Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jinak to je pěkná kravina, že životnost motora prodlužuje nafta, protože "maže" zatímco benzín odmašťuje....

Nehledě na to, že ten 2.0 TDI žere vcelku slušně olej po litrech, zatímco u benzínových motorů jsem já nemusel nikdy olej dolejvat...

Vloženo

A co se týče vorlajzovi připomínky ohledně plusu že to je dýzl, tak v tom měl vorlajz pravdu. Přece to není žádný PLUS ani MÍNUS, tím se nedá vyjádřít žádná kladná ani záporná vlastnost! Jo když by napsal že to žere jako anorektička a jede jak WRCčko tak to je PLUS.

Vloženo

Mimochodem TADY je jedno video, které není nijak zajimavé, ale spíše audio stránka toho videa je legrační a samožřejmě když jsme u těch plusů a mínusů tak tohle je jedno OBROVSKÉ MÍNUS... :smich::smich::smich:

Vloženo
Vlastim OII 2.0TDI 2004 70is. km (kupoval jsem ji v 68tis. a zatim to musim zaklepat).

Minusy:

chladici kapaliny. Muj zaver. Pokud nejdou bubliny do nadrzky, nejde bily kour z vyfuku nebo se objevuji mastne skrvny v chlad. kapaline - neresit. Co je normalni unik? 0.5l/2000km???

Únik chladicí kapaliny nepovažuji za normální, nech si udělat tlakovou zkoušku chladicího okruhu.Někde ti utíká.

Vloženo (editace)

Tak sorry,vorlajz čo sa týka toho diesla,myslím hlášky ako takej,ako som sa dočítal nižšie,bolo to fak iba bezduché tvrdenie a tvoja pripomienka bola na mieste

Marios,čo sa týka výhod diesla,ktoré som JA uviedol,to platí.Ale ak by mali rovnake parametre a vlastnosti,tak by som volil urcite benzín,nakoľko jeho zvuk je príjemnejší

Editováno: , autor: Nikita1
Vloženo
Mimochodem TADY je jedno video, které není nijak zajimavé, ale spíše audio stránka toho videa je legrační a samožřejmě když jsme u těch plusů a mínusů tak tohle je jedno OBROVSKÉ MÍNUS... :smich::smich::smich:

ha ha ha...to ti je prča :help:

Vloženo

Vazeni, v zadnem pripade jsem nechtel vyvolavat flame... i kdyz s tim dieslem to byla trochu provokace, uznavam.. ;) Diky vsem vecnym prispevatelum jako napriklad Rosta, Cosby atd... Svuj prispevek jsem bral jako impuls k diskusi, kdy mi zkusenejsi reknou svuj nazor a bud potvrdi nebo vyvrati moje domenky/nazory... jeste jednou diky

PS: jeste jsem k tem zaporum zapomel napsat houkajici turbo.... ;)

Vloženo
PS: jeste jsem k tem zaporum zapomel napsat houkajici turbo.... ;)

S houkajícím turbem toho moc nepořešíš, máš možnost si přes web. vyhledávač najít firmy, které repasují turba v tvém okolí a spíš konzultovat problém s nimi, na 70t. by v háji být nemělo.A nebo se s tím smířit.Ono každé turbo houká i moje v 1.8TSI ale jen velice slabounce, záleží jak moc houká-je pravda, že motor TDI dělá kravál sám o sobě a když ho turbo houkáním přehluší je to dost protivný ale už tady kluci s TDI psali, že tento jev existuje a trochu problém jej řešit.

Tu tlakovou zkoušku chladicího okruhu ti doporučuji z důvodu, že ti voda může utíkat ve některém spoji-to je ta lepší alternativa, můžeš mít ale i prasklé těsnění pod hlavou a nebo nejproblémovější-máš trochu prohnutou hlavu a je potřeba přebrousit dosedací plochu.Zdá se, že předcházející majitel s tím autem jezdil dost razantně.

Vloženo
Mimochodem TADY je jedno video, které není nijak zajimavé, ale spíše audio stránka toho videa je legrační a samožřejmě když jsme u těch plusů a mínusů tak tohle je jedno OBROVSKÉ MÍNUS... :smich::smich::smich:

tak tenhle zvuk dobře znám... slyším ho vždycky, když nám přivezou traktorem dřevo! :smich::kol-98:

Vloženo (editace)
S houkajícím turbem toho moc nepořešíš, máš možnost si přes web. vyhledávač najít firmy, které repasují turba v tvém okolí a spíš konzultovat problém s nimi, na 70t. by v háji být nemělo.A nebo se s tím smířit.Ono každé turbo houká i moje v 1.8TSI ale jen velice slabounce, záleží jak moc houká-je pravda, že motor TDI dělá kravál sám o sobě a když ho turbo houkáním přehluší je to dost protivný ale už tady kluci s TDI psali, že tento jev existuje a trochu problém jej řešit.

Tu tlakovou zkoušku chladicího okruhu ti doporučuji z důvodu, že ti voda může utíkat ve některém spoji-to je ta lepší alternativa, můžeš mít ale i prasklé těsnění pod hlavou a nebo nejproblémovější-máš trochu prohnutou hlavu a je potřeba přebrousit dosedací plochu.Zdá se, že předcházející majitel s tím autem jezdil dost razantně.

To houkajici turbo me zas tak netrapi.... kdyz se ohreje, tak je to v pohode... a kdyz si pustim CD, tak uz to neni slyset vubec... :dj: Takze to resit nebudu. Nekde jsem tady cetl, ze houka kazda druha OII...

Kazdopadne tu tlakovou zkousku necham udelat, dik za tip. Jen se jeste zeptam, zda vite, kolik radove stoji ta zkouska a eventuelni prebrus hlavy? Ne ze bych po tom touzil, ale abych vedel do ceho bych musel jit.

Jinak te poznamce, o razantni jizde mam rozumet, ze pri zvysenem tepelnem namahani ( kdyz tomu nekdo slape na krk) tak ty hlavy jsou nachylne k deformacim?

Diky

Editováno: , autor: injeniero
Vloženo

Všiml jsem si jednoho jevu. Na OI 66/81kw při plné náloži dost kouří z výfuku, tento jev jsem už u novějších TDi PD neviděl, čím je to způsobený? Mám OII 2.0TDi a ať na to šlapu jak chci, tak nikdy žádný zakouření nevidím. V čem je ten rozdíl mezi TDi a TDi PD?

Vloženo
Všiml jsem si jednoho jevu. Na OI 66/81kw při plné náloži dost kouří z výfuku, tento jev jsem už u novějších TDi PD neviděl, čím je to způsobený? Mám OII 2.0TDi a ať na to šlapu jak chci, tak nikdy žádný zakouření nevidím. V čem je ten rozdíl mezi TDi a TDi PD?

Je tam rozdíl v několika technických věcech.U TDI PD už jenom přímý vstřik s daleko vyšším tlakem pomáhá směsy lépe prohořet a dále je upravena výfuková soustavy tak, že část spalin se vrací zpět do spalovacího prostoru válců.On TDI PD kouří taky ale je to míň znát.

A taky záleží na naftě jestli je to od značkové pumpy nebo noname.

Vloženo
To houkajici turbo me zas tak netrapi.... kdyz se ohreje, tak je to v pohode... a kdyz si pustim CD, tak uz to neni slyset vubec... :dj: Takze to resit nebudu. Nekde jsem tady cetl, ze houka kazda druha OII...

Kazdopadne tu tlakovou zkousku necham udelat, dik za tip. Jen se jeste zeptam, zda vite, kolik radove stoji ta zkouska a eventuelni prebrus hlavy? Ne ze bych po tom touzil, ale abych vedel do ceho bych musel jit.

Jinak te poznamce, o razantni jizde mam rozumet, ze pri zvysenem tepelnem namahani ( kdyz tomu nekdo slape na krk) tak ty hlavy jsou nachylne k deformacim?

Diky

Tlaková zkouška drahá není, horší je to s přebroušením hlavy, pohledej tady někde se některý z kolegů zmiňoval, že to dělal, napiš mu osobní vzkaz aby ti pověděl.Nebo zavolej do servisu a oni ti poví.

Vloženo

Ona i OII zakouří. Před rokem jednou jsem zastavil na parkovišti a nechal na volnoběh a telefonoval jsem. Pak jsem chtěl odjed a nijak razantně. Kouknu do zpětného zrcátka a za mnou dým jako prase (bílý). Od té doby nic nepozoruji, nic neubývá atd. Tak jsem to neřešil a ani v servisu nebylo zodpovězeno - prý občas se to může stát.

Vloženo
Ale bílý dým není z nafty, ne?

Když jsem o tom mluvil s technikem, tak něco blábolil o naftě co se dostane do výfuku a pak to prý zakouří.

Nevím ????? Omlovám se za slovo bílý dým, možná lepší výraz je šedý.

Od té doby nic, tak na to prdím.

Vloženo
Bilej kour byva od oleje ve vyfuku

Doli to mě taky napadlo, že bude turbo v háji, ale už se to neopakovalo vůbec. Technik něco blábolil o naftě .....

Jsem z toho jakýsi zmatený, co to auto občas udělá za divy.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...