Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Nechci se hádat.Jen jsem chtěl odpověď na svou otázku. Myslím si , že každý má s tou svou krasavicí určité trable a já věřím stále v to , že toto forum je na dost velké úrovni aby se dostalo rady pro všechny.

Editováno: , autor: reinxed
Vloženo
Ježiši! Chlapi.Vy jste jak maly.Máte přijet někdy na sraz,podat si ruce a je to! :palec2: Jsme tu od toho abychom předávali zkušenosti či názory ale fakt se nehádejte.Nemá to cenu.Mir!!!

Světu mír, rukám klid ! (teď mi zase Vorlajz vynadá za tu citaci)

Vloženo

Tak jsem našel ten Autotip, tak to přepíšu, abychom se všichni pobavili, dlouhodobý test na 100 tis km, Touran 2,0 Tdi 103 kw s DSG:

- k prasklé hlavě válců vyjádření VW: Tento problém nám bohužel není neznámý, vozy z let 2003 a 2004 mívají podobné potíže častěji, na vině je technologická závada ve slévárně, později odhalená a odstraněná. Opravy provádíme na náš účet.

- k poruše turbodmychadla v 97.000km (dým a spadlo jim auto do nouzáku): kompletní výměnu považujeme za důsledek poněkud neuváženého rozhodnutí servisu. Na omezení disponibilního výkonu a točivého momentu totiž měl podle zjištění naší zkušebny vinu podtlakový regulační ventil, samotný rotor byl v pořádku (redakce za výměnu turba zaplatila 40 klacků a napsali jim, že dle nich stačilo vyměnit podtlak regulaci za čtyři tácky, dobrý néé?)

Vloženo

Teda když čtu jak se sype dnešní technika tak pomalu uvažuju o zrušení plánu na koupi nové OII a budu rád že mám skoro 10 let starou OI 1,8 T která je bez jediné závady a druhé auto mám Mondeo 1,8 16v kombi a taky bez problémů. Že by starší technika byla lepší?

Vloženo
Teda když čtu jak se sype dnešní technika tak pomalu uvažuju o zrušení plánu na koupi nové OII a budu rád že mám skoro 10 let starou OI 1,8 T která je bez jediné závady a druhé auto mám Mondeo 1,8 16v kombi a taky bez problémů. Že by starší technika byla lepší?

To by mne teda zajímalo jestli je tento motor takový sráč.Uvažulji totiž o jeho koupi,ale když to čtu....

Já mám TDí 81kw najeto 326 tisíc a kromě oleje a rozvodů se na něj nesahalo.Tak teda nevím.Uvažuji ještě o 1,9-77 kw ale ten zase nedělají s 6 st. převodovkou nevíte proč?

Vloženo

ale není to zase takovej sráč. Pár nás mělo smůlu, ale ty spokojený sem zase tak moc nepíšou. Zdá se, že kritickej ročník byl ten 2005 a např. můj známý má taky r. 05 s 2.0TDI a najeto už skoro 400 t. km a nic. Prostě vůbec nic. Žádný problémy.

Vloženo
No a k tej kontrolke EPC: Nemám síce OII ani diesel, ale pokiaľ je to tak ako aj u Fabií, tak diesle kontrolku EPC nemajú a nahrádza ju kontrolka žhavenia. ;)

no vidíš a je to vyřešeno ! A my jsme se tady k vůli takový volovině málem poprali. :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo
to víš, že jo. U těch posledních ročníků neznám ani jeden případ nějakých větších problémů.

Čau. Myslíš to vážně? Chci si koupit 2.0 TDI r.08,tak mě zajímá,jestli už je to lepší než předešlé ročníky nebo je to pořád stejně poruchové. To bych si vzal raději 1.9 TDI. Děkuji všem za názory.

Vloženo
To už bych počkal na 2.0TDI-CR....na jaře 2009 už to v OII určo bude.....těmto 2.0TDI-PD prostě z osob.zkušenosti nevěřim.

Budu si kupovat jetou,pul roku starou.

Vloženo
Budu si kupovat jetou,pul roku starou.

Já myslím, že půl roku stará O2 bude OK. Já teď tu mám jednu O2 - 2.0TDI (05) a zatím jsem přetěsnil vstřiky a na záruku měněná hlava, pokud to byla závada v tech. výroby ve slévárně (04-05) tak už bych tam měl mít OK hlavu. Pak mi asi v servisu špatně dovřeli box s relé a natekla tam voda - byla to prkonina, ale auto nejelo a servis nad tím laboroval 10 dní - pak šla do Škoda servisu, palubka svítila jak vánoční stromeček, nešlo servo, ESP, klima a chcípnou motor - oprava dva dny pod fukarem a kontaktol. Nejradši bych ji prodal, ale situace na trhu je taková, že se dneska neprodá ani kolo. Uvažuju o dovozu O2 - 1,6 FSI v Eleganci.

Vloženo
protože si přečet tvoje posty o spotřebě 5,5l/100km ;)

Nevím co jiného - diesel moc nechci, 2.0 FSi už dost žere, 1.6MPI je zas slabá, 1.6 FSI normál spotřeba (počítám tam 7,5), pojistka nižší než 2.0, 85kW se skřípajícíma zubama na běžný ježdění stačí a FSI jsou v lepší výběvě než MPI.

Vloženo

Tak jak ted uvažuje xkali o 1.6FSI,tak lidi co přesně tak učinily znám tři...jeden z OII..ten 2.0TDI vyměnil za 1.8TSI,a dva s Pašíkama ty to vyměnily právě za 1.6FSI........ty s těma Passatama to jsou konkrétně Pražský letištní taxikáři a ty tak 2.0TDI vyškolil že ty dnes řeknou že než naftu od VW,tak radši benzína ze spotřebou 15l.....s tim jednim co jsem se tehdy bavil mě jen tak ve zkratce řekl že za prvních 3/4 roku po záruce spadnul do 2.0TDI za víc jak 100.000kč.....nehledě na to že pro ně je to auto chleba,tak když pak takovej člověk musí stát kvůli poruše auta,tak přijde o další pěknej ranec...když beru že na takovym letišti denně udělá min.5000kč,tak pak když mi řekl že během toho 3/4roku po záruce stál celkem tak měsíc,tak přišel o dalších min.100.000kč...To se pak neni čemu divit že takovej člověk dostane na tento motor alergii a koupil by jako náhradu klidně i 1.4.....

Já měl bohužel taky to "štestí"z 2.0TDI tak vim co člověka za zoufalství napadá když má doma takovou sračku jménem 2.0TDI......

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...