LucasCZE Vloženo 18. Červen 2015 Vloženo 18. Červen 2015 Ta klapka to muze byt urcite. Neni to tak uplne skrtici klapka (ta je jen u benzinu). Tahle klapka ma jen 2 polohy - uplne otevreno nebo uplne zavreno. Zavira se pouze pri zdechani motoru a pokud se nezavre, tak motor nezdechne "kultivovane". Nevim, jestli tam mas elektronickou nebo podtlakovou, ale to je asi jedno. Kazdopadne u me jde zkontrolovat v pohode (mam 1.9 BJB). Proste odpojim hadici od intercooleru vedouci k ERG. Skrtici klapka je hned pred ERG a po odpojeni hadice na ni jde krasne videt. Potom uz jen staci s odpojenou hadici nastartovat a zdechnout motor. Nekdo se diva na klapku a vidi, jestli se zavrela... Citovat
LucasCZE Vloženo 18. Červen 2015 Vloženo 18. Červen 2015 (editace) Predpokladam, ze tady... A pokud je to tak, tak ji mas rizenou elektricky, ne podtlakem... Editováno: 18. Červen 2015, autor: LucasCZE Citovat
Stringo Vloženo 18. Červen 2015 Vloženo 18. Červen 2015 Takže se do ní nedá jen tak podívat, ale já to budu mít tou dvouhmotou, dneska jsem to zkusil a při sešlápnuté spojce mi motor nezavibruje, pokud spojku nesešlápnu, zaklepe se... Citovat
LucasCZE Vloženo 18. Červen 2015 Vloženo 18. Červen 2015 Jasne, pokud na to ma vliv seslapnuti spojky, tak to klapkou nebude... Citovat
Stringo Vloženo 20. Červen 2015 Vloženo 20. Červen 2015 Je to opravdu dvouhmota... akorát mě zarazili v servisu, že prej normálně dávají jednohmotový setrvačník a lidi s tím normálně jezdí a nic se neděje... je to cca třetinová cena oproti origo dvouhmotě...máte někdo zkušenosti, či názor? Citovat
ka_r_los Vloženo 22. Červen 2015 Vloženo 22. Červen 2015 Komfort a pak taky vliv na mechaniku motoru a převodovky. Je známo dost případů, kdy 1.9-PD umřeli na zlomenou klikovku na protější straně od převodovky. Dvouhmota je zlo, ale když nemůžeme mít hydroměnič... Citovat
Stringo Vloženo 22. Červen 2015 Vloženo 22. Červen 2015 No já jsem taky pro to, dát tam dvouhmotu... V servisu mi říkali jak to normálně dávají a auto jezdí jako nic (konkrétně prej hlavně passaty dělali několikrát a nikdo problém, ale proč by to tam asi bylo, kdyby to bylo jedno Jinak ještě dotaz k té dvouhmotě. Našel jsem od LUK a SACHS za pěkný peníz, kterou vzít? cenově na tom jsou podobně, jen LUK to má v sadě i s ložiskem, SACHS bez, tam by se muselo koupit ještě originál... Citovat
Pavel 5 Vloženo 22. Červen 2015 Vloženo 22. Červen 2015 Doporučuji dát SACHS 03L 105 266 CA ten je inovovaný a nemá vibrace.Doporučen od Sixty.Dal jsem ho tam a pohoda. Citovat
ka_r_los Vloženo 21. Červenec 2015 Vloženo 21. Červenec 2015 Tak bych tu měl jednu takovou mechanickou otázku na motor 2.0 TDI 103kW...Protože jezdím převážně po rychlostkách a dálnicích, tak by mě osobně zajímal způsob jak snížit provozní otáčky motoru při dálničním limitu. Sám jsem si dělal takový malinkatý výzkum a porovnával jednotlivé převodovky na základě jejich převodových poměrů. Dle servisní knížky mám v autě převodovku KNS, která odpovídá GRF,HDV,JLU,KDN,KXX, Pak zde máme převodovky RS JMA,KDS,KNY,KXZ,NFN, ale ty jsou z principu kratší a nemají valný přínos na výši otáček. Převodovky, které ale jsou velice zajímavé, jsou LHD/NFP které se montovaly do 2.0 TDI 103kW CR z octavie nebo superbu II. http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/power_transmission/gearbox_02q/technical_data/identification_of_the_gearbox/identification_characters_aggregate_assignment_ratios_filling_capacities_(octavia_ii)/ Tyto převodovky jsou zpřevodovány tak, že na limitu točí motor o ca 300 otáček méně. Co mi vrtá hlavou je, zda se v tomto případě opravdu jedná o shodnou převodovku co se týká skříně a zda je možné ji zastavět do předFL auta bez nutnosti výměny poloos apod. Dle pana Sixty a ETKY jsou shodné: 02Q (MQ 350) - 6st. x 2,0 l/103 a 100 kW TDi PD GRF, HDV,JLU,KDN,KNS,KXX,LHD,NFP Ale dle Etky mají rozdílné číslo pro poloosy 1K0 vs 2K0. Co myslíte, je tu nějaká možnost? Je možno zjisti rozdíl mezi polosou 1K0 a 2K0? Citovat
Stringo Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Doporučuji dát SACHS 03L 105 266 CA ten je inovovaný a nemá vibrace.Doporučen od Sixty.Dal jsem ho tam a pohoda. A tenhle inovovaný díl je tedy pro BKD 2.0TDi? Citovat
jtfcobra Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Ahoj mám dotaz koupil jsem origo dvouhmotku + ložisko a spojku . Už jste někdo měnil spojku doma? Citovat
Stringo Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Neměnil, ale čeká mě to taky - v servisu... Citovat
jtfcobra Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 A je tu někdo kdo to dělal? oni chcou za to šmejdi 3500-5000 Našel jsem návod http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/O2DemontazSpojky.htm Citovat
LucasCZE Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 (editace) Ano, menil jsem si to doma. Ale na 1.9 TDI... Delal jsem to v podstate podle toho navodu od Humla na 2.0 TDI. Tady to mas i s popisem. Prvni post obrazky, druhy post popis... Editováno: 23. Červenec 2015, autor: LucasCZE Citovat
jtfcobra Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 asi je to dost piplacka za jak dlouho jsi to mel vymenene cca? Citovat
LucasCZE Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Cely den (samozrejme s nejakyma pauzama) plus jeste asi hodku nasledujici den. Cisteho casu dejme tomu 10 hodin? Ale hodne jsem si s tim hral a delal pomalu. Slo by to urcite o dost rychleji... Citovat
jtfcobra Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Neznate nekoho v praze nebo okoli kdo by to udelal levne a dobre? Citovat
Stringo Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Na to že jsi v Praze je to celkem za dobrou cenu, mám podobné nacenění na Plzni-severu. U 2.0TDi je to údajně složitější než u 1.9TDi (co je na tom pravdy nevím) ale když si vezmu 10hod. práce, tak je to cca 350-400 kč/hod, to je standardní cena servisů ve městech... Za mě to nech udělat a máš klid a záruku, takhle si to doma rozprcáš a potom tě to vyjde jednou tak dráž... Citovat
Filasek 18 Vloženo 4. Září 2015 Vloženo 4. Září 2015 Zdravím lidi mam octavia II a menší problem když jedu tak občas v tom skubne zda se to jako by proklouzla spojka ale spojky se vůbec nedotknu tak nevím čim to je, poradi mi někdo? Citovat
Stringo Vloženo 4. Září 2015 Vloženo 4. Září 2015 No nechci strašit,ale že by vstřikování? Nebo nehlásí chybu odezva plynového pedálu? Citovat
Filasek 18 Vloženo 5. Září 2015 Vloženo 5. Září 2015 Nene nic mi neblika ani nesviti mám najeto 166 tis km.Ze by teda ty vstřiky jo? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.