Lukáš85 Vloženo 4. Září 2007 Vloženo 4. Září 2007 Zdravim... chci se zeptat... je možné že mám špatně nastavené vstřik. tlaky? Nadměrně to kouří , při 4.rychl.st. a když to držím tak po tech 2500/min tak kouří pořád... anebo kroužky? .. nebo něco jiného?.. kdyžtak nabídněte nějakou možnost díkes Citovat
Peterer Vloženo 4. Září 2007 Vloženo 4. Září 2007 Zdravim... chci se zeptat... je možné že mám špatně nastavené vstřik. tlaky? Nadměrně to kouří , při 4.rychl.st. a když to držím tak po tech 2500/min tak kouří pořád... anebo kroužky? .. nebo něco jiného?.. kdyžtak nabídněte nějakou možnost díkes Asi mluvíš o TDI, trochu popiš auto... Citovat
Lukáš85 Vloženo 4. Září 2007 Autor Vloženo 4. Září 2007 sorry... 1,9Tdi 81kW r.v. 2002 , je to po servisu. od té doby se mi zdá jakoby ten motor jel nepravidelně.... a kouří ,vím že kouří při sešlápnutí normálně, ale tohle je clona že mě není vidět:) trysky? špatně nastaveno? Citovat
Lukáš85 Vloženo 4. Září 2007 Autor Vloženo 4. Září 2007 (editace) barva kouře.. připadá mi normálně šedo černá --jako nafta.. ale mooc je toho..šlápnu na to na trojku po 3000ot. a zamnou černo... jako by dávalo pořád moc směsi..( a to i na čtyřku když ji držím ,pořád kouří-nepřestane ,jak by asi měla) , ale je to možné? Může se to stát? díky Editováno: 4. Září 2007, autor: Lukáš85 Citovat
TDIfun Vloženo 5. Září 2007 Vloženo 5. Září 2007 barva kouře.. připadá mi normálně šedo černá --jako nafta.. ale mooc je toho..šlápnu na to na trojku po 3000ot. a zamnou černo... jako by dávalo pořád moc směsi..( a to i na čtyřku když ji držím ,pořád kouří-nepřestane ,jak by asi měla) , ale je to možné? Může se to stát? díky Zkousel jsi odpojit EGR????Muze byt seknute treba.A predtim to nedelalo??? Citovat
Lukáš85 Vloženo 5. Září 2007 Autor Vloženo 5. Září 2007 Egr jsem neodpojoval.. to mě nenapdalo..vidiš.. ale pořád cvaká, nevim jestli má cvakat i při jízdě, pořád? Jinak výkonově se to malinko zbrzdilo... Citovat
TDIfun Vloženo 5. Září 2007 Vloženo 5. Září 2007 Egr jsem neodpojoval.. to mě nenapdalo..vidiš.. ale pořád cvaká, nevim jestli má cvakat i při jízdě, pořád? Jinak výkonově se to malinko zbrzdilo... Ventil a samotny EGR je rozdil.Odpoj tu podtlakovou hadicku a treba se i mrkni do sani.Sundej hadici a podivej se zda je zavreny a pak to odpoj. Citovat
Lukáš85 Vloženo 6. Září 2007 Autor Vloženo 6. Září 2007 zdravim.... dnes jsem zpozoroval že mi kolísají otáčky na 1100 pak padnou snad až pod 850,podle VAG na 840ot/min. Další věc, dnes jsem jel,chtěl jsem předjetm,tak jsem na 3 sešlápl plyn a mělo to pordlevu snad sekundu než se to rozjelo , a to see opakuje. poradí někdo??? Citovat
TDIfun Vloženo 6. Září 2007 Vloženo 6. Září 2007 zdravim....dnes jsem zpozoroval že mi kolísají otáčky na 1100 pak padnou snad až pod 850,podle VAG na 840ot/min. Další věc, dnes jsem jel,chtěl jsem předjetm,tak jsem na 3 sešlápl plyn a mělo to pordlevu snad sekundu než se to rozjelo , a to see opakuje. poradí někdo??? Hmm ze by cerpadlo???Moznost je snad jen vyzkouset nakou tu prisadu do nafty na cisteni palivoveho systemu a cerpadla. Citovat
Lukáš85 Vloženo 7. Září 2007 Autor Vloženo 7. Září 2007 myslíš že čerpadlo??? o.ouu.. tak to mě trefí... jak se ta přísada jmenuje?díky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.