Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

EGR ne,ten při je při akceleravi vypnut.Čím to měli dělat ví oni sami.Ve škodovce Canový Vag nemají tak přenosným Vasem

No vzdyt ten meli napojeny VAS (sice jen jak to stalo ne za jizdy) ale zadna zavada tam nebyla. A ono se to tim pristrojem da nejak testovat i za jizdy? a na co by mohli nebo nemohli za jizdy prijit - myslim tim ze by se jim ukazalo ze to turbo nejak spatne spina nebo je vaha nacata - dle hodnot? tak nevim proc mi to nenabidli?

Editováno: , autor: asua
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přečti si pořádně moje příspěvky-příspěvek 37.Přeci já stolař nebudu učit kluky ve škodovce,co jsou to logy 10 a 11,jak to mají měřit a porovnávat né? ;) ;)

no to jsem cetl a vedel jsem to, ale s tou spojkou se na to jaksi zapomelo kdyz vycetli ty zavady a zadne tam nebyli. A ty logy se daji i tim VASem vycist nebo se to musi pres nejaky program v notasu? ty logy jsou predpokladam nejaka cisla?

zkusim jezdit a kdyz to bude delat porad tak tam jeste zajedu at mi vyctou ty logy a uvidime.

Ted me jeste napadnul znamy a ma v jinem servisu zname a tak to zkusim prehnat jeste pres nej a uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

špatně čteš.Už jsem psal,jaké logy mají udělat.Oni ví.

Zde jen příklad.Je tu vše.Otáčky,požadované a skutečné hodnoty na turbu,váze,teplota.egr.Takhe se jim to nezobrazí,ale jistě budou vedět co a jak.

Ja temto vecem nerozumim tak proto se Ti zda ze se porad ptam asi dokola. Oni mi to takhle i vytisknou? Nebo si budu muset ty hodnoty opsat? Zkusim jeste toho znameho a tam at to napoji a vyzkouseji jak pises.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se stav.Do Ceskeho Tesina to nemas daleko.tel snad jeste na me mas ne?Udelame log,

Zkusim jeste tady tu Ostravu a jestli to nevyjde tak popatram po Tvem telefonu a jestli ho nenajdu tak Ti napisu a nejak se spojime a prijel bych do Tesina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já jsem ze Štramberka,klidně ti to naloguju.Jinak,pokud tomu nerozumíš,to neva,ale alespoň čti moje přispěvky pořádně.Ptáš se na věci,které jsem psal.

Tvoje otázky:"Oni mi to takhle i vytisknou? Nebo si budu muset ty hodnoty opsat?"

Moje citace nad tvojí:"Takhe se jim to nezobrazí,ale jistě budou vedět co a jak. "

Tak pozorně čti!!!!Ve Vasu nemají graf,ale logy si stáhnou nebo opíšou,porovnají za jízdy.Můžou,pokut to umí,vložit do Excelu a tam si udělat graf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já jsem ze Štramberka,klidně ti to naloguju.Jinak,pokud tomu nerozumíš,to neva,ale alespoň čti moje přispěvky pořádně.Ptáš se na věci,které jsem psal.

Tvoje otázky:"Oni mi to takhle i vytisknou? Nebo si budu muset ty hodnoty opsat?"

Moje citace nad tvojí:"Takhe se jim to nezobrazí,ale jistě budou vedět co a jak. "

Tak pozorně čti!!!!Ve Vasu nemají graf,ale logy si stáhnou nebo opíšou,porovnají za jízdy.Můžou,pokut to umí,vložit do Excelu a tam si udělat graf

Diky chlapi za rady a moc me nedrbejte - polepsim se! Jsem z toho ale nestastny a tak se chytam kazdeho stebelka. Cosby - uz jsme meli tu cest se spolu sejit (kupoval jsem od tebe radio) a s TDIfunem taky. No zkusim jeste tu verzi co jsem psal a kdyz ani tam neuspeju tak se co nejdrive ozvu (na oba mam telefony) a nejak to snad vyresime. Do dovelne je jeste pul roku cas ale ten bezi kur..ky rychle!

Jinak ti kluci mi to delaji vse zadara jako kamosovi a tak jsem byl rad aspon za to napojeni na VASa a jejich nazory.

A co u turba dela to nastavovani lopatek? Nemuze se nejaka v tomhle ustalenem spektru otacek nejak pridirat a pri seslapnuti plynu naplno ji chvili trva nez se roztoci? Pri akceleraci (kdyz je to turbo v tockach) to neudela! Nevim ale uvazuju nahlas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdárek kluci.Děkuju Kimikovi za odpověď na tu klapku.Ale mám ještě jeden dotaz.při zapnutí topení nebo klimi je to jedno,tak u spolujezdce pod palubovkou něco semtam cvaká.Myslím si že to je klapka recirkulace vzduchu,ale nejsu si jisté.Máte stím někdo nějakou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdárek kluci.Děkuju Kimikovi za odpověď na tu klapku.Ale mám ještě jeden dotaz.při zapnutí topení nebo klimi je to jedno,tak u spolujezdce pod palubovkou něco semtam cvaká.Myslím si že to je klapka recirkulace vzduchu,ale nejsu si jisté.Máte stím někdo nějakou zkušenost?

pročti si tady rubriky,už se to tu probíralo.jsou to klapky klimy.je to něco jako cvakání hodin.u některých případu pomohlo přehrání SW klimy,někde jen výměna. už tady někdo psal i cenu,tuším okolo 6 tisíc. cvaká to všem starším MR... v mé Octě to cvaká též, prostě buď máš auto v záruce a platí to škodovka, nebo máš 6 tisíc na výměnu a nebo si zvykneš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky chlapi za rady a moc me nedrbejte - polepsim se! Jsem z toho ale nestastny a tak se chytam kazdeho stebelka. Cosby - uz jsme meli tu cest se spolu sejit (kupoval jsem od tebe radio) a s TDIfunem taky. No zkusim jeste tu verzi co jsem psal a kdyz ani tam neuspeju tak se co nejdrive ozvu (na oba mam telefony) a nejak to snad vyresime. Do dovelne je jeste pul roku cas ale ten bezi kur..ky rychle!

Jinak ti kluci mi to delaji vse zadara jako kamosovi a tak jsem byl rad aspon za to napojeni na VASa a jejich nazory.

A co u turba dela to nastavovani lopatek? Nemuze se nejaka v tomhle ustalenem spektru otacek nejak pridirat a pri seslapnuti plynu naplno ji chvili trva nez se roztoci? Pri akceleraci (kdyz je to turbo v tockach) to neudela! Nevim ale uvazuju nahlas.

Lopatky nastavuji nabehovy trojuhelikovy tok vyfukovych plynu na lopatky turba podle potreby motoru a dat z RJ. Ale to opet nemuze delat pokles na otackach a zase zvednuti.Ale vse se da overit na jistotu merenim hodnot z cidel vagem. Pod zatezi nahravas data z RJ a ulozis si tzv log a z neho se to da vyhodnotit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, viete mi niekto prosim poradit, potreboval by som vediet aky je rozmer pruzinovej spojky na hadici co ide do turba ?

dufam, ze to je jasne co mam na mysli. viem, ze tam je prizinova spojka, no neviem nic presnejsie len, ze tam bola ale neviem aka.

dakujem za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemam sice octavku, ale vw tourana s tymto motorom. Auto bolo kupovane pri 130 000 km, aky je tam teraz olej naliaty to nevie. Iba ze je to long life interval a norma 506 01. Naposledy bol meneny olej 03/2007, do vymeny este mam 10 000 km, ale rad by som ho uz vymenil, lebo uz je dost cierny a setrit na tom sa neoplati. Poradte co tam teda naliat aky olej, aku znacku. Odporucali mi shell pre PD motory a aby som si dal kratsi interval, teda kazdych 15 t. km. Rocne nabeham okolo 15 tisic km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak ještě jedna rada.Vyměň palivový filtr.Mi Passat při 3000 jemně cukal.Každý říkal,v prdeli turbo a nakonec jen filtr

Filtr mam novy asi 3000 km. Ten by mel vydrzet asi 60 tis.km.

S tim turbem a lopatkama to byla jen moje uvaha nahlas.

Jak to nevyjde v Ostrave tak se urcite ozvu a zkusime to napichnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemam sice octavku, ale vw tourana s tymto motorom. Auto bolo kupovane pri 130 000 km, aky je tam teraz olej naliaty to nevie. Iba ze je to long life interval a norma 506 01. Naposledy bol meneny olej 03/2007, do vymeny este mam 10 000 km, ale rad by som ho uz vymenil, lebo uz je dost cierny a setrit na tom sa neoplati. Poradte co tam teda naliat aky olej, aku znacku. Odporucali mi shell pre PD motory a aby som si dal kratsi interval, teda kazdych 15 t. km. Rocne nabeham okolo 15 tisic km.

nic proti tvojí iniciativě s výměnou oleje, ale vizuální kontrolou rozhodně nepoznáš, jestli je olej již třeba vyměnit nebo ne. To že je černej neznamená naprosto nic, protože takhle vypadal už po ujetí několika málo kilometrů po výměně. Jestli je tam longlife, tak si auto samo řekne, kdy ho vyměnit. Myslím, že si jen vytáhneš zbytečně peníze z kapsy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, viete mi niekto prosim poradit, potreboval by som vediet aky je rozmer pruzinovej spojky na hadici co ide do turba ?

dufam, ze to je jasne co mam na mysli. viem, ze tam je prizinova spojka, no neviem nic presnejsie len, ze tam bola ale neviem aka.

dakujem za pomoc

Mrkni sem:

http://www.elektronika.opatnet.cz/schemata...irucka/?C=S;O=A

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem opet navstivil jeden z nasich skoda servisu kde jsme to sice nezkouseli, ale jen slovne probrali moji zavadu a nazor techniku v tomto servise byl asi takovyto (dle me nejlepe vystihuje tento jev o kterem zde pisu) : nejprve se ptal na otacky volnobehu jestli nekolisaji (pry bylo s timto vydano neco z Boleslavi na kontrolu vstriku atd..) ale to nebylo to s cim jsem tam sel. Na moji zminku o spojce zacali spekulovat, ze pokud by proklouzla tak by otacky v tom spektru 2500 nesly o 100 dolu ale nahoru. Tak ze spojka to dle nich neni, ALE ted zacali dumat a rikali neco o dvohmotnostnim stervaku (nevim presne jak se to nazyva) spojce nebo pritlacaku (znaly problemu urcite vi oc u teto Octy jde) a ze je to jev pri tomto prudkem seslapnuti (v techto otackach ma nejvetsi motor silu) a tak aby se ta spojka nespalila, tak to jakoby odpoji (a hned zase pripoji) a pak uz to zase normalne zabere jak ma. Nejak tak mi to vysvetlil (mozna jsem to popsal trochu zesiroka) ale svoji logiku to ma. Jelikoz to nedela porad (jen pri te prudke akceleraci) tak to muze byt i ono. Mam jezdit a sledovat to a nenechat si vrtat v aute. Jeste mam v merku jeden servis a tak uvidim co jeste tam reknou. Jinak se ozvu a sjedem to na tom PCcku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem opet navstivil jeden z nasich skoda servisu kde jsme to sice nezkouseli, ale jen slovne probrali moji zavadu a nazor techniku v tomto servise byl asi takovyto (dle me nejlepe vystihuje tento jev o kterem zde pisu) : nejprve se ptal na otacky volnobehu jestli nekolisaji (pry bylo s timto vydano neco z Boleslavi na kontrolu vstriku atd..) ale to nebylo to s cim jsem tam sel. Na moji zminku o spojce zacali spekulovat, ze pokud by proklouzla tak by otacky v tom spektru 2500 nesly o 100 dolu ale nahoru. Tak ze spojka to dle nich neni, ALE ted zacali dumat a rikali neco o dvohmotnostnim stervaku (nevim presne jak se to nazyva) spojce nebo pritlacaku (znaly problemu urcite vi oc u teto Octy jde) a ze je to jev pri tomto prudkem seslapnuti (v techto otackach ma nejvetsi motor silu) a tak aby se ta spojka nespalila, tak to jakoby odpoji (a hned zase pripoji) a pak uz to zase normalne zabere jak ma. Nejak tak mi to vysvetlil (mozna jsem to popsal trochu zesiroka) ale svoji logiku to ma. Jelikoz to nedela porad (jen pri te prudke akceleraci) tak to muze byt i ono. Mam jezdit a sledovat to a nenechat si vrtat v aute. Jeste mam v merku jeden servis a tak uvidim co jeste tam reknou. Jinak se ozvu a sjedem to na tom PCcku.

Tak to je vysmech.Ty voe to si delas prdel ze jezdis po takovych servisech.Dvouhmota se odpoji tak to je goool.Ta dvouhmota tam je z duvodu zachyceni kmitu motoru aby se vybrace neprenasly na prevodovky a vlastne odpruzuje cely ten set tlumi razy.Ma vuli v odpruzeni cca 2-3 cm.Kdyz motor zabere tak je napruzena na doraz,jako je to u lamely.Treba O1 ma jen odpruzeny setrvak a lamelu ma na tvrdo a jen ten setrvak tlumi kmity.Pokud se dava jednohmota tak mas setrvak pevny a lamela je odpruzena.Jednohmota se davala do prvnich TDI treba Golf3. Kdyz je dvouhmota tak to na volnobeh i min klepe.Ale vypinat a zapinat dvouhmotu v zatahu no to uz je masakr.Ta se odpoji jen kdyz zmacknes spojku..Klouze ti spojka tak se s tim smir..To vyskoceni otacek rikas uplne naopak.Motor ti ukaze na otackomeru otacky normalne pri prukluzu spojky a hned jak se chytne tak otacky jdou dolu o tech 100ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je vysmech.Ty voe to si delas prdel ze jezdis po takovych servisech.Dvouhmota se odpoji tak to je goool.Ta dvouhmota tam je z duvodu zachyceni kmitu motoru aby se vybrace neprenasly na prevodovky a vlastne odpruzuje cely ten set tlumi razy.Ma vuli v odpruzeni cca 2-3 cm.Kdyz motor zabere tak je napruzena na doraz,jako je to u lamely.Treba O1 ma jen odpruzeny setrvak a lamelu ma na tvrdo a jen ten setrvak tlumi kmity.Pokud se dava jednohmota tak mas setrvak pevny a lamela je odpruzena.Jednohmota se davala do prvnich TDI treba Golf3. Kdyz je dvouhmota tak to na volnobeh i min klepe.Ale vypinat a zapinat dvouhmotu v zatahu no to uz je masakr.Ta se odpoji jen kdyz zmacknes spojku..Klouze ti spojka tak se s tim smir..To vyskoceni otacek rikas uplne naopak.Motor ti ukaze na otackomeru otacky normalne pri prukluzu spojky a hned jak se chytne tak otacky jdou dolu o tech 100ot.

No jo vzdyt ja jen pisu co mi rekli v servisu. Jeste ze to neplatim - myslim si ze kdybych tam jel jako zakaznik tak vyplajznu prasule a dozvim se to same co mi rekli (jinak jsou to vsechno autorizovane opravny s prodejnama Skoda co jsem dosud navstivil). Jestli to spojka je tak se necha vymenit (i kdyz me zatim ujistovali ze to jeste nejakou davku kilometru vydrzi) a bude pokoj. S tema otackama ze vyskoci nahoru mam taky od nich ze servisu. S prokluzem spojky jakymkoliv jsem se jeste nesetkal (ani nikdo z mych znamych co jsem jezdil v jejich autech) a aut jsem uz vystridal dost tak to neumim posoudit.

Ma to v tom pripade cenu davat na ten pocitac? Spojku mi to neukaze - turbo a vaha se zdaji byt tim padem vporadu. Tak ted nevim?

Nevis za kolik se da ta spojka nechat vymenit (z neorigos dilu)? A co je treba vsechno menit - lamelu, pritacak...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...