Publikováno Srpen 17, 200718 r Minuly tyden mi v servise Škoda menili jednotku dochlazovani, ktera je pokud vim pod baterkou. Ale nejde mi do hlavy jak to kluci zvladli bez odpojeni baterky? Po predani auta sem totiz mel stale stejnej blbej cas - hodiny mi sly o 10 minut pozadu, pamet kilometru nebyla vymazana a radio nebylo zakodovany (radio neni origo a zakoduje se hned jak se odpoji baterka, staci kdyz klesne napeti pod urcitou mez - vyzkouseno :-) ). Tak me zajima jesi je nejaka moznost jak ji vymenit jinou cestou..a nebo jesi kecaj a nic nemenej.
Srpen 17, 200718 r Výbornej přístup k jednotce dochlazování je zespoda auta. Sundá se jen plastovej kryt a je pěknej přístup k jednotce dochlazování. Teď jsem měnil chladič a ventilátor chladiče a je tam dobrej přístup, možná je to i lepší než na to jít horem.
Srpen 17, 200718 r Autor Výbornej přístup k jednotce dochlazování je zespoda auta. Sundá se jen plastovej kryt a je pěknej přístup k jednotce dochlazování. Teď jsem měnil chladič a ventilátor chladiče a je tam dobrej přístup, možná je to i lepší než na to jít horem. Tak to jsem netusil, trosku me to uklidnilo. Se servisem nemam moc dobry zkusenosti a tohle by bylo posledni kapka.
Srpen 17, 200718 r nejsem si jist na 100%, ale drží na dvouch šroubkách a ty jsou překryty spodním krytem baterie. jestli to nepude z vrchu tak ze spodu to nebude lepší
Srpen 17, 200718 r Drží na dvou šroubech M6 a ty jsou pod baterkou,bez vyndání baterie jde vymontovat ale ruku mám vždy orvanou až po loket.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.