Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

vorlajz, bburago a komárek - :mellow::kol-74:

vorlajz, bburago a komárek - :mellow::kol-74:

radši jsem to změnil, nechci vyvolávat hádky.. :worthy

vorlajz, bburago a komárek - :mellow::kol-74:

radši jsem to změnil, nechci vyvolávat hádky.. :worthy

tos nemusel, jen jste fakt dost daleko od tématu ;)

sme no, právě proto radši nebudu rozpoutávat rozpoutané..

K tématu: myslím, že to bude ten zmiňovaný turbo efekt.. nebo je možné že máš povytaženou hadici od turba k chladiči. Měl jsem to na 1,9 66kW..?

Nejezdil jsi někde mimo silnice? Že by se ti ta hadice mohla povytáhnout?

netěsná hadice turba vypadá úplně jinak, navíc dělá kravál, kterej si s ničím nespleteš. Přestaňte to zkoumat, je to normální.

Od napsání tohodle příspěvku to neudělalo ani jednou takže to bylo asi jenom něco vyjímečnýho.

To je dobře! Hlavně ať auto slouží, šéfe..

Teda aj mna by zaujimalo cim to moze byt, lebo sice mam iny TDI, stava sa mi to tiez.

Mierne zrychlujem a auto na zlomok sekundy cukne akoby na zlomok casu vypadlo davkovanie zmesi a ci je to palivo alebo vzduch to netusim, ale stava sa to v priemere snad kazdych 100km a ja sa len modlim aby sa to nestalo raz pri predbiehani a na dlhsie.

Inak stavalo sa mi to aj na HTP tak neviem, asi je to moda novych koncrnovych aut.

Tiez ma potesi zmysluplne vysvetlenie, ak ho tu niekto bude mat.

Není možné, že to je nahromaděný olej z odvětrání klikovky, který jednou za čas prostě vklouzne do sání a v motoru prostě vzplane?

Někde tady na fóru jsem o tom četl, ale už nevím kde to bylo B)

Upraveno od Komárek

no to by asi cuklo dopredu nie?

Muze to byt reakce egr kdy se vypina.U 77kw okty se musel dokonce doupravit softwer aby ten prechod byl plynulejsi a ne takovy skub.Ja jsme egr vyradil uplne z cinnosti na sve O1 1.9TDI.Muze ty byt taky tim ze si proste vse seda, mas precejen 1800km coz je uplne novy nezajety motor.

Mám 2.0TDi a tohle se mi stalo během dvou dní asi 4x, předtím nic a potom už taky nic, už je to 2 týdny a nic. Pokaždé, když to cuklo jsem jel po dálnici, se zařazenou šestkou, zrychloval jsem, ale zvolna a cuklo to. Připadlo mě to, jako kdyby vypadl na jeden cyklus válec. Jinak stejně tak mě cukala fabie, když se přepínala z benzínu na LPG :)

Upraveno od Seiger86

Mám 2.0TDi a tohle se mi stalo během dvou dní asi 4x, předtím nic a potom už taky nic, už je to 2 týdny a nic. Pokaždé, když to cuklo jsem jel po dálnici, se zařazenou šestkou, zrychloval jsem, ale zvolna a cuklo to. Připadlo mě to, jako kdyby vypadl na jeden cyklus válec. Jinak stejně tak mě cukala fabie, když se přepínala z benzínu na LPG :)

Ted si vybavuji ze kolega mel a dokonce snad porad i ma stejny problem.Prehravali mu 2X soft a nic.

Pánové mám stejný problém se startem teplého motoru /start za studena perfektní/. Dám k dobru svůj postřeh, abychom mohli debatovat. Pokud nabiji baterku,auto startuje tak týden až dva perfektně,pak klesne napětí na 12.3V a zase to začne zlobit.Brácha má ten problém taky, pokud nabije tak OK. Někdo tady mluvil o startéru, jestli tady není problém? Nabijejte a můžeme debatovat.Díky RGB

tak mám doma sadu funglovek vstřikovačů v zalepených krabičkách. Kdyby měl někdo zájem, za mrzkej peníz jsou k dispozici.

Kolik stojí takové vstřikovače?

Dneska znova cuk, už mě to s**e :angry:

Dneska znova cuk, už mě to s**e :angry:

nemůže mít na toto cukání vliv třeba nafta???

Dneska znova cuk, už mě to s**e :angry:

Jednoduchý , dej to do servisu a ať se starají . Já bych tam byl pořád mít takový problém. Kliděně bych jim to auto tam nechal ať sním celý týden jezdí a musí potom poznat kde je problém.

Jednoduchý , dej to do servisu a ať se starají . Já bych tam byl pořád mít takový problém. Kliděně bych jim to auto tam nechal ať sním celý týden jezdí a musí potom poznat kde je problém.

Správně! Za své peníze si zasloužíme více než jen nevěřícné kroucení hlavou a slova typu: to je v pohodě..od techniků ze Škody :w00t1:

mal som rovnaky problem (2.0 Tdi), dal som to v servise pri prehliadke ako zavadu a prepalili software riadiacej jednotky na novsiu verziu a uz som to odvtedy necitil, je to vada o ktorej v servisoch vedia.

bola to riadna haluz lebo to kolidovalo s funkciou DSG preovodovky pac prevodovka asi pochopila ako by som uvolnil plyn a hodila o 1 rychlost hore, nasledne sa dostal motor do zaberu, prevodovka zistila ze ma vyssi prevod na dane otacky a zas preradila naspet takze okrem pauzy motora este faux-pas prevodovky a tu uz vazne zakyvalo s autom. a tendencia vyskytu sa cim dalej zvysovala az kym som to dal odstranit.

nemůže mít na toto cukání vliv třeba nafta???

Neberu žádný šmejdy, normálně jezdí OMW, nebo Globus(na to jezdí i otec s MB E320 CDI) a bez problémů

tohle nemá s kvalitou paliva nic společnýho. To by vypadalo úplně jinak.

Neberu žádný šmejdy, normálně jezdí OMW, nebo Globus(na to jezdí i otec s MB E320 CDI) a bez problémů

Na ten Globus bych moc nevsázel. Můj známí tam dělal a nikdy by jsi tam benzín nebo naftu nekoupil.

tohle nemá s kvalitou paliva nic společnýho. To by vypadalo úplně jinak.

áá, pán vševědoucí promluvil.

Upraveno od Komárek

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.