Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Ta klapka to muze byt urcite. Neni to tak uplne skrtici klapka (ta je jen u benzinu). Tahle klapka ma jen 2 polohy - uplne otevreno nebo uplne zavreno. Zavira se pouze pri zdechani motoru a pokud se nezavre, tak motor nezdechne "kultivovane". Nevim, jestli tam mas elektronickou nebo podtlakovou, ale to je asi jedno. Kazdopadne u me jde zkontrolovat v pohode (mam 1.9 BJB). Proste odpojim hadici od intercooleru vedouci k ERG. Skrtici klapka je hned pred ERG a po odpojeni hadice na ni jde krasne videt. Potom uz jen staci s odpojenou hadici nastartovat a zdechnout motor. Nekdo se diva na klapku a vidi, jestli se zavrela... :kol-33:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem taky pro to, dát tam dvouhmotu... V servisu mi říkali jak to normálně dávají a auto jezdí jako nic (konkrétně prej hlavně passaty dělali několikrát a nikdo problém, ale proč by to tam asi bylo, kdyby to bylo jedno  :kol-32:

 

Jinak ještě dotaz k té dvouhmotě. Našel jsem od LUK a SACHS za pěkný peníz, kterou vzít? cenově na tom jsou podobně, jen LUK to má v sadě i s ložiskem, SACHS bez, tam by se muselo koupit ještě originál... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Tak bych tu měl jednu takovou mechanickou otázku na motor 2.0 TDI 103kW...

Protože jezdím převážně po rychlostkách a dálnicích, tak by mě osobně zajímal způsob jak snížit provozní otáčky motoru při dálničním limitu.

 

Sám jsem si dělal takový malinkatý výzkum a porovnával jednotlivé převodovky na základě jejich převodových poměrů.

 

Dle servisní knížky mám v autě převodovku KNS, která odpovídá GRF,HDV,JLU,KDN,KXX, Pak zde máme převodovky RS JMA,KDS,KNY,KXZ,NFN, ale ty jsou z principu kratší a nemají valný přínos na výši otáček.

 

Převodovky, které ale jsou velice zajímavé, jsou LHD/NFP které se montovaly do 2.0 TDI 103kW CR z octavie nebo superbu II.

 

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/power_transmission/gearbox_02q/technical_data/identification_of_the_gearbox/identification_characters_aggregate_assignment_ratios_filling_capacities_(octavia_ii)/

 

Tyto převodovky jsou zpřevodovány tak, že na limitu točí motor o ca 300 otáček méně.

 

post-89772-0-93492800-1437495447_thumb.p

 

Co mi vrtá hlavou je, zda se v tomto případě opravdu jedná o shodnou převodovku co se týká skříně a zda je možné ji zastavět do předFL auta bez nutnosti výměny poloos apod.

 

Dle pana Sixty a ETKY jsou shodné:

02Q (MQ 350) - 6st. x 2,0 l/103 a 100 kW TDi PD GRF, HDV,JLU,KDN,KNS,KXX,LHD,NFP

 

Ale dle Etky mají rozdílné číslo pro poloosy 1K0 vs 2K0.

 

Co myslíte, je tu nějaká možnost? :)

 

Je možno zjisti rozdíl mezi polosou 1K0 a 2K0?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to že jsi v Praze je to celkem za dobrou cenu, mám podobné nacenění na Plzni-severu. U 2.0TDi je to údajně složitější než u 1.9TDi (co je na tom pravdy nevím) ale když si vezmu 10hod. práce, tak je to cca 350-400 kč/hod, to je standardní cena servisů ve městech... Za mě to nech udělat a máš klid a záruku, takhle si to doma rozprcáš a potom tě to vyjde jednou tak dráž...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...