Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Hmmm, přehlíd jsem, že jde o TDI :kuk:

Vím, že se o tomto problému napsalo hodně - chci se, ale zeptat zda pokud se hlava již vyměnila zda se tato závada (opětovné prasknutí) objevuje znova, nebo pak už bývá klid?

Dík

Mě jí měnily na všech býval.OII 2.0TDi a pokaždé praskla znova!!! ....Pak tady JirkaK,tomu taky prdla znova a známému na SI jakbysmet.....

Tak čtu, že máš auto v podmínce...no já už uvažuju, že si koupím rovnou odtahový vůz. Je to jistota pokaždé dojedeš.

Jo, dneska jsem si sehnal servisní historii - najeto 126tis. hlava měněná ve 89tis. - současná hlava je OK, ale stějně ještě tento týden padá do bazaru - já nebudu ten kdo mění hlavu - a holt zpátky na TDI 81kW. Celkem jsem vyléčenej z 2.0 TDI. Ode dneška jezdím s "rezervním" rodiným vozem 1.8T a velmi zvažuju, že naftu celkově zavrhnu - i když na 81kW TDI můžu pět jen chválu.

Upraveno od xkali

Bohužel,ale ty hlavy a vlastně i další jako vstřiky apod.jsou nemocí 2.0TDI-PD.... ;) ...co naděláš......2.0TDI moje nervy taky pořádně prozkoušel..

Ted jsem měl ale před nedavnem 2.dny své SII v servisu na prohlídkce+mi měnily řízení a místo toho mi půjčily funglovýho Passata z novým 2.0TDI-CR 103kw a můžu říct se s tim jezdí hoooodně pěkně,oproti PD je to úplně jiná kapitola....ted jde o tu spolehlivost,aby to nebylo jako ty "slavné"2.0TDI-PD......Uvidíme časem.....

Já taky kvůli těm 2.0TDI-PD který mě tak vyškolily pokoupil benzíny a to 1.8TSI.....pořídil jsem je i pak do SII.....Hold v naftě jsem měl tak důvěru v 1.9TDI-PD 77kw,ale to mi na SII přijde moc slabý.....

Bohužel,ale ty hlavy a vlastně i další jako vstřiky apod.jsou nemocí 2.0TDI-PD.... ;) ...co naděláš......2.0TDI moje nervy taky pořádně prozkoušel..

Ted jsem měl ale před nedavnem 2.dny své SII v servisu na prohlídkce+mi měnily řízení a místo toho mi půjčily funglovýho Passata z novým 2.0TDI-CR 103kw a můžu říct se s tim jezdí hoooodně pěkně,oproti PD je to úplně jiná kapitola....ted jde o tu spolehlivost,aby to nebylo jako ty "slavné"2.0TDI-PD......Uvidíme časem.....

Já taky kvůli těm 2.0TDI-PD který mě tak vyškolily pokoupil benzíny a to 1.8TSI.....pořídil jsem je i pak do SII.....Hold v naftě jsem měl tak důvěru v 1.9TDI-PD 77kw,ale to mi na SII přijde moc slabý.....

Co 1.9 TDI - PD - ty se taky tak serou jako 2.0 TDI ???

Dle mého neni splolehlivějšího motoru!!!!!......

Mě všechny auta jezděj +- 100.000km ročně a ty 1.9TDI jsou naprosto pohodě....

Ty 1.9 kupuju už od počátku 90.let kdy to byli ještě 1.9D..následně 1.9TD(ve VW Vento),pak následovala klasika 1.9TDI(81kw) a 1.9TDI-PD ve všech výkon.variantách..(to vše v Passatech) a od 2004 jsem kupoval OII 1.9TDI-PD 77kw a taktéž max.spokojenost........za ty léta jsem jich už pár vystřídal,vždy mi tu najel min.300.000km a bez větších problémů...respektive z žádnými!!!!!

Jediný mě těd trochu pozlobily ty 1.9TDI-PD z roku 2007...v první řadě na obouch odešel setrvačník(asi nějaká vadná serie) a pak na jedné z nich tandem.čerpadlo...jinak si na ně nemůžu stěžovat....

Dle mého neni splolehlivějšího motoru!!!!!......

Mě všechny auta jezděj +- 100.000km ročně a ty 1.9TDI jsou naprosto pohodě....

Ty 1.9 kupuju už od počátku 90.let kdy to byli ještě 1.9D..následně 1.9TD(ve VW Vento),pak následovala klasika 1.9TDI(81kw) a 1.9TDI-PD ve všech výkon.variantách..(to vše v Passatech) a od 2004 jsem kupoval OII 1.9TDI-PD 77kw a taktéž max.spokojenost........za ty léta jsem jich už pár vystřídal,vždy mi tu najel min.300.000km a bez větších problémů...respektive z žádnými!!!!!

Jediný mě těd trochu pozlobily ty 1.9TDI-PD z roku 2007...v první řadě na obouch odešel setrvačník(asi nějaká vadná serie) a pak na jedné z nich tandem.čerpadlo...jinak si na ně nemůžu stěžovat....

Díky za info, v O2 se mi jezdilo o dost lépe než v O1 - no zkusím stěstí asi s 77kW v 1.9TDI-PD. Bohužel koupě toho 2.0 TDI prostě byla unáhlená. Holt to bude stát nějaké peníze, nebo to někde zkusím na protiúčet.

s 1.9TDI PD mám najeto 137tis km bez jedinýho problému a že dostává občas záhul...

Jediný se trochu připrav že ta 1.9TDI-PD 77kw neni výkonově nic ohromujícího,je to na normál.ježdění a určitě né na nějaké sprinty a závodění.........Dle lidí(známých) co měli dříve např.ve starších Passatech(B5-facelift) 1.9TDI-PD 74kw,tak řikaj že jel lépe než co maj nyní v poslednim Passatu(B6) právě ten 1.9TDI-PD 77kw.......Asi bych řekl že to je možná novějšíma emis.normama..že je to víc přiškrcení,nebo možná softem.....Nevim..je to jen moje úvaha,každopádně jsem to slyšel od docela dosti lidí,tak asi na tom něco bude....

Jako třeba já jsem celkem klidnej řidič,určitě z nikým nezávodim,ale zas nejsem žádná brzda a třeba s takovou OII 1.9TDI-PD 77kw ve 4.lidech+v létě z klima to rozjet někde do kopce je docela trápení......Moc se tomu nechce!!!

Já taky nejsem žádnej závodník, většinou jezdím sám. Spíš mě jde o to, aby auto bylo spolehlivý - což dle mnoha lidí 2.0 TDI není. K těm praskajícím hlavám - děje se to jenom u 16V hlav nebo praskaj i ty 8V na motorech s DPF filtry?

spolehlivej je, ale jak píše karlos, je to zdechlina

8V jsou o něco lepší, ale taky ty vstřiky a klapky nejsou moc dobrý ;)

77kw muze chipnout a ma stejny vykon jako 2,0tdi kdyz to necha udelat nekoho kdo to umi,tak vydrzi i spojka

Tak tak...ty 8V sice tolik nerupaj,ale ty se dělaj jen v kombinaci z DPF a to taky neni nic dobrýho,navíc je o dost hlučnější.....DPF si moc z PDčkem nerozumí,což taky znám lidi co se s tim trápěj a jak píše rolbař....vstřiky,klapky jsou na den.pořádku...u obou verzí...

Zrovna se nedavno handrkovali na letišti dva moji známý kdo měl z 2.0TDI horší závady....ten jeden má jednoho z prvních SI 2.0TDI-PD což se dělal jen z DPF a ten druhej má o víc půl roku mladšího což už dělali zas jen bez DPF a 16V.......Tak ten první co má 8V z DPF,ten má za sebou 2x vstřiky,v necel.80.000km mu přestal motor mazat(měnily mu komplet.motor-čekal přes měsíc než uzná MB výměnu motoru!!) a nespočet návštěv servisu kvůli DPF kterej ho ted už tak zlobí že mu ve škodovce doporučily výměnu včetně kyseliny + věčně řve jak je ten motor hlučnej.......

Ten duhej co má toho novějšího 16V bez DPF sice motor neměnil(zatim),ale už má děláno taktéž 2x vstřiky,2x hlavu + ted řikal že mu tam něco divně poklapává..........Jak vidíš,moc si nevybereš!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak jsem tu už psal.....jsem moc zvědavej na ty nový 2.0TDI-CR co se spolehlivosti týče.....jezdil jsem s tim dva dny a fakt se s tim jezdí nádherně......Starej 2.0TDI-PD mi nikdy nesednul,i když jsem je měl nový,ale s timhle CR jsem byl kámoš okamžitě.......

Jj,dobrej chip neni k zahození.......jasně že záleží na tom kdo ho udělá,to je bez debat,ale taky jak se s tim pak bude jezdit......ono když tomu bude někdo pořád nakládat,nebude chladit turbo,tak i sebelepší borec na chipy nezabrání spojce a turbu aby šli kukat po pár tis.km....

Docela by me zajimalo, proc se serou ty klapky pouze u 2,0TDi (jak zde nekolik lidi psalo) kdyz naprosto ty stejne klapky jsou ve vsech novejsich 1,9 i 2,0 TDi PD Fabia I, Fabia II, Roomster, Superb Octavia I, Octavia II

Jinak cislo dilu je 038 128 063 G takze se muzete podivat do Etky

Klapka na 1,9 a 2,0 jsou jiné!!!!

Jezdím občas s OII, 2,0 TDi, 103 KW, 6-kvalt, 2005 nyní najeto 230 t km. ve firme ho mame od 120 t.km a zatím jediný co odešlo je spojka. Jinak spokojenost. Spotřeba 6,5 - 7,2 v rozmezí 140 - 170 km/h - samo mimo ČR.

Auto jezdí dost za 6 mesíců ma 80 t.km.

Hlavní zásada při 160 km co točí kolem 3 t.otaček a třeba 3 h vkuse , tak nikdy když dorazím na odpočívadlo - tak nevypinat motor.( turbo )

Omlouvam se - všichni to asi vědi.

já jsem to nevěděl... já turbo nemám! :kol-98::smich:

Klapka na 1,9 a 2,0 jsou jiné!!!!

Tak proc jsou teda stejny cisla dilu?

post-1295-1227178956_thumb.jpg

post-1295-1227178973_thumb.jpg

Jo,taky jsem se dával že maj číslo stejné.Ale podívej se na motor.2,0 ji má zepředu,1,9 z levého boku a i jinak vypadá

No jo to vim ze kazdej motor ji ma namonovanou jinde ale i kdyz se podivas treba na http://www.elitecat.cz

Das s io najit podle cisla dilu a pak zalozku "pouzito ve vozech" tak ti to tam najde mrte pouziti v koncernu jak 1,9 tak i 2,0 PDi

Vcetne Fabie a Octavie I

Tak potom tedy nevim... :-(

to nevím.Mrknu na to jak bude čas.Jednu mám doma

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.