Schlumpf Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 ahoj kluci a holky... mam malinkej problemek... nestartuje mi fabie (ja vim, co hledam tady v OC, ale mam tam ORS 1.8T moturecek). kdyz je studena tak chytne hned na poprve, kdyz je tepla tak zalezy jakou ma naladu. normalne toci a proste nenastartuje. nekdy na potreti, nekdy 8krat musim tocit klickem. a posledne na dalnici se vypnul motor a uz nesel nastartovat. az kdyz byl studenej motor pak nastartoval. mate nakej napad? mel to nekdo? ze by treba relatko naky? dekuji vam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Ahoj jj vim že tam máš ereso :-))))))hele co takhle udělat DIAG co to hlásí a pak se do toho pustit....???může toho být víc hlavně bych překontroloval to co si na elektrice předělával ....všechny spoje uprav.....!! Mrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Ahoj, omlouvam se,ze se vmesuju do debaty,ale ted jsem ve ctvrtek pozde vecer u Turnova potkal zapichlou 1.8T,zlutou z Liberce, Michal F pry zna. Samozrejme jsem zastavil a chtel jsem kolegovi nabidnou pomoc. na otazku Co se stalo mi odpovedel: Nevim,jedu a najednou to chciplo behem jizdy a nechce to naskocit. Vubec jsme to nemohli nastartovat......Bohuzel jsem musel jet a pricinu se mi nepodarilo zjisit . Nicmene mozna to bude stejny problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schlumpf Vloženo 7. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 zitra vecer to jeste jednou skontroluju celou elektriku blaznivou. ukazovalo mi to chybu ze prej je nizkej proud na kontaktu 30. to je myslim proud pres zapinani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 zitra vecer to jeste jednou skontroluju celou elektriku blaznivou.ukazovalo mi to chybu ze prej je nizkej proud na kontaktu 30. to je myslim proud pres zapinani. Kontakt 30 je stálých 12V - červený drát. Zkontroluj celé vedení od baterky, třeba se chybička vloudila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Tohle se mi občas stávalo u mojeho bývalého BMW 325i (e30). Sem tam se mi stalo, že chcípnul motor za jízdy a to i tehdy když byl pod plynem. Po zastavení někdy naskočil na poprvé, někdy mu to trvalo trochu déle. Příčina - špatný kontakt v kabelech vedoucích ke vstřikům, občas se to nějak blbě pohlo a vstřiky přestaly dávat do motoru benzín. Tak zkus mrknout na tohle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schlumpf Vloženo 8. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 tak to na ty striky se mrknu, pripada mi to ze nedostava benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Ahoj koukni na relé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedo.miki Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Relé čo spína Zapalovanie,alebo relé benzin .pumpy.Nepíšeš či pumpu počuť po zapnutí klúča.Treba pozrieť či dáva iskru,lebo to môže byť snímač hornej úvrate. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazz2 Vloženo 12. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2007 Nemali tie 1.8T problémy so zapľovacími cievkami? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OlafR Vloženo 17. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2007 tak to na ty striky se mrknu, pripada mi to ze nedostava benzin Zkontroloval bych tlak v palivovém systému. Studený motor chytne líp proto, že řídící jednotka nechává otevřené trysky delší dobu než při provozní teplotě motoru. Pokud je nízký tlak paliva, jede teplý motor hůř, než studený. Občasné vypnutí motoru při jízdě jen nasvědčuje vadnému čerpadlu. Tato závada by se ovšem měla projevit na výčtu závad z paměti řídící jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schlumpf Vloženo 23. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 uz jsem najel 3000km a nic uz se nestalo. jen blbe startuje. zatim jsem na to nekoukal, nebyl cas. ale vycetl jsem pocitac a rika mi to chybu 18010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.