Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Moc děkuju za radu,udělám to jak říkáš.nechám si poradit.Ještě jeden dotaz.Ty aditiva koupím normálně u shellky?

Ještě jednou dík moc za radu,Možná smě ušetřil hodně problémů.

Čau Čau :specool:

U Shellu ty VIF aditiva neprodávaj,teda aspoň já je tam nikdy nezahlídnul.

Hodně je prodávaj u Benziny,Jet a jiných neznačkových benzínkách.Ty Shellky,OMV prodávaj většinou jen svoje produkty.

Maj je hodně i na net.obchodech třeba zde :

http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?s...idoddeleni=8277

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po zkušenosti ze třema 2.0TDi s nima musim naprosto souhlasit.

Jen od začátku roku dvěma známým přestal 2.0TDi mazat (v Superbu a v Passatu)ten Superb měl jen 76.000km a ten Passat 130.000km..naštěstí oba to měli ještě v záruce tak výměna motoru platila fabrika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Kluci, dneska jsem měl zážitek, který asi stojí za zmínku.Byl jsem se podívat v servise AuroExner v Horních Počernicích, čož je jeden z největších servisů v Praze, a co nevidím.Ze servisní dílny vycouvává stříbrná OII se zahnutými výfuky dolů, tedy TDI ale lehce se z výfuků bíle kouří jako od benzínu.To mě udivilo a nedovedl jsem si to hned vysvětlit . Vysvětlení ale přišlo v zápětí když mladý mechanik přeřadil na 1st a milou Okinu se studeným motorem oroštoval neskutečným způsobem- v tu chvíli se z výfuků začal valit motorový olej a stříkal z nich cca 150 metrů než mechanik zareagoval-samozřejmě to bylo doprovázeno i bílými oblaky jak se výfuk ohříval.Mechanik vůz nevzrušeně otočil a jel zpět do dílny.Šel jsem za ním říkám mu, že je v háji turbo a on mi na to odpověděl "jo máte pravdu ale už je tam nový a to co jste viděl byl olej vyteklý ze starého turba do výfuku a teď ho výfukové plyny ženou ven".Vůbec mu nevadilo, že v případě osazení filtrem pevných částic by šel flitr do háje a nebo u benzínových motorů 1.8TSI a 2.0TFSI by šly do háje katalyzátory a obě tyto benzínový OII mají katalyzátory dva. Připadalo mi to dost neobvyklé a taky by mě zajímalo kdyby tímto způsobem katalyzátory či filtr pevných částic zničili, zda-li by je zdarma vyměnili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ale dělaj všude.....ty známý na Jarově co mám takový auto po výměně turba kde předtim vlítnul olej do výfuku vyvezou ven na ten jejich dvůr a nechaj ho tam třeba 2hod.blafat dokud se to nevypálí....jednou tam nějakej obyvatel z okol.baráku dokonce zavolal hasiče protože si myslel že tam hoří jak to hulilo.

Prej jen kdysi bylo nařízeno z MB že po takovéto výměně turba u auta v záruce se má vyměnit i celej výfuk,ale ted to maj nařízeno zas tak že výfuk maj vymontovat,nechat vytéct a vykapat olej,zas namontovat a laicky řečeno dát tomu čočku aby se to vypálilo.....zpočátku to nejhorší nechaj vypálit na volnoběh u nich na tom dvoře a pak následuje zkušebka min.20km kde tomu dávaj až do omezovače.

Co se týče DPF....to je stejně na hovno...lidem co to maj to dělá jen problémy a byl jsem překvapen že známému co to má v Superbu 2.0TDI mu oznámily že při 120.000km se mění i z tou kyselinou co je v tí bandě pod rezervou......a výměna včetně té kyseliny+práce mu řekl technik +-40.000kč....... .

Nezdálo se mi to,tak jsem se na to ještě ptal těch známých na Jarově a ty mi to potvrdily že se mění.

Tak to at se na mě nikdo nezlobí to i když jsem naftovej tak už si řadši koupim turbo benzíny......zrovna mi moje účetní dělá daně ze 2007 a oznámila že nejmenší náklady mám u OII 1.8TSi.....takže už tak zvažuju úplný přechod na TSI.....sice jsem ty TSI neměl celý rok,ale když porovnala stejnou dobu TDI vs.TSI tak TSI mělo menší náklady (pohon.hmoty,servis,díly atd.) a ještě k tomu mi přibýt nějakej posranej DPF filtr tak to už bych se na milovanou naftu fakt vysr.l ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ale dělaj všude.....

Tos mi dal teda ránu, já myslel, že je normální výfuk rozebrat, vylít a nechat vykapat a ne nechat vyprdlat všechen olej výfukem.Tomu klukovi vyteklo z výfuku dobře 2.5 litru oleje-dvůr byl zaolejovaný neskutečným způsobem.To se budu muset zeptat jak je to u mé 1.8TSI když odejde turbo, pokud by olej zničil i katalyzátory to by byla drahá sranda.Psychycky jsem smířenej s výměnou turba za 40 000,- ale pokud bych k tomu musel zaplatit ještě 100 000,- za oba katalyzátory to bych se dost kroutil.Jinak máš pravdu, že náklady s 1.8TSI nejsou nijak velké, dospěl jsem k podobnému závěru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď v klidu,to je výjímečný kdy odejde turbo tak že to vtáhne olej do výfuku.....to se mi nikdy v životě nestalo....slyšel jsem to,to jo,ale to byli většinou případy že majitelé tomu dávali čočku,nedochlazovali apod.

U TDI stejně dřív odjede to natáčení lopatek tak to je přestane tahat nic víc a když mi odešlo to u TSi tak to taky jen přestalo tahat nic víc.Pokud s tim člověk nejezdí jak z monopostem,dochlazuje tak se mu to nemůže stát...nebo možná jo,ale to pak bude vyjímka v podobě nějaké vady z výroby.

Kluk z Jarova zrovna řikal že by to spočítal na prstech jedná ruky kolikrát takto odešlo turbo a že jim tam těch aut projde rukama.

Každopádně jak si psal s tim Exnerem že to jeden z největších servisů v Praze,tak to musim oponovat......zrovna mě přijde kde jakej jinej daleko větší než celej Exner......to takovej Jarov je potom 1000x větší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď v klidu,to je výjímečný kdy odejde turbo tak že to vtáhne olej do výfuku.....to se mi nikdy v životě nestalo....slyšel jsem to,to jo,ale to byli většinou případy že majitelé tomu dávali čočku,nedochlazovali apod.

U TDI stejně dřív odjede to natáčení lopatek tak to je přestane tahat nic víc a když mi odešlo to u TSi tak to taky jen přestalo tahat nic víc.Pokud s tim člověk nejezdí jak z monopostem,dochlazuje tak se mu to nemůže stát...nebo možná jo,ale to pak bude vyjímka v podobě nějaké vady z výroby.

Kluk z Jarova zrovna řikal že by to spočítal na prstech jedná ruky kolikrát takto odešlo turbo a že jim tam těch aut projde rukama.

Každopádně jak si psal s tim Exnerem že to jeden z největších servisů v Praze,tak to musim oponovat......zrovna mě přijde kde jakej jinej daleko větší než celej Exner......to takovej Jarov je potom 1000x větší.

To jo Jarov je větší ale vzhledem k tomu, že si u Exnera můžeš koupit Bentley i Lamborginy předpokládal jsem u nich mnohem profesionálnější přístup.To co jsem dnes viděl mě velice zklamalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád třeba z Passatem co jezdil k Exnerovi a odkud ho taky má přešel nedávno na servis na Jarov.......

Jeho zkušenost z Exnerem: Na prohlídky si tam vždy vozil vlastní olej a filtry(od Bosch)....no a asi 10.000km po prohlídce mu začala drnčet v motoru ta bandaska na vzduch.filtr,tak se do toho na chatě pustil že si to dopasuje aby to přestalo a když to odšrouboval víko toho filtru tak se zhrozil,filtr tam měl originál z fabriky a zaprasenej jak svi.ě ....tak je tam pak dojel seřvat a už tam ani nepáchne.

Byl pak hrůzou bez sebe jestli mu tam vůbec vyměnily ten olej a ostatní filtry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastim OII 2.0TDI 2004 70is. km (kupoval jsem ji v 68tis. a zatim to musim zaklepat). Jak jsme procetl toto forum, tak tento motor rozhodne nepatri k skvostum VW a zejmena Karlos a JiraK by mohli dlouhosahle vypravet. Nikomu nedela dobre kalet si do vlastniho hnizda, ale nalhavat si, ze je to perla taky nebude prave orechove. Samozrejem ze se lisi kus od kusu a take zalezi na zachazeni, ale v porovnani s predchazejicimi motory uz neni takovy drzak. Pokud by se mi melo stat co jim dvema, tak jdu na Nuselak. ;) Pojdme strucne shrnout jeho plusy ( snad nejake jsou) a minusy.

Plusy:

- slusny vykon/kroutak z dvoulitru, dobry zatah, pri rozumnem zachazeni dobra spotreba (kolem 6l/100km)

- i plne nalozene auto poskytuje dostatek dynamiky a i pri 5-6 rychlostnim stupni dobre zrychluje

- pri pouziti LongLife oleju 5W30 nezere olej....

- je to diesel ;) (no flame please... )

:skoda:

Minusy:

- starty: studeny startuje na drc, teply moc nechyta , ale dle me zkusenosti do 2 sec vzdy naskoci... muj zaver: pokud se vyrazne nehorsi - neresit?

- obcas chyta na 3 valce...

- relativne hlucny

- poddimenzovany setrvacnik - pri chcipani to skubne

- citlivost na kvalitu paliva: nejlepe to jezdi na Shell, u ostatnich znacek roste hlucnost. Pri pouziti mene kvalitnich paliv hrozi poskozeni vstriku.

- ostre ladena reguace turba, muze se stat, ze dojde k nahle ztrate vykonu. Muj zaver: Pokud se neprojevuje permanentne - neresit?

- nachylnost k zadirani

- uniky chladici kapaliny. Muj zaver. Pokud nejdou bubliny do nadrzky, nejde bily kour z vyfuku nebo se objevuji mastne skrvny v chlad. kapaline - neresit. Co je normalni unik? 0.5l/2000km???

- houkajici turbo ( v otackach kolem 1500 ot/min) a pak tesne pod 2000 ot/min to houka (jako sova palena) :D

Asi to neni uplny vycet. Takze doplneni necham na vas.

Editováno: , autor: injeniero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ludia neblbnite a odpovedajte k veci.Ked takých kravín bude popísaných pri každej téme,tak to človeka prestane baviť,aby to dočítal dk ste si niekto vybrali benziňák,budte radi,že ste si kúpili,to čo ste chceli a nemusíte každému dokazovať,ako dobre ste kúpili.

Skôr mi to pripadá,ako by ste kúpu oľutovali a neustále presviedčate aj sami seba,že ten výber bola najlepšia voľba.Táto téma je o 2,0TDI a ak niekto bude zvedavý na FSI,alebo TSI,tak to tam určite uvedie,ale tu to fakt nikoho nezaujíma.

A vorlajz,nemyslím to v zlom,ale v susednej téme si toto napísal a robíš presne to isté

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci,nedávno jsem tu dal odkaz na diesel fórum,tak si ten odkaz najděte a udělejte si obrázek o těch motorech.Podle mě koupit 2,0 do MR 06 se rovná sebevraždě.

Taky o těch motorech píšou kluci,co o tom nemají ani páru a ještě 60% nesmyslů.Pokud se chcete opravdu něco dozvedět,jdětre na DF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ludia neblbnite a odpovedajte k veci.Ked takých kravín bude popísaných pri každej téme,tak to človeka prestane baviť,aby to dočítal do konca.

Ak ste si niekto vybrali benziňák,budte radi,že ste si kúpili,to čo ste chceli a nemusíte každému dokazovať,ako dobre ste kúpili.

Skôr mi to pripadá,ako by ste kúpu oľutovali a neustále presviedčate aj sami seba,že ten výber bola najlepšia voľba.Táto téma je o 2,0TDI a ak niekto bude zvedavý na FSI,alebo TSI,tak to tam určite uvedie,ale tu to fakt nikoho nezaujíma.

A vorlajz,nemyslím to v zlom,ale v susednej téme si toto napísal a robíš presne to isté

nemáš pravud "Brutální Nikito"!!! ;) jen jsem reagoval na to, že uživatel Injeniero uvedl jako plus tohoto motoru, cituji:

Plusy:

- je to diesel ;)

tak to mi přijde jako nesmysl... takže to co jsem psal nebyl Off-topic jak píšeš, nýbrž reakce a Injenierovo popud, tudíž to bylo k tématu! přístě si to pořádně přečti... a taky to nemyslím zle! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že je to diesel je rozhodne plusom,silne pochybujem,že by niekto myslel diesel preto,že tankuje na susednom stojane na pumpe,ale skôr preto,že "výkon" pri tej spotrebe benzin nedokáže ani keby sa posr,nakolko veľa energie sa mení u benz na teplo a preto sa aj kratsiu dobu zohrieva.Nafta ako palivo je viac vyuziteľné na pohon.Daľšia výhoda je,že pri nehode Ti nádrž veľmi pravdepodobne nevybuchne a auto sa taktiež nechytí horieť,ako sme na to zvyknutý u benz. motorov.Ďaľšia výhoda je výdrž motora,nakoľko nafta ako palivo "motor"maže,benzín odmasťuje,to hovorí samo za seba atd.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- uniky chladici kapaliny. Muj zaver. Pokud nejdou bubliny do nadrzky, nejde bily kour z vyfuku nebo se objevuji mastne skrvny v chlad. kapaline - neresit. Co je normalni unik? 0.5l/2000km???

Tohle je co za otazka s tim unikem 0,5l na 2000 km? To je pravda nebo jen dotaz? Ony ty motory maji takovyhle unik vody normalne? Takze pokud se obcas doleje voda (dle injeniera 0,5l/2000km), tak si z toho u tohodle motoru nema nikdo delat tezkou hlavu joo? Nebo je to nesmysl a voda by se nemela ztracet vubec?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...