Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Teda aj mna by zaujimalo cim to moze byt, lebo sice mam iny TDI, stava sa mi to tiez.

Mierne zrychlujem a auto na zlomok sekundy cukne akoby na zlomok casu vypadlo davkovanie zmesi a ci je to palivo alebo vzduch to netusim, ale stava sa to v priemere snad kazdych 100km a ja sa len modlim aby sa to nestalo raz pri predbiehani a na dlhsie.

Inak stavalo sa mi to aj na HTP tak neviem, asi je to moda novych koncrnovych aut.

Tiez ma potesi zmysluplne vysvetlenie, ak ho tu niekto bude mat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muze to byt reakce egr kdy se vypina.U 77kw okty se musel dokonce doupravit softwer aby ten prechod byl plynulejsi a ne takovy skub.Ja jsme egr vyradil uplne z cinnosti na sve O1 1.9TDI.Muze ty byt taky tim ze si proste vse seda, mas precejen 1800km coz je uplne novy nezajety motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 2.0TDi a tohle se mi stalo během dvou dní asi 4x, předtím nic a potom už taky nic, už je to 2 týdny a nic. Pokaždé, když to cuklo jsem jel po dálnici, se zařazenou šestkou, zrychloval jsem, ale zvolna a cuklo to. Připadlo mě to, jako kdyby vypadl na jeden cyklus válec. Jinak stejně tak mě cukala fabie, když se přepínala z benzínu na LPG :)

Editováno: , autor: Seiger86
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 2.0TDi a tohle se mi stalo během dvou dní asi 4x, předtím nic a potom už taky nic, už je to 2 týdny a nic. Pokaždé, když to cuklo jsem jel po dálnici, se zařazenou šestkou, zrychloval jsem, ale zvolna a cuklo to. Připadlo mě to, jako kdyby vypadl na jeden cyklus válec. Jinak stejně tak mě cukala fabie, když se přepínala z benzínu na LPG :)

Ted si vybavuji ze kolega mel a dokonce snad porad i ma stejny problem.Prehravali mu 2X soft a nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové mám stejný problém se startem teplého motoru /start za studena perfektní/. Dám k dobru svůj postřeh, abychom mohli debatovat. Pokud nabiji baterku,auto startuje tak týden až dva perfektně,pak klesne napětí na 12.3V a zase to začne zlobit.Brácha má ten problém taky, pokud nabije tak OK. Někdo tady mluvil o startéru, jestli tady není problém? Nabijejte a můžeme debatovat.Díky RGB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduchý , dej to do servisu a ať se starají . Já bych tam byl pořád mít takový problém. Kliděně bych jim to auto tam nechal ať sním celý týden jezdí a musí potom poznat kde je problém.

Správně! Za své peníze si zasloužíme více než jen nevěřícné kroucení hlavou a slova typu: to je v pohodě..od techniků ze Škody :w00t1:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mal som rovnaky problem (2.0 Tdi), dal som to v servise pri prehliadke ako zavadu a prepalili software riadiacej jednotky na novsiu verziu a uz som to odvtedy necitil, je to vada o ktorej v servisoch vedia.

bola to riadna haluz lebo to kolidovalo s funkciou DSG preovodovky pac prevodovka asi pochopila ako by som uvolnil plyn a hodila o 1 rychlost hore, nasledne sa dostal motor do zaberu, prevodovka zistila ze ma vyssi prevod na dane otacky a zas preradila naspet takze okrem pauzy motora este faux-pas prevodovky a tu uz vazne zakyvalo s autom. a tendencia vyskytu sa cim dalej zvysovala az kym som to dal odstranit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...