Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

U dobrého motoru se voda neztrácí a není teda potřeba doplňovat, pouze ždy vyměnit za novou chladící kap.

Jinak to je pěkná kravina, že životnost motora prodlužuje nafta, protože "maže" zatímco benzín odmašťuje....

Nehledě na to, že ten 2.0 TDI žere vcelku slušně olej po litrech, zatímco u benzínových motorů jsem já nemusel nikdy olej dolejvat...

A co se týče vorlajzovi připomínky ohledně plusu že to je dýzl, tak v tom měl vorlajz pravdu. Přece to není žádný PLUS ani MÍNUS, tím se nedá vyjádřít žádná kladná ani záporná vlastnost! Jo když by napsal že to žere jako anorektička a jede jak WRCčko tak to je PLUS.

Mimochodem TADY je jedno video, které není nijak zajimavé, ale spíše audio stránka toho videa je legrační a samožřejmě když jsme u těch plusů a mínusů tak tohle je jedno OBROVSKÉ MÍNUS... :smich::smich::smich:

Vlastim OII 2.0TDI 2004 70is. km (kupoval jsem ji v 68tis. a zatim to musim zaklepat).

Minusy:

chladici kapaliny. Muj zaver. Pokud nejdou bubliny do nadrzky, nejde bily kour z vyfuku nebo se objevuji mastne skrvny v chlad. kapaline - neresit. Co je normalni unik? 0.5l/2000km???

Únik chladicí kapaliny nepovažuji za normální, nech si udělat tlakovou zkoušku chladicího okruhu.Někde ti utíká.

Tak sorry,vorlajz čo sa týka toho diesla,myslím hlášky ako takej,ako som sa dočítal nižšie,bolo to fak iba bezduché tvrdenie a tvoja pripomienka bola na mieste

Marios,čo sa týka výhod diesla,ktoré som JA uviedol,to platí.Ale ak by mali rovnake parametre a vlastnosti,tak by som volil urcite benzín,nakoľko jeho zvuk je príjemnejší

Upraveno od Nikita1

cenzura

Upraveno od jirkaK

Mimochodem TADY je jedno video, které není nijak zajimavé, ale spíše audio stránka toho videa je legrační a samožřejmě když jsme u těch plusů a mínusů tak tohle je jedno OBROVSKÉ MÍNUS... :smich::smich::smich:

ha ha ha...to ti je prča :help:

ha ha ha...to ti je prča :help:

Marios taky dostane do držky ! Napiš si ho, já bych to do rána zapomněl..........

Vazeni, v zadnem pripade jsem nechtel vyvolavat flame... i kdyz s tim dieslem to byla trochu provokace, uznavam.. ;) Diky vsem vecnym prispevatelum jako napriklad Rosta, Cosby atd... Svuj prispevek jsem bral jako impuls k diskusi, kdy mi zkusenejsi reknou svuj nazor a bud potvrdi nebo vyvrati moje domenky/nazory... jeste jednou diky

PS: jeste jsem k tem zaporum zapomel napsat houkajici turbo.... ;)

PS: jeste jsem k tem zaporum zapomel napsat houkajici turbo.... ;)

S houkajícím turbem toho moc nepořešíš, máš možnost si přes web. vyhledávač najít firmy, které repasují turba v tvém okolí a spíš konzultovat problém s nimi, na 70t. by v háji být nemělo.A nebo se s tím smířit.Ono každé turbo houká i moje v 1.8TSI ale jen velice slabounce, záleží jak moc houká-je pravda, že motor TDI dělá kravál sám o sobě a když ho turbo houkáním přehluší je to dost protivný ale už tady kluci s TDI psali, že tento jev existuje a trochu problém jej řešit.

Tu tlakovou zkoušku chladicího okruhu ti doporučuji z důvodu, že ti voda může utíkat ve některém spoji-to je ta lepší alternativa, můžeš mít ale i prasklé těsnění pod hlavou a nebo nejproblémovější-máš trochu prohnutou hlavu a je potřeba přebrousit dosedací plochu.Zdá se, že předcházející majitel s tím autem jezdil dost razantně.

ha ha ha...to ti je prča :help:

Ahoj, tak ja si nechal udelat chip a nemom to změřený, ale subjektivně hluk motoru poklesnul, hlavně tedy v otáčkách má úplně jiný chod.

Mimochodem TADY je jedno video, které není nijak zajimavé, ale spíše audio stránka toho videa je legrační a samožřejmě když jsme u těch plusů a mínusů tak tohle je jedno OBROVSKÉ MÍNUS... :smich::smich::smich:

tak tenhle zvuk dobře znám... slyším ho vždycky, když nám přivezou traktorem dřevo! :smich::kol-98:

tak tenhle zvuk dobře znám... slyším ho vždycky, když nám přivezou traktorem dřevo! :smich::kol-98:

ale abys ho slyšel, tak nesmíš mít vedle nastartovanýho Scouta :D

S houkajícím turbem toho moc nepořešíš, máš možnost si přes web. vyhledávač najít firmy, které repasují turba v tvém okolí a spíš konzultovat problém s nimi, na 70t. by v háji být nemělo.A nebo se s tím smířit.Ono každé turbo houká i moje v 1.8TSI ale jen velice slabounce, záleží jak moc houká-je pravda, že motor TDI dělá kravál sám o sobě a když ho turbo houkáním přehluší je to dost protivný ale už tady kluci s TDI psali, že tento jev existuje a trochu problém jej řešit.

Tu tlakovou zkoušku chladicího okruhu ti doporučuji z důvodu, že ti voda může utíkat ve některém spoji-to je ta lepší alternativa, můžeš mít ale i prasklé těsnění pod hlavou a nebo nejproblémovější-máš trochu prohnutou hlavu a je potřeba přebrousit dosedací plochu.Zdá se, že předcházející majitel s tím autem jezdil dost razantně.

To houkajici turbo me zas tak netrapi.... kdyz se ohreje, tak je to v pohode... a kdyz si pustim CD, tak uz to neni slyset vubec... :dj: Takze to resit nebudu. Nekde jsem tady cetl, ze houka kazda druha OII...

Kazdopadne tu tlakovou zkousku necham udelat, dik za tip. Jen se jeste zeptam, zda vite, kolik radove stoji ta zkouska a eventuelni prebrus hlavy? Ne ze bych po tom touzil, ale abych vedel do ceho bych musel jit.

Jinak te poznamce, o razantni jizde mam rozumet, ze pri zvysenem tepelnem namahani ( kdyz tomu nekdo slape na krk) tak ty hlavy jsou nachylne k deformacim?

Diky

Upraveno od injeniero

ale abys ho slyšel, tak nesmíš mít vedle nastartovanýho Scouta :D

já bych vedle nastartovanýho Scouta FSI uspal i dítě! :Dlol

Všiml jsem si jednoho jevu. Na OI 66/81kw při plné náloži dost kouří z výfuku, tento jev jsem už u novějších TDi PD neviděl, čím je to způsobený? Mám OII 2.0TDi a ať na to šlapu jak chci, tak nikdy žádný zakouření nevidím. V čem je ten rozdíl mezi TDi a TDi PD?

Všiml jsem si jednoho jevu. Na OI 66/81kw při plné náloži dost kouří z výfuku, tento jev jsem už u novějších TDi PD neviděl, čím je to způsobený? Mám OII 2.0TDi a ať na to šlapu jak chci, tak nikdy žádný zakouření nevidím. V čem je ten rozdíl mezi TDi a TDi PD?

Je tam rozdíl v několika technických věcech.U TDI PD už jenom přímý vstřik s daleko vyšším tlakem pomáhá směsy lépe prohořet a dále je upravena výfuková soustavy tak, že část spalin se vrací zpět do spalovacího prostoru válců.On TDI PD kouří taky ale je to míň znát.

A taky záleží na naftě jestli je to od značkové pumpy nebo noname.

To houkajici turbo me zas tak netrapi.... kdyz se ohreje, tak je to v pohode... a kdyz si pustim CD, tak uz to neni slyset vubec... :dj: Takze to resit nebudu. Nekde jsem tady cetl, ze houka kazda druha OII...

Kazdopadne tu tlakovou zkousku necham udelat, dik za tip. Jen se jeste zeptam, zda vite, kolik radove stoji ta zkouska a eventuelni prebrus hlavy? Ne ze bych po tom touzil, ale abych vedel do ceho bych musel jit.

Jinak te poznamce, o razantni jizde mam rozumet, ze pri zvysenem tepelnem namahani ( kdyz tomu nekdo slape na krk) tak ty hlavy jsou nachylne k deformacim?

Diky

Tlaková zkouška drahá není, horší je to s přebroušením hlavy, pohledej tady někde se některý z kolegů zmiňoval, že to dělal, napiš mu osobní vzkaz aby ti pověděl.Nebo zavolej do servisu a oni ti poví.

Ona i OII zakouří. Před rokem jednou jsem zastavil na parkovišti a nechal na volnoběh a telefonoval jsem. Pak jsem chtěl odjed a nijak razantně. Kouknu do zpětného zrcátka a za mnou dým jako prase (bílý). Od té doby nic nepozoruji, nic neubývá atd. Tak jsem to neřešil a ani v servisu nebylo zodpovězeno - prý občas se to může stát.

Ale bílý dým není z nafty, ne?

u výše zmiňovaných motorů je černej kouř normální. muj GIII 66kW kouřil při náloži jak trambus a to chipovanej nebyl

Ale bílý dým není z nafty, ne?

Když jsem o tom mluvil s technikem, tak něco blábolil o naftě co se dostane do výfuku a pak to prý zakouří.

Nevím ????? Omlovám se za slovo bílý dým, možná lepší výraz je šedý.

Od té doby nic, tak na to prdím.

Bilej kour byva od oleje ve vyfuku

Bilej kour byva od oleje ve vyfuku

Doli to mě taky napadlo, že bude turbo v háji, ale už se to neopakovalo vůbec. Technik něco blábolil o naftě .....

Jsem z toho jakýsi zmatený, co to auto občas udělá za divy.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.