Přejít na obsah

mlcoch

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mlcoch

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Podívejte se sem, docela výběr a zajímavé ceny: http://www.ipmart.com/main/product/Special...php?prod=121715 http://www.chinacarvideo.com/index.php?mai...ex&cPath=90
  2. Zdravím, máte někdo zkušenosti s tímto: http://www.dvdautoradia.cz/autoradia/speci...i-roomster.html
  3. mlcoch

    Zkrácení dráhy ŘP

    Dneska jsem na to koukal, mam DefendLock a problem bude. Ale myslím, že to půjde upravit. Jde o to, jak bude tvrdý materiál Defendlocku.
  4. Taky jsem zvažoval toto: http://www.carmultimedia.cz/index.php?prod...265BT&id=31
  5. To vypada hodne dobře. Ale pisou ze to ma cervene podsviceni Za ty prachy asi dobry. Znamy ma radio 2DIN od soundmasteru a je hodne spokojeny. Ma toto: http://www.dvdautoradio.cz/2DIN-Multimediá...oduct_info.html
  6. čus, mám taky nové 2,0TDI a spotřeba je dost různorodá, viz. příklad. Jel jsem sám cca 100 km, jízdu pěkně svižně jsem si vychutnával, spotřeba 8 ltr. Zpátky jsem vezl na střeše skříň, v autě dva lidi a jel jsem tak, aby skříň nespadla, žádná brzda plyn, max. 90km. No a spotřeba rovných 6 ltr.
  7. mlcoch

    Zkrácení dráhy ŘP

    To je super, líbí se mi to. M.
  8. Zdravím, tak mám teď novou informaci zajímá mě co je na tom pravdy. Jak známo, škodovka dělá dvě verze motoru 2.0 TDI 103kW. Jednak s osmiventilovou hlavou a jednak s šestnáctiventilovou hlavou. Tu osmiventilovou hlavu mají motory s filtrem pevných částic. A podle maníků ze servisu se všechny problémy točí kolem té šestnáctiventilové hlavy - praskání hlavy, špatné starty a tak. Dokonce mi ukazovali nějakou zprávu ze škodovky, do jak velkých prasklin té hlavy to neřešit vůbec a nechat to v provozu. Prý tam ještě neměli jedinej motor s tou osmiventilovou hlavou co by měl nějaké vážnější problémy. Když, tak se řešil jedině ten DPF filtr pevných částic. Tuto verzi motoru hodně pochvalovali, VW prej to nedělá, ty mají vše 16V. Najde se tu někdo kdo má motor 2.0 TDI 103kW PD DPF - tj. s 8ventil. hlavou a měl nějaké vážné problémy? Napište sem. Dík. M.
  9. mlcoch

    ALU kola ake ET

    Ale pokud dáš tyto kola (8x18 ET35) dopředu tak už polezou dost ven ne?
  10. Cus, ja mel ve dvou autech konstrukty a oba zlobily. Vzdycky se to zamklo a uz to neslo odemknout. Ted mame ve dvou OII Defendlock a naprosta spokojenost. Zamek je tez v manzete radici paky. Mel jsem defend i v peugeotu 307 a taky OK. Ty konstrukty uz vazne nemusim, potom co jsem s nima zkusil. Jo a pry kdyz se zjisti, ze pri kradezi nebyl zamek zpatecky zamceny (pokud je namontovan, samozrejme) tak pojistovna neda ani kachli. A to v pripade, ze se vyuziva sleva na pojistnem. Takze tu slevu nevyuzivam, neni to zase az tolik, ale stava se, ze dost casto zamek nezamykam. M.
  11. mlcoch

    Alarm

    Potřebuji poradit: nemám origo alarm, chtěl bych namontovat Jablotron Athos 1203 v režimu reset2. Dájí se někde pod palubkou sehnat impulsy k zamčení/odemčení dveří - je to potřeba k ovládání toho alarmu. Nebo to je v OII všechno po sběrnicích až do dveří a musím táhnout dráty k jednomu motoru zamykání až do dveří? Ještě bych potřeboval poradit, kde vzít signál od dveřních spínačů? Četl jsem tu, že z lampičky se to nedoporučuje, proč? Je tedy jediná možnost vzít to z každých dveří zvlášť přes diody? Dík.
  12. Díky, vyzkouším to.
  13. Potřebuji nakódovat celodenní svícení. M.
  14. Už jste někdo pokročil s tím 60místným kódováním ? M.
  15. mlcoch

    ALU kola ake ET

    Tak do toho půjdu, myslím si pořád lepší jiný ET vzadu než tam cpát podložky pod kola. Je fakt, že ten jeden cm na ET při běžný kontrole nikdo nepozná, ty podložky by byly vidět hned. A o ten 1 až 1,5 cm vzadu to kolo oproti předku ven prostě chce.
×
×
  • Vytvořit nový...