Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

RaKa: ta tvoje vysoká okamžitá spotřeba - dnes jsem si hrál v autě se všemi možnými spotřebiči a okamžitá se mi

dostala na 1,1 L když jsem zapnul výhřev zrcátek. Není možný že by jsi měl něco takového stále zapojeného a proto ta

vysoká spotřeba ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě to ukazuje v režimu jak popisuješ 0,8 L takže jsme na tom skoro stejně. Nakonec reálná spotřeba

může být úplně stejná. Palubák ti může proměřovat o nějakou tu desetinku a třeba ti to ani tolik

nežere. Chtělo by to tu jízdní zkoušku a porovnat dvě auta jak jsem psal. Pokud by jsi měl někdy

chuť a čas tak za mnou přijeď (P-9 Prosek) a projedeme po stejné trase naše auta.

Nevím jestli to tady už padlo : jaký máš rozměr a značku pneu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam okamzitou spotrebu pri stání na volnobeh a teplem motoru 0,5L dnes jsem se na to zrovna dival

Motor (najeto 3500km) pri zahrati (a jizde a potom aby to bylo presne musim brzdenim motorem (cca 10sekund) a pak vyrazdit se ustali na 1,0 L ) jinak kdyz neudalam to brzdeni motorem tak to beha kolem 1,6-1,8L

Jinak sem si vsiml ze pokazde, kdyz vyradim mi palubni PC u aktualni spotreby klesne na hodnotu okolo 1,0 a pak hned zacne stoupat, jako bych pridaval plyn po litrech (az do hodnoty 9L/100 a pak jako by restart a ukazuje pak uz normalne 1,0 - 1,4 Lprumer s vyrazenim

Passat TDi 81kw ukazuje klolem 0,8 prumerne se zahratym motorem (a zde neni potreba brzdit motorem ) ustaleni probiha pokazde stejne.

Kolik najedete na plnou nadrz u TDi 103kw (octavie II 55L) ja zatim 780 do pipnuti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Res5ekt: po vyřazení rychlosti ti stoupá momentální spotřeba, protože ti klesá rychlost (pokud to nepouštíš z kopce) a když dosáhneš určité nízké rychlosti, tak neproběhne žádnej restart, jen se změní jednotka z l/100 km na l/h.

?? no to se mi nezda ?? to jako ze aktualni spotreba (kdyz mam nastavene na palubnim PC a nic nemenim , a jedu autem se zarazenym stupnem a pak vyradim tak se palubak sam prepina z L/100 na L/h ?? a meni se i oznaceni na palunim PC ? musim se podivat, ale auto budu mit az o vikendu.

ps.. na pASSATU TDI 81kw mi to ale nedela (ze by zmena r.v. 98) oproti Octavce r.v. 2008

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když máš vyřazenou rychlost, tak spadnou otáčky motoru (samozřejmě pokud nestojíš na plynu) na konstantní hodnotu a logicky čím pomaleji jedeš, tím musí být spotřeba vyšší a aby to při stání neukazovalo hrozný čísla, tak se to těsně před zastavením přepne na l/h, což má více vypovídající hodnotu než kdyby ti to ukazovalo spotřebu na 100 km když není auto v pohybu. Samozřejmě, že se změní i označení, všimni si toho až někam pojedeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem poslal dotaz do bolky na spotřebu. Na můj dotaz, kolik auto má mít spotřebu při 90km/h mi odpovědeli dlouhým mailem, kde prakticky jen zopakovali hodnoty z techničáku. Takže jsem se nedozvěděl vůbec nic.

Proto jsem položil nový dotaz na spotřebu na volnoběh a tady je odpověď:

tento údaj se běžně také nikde neuvádí. Proto jsme si vyžádali informace z vývojového centra Česana. Na základě těchto informací Vám sdělujeme, že u motoru 2.0 TDI se spotřeba paliva na volnoběh (a za dalších stanovených podmínek) pohybuje cca 0,9 – 1,2 l/hod. Dovolujeme si Vás upozornit, že tento údaj není spojitý s průměrnou spotřebou.

Takže začínám být paranoidní, že si můj dotaz spojili s dotazem z aut. servisu, kde jsem reklamoval spotřebu 0.9-1.1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám s tímhle motorrem v zimě na 15" kolech až neskutečně malou spotřebu 5,1. V létě na 16" mám spotřebu těsně pod 6 litrů, většinou 5,8 až 5,9. Určitě udělá hodně i to, že v létě jde klima naplno, zatímco se v zimě se "jen veze."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0Tdi 103kw najeto 4000km --- tak sem vyresetoval palubní počítač ( 0- 4000 km spotřeba při zajíždění 6,7 litru (obdobi leden09-brezen09 ) spotreba na to ze se auto zajizdelo a nevytacelo mi prisla EXTREMNI (je pravda ze ale byla dost zima .

Nyni jsem najel dalších 550km klidek pohoda tabacek a spotreba muj rekord mimo mesto je 5,8 niz sem se nedostal. Na stejnem useku dam spotrebu v TDI81kw jen 4,4!!!!!!§§§ Takze shrnuto po restartu palubaku mam za poslednich 550km spotrebu prumer 6,3 == nic moc 0,4dc zlepseni oproti novemu syrovemu autu. Kdybych se rozhodoval znova = jedine 1.8Tfsi (tam bude spotreba pri stejnem stylu tak 8l/100, ale tech kobyl navic a i vykonu a klidu motoru snad za to i stoji "jen ta blbe naladena prevodovka do dlouha".

Mám jeste pockat ? zlepsi se jeste spotreba kdyz ma auto ted najeto teprve 4300km ??? :help: nechapu jak muzou psat v technicaku spotrebu mimo mesto 4,6-5 na to sem se nikdy nedostl ani kdyz sem jel opravdu extra jemne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě jedna věc mě drtí a to nástup turba, u OI (1,9 66kW chip) šlo turbo už okolo 1700 otáček a u tohohle motoru mám pocit že začíná tahat až někde na 2200-2300. Máte někdo podobný zkušenosti??

Jj přesně tak pocit velkeho zatahu je az nekde 2050 -otacek (mam to stejne ) pak to zene do 3500 a pak se mi to zda uz pozvolnejsi do 4000 nad 4000 to prakticky nema smysl hnat (teda pokud umis rychle radit :-) Pocit to neni je to bohuzel fakt. U techto TDI103kw je ten rozsah v technicaku dost klamavy. Si reknes super motor tak velky tocak v takovem rozsahu.

Jsou dve alternativy :

1) casem se to o neco zlepsi po poradnem zajeti cca 20 000km (viz moje predesle auto TDI103kw pak tahlo uz od nejakych 1900 (ale určitě nepočítej jak píší od 1750 = kec kec Pritom 320Nm musi jit poznat tim vystrelenim (mam Passat TDi 81kw a tam opravdu kolem 1950 to citelne vystreli a to ma jen 235Nm!!§§)

2) je horsi moznost (kdosi to dokonce reklamoval ze nema deklarovany tocivy moment 320Nm uz od 1750Nm. Ale neuspel v reklamaci. Svedli to na tolerance apod.

S tou spotrebou to mas hodne na to ze je "leto" a jezdis na letnich a k tomu zajizdis coz neprekracujes 3000otacek. Ja mel spotrebu i v mrazech a na zimnich tech 6,7. Ale muj predesly TDi 103kw se po zajeti fakt dalo jezdit 5,5 min ale ne!!!! takze opet klamave informace v technicaku. A to po "zajeti" kleslo jen o 0,5litru a uz to moc myslim neklesne.

Shrnuto = bohuzel TDi pokud chces trosku silny neni jina volba = a je to "mensi zlo" nez Turbo benzin , ktery si fakt veme hlavne pri vetsich rychlostech. Ja mel cenu TDi 103kw Octavky tak nizkou (byl to vyprodej model pred faceliftem ze byl levnejsi nez TFsi 1.8) proto sem do toho sel.

Nez spotreba a zatah se modleme , aby nam nepraskaly hlavy (dost si na to tady stezuji) Ale to az tak po 80 000km najetych co sem se docetl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřebu sedm litů jsem měl také u nového auta, a je fakt že si to sedlo až asi po deseti tisíc km. Jinak nemám problém se na zimních 15" gumách dostat na spotřebu pod pět litrů, stačí někde na okresce dojet kolonu náklaďáků a je to. Třeba v únoru jsem jel trasu z ČB do MB se spotřebou 4,5 litrů. Je fakt že bylo šílený počasí tak se nedalo jet nějak moc rychle. Naspátek bylo trošku lepší počasí, tak jsem měl spotřebu 5,2. Moje auto je z 5/2005, tak už to není žádná mladice, a já také nejsem žádný závodník, jedu dost podle předpisů, max tak o deset víc (dle GPS).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po garančích prohlídkách ve dvou origo servisech, kdy bylo téměř vše v pořádku jsem nebyl extra nadšený s motorem ( auto nemám od novoty, ale bylo v záruce), ale po prohlídce v servisu ( ne origo ) a vyčištění nádrže, veškerýho "potrubí", seřízení a výměna palivového čerpadla je auto jako "vyměněné" ( zatím najeto 50 tis ) - ještě zbývá poladění chipem a bude maximalně spokojený :palec2:

na zimních 15" spotřeba do 6 litrů ve městě nebyl problém - mimo kolem 5,4 - 5,6

na letních 17" spotřeba do 6,5 litrů ve městě nebyl problém - mimo kolem 5,6-6,0

a to mám DSG.

Každopádně závěr nikdy už netankuju u SHELLU - jen BENZINA a auto dávám k lidem, kteří mají zájem mi auto opravit a neučtovat si nehorázné peníze!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj tak gratuluji :palec2: Tohle mě fakt zajíma. Napiš víc co tomu bylo, jak se to chovalo a co přesně ti nastavovali/měnili s tím čerpadlem.

Já mám taky auto v záruce a aut. servis bohužel taky jen konstatoval, že je vše Ok. Ale ta spotřeba je prostě vysoká. Na dieselpower fóru jsem se jen dozvěděl, že se nastavuje to čerpadlo, ale to bylo u ne PD motorů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...