Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Tož jóóó občas ju zapnu, ale jen proto abych se přesvědčil, že funguje v tom tlačítku AC to světélko :)

Jinak upřímě klimu pouštím jako každej jinej člověk, když mi je teplo. Spotřeba při zaplé klimě je ze začátku než se auto vychladí dost velká, párkŕat jsem to zkoušel na kratší trase, kde se stihl interier vychladit chvilku předtím než jsem dojel do místa určení a rozdíl při zaplé a vyplé klimě byl cca. 2 l/100. Pak jsem zkusil několikrát tu samou trasu projet se zaplou klimou, ale nemusela vychladit interier, pač už byl chladný a stačilo tu teplotu uvnitř jen udržovat a to byl rozdíl cca. 0,7 l/100 km proti vyplé klimě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

palmexman: není na tom nic složitého, pouze zapisování konečných údaju z MD do Excelu, kde máš pár vzorečků na jednoduché výpočty. Á není to bůhvíjak přesné, takže když píšu 0,7 tak je to takovej pruměr který mi vyhodil excel. Ona spotřeba klimy se blbě počítá přesně, ale jinak spotřeba paliva na ujeté km se dá vcelku dobře spočítat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravdu je úžasný, jak se v tématu o 2.0TDI zase řeší něčí spotřeba a ausgerechnet benzínu. Tak abych se vrátil k původní myšlence: za poslední rok si nemůžu motor vynachválit. Všechno špatný se vyměnilo a je snad už definitivní klid. Včera jsem si ale trochu pojezdil s A5 3.0 TDI a naprosto mně okouzlil chod a zvuk toho motoru. Velká škoda, že se do SupaII nevleze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravdu je úžasný, jak se v tématu o 2.0TDI zase řeší něčí spotřeba a ausgerechnet benzínu. Tak abych se vrátil k původní myšlence: za poslední rok si nemůžu motor vynachválit. Všechno špatný se vyměnilo a je snad už definitivní klid. Včera jsem si ale trochu pojezdil s A5 3.0 TDI a naprosto mně okouzlil chod a zvuk toho motoru. Velká škoda, že se do SupaII nevleze.

No a teď by mě zajímalo, proč ti to takhle nemohlo špalat hned od začátku. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravdu je úžasný, jak se v tématu o 2.0TDI zase řeší něčí spotřeba a ausgerechnet benzínu. Tak abych se vrátil k původní myšlence: za poslední rok si nemůžu motor vynachválit. Všechno špatný se vyměnilo a je snad už definitivní klid. Včera jsem si ale trochu pojezdil s A5 3.0 TDI a naprosto mně okouzlil chod a zvuk toho motoru. Velká škoda, že se do SupaII nevleze.

Jj,motor 3.0TDi je vážně super motůrek......po posledním svezení s nim jsem pak měl z těch všech 4.válců akorát depku........a abych pravdu řekl,co oznámily že V6TDi v SII určitě nebude tak vážně přemýšlim že emigruju od Škodovky do Audi protože už jsem za ty léta a km mám těch 1.9 a 2.0TDi tak nějak plný zuby,né že by byli špatný,mě ty 1.9TDi udělali a pořád vlastně dělaj ohromnou službu za ty roky,ale už si ani nepřipadám když si pro sebe koupim nový auto že sedim v něčem jinym,prostě pořád to samý ......takovou A6 2.7 nebo 3.0TDi seženu novou za cenu SI v Eleganci taky(kamarád přivez před pár týdny z německa předváděčku A6 Avant 2.7TDi z +-6.000km,ale prakticky to bylo nový auto a nedal tam za ní v přepočtu ani 850.000kč,,tak mě to vážně hlodá.......to by mě ten SII musel fakt ohromit abych se smířil s tim že nebudu mít V6TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,motor 3.0TDi je vážně super motůrek......po posledním svezení s nim jsem pak měl z těch všech 4.válců akorát depku........a abych pravdu řekl,co oznámily že V6TDi v SII určitě nebude tak vážně přemýšlim že emigruju od Škodovky do Audi protože už jsem za ty léta a km mám těch 1.9 a 2.0TDi tak nějak plný zuby,né že by byli špatný,mě ty 1.9TDi udělali a pořád vlastně dělaj ohromnou službu za ty roky,ale už si ani nepřipadám když si pro sebe koupim nový auto že sedim v něčem jinym,prostě pořád to samý ......takovou A6 2.7 nebo 3.0TDi seženu novou za cenu SI v Eleganci taky(kamarád přivez před pár týdny z německa předváděčku A6 Avant 2.7TDi z +-6.000km,ale prakticky to bylo nový auto a nedal tam za ní v přepočtu ani 850.000kč,,tak mě to vážně hlodá.......to by mě ten SII musel fakt ohromit abych se smířil s tim že nebudu mít V6TDI.

Přesto, že mám ještě min. rok čas, tak jsem už udělal asi definitivní výběr a pokud bude příští rok na to škvára, a já věřím, že ano, tak je můj favorit č. 1 AUDI A4 combi 3.0 TDI a pokud to bude finančně horší, tak č. 2 SUPERB II combi 2.0 TDI a když to bude úplně nejhorší ;) , tak č. 3 OII combi RS TDI. Jestli mi někdo nutí, abych odepisoval auto 5 let, tak mi musí nejen bez potíží vydržet, ale musí se mi v něm taky líbit. A mám nabídku na Audi z Německa za tak úžasných podmínek, že pokud to bude příští rok ještě aktuální, může mi celá Boleslav .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesto, že mám ještě min. rok čas, tak jsem už udělal asi definitivní výběr a pokud bude příští rok na to škvára, a já věřím, že ano, tak je můj favorit č. 1 AUDI A4 combi 3.0 TDI a pokud to bude finančně horší, tak č. 2 SUPERB II combi 2.0 TDI a když to bude úplně nejhorší ;) , tak č. 3 OII combi RS TDI. Jestli mi někdo nutí, abych odepisoval auto 5 let, tak mi musí nejen bez potíží vydržet, ale musí se mi v něm taky líbit. A mám nabídku na Audi z Německa za tak úžasných podmínek, že pokud to bude příští rok ještě aktuální, může mi celá Boleslav .....

Přesně tak.....už jsem chtěl jít do Audi z V6TDI před tím než jsem si koupil OII,ale zas jsem si řikal že je škoda na tu mojí práci že by mi toho bylo akorát líto a pak vysoké náklady na tu V6 atd.a když ted vidim u lidí co maj ty A6 3.0TDI,2.7TDI už několik let a najeto na nich přes 300.000km a nehrábnuto na ně+ty auta a motory jsou pořád jak zánovní tak příště už nebudu váhat.Náklady?...taky jsem byl překvapen že to neni žádná hrůza....jediné že ty V6 spolknou při výměně 8L oleje po 35.000km a jinak pak už jen vyšší hodinovka v servisu.

Jako kdyby šoupnuli tu V6TDi do SII tak asi neváhám,ale jak jsem psal......příště už chci jen V6TDI....naposledy co mě v tom známej nechal svést tak jsem pak několik dní trpěl depkou s té mé 1.9TDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mariosi, můžeš zveřejnit důvod, kterej tě vede k tomu, že svítíš jen, když to uznáš za vhodný a ne pořád? docela by mě zajímalo, co tě k takovýhle kokotině vede, protože je známý, že i za slunečnýho počasí je rozsvícený auto vidět líp než nerozsvícený...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravdu je úžasný, jak se v tématu o 2.0TDI zase řeší něčí spotřeba a ausgerechnet benzínu. Tak abych se vrátil k původní myšlence: za poslední rok si nemůžu motor vynachválit. Všechno špatný se vyměnilo a je snad už definitivní klid. Včera jsem si ale trochu pojezdil s A5 3.0 TDI a naprosto mně okouzlil chod a zvuk toho motoru. Velká škoda, že se do SupaII nevleze.

Ja by som to až tak špatne nevidel,lebo iný by mohol napísať:Je opravdu úžasné,ako sa v téme 2,0TDI,rieši jazda na Audi A5,alebo kúpa A4,prípadne Superba. :mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mariosi, můžeš zveřejnit důvod, kterej tě vede k tomu, že svítíš jen, když to uznáš za vhodný a ne pořád? docela by mě zajímalo, co tě k takovýhle kokotině vede, protože je známý, že i za slunečnýho počasí je rozsvícený auto vidět líp než nerozsvícený...

Důvod? Jednoduchý... Celý roky se jezdilo bez svícení a nikomu to nevadilo. Já žiju, ty žiješ a další miliony dalších tu dobu "temna" taky přežili, tak proč potom ze dne na den kvůli pár kokotům začít svítit? Vždy má člověk na cokoliv svůj názor a já ten svůj názor měnit nebudu jen proto že někdo si myslí, že by to mohlo být lepší kdyby se svítilo. Nehledě na to, že jsem i hodně vášnivý cyklista a ať chcceš nebo né, tak v koloně 3 - 4 svítících aut cyklistu přehledneš, naštěstí nejsem silničář ale biker.

Apropo v rakousku se mi zdá že teď nedávno zrušili povinné svícení a asi ví proč a časem na to dojdou snad i u nás.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som to až tak špatne nevidel,lebo iný by mohol napísať:Je opravdu úžasné,ako sa v téme 2,0TDI,rieši jazda na Audi A5,alebo kúpa A4,prípadne Superba. :mellow:

téma spotřeby se totiž neustále omílá kdykoliv a kdekoliv je k tomu jen sebemenší příležitost. Pomalu to přestává být, a vlastně už dlouho není, zajímavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Důvod? Jednoduchý... Celý roky se jezdilo bez svícení a nikomu to nevadilo. Já žiju, ty žiješ a další miliony dalších tu dobu "temna" taky přežili, tak proč potom ze dne na den kvůli pár kokotům začít svítit? Vždy má člověk na cokoliv svůj názor a já ten svůj názor měnit nebudu jen proto že někdo si myslí, že by to mohlo být lepší kdyby se svítilo. Nehledě na to, že jsem i hodně vášnivý cyklista a ať chcceš nebo né, tak v koloně 3 - 4 svítících aut cyklistu přehledneš, naštěstí nejsem silničář ale biker.

Apropo v rakousku se mi zdá že teď nedávno zrušili povinné svícení a asi ví proč a časem na to dojdou snad i u nás.

Marios promiň, ale to je naprosto předpotopní názor a přál bych ti, abys někdy takovýho nesvítícího vola přehlídnul. Nepřeju ti samozřejmě nějakou nehodu, ale jen aby jsi se při tom pořádně leknul. Jsem skálopevně přesvědčenej, že kdyby se svítilo už dřív, mohlo ještě spousta lidí chodit po světě. Nevím, co s tím sledujou v Rakousku, pokud je to, co píšeš pravda, ale naopak vím, co s tím sledujou třeba ve Skandinávii, kde se svítí od nepaměti. Tam když tě čapne policajt bez světel, tak ti na místě urve koule. A má recht.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

téma spotřeby se totiž neustále omílá kdykoliv a kdekoliv je k tomu jen sebemenší příležitost. Pomalu to přestává být, a vlastně už dlouho není, zajímavý.

No nemôžeš sa tomu diviť,je to veľmi pravdepodobne vec,ktorá zaujíma večšinu ľudí a to ešte len zaujímavé bude,keď pohonné hmoty výraznejšie podražejú.A je to jedna z dvoch hlavných predností diesla.Ak by nemal nízku spotrebu a silný záťah z nízkych otáčok,tak by bolo rozhodne majiteľov dieslov oveľa menej,aj keď je bezpečnejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nemôžeš sa tomu diviť,je to veľmi pravdepodobne vec,ktorá zaujíma večšinu ľudí a to ešte len zaujímavé bude,keď pohonné hmoty výraznejšie podražejú.A je to jedna z dvoch hlavných predností diesla.Ak by nemal nízku spotrebu a silný záťah z nízkych otáčok,tak by bolo rozhodne majiteľov dieslov oveľa menej,aj keď je bezpečnejší.

já se tomu samozřejmě nedivím, ale prostě to už trochu unavuje, když se o tom stále dohadujou. Možnosti jednotlivých motorů jsou všeobecně známy a příliš to neovlivní ani ta skutečnost, jestli třeba Marios svítí nebo nesvítí, popř. někdo jinej vypíná nebo nevypíná klimatizaci. Já jsem rád, když můžu využít výkon auta naplno, proto jsem to taky nechal načipovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatně jsi mě pochopil já nesvítím kvůli tomu abych měl nižší spotřebu (to je pouze vedlejší pozitivní efekt mého rozhodnutí). Já nesvítím protože mi to přijde STUPIDNÍ svítit když to NENÍ POTŘEBA. A více se k tomu tady vyjadřovat nebudu, pač jsme uplné OT v tomto vláknu, kde se má probírat motor 2.0 TDI a kde já vlastně bych neměl ani co dělat pač s ním nemám jedinou praktickou zkušenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes ráno jsem se na firmě (kde ted před pár týdny vrátily kvůli nespokojenosti a nadměrné poruchovosti těch 34ks Passatů 2.0TDi 103 a 125kw co měli jako služebáky-psal jsem o tom v Závady,poruchy-starty 2.0TDI) bavil z chlapíkem co se tam stará o služeb.auťáky,tak koncem min.týdne byl přímo v MB na jednání protože budou brát SII pro ČR a i pro SK pobočku(celkem 66ks).

Tak při tom jednání tam padlo i téma 2.0TDi-PD co právě měli v těch Passatech a v některých OII-Combi,tak prý ten chlap z toho vedení mu sám tak trochu zaobaleně řekl že tento motor byl od VW krok tak trochu zpátky co se spolehlivosti týče,že jsou si toho u VW moc dobře vědomi a že posledních půl roku neřešej nic jiného než právě vše kolem 2.0TDi-PD a že už koncem ledna padlo konečné rozhodnutí a to že v OII což je poslední model kam se ještě ve Škodovce montuje tento motor končí ke 30.4.

Ještě řekl že na začátku prodeje bude nachvilku nasazen do SII,prý mu na to řekl že to je z důvodu nějaké strategie VW a že víc mu k tomu nemůže říct,ale že z jistotou tam nebude dlouho že ještě během léta bude vystřídán 2.0TDI-CR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se tomu samozřejmě nedivím, ale prostě to už trochu unavuje, když se o tom stále dohadujou. Možnosti jednotlivých motorů jsou všeobecně známy a příliš to neovlivní ani ta skutečnost, jestli třeba Marios svítí nebo nesvítí, popř. někdo jinej vypíná nebo nevypíná klimatizaci. Já jsem rád, když můžu využít výkon auta naplno, proto jsem to taky nechal načipovat.

Jj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatně jsi mě pochopil já nesvítím kvůli tomu abych měl nižší spotřebu (to je pouze vedlejší pozitivní efekt mého rozhodnutí). Já nesvítím protože mi to přijde STUPIDNÍ svítit když to NENÍ POTŘEBA. A více se k tomu tady vyjadřovat nebudu, pač jsme uplné OT v tomto vláknu, kde se má probírat motor 2.0 TDI a kde já vlastně bych neměl ani co dělat pač s ním nemám jedinou praktickou zkušenost...

já jsem to pochopil dobře, ale taky už to nechci rozebírat. Někdo by moh říci, že to je tvoje věc, ale v tomhle případě bohužel není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to možné, že DPF zachytává saze, tudíž jich není tolik viditelných, když vycházejí z výfuku ven na silnici.

Černý kouř může též svědčit o závadě (když kouří permanentně), může být v háji turbo, čerpadlo nebo ŘJ.

To ovšem není případ Prochyho OII - to by musela mít najeto mraky (přes 350.000 km), jinak je to nepravděpodobný.

Mě kouřilo 81 kw TDi, ale těn motor měl 380 tis. bezpochyby najeto, tak to bylo logický, že turbo, které bylo původní už to mělo za sebou (nemluvě o čerpadle, když motor jezdil cca. 150 tis. km jen na bionaftu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...