Hape Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Hmmm, přehlíd jsem, že jde o TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Vím, že se o tomto problému napsalo hodně - chci se, ale zeptat zda pokud se hlava již vyměnila zda se tato závada (opětovné prasknutí) objevuje znova, nebo pak už bývá klid? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Mě jí měnily na všech býval.OII 2.0TDi a pokaždé praskla znova!!! ....Pak tady JirkaK,tomu taky prdla znova a známému na SI jakbysmet..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Tak čtu, že máš auto v podmínce...no já už uvažuju, že si koupím rovnou odtahový vůz. Je to jistota pokaždé dojedeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 (editace) Jo, dneska jsem si sehnal servisní historii - najeto 126tis. hlava měněná ve 89tis. - současná hlava je OK, ale stějně ještě tento týden padá do bazaru - já nebudu ten kdo mění hlavu - a holt zpátky na TDI 81kW. Celkem jsem vyléčenej z 2.0 TDI. Ode dneška jezdím s "rezervním" rodiným vozem 1.8T a velmi zvažuju, že naftu celkově zavrhnu - i když na 81kW TDI můžu pět jen chválu. Editováno: 18. Listopad 2008, autor: xkali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Bohužel,ale ty hlavy a vlastně i další jako vstřiky apod.jsou nemocí 2.0TDI-PD.... ...co naděláš......2.0TDI moje nervy taky pořádně prozkoušel.. Ted jsem měl ale před nedavnem 2.dny své SII v servisu na prohlídkce+mi měnily řízení a místo toho mi půjčily funglovýho Passata z novým 2.0TDI-CR 103kw a můžu říct se s tim jezdí hoooodně pěkně,oproti PD je to úplně jiná kapitola....ted jde o tu spolehlivost,aby to nebylo jako ty "slavné"2.0TDI-PD......Uvidíme časem..... Já taky kvůli těm 2.0TDI-PD který mě tak vyškolily pokoupil benzíny a to 1.8TSI.....pořídil jsem je i pak do SII.....Hold v naftě jsem měl tak důvěru v 1.9TDI-PD 77kw,ale to mi na SII přijde moc slabý..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Bohužel,ale ty hlavy a vlastně i další jako vstřiky apod.jsou nemocí 2.0TDI-PD.... ...co naděláš......2.0TDI moje nervy taky pořádně prozkoušel..Ted jsem měl ale před nedavnem 2.dny své SII v servisu na prohlídkce+mi měnily řízení a místo toho mi půjčily funglovýho Passata z novým 2.0TDI-CR 103kw a můžu říct se s tim jezdí hoooodně pěkně,oproti PD je to úplně jiná kapitola....ted jde o tu spolehlivost,aby to nebylo jako ty "slavné"2.0TDI-PD......Uvidíme časem..... Já taky kvůli těm 2.0TDI-PD který mě tak vyškolily pokoupil benzíny a to 1.8TSI.....pořídil jsem je i pak do SII.....Hold v naftě jsem měl tak důvěru v 1.9TDI-PD 77kw,ale to mi na SII přijde moc slabý..... Co 1.9 TDI - PD - ty se taky tak serou jako 2.0 TDI ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Dle mého neni splolehlivějšího motoru!!!!!...... Mě všechny auta jezděj +- 100.000km ročně a ty 1.9TDI jsou naprosto pohodě.... Ty 1.9 kupuju už od počátku 90.let kdy to byli ještě 1.9D..následně 1.9TD(ve VW Vento),pak následovala klasika 1.9TDI(81kw) a 1.9TDI-PD ve všech výkon.variantách..(to vše v Passatech) a od 2004 jsem kupoval OII 1.9TDI-PD 77kw a taktéž max.spokojenost........za ty léta jsem jich už pár vystřídal,vždy mi tu najel min.300.000km a bez větších problémů...respektive z žádnými!!!!! Jediný mě těd trochu pozlobily ty 1.9TDI-PD z roku 2007...v první řadě na obouch odešel setrvačník(asi nějaká vadná serie) a pak na jedné z nich tandem.čerpadlo...jinak si na ně nemůžu stěžovat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Dle mého neni splolehlivějšího motoru!!!!!......Mě všechny auta jezděj +- 100.000km ročně a ty 1.9TDI jsou naprosto pohodě.... Ty 1.9 kupuju už od počátku 90.let kdy to byli ještě 1.9D..následně 1.9TD(ve VW Vento),pak následovala klasika 1.9TDI(81kw) a 1.9TDI-PD ve všech výkon.variantách..(to vše v Passatech) a od 2004 jsem kupoval OII 1.9TDI-PD 77kw a taktéž max.spokojenost........za ty léta jsem jich už pár vystřídal,vždy mi tu najel min.300.000km a bez větších problémů...respektive z žádnými!!!!! Jediný mě těd trochu pozlobily ty 1.9TDI-PD z roku 2007...v první řadě na obouch odešel setrvačník(asi nějaká vadná serie) a pak na jedné z nich tandem.čerpadlo...jinak si na ně nemůžu stěžovat.... Díky za info, v O2 se mi jezdilo o dost lépe než v O1 - no zkusím stěstí asi s 77kW v 1.9TDI-PD. Bohužel koupě toho 2.0 TDI prostě byla unáhlená. Holt to bude stát nějaké peníze, nebo to někde zkusím na protiúčet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 s 1.9TDI PD mám najeto 137tis km bez jedinýho problému a že dostává občas záhul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Jediný se trochu připrav že ta 1.9TDI-PD 77kw neni výkonově nic ohromujícího,je to na normál.ježdění a určitě né na nějaké sprinty a závodění.........Dle lidí(známých) co měli dříve např.ve starších Passatech(B5-facelift) 1.9TDI-PD 74kw,tak řikaj že jel lépe než co maj nyní v poslednim Passatu(B6) právě ten 1.9TDI-PD 77kw.......Asi bych řekl že to je možná novějšíma emis.normama..že je to víc přiškrcení,nebo možná softem.....Nevim..je to jen moje úvaha,každopádně jsem to slyšel od docela dosti lidí,tak asi na tom něco bude.... Jako třeba já jsem celkem klidnej řidič,určitě z nikým nezávodim,ale zas nejsem žádná brzda a třeba s takovou OII 1.9TDI-PD 77kw ve 4.lidech+v létě z klima to rozjet někde do kopce je docela trápení......Moc se tomu nechce!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Já taky nejsem žádnej závodník, většinou jezdím sám. Spíš mě jde o to, aby auto bylo spolehlivý - což dle mnoha lidí 2.0 TDI není. K těm praskajícím hlavám - děje se to jenom u 16V hlav nebo praskaj i ty 8V na motorech s DPF filtry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 spolehlivej je, ale jak píše karlos, je to zdechlina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 8V jsou o něco lepší, ale taky ty vstřiky a klapky nejsou moc dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 77kw muze chipnout a ma stejny vykon jako 2,0tdi kdyz to necha udelat nekoho kdo to umi,tak vydrzi i spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Tak tak...ty 8V sice tolik nerupaj,ale ty se dělaj jen v kombinaci z DPF a to taky neni nic dobrýho,navíc je o dost hlučnější.....DPF si moc z PDčkem nerozumí,což taky znám lidi co se s tim trápěj a jak píše rolbař....vstřiky,klapky jsou na den.pořádku...u obou verzí... Zrovna se nedavno handrkovali na letišti dva moji známý kdo měl z 2.0TDI horší závady....ten jeden má jednoho z prvních SI 2.0TDI-PD což se dělal jen z DPF a ten druhej má o víc půl roku mladšího což už dělali zas jen bez DPF a 16V.......Tak ten první co má 8V z DPF,ten má za sebou 2x vstřiky,v necel.80.000km mu přestal motor mazat(měnily mu komplet.motor-čekal přes měsíc než uzná MB výměnu motoru!!) a nespočet návštěv servisu kvůli DPF kterej ho ted už tak zlobí že mu ve škodovce doporučily výměnu včetně kyseliny + věčně řve jak je ten motor hlučnej....... Ten duhej co má toho novějšího 16V bez DPF sice motor neměnil(zatim),ale už má děláno taktéž 2x vstřiky,2x hlavu + ted řikal že mu tam něco divně poklapává..........Jak vidíš,moc si nevybereš!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak jsem tu už psal.....jsem moc zvědavej na ty nový 2.0TDI-CR co se spolehlivosti týče.....jezdil jsem s tim dva dny a fakt se s tim jezdí nádherně......Starej 2.0TDI-PD mi nikdy nesednul,i když jsem je měl nový,ale s timhle CR jsem byl kámoš okamžitě....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Jj,dobrej chip neni k zahození.......jasně že záleží na tom kdo ho udělá,to je bez debat,ale taky jak se s tim pak bude jezdit......ono když tomu bude někdo pořád nakládat,nebude chladit turbo,tak i sebelepší borec na chipy nezabrání spojce a turbu aby šli kukat po pár tis.km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Docela by me zajimalo, proc se serou ty klapky pouze u 2,0TDi (jak zde nekolik lidi psalo) kdyz naprosto ty stejne klapky jsou ve vsech novejsich 1,9 i 2,0 TDi PD Fabia I, Fabia II, Roomster, Superb Octavia I, Octavia II Jinak cislo dilu je 038 128 063 G takze se muzete podivat do Etky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Klapka na 1,9 a 2,0 jsou jiné!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RogerRog Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Jezdím občas s OII, 2,0 TDi, 103 KW, 6-kvalt, 2005 nyní najeto 230 t km. ve firme ho mame od 120 t.km a zatím jediný co odešlo je spojka. Jinak spokojenost. Spotřeba 6,5 - 7,2 v rozmezí 140 - 170 km/h - samo mimo ČR. Auto jezdí dost za 6 mesíců ma 80 t.km. Hlavní zásada při 160 km co točí kolem 3 t.otaček a třeba 3 h vkuse , tak nikdy když dorazím na odpočívadlo - tak nevypinat motor.( turbo ) Omlouvam se - všichni to asi vědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 já jsem to nevěděl... já turbo nemám! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Klapka na 1,9 a 2,0 jsou jiné!!!! Tak proc jsou teda stejny cisla dilu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Jo,taky jsem se dával že maj číslo stejné.Ale podívej se na motor.2,0 ji má zepředu,1,9 z levého boku a i jinak vypadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 No jo to vim ze kazdej motor ji ma namonovanou jinde ale i kdyz se podivas treba na http://www.elitecat.cz Das s io najit podle cisla dilu a pak zalozku "pouzito ve vozech" tak ti to tam najde mrte pouziti v koncernu jak 1,9 tak i 2,0 PDi Vcetne Fabie a Octavie I Tak potom tedy nevim... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 to nevím.Mrknu na to jak bude čas.Jednu mám doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.