Přejít na obsah

1.8T vypina za jizdy


Schlumpf

Doporučené příspěvky

ahoj kluci a holky...

mam malinkej problemek...

nestartuje mi fabie (ja vim, co hledam tady v OC, ale mam tam ORS 1.8T moturecek).

kdyz je studena tak chytne hned na poprve, kdyz je tepla tak zalezy jakou ma naladu. normalne toci a proste nenastartuje. nekdy na potreti, nekdy 8krat musim tocit klickem.

a posledne na dalnici se vypnul motor a uz nesel nastartovat. az kdyz byl studenej motor pak nastartoval.

mate nakej napad? mel to nekdo?

ze by treba relatko naky?

dekuji vam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, omlouvam se,ze se vmesuju do debaty,ale ted jsem ve ctvrtek pozde vecer u Turnova potkal zapichlou 1.8T,zlutou z Liberce, Michal F pry zna. Samozrejme jsem zastavil a chtel jsem kolegovi nabidnou pomoc. na otazku Co se stalo mi odpovedel: Nevim,jedu a najednou to chciplo behem jizdy a nechce to naskocit. Vubec jsme to nemohli nastartovat......Bohuzel jsem musel jet a pricinu se mi nepodarilo zjisit :(. Nicmene mozna to bude stejny problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zitra vecer to jeste jednou skontroluju celou elektriku blaznivou.

ukazovalo mi to chybu ze prej je nizkej proud na kontaktu 30. to je myslim proud pres zapinani.

Kontakt 30 je stálých 12V - červený drát.

Zkontroluj celé vedení od baterky, třeba se chybička vloudila ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle se mi občas stávalo u mojeho bývalého BMW 325i (e30). Sem tam se mi stalo, že chcípnul motor za jízdy a to i tehdy když byl pod plynem. Po zastavení někdy naskočil na poprvé, někdy mu to trvalo trochu déle. Příčina - špatný kontakt v kabelech vedoucích ke vstřikům, občas se to nějak blbě pohlo a vstřiky přestaly dávat do motoru benzín. Tak zkus mrknout na tohle. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to na ty striky se mrknu, pripada mi to ze nedostava benzin

Zkontroloval bych tlak v palivovém systému. Studený motor chytne líp proto, že řídící jednotka nechává otevřené trysky delší dobu než při provozní teplotě motoru. Pokud je nízký tlak paliva, jede teplý motor hůř, než studený. Občasné vypnutí motoru při jízdě jen nasvědčuje vadnému čerpadlu. Tato závada by se ovšem měla projevit na výčtu závad z paměti řídící jednotky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...