Publikováno Srpen 5, 200718 r ahoj kluci a holky... mam malinkej problemek... nestartuje mi fabie (ja vim, co hledam tady v OC, ale mam tam ORS 1.8T moturecek). kdyz je studena tak chytne hned na poprve, kdyz je tepla tak zalezy jakou ma naladu. normalne toci a proste nenastartuje. nekdy na potreti, nekdy 8krat musim tocit klickem. a posledne na dalnici se vypnul motor a uz nesel nastartovat. az kdyz byl studenej motor pak nastartoval. mate nakej napad? mel to nekdo? ze by treba relatko naky? dekuji vam
Srpen 6, 200718 r Ahoj jj vim že tam máš ereso :-))))))hele co takhle udělat DIAG co to hlásí a pak se do toho pustit....???může toho být víc hlavně bych překontroloval to co si na elektrice předělával ....všechny spoje uprav.....!! Mrs
Srpen 6, 200718 r Ahoj, omlouvam se,ze se vmesuju do debaty,ale ted jsem ve ctvrtek pozde vecer u Turnova potkal zapichlou 1.8T,zlutou z Liberce, Michal F pry zna. Samozrejme jsem zastavil a chtel jsem kolegovi nabidnou pomoc. na otazku Co se stalo mi odpovedel: Nevim,jedu a najednou to chciplo behem jizdy a nechce to naskocit. Vubec jsme to nemohli nastartovat......Bohuzel jsem musel jet a pricinu se mi nepodarilo zjisit . Nicmene mozna to bude stejny problem?
Srpen 7, 200718 r Autor zitra vecer to jeste jednou skontroluju celou elektriku blaznivou. ukazovalo mi to chybu ze prej je nizkej proud na kontaktu 30. to je myslim proud pres zapinani.
Srpen 7, 200718 r zitra vecer to jeste jednou skontroluju celou elektriku blaznivou.ukazovalo mi to chybu ze prej je nizkej proud na kontaktu 30. to je myslim proud pres zapinani. Kontakt 30 je stálých 12V - červený drát. Zkontroluj celé vedení od baterky, třeba se chybička vloudila
Srpen 8, 200718 r Tohle se mi občas stávalo u mojeho bývalého BMW 325i (e30). Sem tam se mi stalo, že chcípnul motor za jízdy a to i tehdy když byl pod plynem. Po zastavení někdy naskočil na poprvé, někdy mu to trvalo trochu déle. Příčina - špatný kontakt v kabelech vedoucích ke vstřikům, občas se to nějak blbě pohlo a vstřiky přestaly dávat do motoru benzín. Tak zkus mrknout na tohle.
Srpen 8, 200718 r Relé čo spína Zapalovanie,alebo relé benzin .pumpy.Nepíšeš či pumpu počuť po zapnutí klúča.Treba pozrieť či dáva iskru,lebo to môže byť snímač hornej úvrate.
Srpen 17, 200718 r tak to na ty striky se mrknu, pripada mi to ze nedostava benzin Zkontroloval bych tlak v palivovém systému. Studený motor chytne líp proto, že řídící jednotka nechává otevřené trysky delší dobu než při provozní teplotě motoru. Pokud je nízký tlak paliva, jede teplý motor hůř, než studený. Občasné vypnutí motoru při jízdě jen nasvědčuje vadnému čerpadlu. Tato závada by se ovšem měla projevit na výčtu závad z paměti řídící jednotky.
Srpen 23, 200718 r Autor uz jsem najel 3000km a nic uz se nestalo. jen blbe startuje. zatim jsem na to nekoukal, nebyl cas. ale vycetl jsem pocitac a rika mi to chybu 18010
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.