Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj kluci, dneska když jsme se vraceli z dovolené tak se mi na dalnici mezi Prahou a Brnem rozsvitila kontrolka s pipnutim.Jedná se o žluté kolečko a podel jsou takové žluté čárky.Na internetu sem nasel že se jedná o "Snímač opotřebení brzdového obložení".Potreboval bych vedet co nejvice informaci k teto veci tzn. co se vse měni, cena dilů,jake jsou nejlepsi, jestli menit sam nebo v servisu popř. cenu.Všem Vám předem dekujiza Vase prispevky :palec2:

  • Autor

Jo jeste dodam ze se jedná o O1 combi 1.9TDi r.v.03,81kW.

No obvykle se koukne na přední brzdové destičky, zjistíš jaký je stav no když je to hodně špatný, tak je vyměníš :) případně, kdyby to bylo hodně špatný, tak i kotouče. Mrkni taky na zadní, v jakým jsou stavu :)

Ahoj kluci, dneska když jsme se vraceli z dovolené tak se mi na dalnici mezi Prahou a Brnem rozsvitila kontrolka s pipnutim.Jedná se o žluté kolečko a podel jsou takové žluté čárky.Na internetu sem nasel že se jedná o "Snímač opotřebení brzdového obložení".Potreboval bych vedet co nejvice informaci k teto veci tzn. co se vse měni, cena dilů,jake jsou nejlepsi, jestli menit sam nebo v servisu popř. cenu.Všem Vám předem dekujiza Vase prispevky :palec2:

Jo mrkni na přední brzdové destičky v jakým sou stavu. Mení se tam jen tyhle destišky(pokud ovšem není zešlehaný i kotouč) a cena je nekde kolem 1500kč. Já to nedávno měnil ale značku si už nepamatuji.

Ahoj kluci, dneska když jsme se vraceli z dovolené tak se mi na dalnici mezi Prahou a Brnem rozsvitila kontrolka s pipnutim.Jedná se o žluté kolečko a podel jsou takové žluté čárky.Na internetu sem nasel že se jedná o "Snímač opotřebení brzdového obložení".Potreboval bych vedet co nejvice informaci k teto veci tzn. co se vse měni, cena dilů,jake jsou nejlepsi, jestli menit sam nebo v servisu popř. cenu.Všem Vám předem dekujiza Vase prispevky :palec2:

Jo mrkni na přední brzdové destičky v jakým sou stavu. Mení se tam jen tyhle destišky(pokud ovšem není zešlehaný i kotouč) a cena je nekde kolem 1500kč. Já to nedávno měnil ale značku si už nepamatuji.

Nejlépe asi koupit zde od Seba... Zimmerman + Ferodo... dobrá kombinace za dobré peníze.

  • Autor

Jo díky za rady ale jeste bych mel jednu otazecku.Při výmene tech desticek se musi koupit (např. FERODO) ten typ který ma ten vysttrazny kontakt (FERODO PREMIER FDB1398) nebo staci ten bez kontaktu (FERODO PREMIER FDB1094) s tim ze ten kontakt se pouzije z tech desticek co tam jsou tedka? Prominte jestli se ptam na nejakou hovadinu ale radsi se poucim nez abych neco koupil spatne.

Diky

Jo díky za rady ale jeste bych mel jednu otazecku.Při výmene tech desticek se musi koupit (např. FERODO) ten typ který ma ten vysttrazny kontakt (FERODO PREMIER FDB1398) nebo staci ten bez kontaktu (FERODO PREMIER FDB1094) s tim ze ten kontakt se pouzije z tech desticek co tam jsou tedka? Prominte jestli se ptam na nejakou hovadinu ale radsi se poucim nez abych neco koupil spatne.

Diky

Musejí se tam dat ty s tím kontaktem.

Není tam kontakt - v té destičce v brzdíci hmotě je zalitý drátek a ten se ubrousí čímž se přeruší obvod - můžeš tam dár bez "kontaktu" a v tom konektoru který k tomu vede (myslím že to je jen na levém kole) spojit ty dva piny (jediný dva co tam jsou a nesplét se s čidlem ABS :D ) v tom konektoru a zaizolovat aby do toho nešla voda. - aby nesvítila kontrolka na palubce.

Pro ty co nejezdí moc plyn - brzda a brzdí opravdu málo - zadní destičky odejdou dřív než přední! Dnes jsem je měnil - zadní sjeté na kov a přední 6mm hmoty Životnost je fabrikou spočítaná aby vydržely při průměrné jízdě stejně. Brzdíte-li hodně odejdou dřív přední, brzdíteli málo odejdou dřív zadní.

a ak brzdite len rucnou, odydu zadne :) si zabudol napisat. A ked brzdim motorom co odyde?

Není tam kontakt - v té destičce v brzdíci hmotě je zalitý drátek a ten se ubrousí čímž se přeruší obvod - můžeš tam dár bez "kontaktu" a v tom konektoru který k tomu vede (myslím že to je jen na levém kole) spojit ty dva piny (jediný dva co tam jsou a nesplét se s čidlem ABS :D ) v tom konektoru a zaizolovat aby do toho nešla voda. - aby nesvítila kontrolka na palubce.

Pro ty co nejezdí moc plyn - brzda a brzdí opravdu málo - zadní destičky odejdou dřív než přední! Dnes jsem je měnil - zadní sjeté na kov a přední 6mm hmoty Životnost je fabrikou spočítaná aby vydržely při průměrné jízdě stejně. Brzdíte-li hodně odejdou dřív přední, brzdíteli málo odejdou dřív zadní.

No to bych nesouhlasil. Zadní vydrží tak dvoje přední.

Není tam kontakt - v té destičce v brzdíci hmotě je zalitý drátek a ten se ubrousí čímž se přeruší obvod - můžeš tam dár bez "kontaktu" a v tom konektoru který k tomu vede (myslím že to je jen na levém kole) spojit ty dva piny (jediný dva co tam jsou a nesplét se s čidlem ABS :D ) v tom konektoru a zaizolovat aby do toho nešla voda. - aby nesvítila kontrolka na palubce.

Pro ty co nejezdí moc plyn - brzda a brzdí opravdu málo - zadní destičky odejdou dřív než přední! Dnes jsem je měnil - zadní sjeté na kov a přední 6mm hmoty Životnost je fabrikou spočítaná aby vydržely při průměrné jízdě stejně. Brzdíte-li hodně odejdou dřív přední, brzdíteli málo odejdou dřív zadní.

No to bych nesouhlasil. Zadní vydrží tak dvoje přední.

Tak tak...

Pak brzdíte oba hodně...

když brzdíš motorem = brzdíš málo a odejdou zadní. Nebo myslíš že se ti neubrušujou i když se vůbec nedotýkáš brzdy? Ubrušujou se všechny 4 stejně a zadní jsou tenčí a tak se ubrousí dřív. Pokud brzdíš pak se zamozřejmě ubrušujou víc přední než zadní. takže jde o to co převáží - jestli stejnoměrné ubrušování všech 4 kdy dojdou dřív zadní a nebo hoblování předních kdy odejdou přední.

Kupoval jsem to nový, takže vše origo fabrika a možnost to objektivně sledovat bez vlivu např. různé výdrže různých značek destiček a pod.. Teď ve 115000km zadní sjetý takřka na železo (byl tam tak 1mm) kežto přední přední ještě 7mm.

  • 5 týdnů později...

Mám taky snímač brzdového obložení. Když jsem koupil octávku tak už mi hlásila kontrolka na palubovce víměnu- diky tomu jsem dostal slevu na uto 5tis. Nechal jsem si to teda spravit, stim ,že jsem očekával výmenu brzdových destiček u všech 4 kol- mám 2,0 obsach. Zjistily jsme , že to stači jen u přední nápravě a u jedného kola byl utrhlí drátek a destičky byly jěšte dobré ale nechal jsem je vyměnit. Dal jsem tam zase s tím snímačem- drátek na připojení k palubovce.

  • 2 roky později...
Není tam kontakt - v té destičce v brzdíci hmotě je zalitý drátek a ten se ubrousí čímž se přeruší obvod - můžeš tam dár bez "kontaktu" a v tom konektoru který k tomu vede (myslím že to je jen na levém kole) spojit ty dva piny (jediný dva co tam jsou a nesplét se s čidlem ABS :D ) v tom konektoru a zaizolovat aby do toho nešla voda. - aby nesvítila kontrolka na palubce.

Chtěl bych se zeptat, zda se opravdu nemám bát spojit ty dva piny konektoru, koupil jsem totiž destičky bez signalizace.

Chtěl bych se zeptat, zda se opravdu nemám bát spojit ty dva piny konektoru, koupil jsem totiž destičky bez signalizace.

Nemusíš se bát. Funguje to jak cidlo v chladici kapaline. Kdyz ji mas dost, tak ti nestivi kontrolka, protoze ve vode je napeti, ale jakmile klesne kapalina a cidlo je "ve vzduchu" prerusi se obvod a zacne svitit kontrolka. Aspon si myslim, ze to tak funguje ;)

Tak tohle absolutně nechápů.. ta kontrolka má nějakou funkci a nechápu co mu tady radíte za blbosti spojovat nějaké dráty, jak na nějaké S120... zpamatujte se!!

To 1.8T: ty by jsi na svém autě taky spojoval dráty?

Desky vrat a kup co tam patří!

  • 2 týdny později...

neni treba, pokud na desky vidis - mas hlinikace, staci dat desky bez signalizace a v konektoru propojit ty dva vyvody mezi sebou. Dyt v desce je to uplne to same. odzkouseno, bez problemu.

to'Milhausek'

pokud autu rozumíš, tak proč připlácet za desky s kontaktem :p kdo tomu nerozumí, vymění mu to v servisu a Nám, co tomu rozumíme, desky bez kontaktu nevadí. Aspoň můj názor :kol-147:

Upraveno od Kevvin

  • 12 let později...

Dobrý den, mám na vás dotaz, když jsem koupil Fabii 2 kombi 1.4 tdi 51kw BNM tak mi svítila kontrolka obložení destiček,  zjistil jsem že konektor do kterého se zapojují destičky chybí. Tak jsem sehnal náhradní naletoval jsem ho koupil nové destičky s čidlem a stejně mi pořád svítí obložení na přístrojovce. Fakt už si nevím rady co s tím udělat. Zkoušel jsem i propojit dráty a stejně bez výsledku. Nevíte po čem jít nebo jak to udělat. Díky moc za každou radu.

A nemáš přelámaný kabel, řešil jsem stejný problém a byl přerušený drát v místě kde prochází do blatníku, měnil jsem celý díl kabelu za nový a problém vyřešen

 

V 22. 9. 2022 na 14:26, Pivo napsal:

A nemáš přelámaný kabel, řešil jsem stejný problém a byl přerušený drát v místě kde prochází do blatníku, měnil jsem celý díl kabelu za nový a problém vyřešen

 

Kamarád mi říkal to samé že bude někde zlomený kabel. Můžu poprosit kam přesně ty dráty vedou hledal jsem to na internetu a nemůžu to nikde najít. Díky moc za každou radu 

Opravoval jsem závadu na Octavii 2, porucha byla na levém předním kole, tedy u řidiče, pokud máš poruchu na jiném kole, může se umístění spoje na kabelový svazek lišit.. Měnil jsem původní kabel za stejný nový, prodává jako samostatný díl, je dlouhý cca 80 cm a je zakončený konektorem k čídlu  brzd a v mém případě také obsahoval vodiče s konektorem k čidlu ABS. Kabel prochází blatníkem přes nalisovanou průchodku a je vedený v motorovém prostoru  vedle baterie, kde je napojený na kabelový svazek vozu. Zde se kabel při výměně odstřihne a připojí nový, vždy správný vodíč kam patří.. Předpokládám, že Fabia 2 je řešená stejně, koncernové vozy to tak mají. Pokud si chceš ověřit přeručený kabel, najdi si kde je kabel napojený na svazek a zde si napíchnutím jehlou propískni jednotlivé vodiče ke konektoru. Vždy s elektroinstalací vozu pracuj s odpojenou baterií.

Upraveno od Pivo

Před hodinou, Pivo napsal:

Opravoval jsem závadu na Octavii 2, porucha byla na levém předním kole, tedy u řidiče, pokud máš poruchu na jiném kole, může se umístění spoje na kabelový svazek lišit.. Měnil jsem původní kabel za stejný nový, prodává jako samostatný díl, je dlouhý cca 80 cm a je zakončený konektorem k čídlu  brzd a v mém případě také obsahoval vodiče s konektorem k čidlu ABS. Kabel prochází blatníkem přes nalisovanou průchodku a je vedený v motorovém prostoru  vedle baterie, kde je napojený na kabelový svazek vozu. Zde se kabel při výměně odstřihne a připojí nový, vždy správný vodíč kam patří.. Předpokládám, že Fabia 2 je řešená stejně, koncernové vozy to tak mají. Pokud si chceš ověřit přeručený kabel, najdi si kde je kabel napojený na svazek a zde si napíchnutím jehlou propískni jednotlivé vodiče ke konektoru. Vždy s elektroinstalací vozu pracuj s odpojenou baterií.

Děkuju moc za radu, mám to úplně stejně abs, plus čidlo obložení na levém předním kole.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.