Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

no řeknu vám, že tenhle motor sice jede dobře, ale je s ním teda hafo problému...

k tomu dotazu... já osobně bych to zkusil uhrát na garanční záruku... mě na O I. začly po 3 letech špatně hodit dveře, tak jsem napsal do Bolky a v servisu mi to udělali na garanci... platil jsem jenom lakování... :) takže kdyby to v servisu zavrhli, aniž by se zeptali, tak bych napsal do Bolky! jo a k těm najetejm km... kde je to kupovaný? z bazaru? přímo od někoho??? nebo z německa? aby ty km seděly... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No budu chvilku sledovat tu vodu a zkusím na to upozornit i známého mechanika, který byl při koupi.

Koupeno je to od autorizovaného prodejce v ČR, se serviskou a kontrolováno v rámci možností přes známého, co na tom bylo oficiálně prováděno. S ohledem na původního majitele myslím, že km sedí. Ale u ojetého auta, kdo ví:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš potvrzené pravidelné prohlídky tak by to měli udělat na kulanci...platil by si max.jen práci!!!!!!!! mě takhle dřív taky už pár věcí měnily.......existujou na to tabilky kde je přesně vypsáno co a do kolika km do té kulance spadá !!!!!!!!!!!!!!!!

Editováno: , autor: vorlajz
citace předchozího příspěvku je zakázána!!! již několikrát si byl na to upozorňován! pokus se si to hlídat! díky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No toho jsem se docela bál. Auto už samozřejmě v záruce není, navíc bylo koupeno nedávno, pravda v době, kdy bylo dost teplo, takže to startovalo naprosto bez problémů.

Četl jsem, že prasklé hlavy nejsou u tohoto motoru žádná výjimka. Chci se tedy zeptat, jak se k tomu staví v MB, i když je auto už mimo záruku.

Mimochodem najeto to má 94 tis.

Díky

i já se na to chci zeptat. Chystám se napsat něco dost jadrnýho do Bolky.

Jinak ta prasklina se dá úspěšně zavařit. Jak už jsem psal, dělají to velmi dobře u Slanýho. Sám čekám v pořadníku. Celá operace vč. demontáže a montáže, odhaduju, by se mohla kompletně vejít do 10 t. Kč. Přitom jen nová hlava je přes 30 t..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakce. Uvidím jak se k tomu postaví, pokud je to skutečně prasklá hlava.

Přijde mi, že prostě jen čekají, kdo si to u nich vykřičí. No a pokud člověk nění dost důrazný, ať si to zaplatí. Každopádně dost divnej přístup :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klapka sání u BKD motoru :palec2:

pokud na maxidotu svítí hláška : emise - do dílny! a praská pojistka v e-boxu, tak pak právě odešel tento díl :help:

A dá se s tím jezdit ? Mně se z klapky sání začaly ozývat nezvyklé zvuky, asi tam přeskakují zuby. Chci teď odjet na dovolenou...

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar jak brno,

chci si poridit nejakou skodarnu ojetinu tak z 2006 a procitam si forum a tak trochu se desim. ma snad vubec nekdo dobry zkusenosti s 2.0 tdi? nebyla by treba dobra varianta koupit 1.9 tdi 77kw a cipnout na 112kw? zkusenost s ropakama zatim nemam zadnou tak by me zajimalo kdo ma s cim lepsi zkusenosti.

najezdim tak 18k/rok prevazne mimo mesto a chci aby skodarna vydrzela bez toho abych musel menit nebo nechat varit nejaky hlavy.

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při takovym ročnim nájezdu km bych nepřemýšlel a vzal benzín...

1.9TDI 77kw je sice spolehlivej motor,ale když ho čipneš na tak moc jako je 112kw,tak počítej se zavádami:Spojka včetně setrváku,turbo........

Já mám ty 1.9TDI 77kw(250Nm)čiplí ecoboxem na 92kw(280Nm) a to je dle známého zkušenosti naprosto v pohodě.......ten má to samé u SI 1.9TDI 77kw,má na něm už přes 270.000km a bez závad.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky za odpovedi. ono je docela mozny, ze kdyz budu mit 'novy' auto tak nalitam >16k km. takze proto jsem koukal na naftaky. nabidka benzinovych ojetin treba v nemecku neni tak velka jak dieslaku a jsou vetsinou i drazsi. krom toho napr. ojetou 1.8tsi jsem skoro zadnou nepotkal.

hlavne by me zajimalo, jestli je ten 2.0 tdi fakt o tolik horsi nez 1.9tdi, ale nechci rozpoutat flame war ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak afaik fsi je fuel stratified injection a tfsi je turbocharged fuel stratified injection. takze tfsi je totez jako tsi. nicmene 1.8tsi sezenu tak za 490+ tis. korun a tolik do auta dat nemuzu. dyzl se da zehnat tak kolem 350tis.

takze koukam po nejakym chrochtakovi jenom vaham, jestli 77kw 1.9tdi a chipnout nebo 103kw 2.0tdi o kterych tady panove pisou hororove storky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Kup sadu rozvodů(obsahuje Řemen,nap.kladku,převod.kladku)+kup vodní pumpu.......do 240.000km vydrží málo která pumpa...na tom určitě nešetři..

Človíček co pro mě pracuje si nechal vyměnit komplet.rozvody u Golfa 1.9TDI bez vodní pumpy..no a pár tisíc km po výměně se mu vylomila řemenice na vod.pumpě a motor se potkal........Když jí tam necháš a vyměníš jen řemen,tak jak se napne ten novej řemen,tak ta řemenice na pumpě dostává nášup.......Tenhle případ znám sice jen jeden co se doslova vylomila řemenice,ale takových kterým do 20.000km od výměny začla ta stará téct těch znám docela dost......Prostě a jednoduše jí vyměn a máš zas 120.000km klídek..

Můžeš to koupit zde ,má tam orig.fungl nové sady včetně vodní pumpy za 3.000kč(to teda chce za komplet na 1.9TDI)........tam kupuju rozvody už léta a naprosto bez problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastíním situaci:

Čas 6:00

Teplota vzduchu + 2,5°C

Zásoba paliva 50%

Tankováno Benzina

Poslední jízda před 12 hodinami

Přijdu k autu, nasednu, otočím klíčkem, startér začne točit motorem.....a nic. Žádný škubnutí, škytnutí nebo detonace, prostě jako když se točí prázdným motorem bez kapky paliva....Tak znova...a zase nic. Tak jsem to zkusil asi 7x a pak jsem se odebral do garáže pro starou dobrou Felicii....

Dopoledne jsem se vrátil na místo činu, kouknul do motoru, zkontroloval pojistky a celou proceduru jsem ještě asi 5x zopakoval a pak najednou motor naskočil, jako by nic. Tak jsem jí jel projet a jela naprosto normálně.

Stalo se někomu něco podobnýho, nebo dokáže mi to někdo vysvětlit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny..Mám dotaz ohledně motoru 2.0TDi 103kW. Minulý týden jsem absolvoval 2 cesty do německa, pak nějaké ježdění po CR, za týden cca 2600km. V pátek jsem schoval auto do garaže, v sobotu jsem normálně vyjel a po cca 300m se rozsvítil červený olej a na BC "nízký tlak oleje- vpněte motor" Učinil jsem tak a čekal na odtahovku, tam auto normálně najelo a nic.

V servise sundali vanu...,nerozumím tomu a šli na olejové čerpadlo... Zde zatím závěr nevím, ale vypadá že je ok.

Jediné co to odneslo na 100% je turbo.

Myslíte že turbo jako takové tio mohlo způsobit nebo hledat závadu ještě třeba na tom čerpadle? Jinak při sjíždění z odtahovky auto špatně brzdilo, brzda šla prošlápnout třeba až na třetí pokus... Má to souvislost?

Děkuji za rady.

Jak zjistit zda maže motor, aby neodešlo následkem další turbo?

Kde nejlépe sehnat turbo?

Jinak mám Passat 3C, olej Mobil1 5w 30, najeto 135tis km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...