kvaki Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 sportmotor už má svojí brzdu? to je graf z řídící jednotky,ta brzda někdy taky bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 spotřeba viditelně dolu, z 0-100 o cca 1s, Pružné zrychlení z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca1.5s ztišení motoru ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot. ještě sem koupil filtr tak budu zkoušet s nim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 (editace) ... Editováno: 19. Duben 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 to je graf z řídící jednotky,ta brzda někdy taky bude graf z řídící jednotky? co to je? nemáš na mysli hodnoty z VAGu? mě šlo o to, že kdysi, když jsem je poptával, tak na webu tvrdili, jak mají vlastní brzdu a nakonec žádnou neměli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) graf z řídící jednotky? co to je? nemáš na mysli hodnoty z VAGu?mě šlo o to, že kdysi, když jsem je poptával, tak na webu tvrdili, jak mají vlastní brzdu a nakonec žádnou neměli A od koho jsi měl nakonec úpravu? Otec má od nich úpravu 1.8Turbo a motor mu odbrzdili tušímže v Srba servisu nebo Auto Jarov. Už je to dlouho (tak 6 let určitě), tak si to přesněně nepamatuju, ale byl jsem tam s ním a jednání se mi zdálo dobré. Editováno: 20. Duben 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 jasně, ale oni prezentovali, že maj brzdu vlastní. navíc je všeobecně známo, že výsledky z těhle dvou brzd se občas dost liší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) jasně, ale oni prezentovali, že maj brzdu vlastní. navíc je všeobecně známo, že výsledky z těhle dvou brzd se občas dost liší. Brzdy se od sebe ve výsledcích liší všechny. Od koho jsi měl ty úpravu řídící jednotky? Editováno: 20. Duben 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 mám teď Octavii s čipem od ABT upravenou na 125 kW. Zkušenost, použe se rychleji vytáčí a je přužnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 to nemáš znát na spotřebě a na zrychlení od sportmotor brzdu nemaj spotřeba viditelně dolu, z 0-100 o cca 1s, Pružné zrychlení z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca1.5s ztišení motoru ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot. ještě sem koupil filtr tak budu zkoušet s nim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 to nemáš znát na spotřebě a na zrychleníod sportmotor brzdu nemaj spotřeba viditelně dolu, z 0-100 o cca 1s, Pružné zrychlení z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca1.5s ztišení motoru ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot. ještě sem koupil filtr tak budu zkoušet s nim jj spotřeba je níže, ale nesmím jezdit jak závodník, když jedu normálně jako jezdím tak cca o 0,5 l méně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 jj spotřeba je níže, ale nesmím jezdit jak závodník, když jedu normálně jako jezdím tak cca o 0,5 l méně to je přesně to, ve chvíli, kdy jezdíš stejně jako předtim, spotřeba jde dolu, když tomu dupeš, je to naopak. kde ti dělali ten ABT chip? byl jsi přímo v Německu? Joska: od Ondry z Bosh Frýdek-Místek a dal bych mu to klidně zas, kdybych nebyl měkkej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 jj spotřeba je níže, ale nesmím jezdit jak závodník, když jedu normálně jako jezdím tak cca o 0,5 l méně jo,jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 to je přesně to, ve chvíli, kdy jezdíš stejně jako předtim, spotřeba jde dolu, když tomu dupeš, je to naopak. kde ti dělali ten ABT chip? byl jsi přímo v Německu?Joska: od Ondry z Bosh Frýdek-Místek a dal bych mu to klidně zas, kdybych nebyl měkkej ja ja v Trieru, já to s tím tedy už koupil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) to je přesně to, ve chvíli, kdy jezdíš stejně jako předtim, spotřeba jde dolu, když tomu dupeš, je to naopak. kde ti dělali ten ABT chip? byl jsi přímo v Německu?Joska: od Ondry z Bosh Frýdek-Místek a dal bych mu to klidně zas, kdybych nebyl měkkej Tak k Ondrovy bych byl mekkej si to teda dat.Nejeden SW jsem po nich opravoval a nejedno auto!!! Nachipujou auto i s powerboxem. Tak to uz hovori za vse...Ale oni vi proc me nemaj radi.Malem jsme podrtily na sprintech jejich ostre zihadlo s Karlem Sobkem o 0,1 sek nas pojel. On Golf2 ocesany bez introse a 1,8T polazeno a my golf4 TDI kompletni. http://tuning.ms-free.net/07j/VD.htm 13 a 14 misto Editováno: 20. Duben 2008, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) nj, to jsou ty vaše žabomyší války z DP fora. ten chip mi udělal dobrej a když se odchipovávalo a auto se kouslo (elektronika) vinou na mojí straně, tak to vyřešili přes škoda servis, takže přístup i zázemí mají rozhodně dobrý. to, že něčí auto někde někomu ujede na sprintech, jako sorry, ale to pro mě absolutně nic neznamená a různýma opravama zfušovaných chipů se oháněj naprosto všichni co do toho dělaj, včetně cimbu, motorsport apod... Editováno: 20. Duben 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 spotřeba viditelně dolu,z 0-100 o cca 1s, Pružné zrychlení z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca1.5s ztišení motoru ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot. ještě sem koupil filtr tak budu zkoušet s nim ten filtr, pokud myslíš sportovní vzduchovej, je úplně k hovnu. Vyhozený prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 nj, to jsou ty vaše žabomyší války z DP fora. ten chip mi udělal dobrej a když se odchipovávalo a auto se kouslo (elektronika) vinou na mojí straně, tak to vyřešili přes škoda servis, takže přístup i zázemí mají rozhodně dobrý.to, že něčí auto někde někomu ujede na sprintech, jako sorry, ale to pro mě absolutně nic neznamená a různýma opravama zfušovaných chipů se oháněj naprosto všichni co do toho dělaj, včetně cimbu, motorsport apod... Nj to nema cenu resit. Jinak osobne doporucuji chip resit prez BDM rozhrani. Pak neni problem s RJ a i kdyby lehla tak ze zalohy jde vytvorit dokonaly klon.Problem je jen to vytahnuti a rozebrani rj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 ten filtr, pokud myslíš sportovní vzduchovej, je úplně k hovnu. Vyhozený prachy. souhlas ,ale co bych pro skautika neudelal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 souhlas ,ale co bych pro skautika neudelal no v tom to právě vězí, že pro Skautíka nic neuděláš a spíš rizkuješ, že se skrz tenhle řídkej filtr někdy něco dostane. Ale je fakt, že já měl tehdy taky pocit, že auto dostalo křídla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 Mám novou Oct. 2.0 TDi najeto cca 2000km. Jezdím hodně po Praze ve špičce, při normální jízdě mám sp. 9l/100 Km při velmi úsporné jízdě 8l/100 Km. Na tovární údaj město 7l/100 Km se nemůžu dostat. Je to normální ? Dík za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 a teď si vem, že ti ten Maxík ještě podměřuje! teď vážně... ptát se, jestli je spotřeba 8 - 9 litrů s 2.0 TDI normální či nikoliv je fakt blbost... spotřebu ovlivňuje tolik věcí... - máš nový auto - syrovej motor - způsob jízdy - brzda, plyn x klidná, předvídavá jízda - místo kde jezdíš - Praha = hustej provoz - výbava auta - s tím související váha - pneumatiky - rozměr, nahuštění - naložení auta - v kolika jezdíš, s plným nebo s prázdným kufrem atd. ale tohle všechno určitě víš... takže být tebou, tak to nechám tak 5 až 6 tisíc km a pak to začnu řešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mlcoch Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 čus, mám taky nové 2,0TDI a spotřeba je dost různorodá, viz. příklad. Jel jsem sám cca 100 km, jízdu pěkně svižně jsem si vychutnával, spotřeba 8 ltr. Zpátky jsem vezl na střeše skříň, v autě dva lidi a jel jsem tak, aby skříň nespadla, žádná brzda plyn, max. 90km. No a spotřeba rovných 6 ltr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triplseven Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 Já jezdím v průměru za 6,5.Dálnice, praha již spojka a to se snažím jezdit mimo špičku. a mám nalítáno cca 13 000.Ale nijak mě to nesere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ScoutFan Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 zdarec vsem, zazil jsem to uz i u oII a motoru 1,9tdi (tehdy to bylo okolo 1700otacek), ale ted po cca 15tis km na Scoutovi, 2,0TDi mi pri seslapnutí plynu okolo otazek 2500-2700 se ozvyva neprijemne zarachocení....je jedno na kterem rychlostnim stupni.... na 1,69tdi mi to zacalo klepat az po 50t km a tehdy mi v servisu rekli ze je to sání turba...prej pritahli nejake hadicky a byl klid....pravda asi jen na 2000km, pak rachotilo znovu... co s tim?, v zaruce to je... cim to muze byt? motor jsem setril, po sjezdu z dalnice nechal vzdycky na volnobeh pred vypnuti odpocinout... Nekdo me strastil, ze by snad mohli odejit lopatky turba??? to fakt??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 zdarec vsem, zazil jsem to uz i u oII a motoru 1,9tdi (tehdy to bylo okolo 1700otacek), ale ted po cca 15tis km na Scoutovi, 2,0TDi mi pri seslapnutí plynu okolo otazek 2500-2700 se ozvyva neprijemne zarachocení....je jedno na kterem rychlostnim stupni....na 1,69tdi mi to zacalo klepat az po 50t km a tehdy mi v servisu rekli ze je to sání turba...prej pritahli nejake hadicky a byl klid....pravda asi jen na 2000km, pak rachotilo znovu... co s tim?, v zaruce to je... cim to muze byt? motor jsem setril, po sjezdu z dalnice nechal vzdycky na volnobeh pred vypnuti odpocinout... Nekdo me strastil, ze by snad mohli odejit lopatky turba??? to fakt??? nejhorší je diagnostikovat takový závady na netu jen podle popisu. Tak, jak to píšeš, to může být leccos. Ale nechápu tvoje rozrušení, když je to v záruce. Prostě to dej do servisu a ať se staraj. Pokud to jsou zmíněný lopatky, tak ti daj nový turbo. Tak buď zcela v klidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.