otáčkách. I na volnoběh se světly a klimatizací by na baterce mělo být okolo 13,5 V. Alespoň u nafty. Kontrolka dobíjení zhasíná někde kolem 12V, přesně nevím, takže jestli to trochu dobíjí, tak to nepoznáš.
Červenec 26, 200718 r Tipl bych si uhlíky, teď jsem je dělal na fiatu. Když máš dobrou baterku, tak klidně ujedeš delší vzdálenost a pokud uhlík vysí a lehce se dotýká, může to trochu dobíjet ve vyšších otáčkách. I na volnoběh se světly a klimatizací by na baterce mělo být okolo 13,5 V. Alespoň u nafty. Kontrolka dobíjení zhasíná někde kolem 12V, přesně nevím, takže jestli to trochu dobíjí, tak to nepoznáš. taky rády odcházejí diody, každopádně to chce proměřit Upraveno Červenec 26, 200718 r od rolbar
Červenec 27, 200718 r Ciste nahodou - nevite, kolik ma takovy altik zivotnost ? Mam nalitano 163000 a zatim gut.
Červenec 27, 200718 r Autor Ještě dodám,že v Unoru mi dělaly repas celého altíku,ale mám to domů přes 500 km......
Červenec 27, 200718 r Ciste nahodou - nevite, kolik ma takovy altik zivotnost ? Mam nalitano 163000 a zatim gut. To by me taky zajimalo protoze me alternator zhruba presne pred rokem zpusobil tu obrovskou 'radost', ze sem jednou jedinkrat s Koktavkou nedojel tam kam sem potreboval a zustal stat. Bylo to mrknu presne kdyz sem mel na tachometru okolo 133 tisic. Alternator se natvrdo zadrel v loziskach, motor nesel ani nastartovat. Bylo to na Slovensku 150 km od domova, no nic prijemneho. Resil sem to vymenou za novy protoze po teto zkusenosti sem repas za zadnou cenu nechtel. Stal me 6500Kc a menil sem ho sam. Prace na par hodin, pristup k tomu altiku byl ale otresny. Sel sem se pak ze srandy zeptat do autorizovaneho servisu kolik by stala vymena u nich a rekli 'Pocitejte s castkou 20-25t Kc'. Dekuji, nechci. Nemam to celkove memu autu za zle, tohle se muze stat podle me na jakemkoliv aute. Octavia Combi Elegance, rv 2002, 1.9 TDi ALH, 66 -> 85-90 kW, bez cipu, aktualne 180t km
Červenec 31, 200718 r Autor Tak opraveno.V servise řekli,že byl jeden uhlík zaskočen ve svém pouzdře.Prý tam drhl o nějaký bordel...... .Tak nevím co je na tom pravda(ještě nikdy se mi tato závada na žádném mém autě nestala,ale je to asi možné) Hlavní je ...bylo to zadarmo.... Upraveno Červenec 31, 200718 r od galaher
Červenec 31, 200718 r čéče,jsi překvapil...zaskoceny uhlik...hadal jsem utrzeny budici drat ci diodovy blok....ale ze toto..??
Červenec 31, 200718 r Ciste nahodou - nevite, kolik ma takovy altik zivotnost ? Mam nalitano 163000 a zatim gut. Repasovali jsme na TDI v 250 000. Dobíjel, ale hlučela ložiska.
Únor 21, 200817 r Repasovali jsme na TDI v 250 000. Dobíjel, ale hlučela ložiska. Tak taky altík po repasu. Najeto 250tkm. Mechanik se divil, že tolik vydržel. Taky už hučela ložiska jinak dobíjel ale jak těžko říct. Dle mechanika blbnul regulátor tak na něm něco spravoval.??? Ložiska byla už prej dost zapečená, že to nešlo vylisovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.