Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

graf z řídící jednotky? co to je? nemáš na mysli hodnoty z VAGu?

mě šlo o to, že kdysi, když jsem je poptával, tak na webu tvrdili, jak mají vlastní brzdu a nakonec žádnou neměli

A od koho jsi měl nakonec úpravu?

Otec má od nich úpravu 1.8Turbo a motor mu odbrzdili tušímže v Srba servisu nebo Auto Jarov.

Už je to dlouho (tak 6 let určitě), tak si to přesněně nepamatuju, ale byl jsem tam s ním a jednání se mi zdálo dobré.

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, ale oni prezentovali, že maj brzdu vlastní. navíc je všeobecně známo, že výsledky z těhle dvou brzd se občas dost liší.

Brzdy se od sebe ve výsledcích liší všechny.

Od koho jsi měl ty úpravu řídící jednotky?

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to nemáš znát na spotřebě a na zrychlení

od sportmotor

brzdu nemaj

spotřeba viditelně dolu,

z 0-100 o cca 1s,

Pružné zrychlení

z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca1.5s

ztišení motoru

ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot.

ještě sem koupil filtr tak budu zkoušet s nim :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to nemáš znát na spotřebě a na zrychlení

od sportmotor

brzdu nemaj

spotřeba viditelně dolu,

z 0-100 o cca 1s,

Pružné zrychlení

z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca1.5s

ztišení motoru

ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot.

ještě sem koupil filtr tak budu zkoušet s nim :p

jj spotřeba je níže, ale nesmím jezdit jak závodník, když jedu normálně jako jezdím tak cca o 0,5 l méně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj spotřeba je níže, ale nesmím jezdit jak závodník, když jedu normálně jako jezdím tak cca o 0,5 l méně :)

to je přesně to, ve chvíli, kdy jezdíš stejně jako předtim, spotřeba jde dolu, když tomu dupeš, je to naopak. kde ti dělali ten ABT chip? byl jsi přímo v Německu?

Joska: od Ondry z Bosh Frýdek-Místek a dal bych mu to klidně zas, kdybych nebyl měkkej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je přesně to, ve chvíli, kdy jezdíš stejně jako předtim, spotřeba jde dolu, když tomu dupeš, je to naopak. kde ti dělali ten ABT chip? byl jsi přímo v Německu?

Joska: od Ondry z Bosh Frýdek-Místek a dal bych mu to klidně zas, kdybych nebyl měkkej

ja ja v Trieru, já to s tím tedy už koupil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je přesně to, ve chvíli, kdy jezdíš stejně jako předtim, spotřeba jde dolu, když tomu dupeš, je to naopak. kde ti dělali ten ABT chip? byl jsi přímo v Německu?

Joska: od Ondry z Bosh Frýdek-Místek a dal bych mu to klidně zas, kdybych nebyl měkkej

Tak k Ondrovy bych byl mekkej si to teda dat.Nejeden SW jsem po nich opravoval a nejedno auto!!! Nachipujou auto i s powerboxem. Tak to uz hovori za vse...Ale oni vi proc me nemaj radi.Malem jsme podrtily na sprintech jejich ostre zihadlo s Karlem Sobkem o 0,1 sek nas pojel. On Golf2 ocesany bez introse a 1,8T polazeno a my golf4 TDI kompletni. http://tuning.ms-free.net/07j/VD.htm 13 a 14 misto

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, to jsou ty vaše žabomyší války z DP fora. ten chip mi udělal dobrej a když se odchipovávalo a auto se kouslo (elektronika) vinou na mojí straně, tak to vyřešili přes škoda servis, takže přístup i zázemí mají rozhodně dobrý.

to, že něčí auto někde někomu ujede na sprintech, jako sorry, ale to pro mě absolutně nic neznamená

a různýma opravama zfušovaných chipů se oháněj naprosto všichni co do toho dělaj, včetně cimbu, motorsport apod...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spotřeba viditelně dolu,

z 0-100 o cca 1s,

Pružné zrychlení

z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň o cca1.5s

ztišení motoru

ochotnější vytáčení kor ve vyšších ot.

ještě sem koupil filtr tak budu zkoušet s nim :p

ten filtr, pokud myslíš sportovní vzduchovej, je úplně k hovnu. Vyhozený prachy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, to jsou ty vaše žabomyší války z DP fora. ten chip mi udělal dobrej a když se odchipovávalo a auto se kouslo (elektronika) vinou na mojí straně, tak to vyřešili přes škoda servis, takže přístup i zázemí mají rozhodně dobrý.

to, že něčí auto někde někomu ujede na sprintech, jako sorry, ale to pro mě absolutně nic neznamená

a různýma opravama zfušovaných chipů se oháněj naprosto všichni co do toho dělaj, včetně cimbu, motorsport apod...

Nj to nema cenu resit. Jinak osobne doporucuji chip resit prez BDM rozhrani. Pak neni problem s RJ a i kdyby lehla tak ze zalohy jde vytvorit dokonaly klon.Problem je jen to vytahnuti a rozebrani rj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám novou Oct. 2.0 TDi najeto cca 2000km. Jezdím hodně po Praze ve špičce, při normální jízdě mám sp. 9l/100 Km při velmi úsporné

jízdě 8l/100 Km. Na tovární údaj město 7l/100 Km se nemůžu dostat. Je to normální ? Dík za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a teď si vem, že ti ten Maxík ještě podměřuje! lol

teď vážně... ptát se, jestli je spotřeba 8 - 9 litrů s 2.0 TDI normální či nikoliv je fakt blbost... spotřebu ovlivňuje tolik věcí...

- máš nový auto - syrovej motor

- způsob jízdy - brzda, plyn x klidná, předvídavá jízda

- místo kde jezdíš - Praha = hustej provoz

- výbava auta - s tím související váha

- pneumatiky - rozměr, nahuštění

- naložení auta - v kolika jezdíš, s plným nebo s prázdným kufrem atd.

ale tohle všechno určitě víš... takže být tebou, tak to nechám tak 5 až 6 tisíc km a pak to začnu řešit... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čus, mám taky nové 2,0TDI a spotřeba je dost různorodá, viz. příklad. Jel jsem sám cca 100 km, jízdu pěkně svižně jsem si vychutnával, spotřeba 8 ltr. Zpátky jsem vezl na střeše skříň, v autě dva lidi a jel jsem tak, aby skříň nespadla, žádná brzda plyn, max. 90km. No a spotřeba rovných 6 ltr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec vsem, zazil jsem to uz i u oII a motoru 1,9tdi (tehdy to bylo okolo 1700otacek), ale ted po cca 15tis km na Scoutovi, 2,0TDi mi pri seslapnutí plynu okolo otazek 2500-2700 se ozvyva neprijemne zarachocení....je jedno na kterem rychlostnim stupni....

na 1,69tdi mi to zacalo klepat az po 50t km a tehdy mi v servisu rekli ze je to sání turba...prej pritahli nejake hadicky a byl klid....pravda asi jen na 2000km, pak rachotilo znovu...

co s tim?, v zaruce to je... cim to muze byt? motor jsem setril, po sjezdu z dalnice nechal vzdycky na volnobeh pred vypnuti odpocinout...

Nekdo me strastil, ze by snad mohli odejit lopatky turba??? to fakt???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec vsem, zazil jsem to uz i u oII a motoru 1,9tdi (tehdy to bylo okolo 1700otacek), ale ted po cca 15tis km na Scoutovi, 2,0TDi mi pri seslapnutí plynu okolo otazek 2500-2700 se ozvyva neprijemne zarachocení....je jedno na kterem rychlostnim stupni....

na 1,69tdi mi to zacalo klepat az po 50t km a tehdy mi v servisu rekli ze je to sání turba...prej pritahli nejake hadicky a byl klid....pravda asi jen na 2000km, pak rachotilo znovu...

co s tim?, v zaruce to je... cim to muze byt? motor jsem setril, po sjezdu z dalnice nechal vzdycky na volnobeh pred vypnuti odpocinout...

Nekdo me strastil, ze by snad mohli odejit lopatky turba??? to fakt???

nejhorší je diagnostikovat takový závady na netu jen podle popisu. Tak, jak to píšeš, to může být leccos. Ale nechápu tvoje rozrušení, když je to v záruce. Prostě to dej do servisu a ať se staraj. Pokud to jsou zmíněný lopatky, tak ti daj nový turbo. Tak buď zcela v klidu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...