Červen 18, 201510 r Ta klapka to muze byt urcite. Neni to tak uplne skrtici klapka (ta je jen u benzinu). Tahle klapka ma jen 2 polohy - uplne otevreno nebo uplne zavreno. Zavira se pouze pri zdechani motoru a pokud se nezavre, tak motor nezdechne "kultivovane". Nevim, jestli tam mas elektronickou nebo podtlakovou, ale to je asi jedno. Kazdopadne u me jde zkontrolovat v pohode (mam 1.9 BJB). Proste odpojim hadici od intercooleru vedouci k ERG. Skrtici klapka je hned pred ERG a po odpojeni hadice na ni jde krasne videt. Potom uz jen staci s odpojenou hadici nastartovat a zdechnout motor. Nekdo se diva na klapku a vidi, jestli se zavrela...
Červen 18, 201510 r Predpokladam, ze tady... A pokud je to tak, tak ji mas rizenou elektricky, ne podtlakem... Upraveno Červen 18, 201510 r od LucasCZE
Červen 18, 201510 r Takže se do ní nedá jen tak podívat, ale já to budu mít tou dvouhmotou, dneska jsem to zkusil a při sešlápnuté spojce mi motor nezavibruje, pokud spojku nesešlápnu, zaklepe se...
Červen 20, 201510 r Je to opravdu dvouhmota... akorát mě zarazili v servisu, že prej normálně dávají jednohmotový setrvačník a lidi s tím normálně jezdí a nic se neděje... je to cca třetinová cena oproti origo dvouhmotě...máte někdo zkušenosti, či názor?
Červen 22, 201510 r Komfort a pak taky vliv na mechaniku motoru a převodovky. Je známo dost případů, kdy 1.9-PD umřeli na zlomenou klikovku na protější straně od převodovky. Dvouhmota je zlo, ale když nemůžeme mít hydroměnič...
Červen 22, 201510 r No já jsem taky pro to, dát tam dvouhmotu... V servisu mi říkali jak to normálně dávají a auto jezdí jako nic (konkrétně prej hlavně passaty dělali několikrát a nikdo problém, ale proč by to tam asi bylo, kdyby to bylo jedno Jinak ještě dotaz k té dvouhmotě. Našel jsem od LUK a SACHS za pěkný peníz, kterou vzít? cenově na tom jsou podobně, jen LUK to má v sadě i s ložiskem, SACHS bez, tam by se muselo koupit ještě originál...
Červen 22, 201510 r Doporučuji dát SACHS 03L 105 266 CA ten je inovovaný a nemá vibrace.Doporučen od Sixty.Dal jsem ho tam a pohoda.
Červenec 21, 201510 r Tak bych tu měl jednu takovou mechanickou otázku na motor 2.0 TDI 103kW...Protože jezdím převážně po rychlostkách a dálnicích, tak by mě osobně zajímal způsob jak snížit provozní otáčky motoru při dálničním limitu. Sám jsem si dělal takový malinkatý výzkum a porovnával jednotlivé převodovky na základě jejich převodových poměrů. Dle servisní knížky mám v autě převodovku KNS, která odpovídá GRF,HDV,JLU,KDN,KXX, Pak zde máme převodovky RS JMA,KDS,KNY,KXZ,NFN, ale ty jsou z principu kratší a nemají valný přínos na výši otáček. Převodovky, které ale jsou velice zajímavé, jsou LHD/NFP které se montovaly do 2.0 TDI 103kW CR z octavie nebo superbu II. http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/power_transmission/gearbox_02q/technical_data/identification_of_the_gearbox/identification_characters_aggregate_assignment_ratios_filling_capacities_(octavia_ii)/ Tyto převodovky jsou zpřevodovány tak, že na limitu točí motor o ca 300 otáček méně. Co mi vrtá hlavou je, zda se v tomto případě opravdu jedná o shodnou převodovku co se týká skříně a zda je možné ji zastavět do předFL auta bez nutnosti výměny poloos apod. Dle pana Sixty a ETKY jsou shodné: 02Q (MQ 350) - 6st. x 2,0 l/103 a 100 kW TDi PD GRF, HDV,JLU,KDN,KNS,KXX,LHD,NFP Ale dle Etky mají rozdílné číslo pro poloosy 1K0 vs 2K0. Co myslíte, je tu nějaká možnost? Je možno zjisti rozdíl mezi polosou 1K0 a 2K0?
Červenec 23, 201510 r Doporučuji dát SACHS 03L 105 266 CA ten je inovovaný a nemá vibrace.Doporučen od Sixty.Dal jsem ho tam a pohoda. A tenhle inovovaný díl je tedy pro BKD 2.0TDi?
Červenec 23, 201510 r Ahoj mám dotaz koupil jsem origo dvouhmotku + ložisko a spojku . Už jste někdo měnil spojku doma?
Červenec 23, 201510 r A je tu někdo kdo to dělal? oni chcou za to šmejdi 3500-5000 Našel jsem návod http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/O2DemontazSpojky.htm
Červenec 23, 201510 r Ano, menil jsem si to doma. Ale na 1.9 TDI... Delal jsem to v podstate podle toho navodu od Humla na 2.0 TDI. Tady to mas i s popisem. Prvni post obrazky, druhy post popis... Upraveno Červenec 23, 201510 r od LucasCZE
Červenec 23, 201510 r Cely den (samozrejme s nejakyma pauzama) plus jeste asi hodku nasledujici den. Cisteho casu dejme tomu 10 hodin? Ale hodne jsem si s tim hral a delal pomalu. Slo by to urcite o dost rychleji...
Červenec 23, 201510 r Na to že jsi v Praze je to celkem za dobrou cenu, mám podobné nacenění na Plzni-severu. U 2.0TDi je to údajně složitější než u 1.9TDi (co je na tom pravdy nevím) ale když si vezmu 10hod. práce, tak je to cca 350-400 kč/hod, to je standardní cena servisů ve městech... Za mě to nech udělat a máš klid a záruku, takhle si to doma rozprcáš a potom tě to vyjde jednou tak dráž...
Září 4, 20159 r Zdravím lidi mam octavia II a menší problem když jedu tak občas v tom skubne zda se to jako by proklouzla spojka ale spojky se vůbec nedotknu tak nevím čim to je, poradi mi někdo?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.