Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

to je divný, já už si teda moc nepamatuju, jak mi to jelo před zásahem do ř.j., ale tyhle dojmy jsem určitě neměl. S tím bych se docela rád svez. Řek bych ti, jestli to je normální. Kde v Praze jseš ?

Ahoj, já jsem na Praze 6 - na Evropské, ale není problém potkat se kdekoliv. Ve středu se chystám do servisu ještě jednou a pokud neuspěju, tak zkusím přesunout tento problém někam do Boleslavi...

Jinak se také chystám na úpravu řídící jednotky, ale nejprve chci mít auto vpořádku ještě před zásahem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o radu jaký olej pořídit. LongLife 2 už přestali dodávat, takže bych myslel LongLife 3, ale ve škodovce mi říkali dokonce LongLife 4? Rád bych věděl po kolika kilometrech měnit, myslím každý z uvedených olejů má jiný interval výměny.

A také bych rád jaká norma oleje do 2.0TDi. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat na zkušenosti se zátahem 2.0 TDi z nízkých otáček. Nedávno jsem zkoušel tento motor a zátah od 1800 ot a pak uz tahal a tahal na vsechny rychlosti - proste parada!! A ted jsem zkousel kamaradovu Octu a ta se mi zdala byt tupa jeste ve 2000 ot a zatah zacal az nekde u 2500 ot. a tahala do nejakych 4300 ot! je to mozne a kde by mohla byt chyba? Pak pri nejakem rozjezdu z krizovatky to brutalne zatahlo od tech 1800 ot ale potom uz zase jen od 2500 a to bylo skoro porad ze tahala jen z tech vyssich otacek. Co muze byt pricinou - turbo nebo vaha nebo motor hyn? Pak jsme chvilku stali a ja startoval motor (teply) a na muj vkus strasne dlouho startovala (tak 3x otocila) - je to normalni nebo to jde nejak vyeliminovat aby to startovalo na 1 sup i teple a delaji to vsechny 2l !? Diky

A nemá kamarád 77kW TDI? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat na zkušenosti se zátahem 2.0 TDi z nízkých otáček. Nedávno jsem zkoušel tento motor a zátah od 1800 ot a pak uz tahal a tahal na vsechny rychlosti - proste parada!! A ted jsem zkousel kamaradovu Octu a ta se mi zdala byt tupa jeste ve 2000 ot a zatah zacal az nekde u 2500 ot. a tahala do nejakych 4300 ot! je to mozne a kde by mohla byt chyba? Pak pri nejakem rozjezdu z krizovatky to brutalne zatahlo od tech 1800 ot ale potom uz zase jen od 2500 a to bylo skoro porad ze tahala jen z tech vyssich otacek. Co muze byt pricinou - turbo nebo vaha nebo motor hyn? Pak jsme chvilku stali a ja startoval motor (teply) a na muj vkus strasne dlouho startovala (tak 3x otocila) - je to normalni nebo to jde nejak vyeliminovat aby to startovalo na 1 sup i teple a delaji to vsechny 2l !? Diky

A nemá kamarád 77kW TDI? ;)

Nemá 77 kW, má 2.0 TDi, ale asi to bude mit dobre protoze co jsem ja ted zkousel jinou a on taky jsme se shodli ze to bylo stejne jako jeho a delalo to to same!! Tak nevim? A co je to ten Flesh (prehrani softu?) a kolik to stoji?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat na zkušenosti se zátahem 2.0 TDi z nízkých otáček. Nedávno jsem zkoušel tento motor a zátah od 1800 ot a pak uz tahal a tahal na vsechny rychlosti - proste parada!! A ted jsem zkousel kamaradovu Octu a ta se mi zdala byt tupa jeste ve 2000 ot a zatah zacal az nekde u 2500 ot. a tahala do nejakych 4300 ot! je to mozne a kde by mohla byt chyba? Pak pri nejakem rozjezdu z krizovatky to brutalne zatahlo od tech 1800 ot ale potom uz zase jen od 2500 a to bylo skoro porad ze tahala jen z tech vyssich otacek. Co muze byt pricinou - turbo nebo vaha nebo motor hyn? Pak jsme chvilku stali a ja startoval motor (teply) a na muj vkus strasne dlouho startovala (tak 3x otocila) - je to normalni nebo to jde nejak vyeliminovat aby to startovalo na 1 sup i teple a delaji to vsechny 2l !? Diky

A nemá kamarád 77kW TDI? ;)

Nemá 77 kW, má 2.0 TDi, ale asi to bude mit dobre protoze co jsem ja ted zkousel jinou a on taky jsme se shodli ze to bylo stejne jako jeho a delalo to to same!! Tak nevim? A co je to ten Flesh (prehrani softu?) a kolik to stoji?!

Tak mu to flashnem na naky silnejsi soft co?? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nějak nechápu v čem je problém. ty si děláš servis doma sám? jestli ne, tak bych to neřešil, servis škoda přece musí vědět, kterej olej je doporučenej vzhledem k servisnímu intervalu, tak toho bych se držel...

Longlife 4 ? To je asi nějaká novinka, ani jsem o tom ještě neslyšel. Jestli se nepletu, tak výměna po 30 000 km, resp. to co ti ukáže počítač. Jinak původní norma byla 506 01, pro longlife 3 je to 507 00. Jestli je nový Longlife 4 a říkají Ti ve škodovce že je to v pořádku, tak bych to neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted už to neni Long-life II ani III,ale ted je pod názvem CASTROL EDGE 5w-30 (je to zlatá flaška).......na stránkách www.olejspol.cz ho pořídíš 1L = 380,-kč,maj ho tam sice pod obrázkem long-life III,ale přijde ti už ten novej EDGE.Vzadu na tí nový flašce od Castrol Edge je napsáno longlife 4.....Já už ho použil už naposled.při výměně oleje u OII,ted ho budu lejt i do A6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za cenné rady... Vlastním OII dva týdny a tak se trocha učím :)

for Luke288: samo že si dělám výměnu doma sám, není na tom nic, vyjde mě ani né na polovinu, blázen kdo jezdí do Škodovky...

Musim s tebou jen souhlasit.....hlavně ty praktiky co provozují mechanici v servisu....vypustěj polovinu,pak to dolejou novym olejem a druhá polovina je doma a někdy i filtr se jim moc nechce měnit.....znám,znám.Za takový praktiky jim fakt platit nehodlám.Já na prohlídky nejezdim vůbec,řešim to po svém už léta a zatim bez problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirkasss: a razítko do servisky ti dává kdo?

jinak tyhle výměny mě moc netrápí, jsem asi blázen, ale vzhledem k tomu, že dolejvam každejch 6-7tis km litr oleje, tak se asi "zkazit" nemuze i kdyby v servisu vyměnili jenom pulku.

btw by mě zajímalo, komu z vás se to už opravdu stalo, kdyz tu o tom tak píšete, případně jak jste to zjistili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirkasss: a razítko do servisky ti dává kdo?

jinak tyhle výměny mě moc netrápí, jsem asi blázen, ale vzhledem k tomu, že dolejvam každejch 6-7tis km litr oleje, tak se asi "zkazit" nemuze i kdyby v servisu vyměnili jenom pulku.

btw by mě zajímalo, komu z vás se to už opravdu stalo, kdyz tu o tom tak píšete, případně jak jste to zjistili

Bejvalej spolužák pracuje v autorizovaným servisu,takže to vím jistě co se děje.Mám takovej pocit,že jsi taky psal,že ti po výměně chyběl litr oleje v motoru,bo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirkasss: a razítko do servisky ti dává kdo?

jinak tyhle výměny mě moc netrápí, jsem asi blázen, ale vzhledem k tomu, že dolejvam každejch 6-7tis km litr oleje, tak se asi "zkazit" nemuze i kdyby v servisu vyměnili jenom pulku.

btw by mě zajímalo, komu z vás se to už opravdu stalo, kdyz tu o tom tak píšete, případně jak jste to zjistili

Razítko a záznam v PC servisu je to to nejmenší,stačí 500kč do servisní knížky a je to.Dělám to tak už léta a v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirkasss: a razítko do servisky ti dává kdo?

jinak tyhle výměny mě moc netrápí, jsem asi blázen, ale vzhledem k tomu, že dolejvam každejch 6-7tis km litr oleje, tak se asi "zkazit" nemuze i kdyby v servisu vyměnili jenom pulku.

btw by mě zajímalo, komu z vás se to už opravdu stalo, kdyz tu o tom tak píšete, případně jak jste to zjistili

Bejvalej spolužák pracuje v autorizovaným servisu,takže to vím jistě co se děje.Mám takovej pocit,že jsi taky psal,že ti po výměně chyběl litr oleje v motoru,bo se pletu?

chyběl, ale jakmile se to zjistilo, dostal jsem ten litr zpátky bez jakýhikoli doplatku a bylo tam docela dusno, to jsem mam pocit psal taky. mě jde spíš o to, že jakmile mam razítko v servisce, tak mam jakous takous jistotu a ne, že někdo si tam leje něco(tim neřikam, že vy), za 500 nebo od známýho mu tam někdo dá razítko, pak se motor načne, protože ten olej nebyl uplně to pravý ořechový a chudák pak ten, kdo si to koupí s vědomým, že auto bylo pečlivě servisováno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdes byl ? V jakem servise ? Jinak je to fakt tragicke. MYslim ze je na case udelat listinu servisu. A psat to i se jmeny techniku. Jak dobre tak spatne. Uz vidim situaci kdy prijedes do servisu a zeptas se kdo t bude delat a on pan Opicka. A ty reknes Opicka ? Tak to prase ke svemu autu nepustim. Az se to panu Opickovi stane vicekrat i ten nejvice laxni servis posle Opicku zpet nekam na stromy a ne k autum o))) Mozna fikce ale dokad my Skodovaci nebudeme rvat do Boleslavi na vedeni servisu atd tak nam try auta rozmrdaj cely...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...