Srpen 22, 200718 r Mam tady (neprepisovanou) 1C0-909-601 pro dva bagy. MAsli zajem ... Mam i 50pinovou na jeden bag (ridice) po prestavbe z meho auta.
Srpen 23, 200718 r A že ty kontakty sepnutý kuličkou nevystřelý pytle znova když ji připojíš k begum? No ale zajímavá teorie. To chlapče není teorie ale skutečnost, ale s tebou se fakt nemá cenu o tom bavit, když o tom víš prt a myslíš si že když ji reakivuješ tak že je funkční... Jestli máš v autě něco podobnýho tak tě upřímně lituju. Vím o tom prd? Já lituju Tebe jestli tam máš kuličku.Pro všechny ostatní co to zajímá jsem to nafotil.Je tam cívka zalitá v silonovém válečku a po ní proti pružince se pohybuje magnetický kroužek.Při nárazu se pohne proti pružince a indukcí vyrobí napětí které přez elektroniku v jednotce aktivuje airbag,tudíš se tam nic netrhá,neláme,mechanicky nespíná.Je to jen o indukci a softu v jednotce.
Leden 26, 200817 r Reaktivace je opravdu mozna. Mam tu uz VAGPROG a bez problemu Petan pro nas musel objetovat a znicit jednu RJ airbagu Upraveno Leden 26, 200817 r od Host
Únor 1, 200817 r Reaktivace je opravdu mozna. Mam tu uz VAGPROG a bez problemu Petan pro nas musel objetovat a znicit jednu RJ airbagu To co jsi nafotil je jedna za starších verzí jednotek, dnešní jednotky už tam mechanický snímač negativního zrychlení nemají. Předepsaná výměna jednotky po její aktivaci ale není z důvodu, že by nešla přehrát a znovu aktivovat, to šlo skoro vždycky. Je předepsaná proto, že při aktivaci přes ní projde dosti silný proudový náraz, který je nutný k odpálení zapalovačů. Některé dráhy se průchodem proudového nárazu při aktivaci natolik zahřejí, že už nelze zaručit, že vydrží i další proudový náraz po reaktivaci a nespálí se ještě dřív něž stačí opět aktivovat zapalovače. Dnešní konstrukce už například počítá s trojí reaktivací pro boční airbag a nabíhá i reaktivace čelních. Je tam však doplněno „počitadlo“ reaktivací aby se předešlo selhání v době kdy to může stát zdraví. PS - kulička tam nikdy nebyla.
Únor 1, 200817 r nikdy člověk neví dost aby ho někdo nepřekvapil přesně tak, člověk se stále učí a o mě to platí také, teď už také vím, že jednotky jsou reaktivovat a proto bych se chtěl omluvit za moje předešlé vyjádření, že to nejde
Únor 2, 200817 r Jakmile přijde elektronický signál z řídicí jednotky, roznětka ohřeje pyrotechnickou nálož, která se vznítí a začne vyvíjet množství plynu pod tlakem, který nafoukne airbag
Únor 2, 200817 r Jakmile přijde elektronický signál z řídicí jednotky, roznětka ohřeje pyrotechnickou nálož, která se vznítí a začne vyvíjet množství plynu pod tlakem, který nafoukne airbag Ano, to je hrubý popis funkce airbagu ze strany aktivace vaku. Co jsi tím chtěl říci ?
Únor 2, 200817 r Ano, to je hrubý popis funkce airbagu ze strany aktivace vaku. Co jsi tím chtěl říci ? No je to spinane 12V nebo tam je proudový zesilovač ? Protoze pri zkratu ci odpojeni baterky by mel kondik v RJ airbagu udrzet napajeni pro selhani napajeni celeho vozu Upraveno Únor 2, 200817 r od Host
Únor 2, 200817 r přesně tak, člověk se stále učí a o mě to platí také, teď už také vím, že jednotky jsou reaktivovat a proto bych se chtěl omluvit za moje předešlé vyjádření, že to nejde Dvacet let se tím živím a také se stále učím a co je horší,teť už vím že všechno nebudu vědět prostě nikdy.I tady na foru jsem se dozvěděl spoustu věcí od kluků kteří to mají jen jako koníčka a fakt věděj o co jde.Horší je,že se tu najdou tací co si myslej,že jim dávali místo plen dílenský příručky a přitom je to s vědomostma docela slabí a když chceš poradit,tak se snaží být ještě arogatní. rolbar-jestli nemáš nic na ř.j pytlů,tak napiš email a já ti pošlu prográmek na reaktivaci,který jde po K-line s obyč kabelem-dlužim ti za ten překlad kodů. Upraveno Únor 2, 200817 r od petan
Únor 2, 200817 r No je to spinane 12V nebo tam je proudový zesilovač ? Protoze pri zkratu ci odpojeni baterky by mel kondik v RJ airbagu udrzet napajeni pro selhani napajeni celeho vozu Uvažuje správně, je tam zesilovač a kondensátor. Jednotka je konstruovaná jako bezpečnostní a musí pro svou funkci disponovat po určitou dobu náhradním zdrojem pro případ odpojení standardního zdroje.
Únor 2, 200817 r Dvacet let se tím živím a také se stále učím a co je horší,teť už vím že všechno nebudu vědět prostě nikdy.I tady na foru jsem se dozvěděl spoustu věcí od kluků kteří to mají jen jako koníčka a fakt věděj o co jde.Horší je,že se tu najdou tací co si myslej,že jim dávali místo plen dílenský příručky a přitom je to s vědomostma docela slabí a když chceš poradit,tak se snaží být ještě arogatní.rolbar-jestli nemáš nic na ř.j pytlů,tak napiš email a já ti pošlu prográmek na reaktivaci,který jde po K-line s obyč kabelem-dlužim ti za ten překlad kodů. ? Upraveno Únor 2, 200817 r od Host
Únor 2, 200817 r Dvacet let se tím živím a také se stále učím a co je horší,teť už vím že všechno nebudu vědět prostě nikdy.I tady na foru jsem se dozvěděl spoustu věcí od kluků kteří to mají jen jako koníčka a fakt věděj o co jde.Horší je,že se tu najdou tací co si myslej,že jim dávali místo plen dílenský příručky a přitom je to s vědomostma docela slabí a když chceš poradit,tak se snaží být ještě arogatní.rolbar-jestli nemáš nic na ř.j pytlů,tak napiš email a já ti pošlu prográmek na reaktivaci,který jde po K-line s obyč kabelem-dlužim ti za ten překlad kodů. díky moc, já si už pořídil chytrou krabičku na reaktivaci a opravu vadných RJ z let 2000. taky jsem se už smířil s tím, že na něco moje znalosti prostě nestačí, je toho celkem dost a tak už v některých věcech ani nepátrám, je lepší to nechat někomu jinému, lepší je se specializovat. BTW: ten překlad jsem ti nejspíš nedokončil, našel jsem ho založenej ve slovníku, ale mám toho teď hodně, a k tomu všemu se mi roztrhal zadek na rolbě
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.