Přejít na obsah

ŘJ airbagu


Tomm

Doporučené příspěvky

A že ty kontakty sepnutý kuličkou nevystřelý pytle znova když ji připojíš k begum? No ale zajímavá teorie.

To chlapče není teorie ale skutečnost, ale s tebou se fakt nemá cenu o tom bavit, když o tom víš prt a myslíš si že když ji reakivuješ tak že je funkční... Jestli máš v autě něco podobnýho tak tě upřímně lituju.

Vím o tom prd? Já lituju Tebe jestli tam máš kuličku.Pro všechny ostatní co to zajímá jsem to nafotil.Je tam cívka zalitá v silonovém válečku a po ní proti pružince se pohybuje magnetický kroužek.Při nárazu se pohne proti pružince a indukcí vyrobí napětí které přez elektroniku v jednotce aktivuje airbag,tudíš se tam nic netrhá,neláme,mechanicky nespíná.Je to jen o indukci a softu v jednotce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
Návštěvník

Reaktivace je opravdu mozna. Mam tu uz VAGPROG a bez problemu lol

Petan pro nas musel objetovat a znicit jednu RJ airbagu

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:)

Reaktivace je opravdu mozna. Mam tu uz VAGPROG a bez problemu lol

Petan pro nas musel objetovat a znicit jednu RJ airbagu

To co jsi nafotil je jedna za starších verzí jednotek, dnešní jednotky už tam mechanický snímač negativního zrychlení nemají. Předepsaná výměna jednotky po její aktivaci ale není z důvodu, že by nešla přehrát a znovu aktivovat, to šlo skoro vždycky. Je předepsaná proto, že při aktivaci přes ní projde dosti silný proudový náraz, který je nutný k odpálení zapalovačů. Některé dráhy se průchodem proudového nárazu při aktivaci natolik zahřejí, že už nelze zaručit, že vydrží i další proudový náraz po reaktivaci a nespálí se ještě dřív něž stačí opět aktivovat zapalovače. Dnešní konstrukce už například počítá s trojí reaktivací pro boční airbag a nabíhá i reaktivace čelních. Je tam však doplněno „počitadlo“ reaktivací aby se předešlo selhání v době kdy to může stát zdraví.

PS - kulička tam nikdy nebyla. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Jakmile přijde elektronický signál z řídicí jednotky, roznětka ohřeje pyrotechnickou nálož, která se vznítí a začne vyvíjet množství plynu pod tlakem, který nafoukne airbag

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakmile přijde elektronický signál z řídicí jednotky, roznětka ohřeje pyrotechnickou nálož, která se vznítí a začne vyvíjet množství plynu pod tlakem, který nafoukne airbag

Ano, to je hrubý popis funkce airbagu ze strany aktivace vaku. Co jsi tím chtěl říci ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Ano, to je hrubý popis funkce airbagu ze strany aktivace vaku. Co jsi tím chtěl říci ?

No je to spinane 12V nebo tam je proudový zesilovač ? Protoze pri zkratu ci odpojeni baterky by mel kondik v RJ airbagu udrzet napajeni pro selhani napajeni celeho vozu

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak, člověk se stále učí a o mě to platí také, teď už také vím, že jednotky jsou reaktivovat a proto bych se chtěl omluvit za moje předešlé vyjádření, že to nejde ;)

Dvacet let se tím živím a také se stále učím a co je horší,teť už vím že všechno nebudu vědět prostě nikdy.I tady na foru jsem se dozvěděl spoustu věcí od kluků kteří to mají jen jako koníčka a fakt věděj o co jde.Horší je,že se tu najdou tací co si myslej,že jim dávali místo plen dílenský příručky a přitom je to s vědomostma docela slabí a když chceš poradit,tak se snaží být ještě arogatní.

rolbar-jestli nemáš nic na ř.j pytlů,tak napiš email a já ti pošlu prográmek na reaktivaci,který jde po K-line s obyč kabelem-dlužim ti za ten překlad kodů.

Editováno: , autor: petan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to spinane 12V nebo tam je proudový zesilovač ? Protoze pri zkratu ci odpojeni baterky by mel kondik v RJ airbagu udrzet napajeni pro selhani napajeni celeho vozu

Uvažuje správně, je tam zesilovač a kondensátor. Jednotka je konstruovaná jako bezpečnostní a musí pro svou funkci disponovat po určitou dobu náhradním zdrojem pro případ odpojení standardního zdroje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Dvacet let se tím živím a také se stále učím a co je horší,teť už vím že všechno nebudu vědět prostě nikdy.I tady na foru jsem se dozvěděl spoustu věcí od kluků kteří to mají jen jako koníčka a fakt věděj o co jde.Horší je,že se tu najdou tací co si myslej,že jim dávali místo plen dílenský příručky a přitom je to s vědomostma docela slabí a když chceš poradit,tak se snaží být ještě arogatní.

rolbar-jestli nemáš nic na ř.j pytlů,tak napiš email a já ti pošlu prográmek na reaktivaci,který jde po K-line s obyč kabelem-dlužim ti za ten překlad kodů.

?

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dvacet let se tím živím a také se stále učím a co je horší,teť už vím že všechno nebudu vědět prostě nikdy.I tady na foru jsem se dozvěděl spoustu věcí od kluků kteří to mají jen jako koníčka a fakt věděj o co jde.Horší je,že se tu najdou tací co si myslej,že jim dávali místo plen dílenský příručky a přitom je to s vědomostma docela slabí a když chceš poradit,tak se snaží být ještě arogatní.

rolbar-jestli nemáš nic na ř.j pytlů,tak napiš email a já ti pošlu prográmek na reaktivaci,který jde po K-line s obyč kabelem-dlužim ti za ten překlad kodů.

díky moc, já si už pořídil chytrou krabičku na reaktivaci a opravu vadných RJ z let 2000.

taky jsem se už smířil s tím, že na něco moje znalosti prostě nestačí, je toho celkem dost a tak už v některých věcech ani nepátrám, je lepší to nechat někomu jinému, lepší je se specializovat.

BTW: ten překlad jsem ti nejspíš nedokončil, našel jsem ho založenej ve slovníku, ale mám toho teď hodně, a k tomu všemu se mi roztrhal zadek na rolbě :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...