Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Sluzebni 2.0TDI je vic v servisu nez na cestach. Po dvou letech najeto cca 150t. Uz druhej motor, druhy turbo. Na cestu delsi nez 1000km nevyrazime bez litru oleje a vody. V servisu si nevi rady, stale meni tesneni a stale bez kyzenyho vysledku...

Naproti tomu mame 1.9 77KW a bez jedinneho problemu...

Slysel jsem od lidi ze Skody, ze ty 2l motory se moc nepovedly...

Ten názor ohledně poruchovosti 2,0 TDi jsem slyšel taky ale myslim,že jde o nějakou tu špatnou sérii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdes byl ? V jakem servise ? Jinak je to fakt tragicke. MYslim ze je na case udelat listinu servisu. A psat to i se jmeny techniku. Jak dobre tak spatne. Uz vidim situaci kdy prijedes do servisu a zeptas se kdo t bude delat a on pan Opicka. A ty reknes Opicka ? Tak to prase ke svemu autu nepustim. Az se to panu Opickovi stane vicekrat i ten nejvice laxni servis posle Opicku zpet nekam na stromy a ne k autum o))) Mozna fikce ale dokad my Skodovaci nebudeme rvat do Boleslavi na vedeni servisu atd tak nam try auta rozmrdaj cely...

Byl jsem v Autostylu na Stodůlkách - tam jsem auto přebíral jako nové. Dívali se tam na mě jako na idiota. Jak prý můžu být nespokojený s takovým "špičkovým" motorem !!! Myslím, že motor 2.0 TDI není úplně špatný po mechanické stránce, ale ten debil, který dělal řídící program by zasloužil zastřelit ! Příští týden nechám motor načipovat a uvidím, jestli se to zlepší. Představa, že bych musel jezdit s něčím takovým ještě tři roky mě dohání k šílenství - raději bych asi to auto zapálil.

Editováno: , autor: tom66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vím,tak bohužel dnešní motory mají nějak divně seřízené turbo.Setkal jsem se s tím vícekrát.Prý kvůli emisím.Stačí dobře odregulovat Turbo,aby dříve plnilo.To by mělo pomoct

Jak to myslíš s tím odregulováním turba ? Turbo je kompletně ovládané řídící jednotkou (vsříknutým množstvím paliva do spalovacího prostoru a ovládáním natočení klapek ve statorové části výfukové turbíny ). Obě tyto veličiny může měnit jen řídící jednotka. Jediná mechanická věc, kterou je možné na turbu nastavit jsou mezní hodnoty natočení klapek ( nebo nastavení geometrie ) turba. Myslíš přestavení těchto mezních hodnot ?

Znám chování proměnné geometrie u JTD motoru - tam je to velice jednoduché - hned po nastartování se turbo nastaví na maximální účinnost a je na ni nastaveno ve všech provozních režimech. Jedině při překročení mezního plnícího tlaku jednotka mění geometrii lopatek a snižuje tak tlak.

Je možné, že TDI měmí geometrii ( na vyšší účinnost ) jen pokud je to potřeba ??? To by vysvětlovalo tu strašnou prodlevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdes byl ? V jakem servise ? Jinak je to fakt tragicke. MYslim ze je na case udelat listinu servisu. A psat to i se jmeny techniku. Jak dobre tak spatne. Uz vidim situaci kdy prijedes do servisu a zeptas se kdo t bude delat a on pan Opicka. A ty reknes Opicka ? Tak to prase ke svemu autu nepustim. Az se to panu Opickovi stane vicekrat i ten nejvice laxni servis posle Opicku zpet nekam na stromy a ne k autum o))) Mozna fikce ale dokad my Skodovaci nebudeme rvat do Boleslavi na vedeni servisu atd tak nam try auta rozmrdaj cely...

Byl jsem v Autostylu na Stodůlkách - tam jsem auto přebíral jako nové. Dívali se tam na mě jako na idiota. Jak prý můžu být nespokojený s takovým "špičkovým" motorem !!! Myslím, že motor 2.0 TDI není úplně špatný po mechanické stránce, ale ten debil, který dělal řídící program by zasloužil zastřelit ! Příští týden nechám motor načipovat a uvidím, jestli se to zlepší. Představa, že bych musel jezdit s něčím takovým ještě tři roky mě dohání k šílenství - raději bych asi to auto zapálil.

napiš mi do SZ nějakej kontakt na sebe. Jezdím do Prahy směrem od letiště několikrát týdně, tak bych se mohl zastavit, protože to, co o tom motoru píšeš je divný. On sice za hovno stojí, ale pokud je o.k. (myslím jako pokud zrovna něco neodešlo, což je běžný), tak docela dobře jede. Nedávej to čipovat, pokud si myslíš, že to v pořádku není. Mimochodem, kam to chceš dát čipovat ?

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdes byl ? V jakem servise ? Jinak je to fakt tragicke. MYslim ze je na case udelat listinu servisu. A psat to i se jmeny techniku. Jak dobre tak spatne. Uz vidim situaci kdy prijedes do servisu a zeptas se kdo t bude delat a on pan Opicka. A ty reknes Opicka ? Tak to prase ke svemu autu nepustim. Az se to panu Opickovi stane vicekrat i ten nejvice laxni servis posle Opicku zpet nekam na stromy a ne k autum o))) Mozna fikce ale dokad my Skodovaci nebudeme rvat do Boleslavi na vedeni servisu atd tak nam try auta rozmrdaj cely...

Byl jsem v Autostylu na Stodůlkách - tam jsem auto přebíral jako nové. Dívali se tam na mě jako na idiota. Jak prý můžu být nespokojený s takovým "špičkovým" motorem !!! Myslím, že motor 2.0 TDI není úplně špatný po mechanické stránce, ale ten debil, který dělal řídící program by zasloužil zastřelit ! Příští týden nechám motor načipovat a uvidím, jestli se to zlepší. Představa, že bych musel jezdit s něčím takovým ještě tři roky mě dohání k šílenství - raději bych asi to auto zapálil.

napiš mi do SZ nějakej kontakt na sebe. Jezdím do Prahy směrem od letiště několikrát týdně, tak bych se mohl zastavit, protože to, co o tom motoru píšeš je divný. On sice za hovno stojí, ale pokud je o.k. (myslím jako pokud zrovna něco neodešlo, což je běžný), tak docela dobře jede. Nedávej to čipovat, pokud si myslíš, že to v pořádku není. Mimochodem, kam to chceš dát čipovat ?

Ahoj, zkoušel jsem Ti poslat SZ - máš ale přeplněnou schránku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Potřeboval by jsem poradit jak na mojí Octě 2.0 TDi vyměnit palivový filtr. Co jsem se díval, tak se asi odšroubují šrouby (5 ks) a je tam jen vložka, která se vytáhne a vloží nová (těsnění se zřejmě dává také nové), ale jak se vypustí stará nafta? A co hadičky můžou zůstat napojené nebo se taky oddělávají? U staré Octávky to bylo jednoduché, vyšroubovala se patrona a v ní už stará nafta byla. Nechce se mi jezdit zbytečně do servisu, když se to dá udělat doma. A pokud se ta nafta vypustí, tak je asi dobré po vsunutí nové vložky ji zalít naftou? A kolik stojí takový filtr +- ? Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval by jsem poradit jak na mojí Octě 2.0 TDi vyměnit palivový filtr. Co jsem se díval, tak se asi odšroubují šrouby (5 ks) a je tam jen vložka, která se vytáhne a vloží nová (těsnění se zřejmě dává také nové), ale jak se vypustí stará nafta? A co hadičky můžou zůstat napojené nebo se taky oddělávají? U staré Octávky to bylo jednoduché, vyšroubovala se patrona a v ní už stará nafta byla. Nechce se mi jezdit zbytečně do servisu, když se to dá udělat doma. A pokud se ta nafta vypustí, tak je asi dobré po vsunutí nové vložky ji zalít naftou? A kolik stojí takový filtr +- ? Díky za rady.

No v servise by měli odsávat naftu před ten šroub, jestli to dělají otázka že ? Jinak samozřejmě stačí hadičky necháš tak jak jsou , odšroubuješ těch 5 šroubů, dáš to celé nějak nabok a pak vyndáš tu vložku filtru. Mi šla pěkně blbě, nevím jestli v servise mají nějakou pomůcku ale pak jsem to vyndal. Prostředek, taková platová trubice zůstává. Pak můžeš něčím odsán naftu, určitě po instalaci nové vložky bych naftu do filtru dolil a pak přiklopit, zašroubovat. Práce na 15 mninut ? Myslím, že je to v poho, už jsem si to taky dělal. Tak hodně zdaru a cena vložky už nevím cca 600-700 od championu. Ale možná si to už přesně nepamatuju jen vím že to bylo +- stejné jako u O1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky. A nevis jestli se k tomu filtru prodavaji (jako soucast baleni) i ty tesneni? Nekde na netu jsem nasel obrazek slozeni toho filtru a bylo tam vykresleno teseni velke okolo vrchu filtru a pak jeste nejake mensi (v nakresu v sobe melo cca 3 dirky - nevim presne ale bylo pod stejnym cislem popisu) a bylo umistemo nekde na te plastove trubici uvinitr?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky. A nevis jestli se k tomu filtru prodavaji (jako soucast baleni) i ty tesneni? Nekde na netu jsem nasel obrazek slozeni toho filtru a bylo tam vykresleno teseni velke okolo vrchu filtru a pak jeste nejake mensi (v nakresu v sobe melo cca 3 dirky - nevim presne ale bylo pod stejnym cislem popisu) a bylo umistemo nekde na te plastove trubici uvinitr?!

Jasně že je, je to součástí balení ve filtru. Ale vždy kupuji značkové filtry, tak jen ať třeba nekoupíš nějaký no name. Já jdu vždy buď champion, mann nebo bosch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rezonace při ubrání plynu,nebo při řazení odněkud ze zadní části vozu.Připadá mě to na výfuk,ale nevím.Další pazvuk se vyskytuje při lehkém přidání plynu mezi 1000-1500ot/min..takové houkání.. měkde od motoru ..už to tady někdo zmiňoval,ale nevím čím by to mohlo být.Ví někdo????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim vsechny, tak jsem mesic po zaruce v nedeli jedu po dalnici a v cca 120km/hod jsem seslapl plyn a auto naprosto bez reakce proslapl jsem na podlahu a obsolutne zadne zrychleni.Tak jsem zastavil zkontroloval olej, chod motoru na volnobeh a vse OK.Znova jsem auto nastartoval a od te chvili jiz zase bezi jako hodinky.Nesetkal jsem se stim nekdo ?

V servise taky nevedli, tohle ukazala diagnostika VAS.

Zjistena zavada

16618 P0234 000

Regulace plnícího tlaku

regulační mez překročena

Takze vysledek takovy ze mam auto doma ale nevim co snim presne je v servise taky nevedej a ja se jen modlim abych nekde nezustal viset.

Tak kdyby nekdo vedel ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mě nouzák. mě se stalo to samý, když jsem to měl chiplý, turbo prostě tlačilo víc, než měla řídící jednotka nastavenou maximální povolenou mez. podle hlášení by to i odpovídalo. jenže mě se to stalo, když jsem jí drtil do brutálního stoupání na čtyřku, abych vyzkoušel, co umí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netunil jsi motor?

a co jako, kdyby jo ?

Pak by asi záleželo jak je to udělané, né každá úprava je OK ;)

to jistě, ale to se neprojeví jako náhodná ztráta výkonu po ujetí x tisíc km, ale stávalo by se to v určitým režimu pravidelně. To by byla podobná blbost, jako když ty podfukáři z ABC tuning tvrdili, že si jejich SW musí "sednout", než dosáhne optima ! Proto mi ten dotaz stran čipování přišel v tomhle kontextu dost mimo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...