melman Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Res5ekt : jen tak pro doplnění kolik ti to žere na volnoběh ? (zahřátý motor, světla, rádio, klima) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 (editace) 0.9-1.1, viz pár příspěvků výše. Edit: Ups ta otázka nepatřila mě. Editováno: 12. Březen 2009, autor: RaKa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 (editace) Res5ekt : jen tak pro doplnění kolik ti to žere na volnoběh ? (zahřátý motor, světla, rádio, klima) zjistím (až o víkendu ) přes týden jezdím Passatem TDi 81kw (viz popisek v podpisu) a o vikendech s Octavií. Ale zatím je to jak říkám "nezajeté autko s 3030km" i když už se "testovalo" (bohužel maximálku sem vzdal ve 210tacho (jela by dal to určitě, na starší se stejným motorem nám to jede do 225tacho, jelikož jsem si uvědomil , že na autě jsou Barum Polaris2 T do 190km , ale pořád cítím že je to "syrový" (zabírá nejvíce kolem 2500,-otáček Ale přestup z Tdi81kw na TDI103kwPD je ve výkonu "fantastický" ps: mám dojem že sem tam viděl běhat číslovky 1,1-1,2l/100 na volnobeh, ale ověřím Editováno: 12. Březen 2009, autor: Res5ekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Ja mam okamzitou spotrebu pri stání na volnobeh a teplem motoru 0,5L dnes jsem se na to zrovna dival Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Kemar: a jaky máš zkušenosti s tím motorem.Najmis řikal že ji máš chvili a tak proto se ptám.Jenom leješ naftu a jezdiš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Otázka je jak jsou ty palubní počítače spotřeby přesné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Jasně, jsou orientační, ale že by ukazovaly o 100% jinak, to se mi nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Kemar: a jaky máš zkušenosti s tím motorem.Najmis řikal že ji máš chvili a tak proto se ptám.Jenom leješ naftu a jezdiš? Mam ji sice "chvili" (od jara) ale uz jsem najel pomalu 30tis km jediny problem zatim setrvak, kde byla vyrobni vada uz od Sachse špatně laserem privareny ozubeny věnec pro pastorek starteru Více info zde: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=50905&hl= Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Kemar: a kolik to auto mělo najeto když jsi ji kupoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Tak to je huustý...koukám že zmetky se nevyrábí jenom v Číně... Jinak mimo: ty vrtaný kotouče jsou Zimmermany? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Kupoval respektive dovezl jsem to z De kdyz to melo 60tis Kotouce jsou Zimmermanny a desky Textar Vicemene asi nejlepsi proverena kombinace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Já měl ty vrtaný Zimm na fabce, ale desky Ferodo Premier a bylo to dost goog... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Tak má reklamace vysoké spotřeby dopadla jak jsem předpokládal. Prý podle diagnostiky motoru je vše v pořádku. Nějaký naměřený hodnoty prý posílali do "závodu" a ten se vyjádřil, že je to OK, vstřiky jsou taky OK. Záchvěvy na volnoběh jsou prý u tohoto motoru normální. No a pravidelný zvuk jako když něco o něco škrtá a který se mění pouze s rychlostí a v 50tce zanikne je prý způsoben pneumatikami. Takže jsem se objednal na kontrolu spotřeby, za což zaplatím 1500Kč, když to bude v normě. Aspoň budu mít jasno (pokud to nějak nenašvindlujou). A až mi vrátí auto, tak tam hodím zimáky a uvidíme, jestli ten zvuk bude stále stejný. Jak je spojka zpřevodovaná oproti kolám? Pokud zjistím frekvenci toho "škrtání", tak by se dalo aspoň jedno z toho vyloučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Tak to dopadlo špatně. Pro mě. Naměřili spotřebu 5,5L/100Km. Při 120km/h naměřili spotřebu 5,7 a při 90km/h spotřebu 5,2, kombinovanou pak určili 5,5L. Na tuhle hodnotu jsem se ani náhodou při skutečné jízdě nedostal. protokol (opíšu jen jedno měření pro každou rychlost) v = 121,3 km/h P-kol = 18,9 kW Množství paliva = 0,15 l Spotřeba = 7,0 l/h n = 0 ot/m F = 564 N Dráha = 2,7 km Spotřeba = 5,7 l/100km v = 89,9 km/h P-kol = 7,8 kW Množství paliva = 0,41 l Spotřeba = 4,8 l/h n = 0 ot/m F = 326 N Dráha = 7,9 km Spotřeba = 5,3 l/100km Hlavně i kdyby byla spotřeba 5,3 při ustálené jízdě 90km/h, tak se asi na tuto spotřebu po okreskách normálně nedostanu (akcelerace - brždění), že? Ale prý jejich vypočtená kombinovaná spotřeba odpovídá tomu co je v TP. Může mi to někdo objasnit? Mě to hlava nebere. Nemám VAG/VAS, tak se nemůžu ani kouknout co motor hlásí v blokách hodnot. Byl by někdo ochotnej a udělal mi "rychlou diagnostiku"? ...Praha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Moje manželka občas jede na sl. cestu do Brna (vlastním autem) a km jí proplácí zaměstnavatel. Jezdí hodně pomalu a zlehka, celou cestu po dálnici. Spotřebu má 5,8 - 6 L/100 km. Zaměstnavatel jí to ale proplácí dle průměru v TP což je 5,5 L/100 km takže jí vlastně skutečnou spotřebu nezaplatí. Já jsem měl již více aut a většinou jsem se při defenzivní jízdě vždy dostal pod tabulkové hodnoty. U 2.0 TDi jsem rád když se jim přiblížím. k tvému problému : možná by nebylo od věci zkusit porovnat v Praze na stejné trase dvě stejná auta řízená jedním člověkem. Je jasné že se i tak spotřeba může lišit ale určitě ne v řádech litrů. Nakonec by se třeba zjistilo že ti to žere podobně jako mě a budeš v klidu. Také by se dalo bezprostředně porovnat to chvění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Taky jsem měl vždy u všech aut spotřebu nižší než co bylo psáno,ale přesně jak píše Melman...když jsem měl 3ks 2.0TDI,tak jsem byl rád když se ty auta aspoň trochu přiblížila psané spotřebě....U 2.0TDI je to podle mě scela normální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 No kolegové v práci maj taky dvoulitry. A jeden mi tvrdí že do prace jede za 7,5-8. Já se na 8 ve městě nedostanu ani se zahřátým motorem. Ale s tím porovnáním to je dobrej tip. Kdyby to nežralo 1L na volnoběh, tak bych si asi řekl, že prostě s tím autem neumím jezdit. Ty hovada na Jarově sjeli diagnostiku akorát při vypnutém motoru a protože jim to nevyhodilo žádnou chybu, tak je to pro ně hotový. No seženu si kabel a kokuknu na naměřené hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Taky jsem měl vždy u všech aut spotřebu nižší než co bylo psáno,ale přesně jak píše Melman...když jsem měl 3ks 2.0TDI,tak jsem byl rád když se ty auta aspoň trochu přiblížila psané spotřebě....U 2.0TDI je to podle mě scela normální... Myslíte, že tam jsou úmyslně podsazené hodnoty?! Já se s TFSI dostanu na tabulkovou hodnotu u kombi spotřeby, ale hrozně to ovlivňuje provoz = jeden týden v pohodě a druhý týden na stejné trase ani omylem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny1 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Mně OII 103kW na volnoběh ukazuje 0,6 - 0,7l. Jinak potvrzuji, že s OI 81kW nebyl problém jezdit pod tabulkové hodnoty spotřeby, průměrnou jsem měl běžně pod 5,4l. To samé ježdění s OII 103kW je nejméně za 6,3l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delf Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 U mě jízda do Rakouska, lehčí noha. Na trase 300km - průměrná spotřeba 6.5L tam i zpět. Domnívám se, že hodnoty v TP uvádí za optimálních podmínek (teplota, povrch vozovky, pneumatiky, kvalita paliva,.....). Po zkušenostech spotřebě z počítače moc nevěřím. Přesnější je spočtení spotřeby z tankování a i to nemusí být zcela korektní neb. tachometry podměřují, nadměřují a tím se podle mého liší i počet ujetých km. Přesnější bude spustit si nějakej Tracker na GPSce, kde jde lehce zjistit ujetou vzdálenost, průměrnou rychlost,atp... a to použít pro vypočíet správné hodnoty spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 To buďte rádi za 6,3L....kolega z branže co má SI 2.0TDI-PD DPF 103kw jezdí za skoro 8L.....ten si tehdy myslel když to koupil že až se ten motor trochu zajede tak že to spadne...dnes to má už třetí rok,najeto už musí mít určitě přes 200.000km a v jednom kuse nadává na spotřebu.....pořád to přirovnává k jeho předchozímu SI 1.9TDI-PD 96kw se kterým jezdil za 6L.... Jasný je že spotřebu u 2.0TDI nelze srovnávat z 1.9TDI a to i jak ze starými 1.9TDI,tak i z 1.9TDI-PD..tam je sice kapku vyšší,ale pořád to neni tak hrozný....já co má ty 1.9TDI-PD,tak od té doby co je na nich chip(ecobox) tak jsem na spotřebě starých dobrých klasik....ted se to pohybuje aktuálně max.do 5,3L a na dvojce na celkový je 5,0L (auta jezděj v kombin.řežimu).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 To by me teda zajimalo co mate furt s tema motorama nebo jak s tim jezdite... :-) Ja muzu porovnat OI 1,9TDi 81kW co jsem mel 2 roky a ted skoro rok OII 2,0TDi S OI jsem jezdil normalni trasy kolem 4,8-5L/100km, pritelkyne za 4,3-4,5L/100km Ted OII jezdim stejny trasy stejnym stylem zhruba o 0,3 - 0,5L/100km více a podobne zvýsene hodnoty dosahuje i pritelkyne Na OI pneu 225/42/17 na OII 205/55/16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny1 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 No mozna mi tu spotrebu ted dela ta N1 mriz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 (editace) To by me teda zajimalo co mate furt s tema motorama nebo jak s tim jezdite... :-)Ja muzu porovnat OI 1,9TDi 81kW co jsem mel 2 roky a ted skoro rok OII 2,0TDi S OI jsem jezdil normalni trasy kolem 4,8-5L/100km, pritelkyne za 4,3-4,5L/100km Ted OII jezdim stejny trasy stejnym stylem zhruba o 0,3 - 0,5L/100km více a podobne zvýsene hodnoty dosahuje i pritelkyne Na OI pneu 225/42/17 na OII 205/55/16 Jo to by mě taky zajímalo, co s tím motorem mám 5,2 bych podle testu spotřeby dosáhl leda tak při rovnoměrné rychlosti 90km/h a to je prý OK. Tak sem z toho volaký zmetěný. Nemohl by někdo do bolky hodit dotaz, zda-li když na té testovací stolici naměří spotřebu 5.2L při 90km/h, jestli to skutečně odpovídá udávané průměrné spotřebě mimo město 4,7L podle TP? Nebo jaká okamžitá spotřeba má být při ustálené rychlosti 90km. Já prostě Auto Jarov v tomhle nevěřím, ten to srovnává s kombinovanou spotřebou, kde je započítané i město. Podle mě musí být spotřeba vyšší oproti ustálené hodnotě při 90km/h - přece do toho průměru je zakomponovanej nějakej profil - rozjezdy, brždění, kopce atd. Editováno: 19. Březen 2009, autor: RaKa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavzat Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Doma mam taky Octavia II Combi, 2.0 TDI, 103kW a jezdim 4,9 - 5,3l takze v poho,zadny problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.