Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahoj mam octavii 1.8t 20V rok 1998. Normalne jedu rozjizdim to, otacky jdou nahoru nejednou spadnou a zase jdou nahoru. nevim proc to dela. Mam to auto chvili tak nevim jestli je to normalni. Poradte mi prosim co stim.

ahoj mam octavii 1.8t 20V rok 1998. Normalne jedu rozjizdim to, otacky jdou nahoru nejednou spadnou a zase jdou nahoru. nevim proc to dela. Mam to auto chvili tak nevim jestli je to normalni. Poradte mi prosim co stim.

Jak spadnou, na jak dlouho, jaká pauza? Může být taky plynovým pedálem. Pokud se nepletu, je to potenciometr. Lanko se už nepoužívá. Zkus si někde půjčit a vyměnit.

  • 2 týdny později...

Mám podobný problém.Například jedu klidně,stabilní rychlostí,řekněme 90km/hod.Najednou potřebujete trochu na to šlápnout.Přišlápnu teda plyn,začíná zrychlovat a najednou auto jakoby cukne a výkon se na cca 1-2 s ztratí.Po této prodlevě zrychluje dál.Je to velice nepatrné,ale je to tam.Nedělá to vždycky.Stejně tak se to mi to stává,když chci třeba z křižovatky rychle vypálit,hlavně když to chci roztáhnout trochu víc na 3.rychlost,ale jak už jsem psal,není to pravidlem. Jedná se o 1,8T r.v.12/99 AGUNevíte co by tohle mohlo být,přemýšlel jsem nad turbem,ale raději bych tuhle myšlenku opustil,ty ceny jsou hrozný !

Budu opravdu rád za každý tip

Díky.

Ahoj, měl jsem to samé. Diagnostika ukázala lambdu - vyměnil jsem jí ( 1900Kč ) a je klid. 1,8 20V turbo AGU

Díky moc,zkusím to vyměnit.Je složitá montáž?Dá se to zvládnout svépomoci nebo musím do servisu.Máš nějaký tip kde ji sehnat za rozumný peníz?Ukáže se chyba lamdy na VAGU?

Díky moc,zkusím to vyměnit.Je složitá montáž?Dá se to zvládnout svépomoci nebo musím do servisu.Máš nějaký tip kde ji sehnat za rozumný peníz?Ukáže se chyba lamdy na VAGU?

Chyba se ukáže na vagu ( nejdřív se připoj a vyměň jí pokud to ukáže že je vadná - pokud né tak máš jinej problém jak já ), výměna tak minutu, ale musíš pod auto, lambdu kup pouze novou - né použitou.

Díky moc,zkusím to vyměnit.Je složitá montáž?Dá se to zvládnout svépomoci nebo musím do servisu.Máš nějaký tip kde ji sehnat za rozumný peníz?Ukáže se chyba lamdy na VAGU?

Chyba se ukáže na vagu ( nejdřív se připoj a vyměň jí pokud to ukáže že je vadná - pokud né tak máš jinej problém jak já ), výměna tak minutu, ale musíš pod auto, lambdu kup pouze novou - né použitou.

A kydž to nebude lambda?Co by připadalo v úvahu dále...?

  • 2 týdny později...

Tak jsem zkusil vyměnit lambda sondu a ztím je klid,uvidíme jak se to bude chovat dál.Bylo by super,kdyby to bylo vyřešeno...

  • 2 týdny později...
  • Autor
ahoj mam octavii 1.8t 20V rok 1998. Normalne jedu rozjizdim to, otacky jdou nahoru nejednou spadnou a zase jdou nahoru. nevim proc to dela. Mam to auto chvili tak nevim jestli je to normalni. Poradte mi prosim co stim.

Jak spadnou, na jak dlouho, jaká pauza? Může být taky plynovým pedálem. Pokud se nepletu, je to potenciometr. Lanko se už nepoužívá. Zkus si někde půjčit a vyměnit.

spadnou na chvili treba o ticis otacek pak se auto rozjizdi dal a treba zase spadnou. ted se mi to stava casteji

  • Autor
ahoj mam octavii 1.8t 20V rok 1998. Normalne jedu rozjizdim to, otacky jdou nahoru nejednou spadnou a zase jdou nahoru. nevim proc to dela. Mam to auto chvili tak nevim jestli je to normalni. Poradte mi prosim co stim.

Jak spadnou, na jak dlouho, jaká pauza? Může být taky plynovým pedálem. Pokud se nepletu, je to potenciometr. Lanko se už nepoužívá. Zkus si někde půjčit a vyměnit.

spadnou na chvili treba o ticis otacek pak se auto rozjizdi dal a treba zase spadnou. ted se mi to stava casteji. jo byl jsem v servise tam to projeli i na pocitaci a pry tam nic neni za chybu.

Kluci diagnostika motoru není nic moc určujícího. Může se to náhodou trefit a taky nee. Může to bejt i špinavá klapka, váha nebo potenciometr klapky, zapalovací stupeň. Každopádně je nejlepší nejdřív přečíst auto VAGem a zamyslet se co tím chtělo říct. Já jen abyste neměli doma "kampeličku". I když auto píše, že je vadná lambda, nemusí to bejt lambda.

Kontrola zadarmo, jest, že zkontroluješ podtalkové hadice a výfukové potrubí a zkontroloval koncový stupeň zapalování. Pak bych připojil VAG. Zkusil bych vyčistit váhu vzduchu, klapku (tu pak ještě přizpůsobil), změřil tlak paliva, emise a vidělo by se.... Asi zdlouhavé, ale určitě účinější než jen přemýšlet co by to asi bylo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.