Přejít na obsah

Kotouče


one-z

Doporučené příspěvky

Ahoj, jak se vám sjíždějí orig. kotouče s orig. deskama z výroby? Mám na mysli jestli celá plocha je lesklá (ojetá) nebo jako u mě jen část a u některého jen málá (mám kotouče i vzadu). Přitom je vidět, že deska je i nad zrezlou částí... Nebrzdí potom to kolo hůře?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... Přitom je vidět, že deska je i nad zrezlou částí... Nebrzdí potom to kolo hůře?

No to si moc nedokážu představit. Destičky se časem obrousí, tak, že dosedají celou plochou, takže buď jsou nové, někdo je prohodil, mají nešetrně sražené hrany nebo kotouče jsou příliš vydrbané od předchozích destiček. Pak je také možné, že je zadřený brzdič a nedokáže destičku pořádně přimáčknout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak trochu nevím co chceš slyšet, je snad jasný, že pod plochou destičky musí být v celé její ploše kotouč lesklý, destička musí stejnoměrně celou plochou přiléhat - brzdit

Chci slyšet to, jak se vám sjížděj kotouče. Na předku (PP) jsem si to asi způsobil sám, protože jsem měl třmen sundanej a teď je vidět, že i tam kde je destička, tak je to orezlé... Na zadku jsou oba kraje taky dost orezlé... Jenom jedno kolo (LP) vypadá normálně (orezlý lem 1-2 mm). Takže by mě zajímal spíše ten zadek, protože na OI jsem si všimnul, že jsou kotouče krásně celý sjetý, fabku jsem ještě neviděl tak se ptám jestli to je normální ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak trochu nevím co chceš slyšet, je snad jasný, že pod plochou destičky musí být v celé její ploše kotouč lesklý, destička musí stejnoměrně celou plochou přiléhat - brzdit

Chci slyšet to, jak se vám sjížděj kotouče. Na předku (PP) jsem si to asi způsobil sám, protože jsem měl třmen sundanej a teď je vidět, že i tam kde je destička, tak je to orezlé... Na zadku jsou oba kraje taky dost orezlé... Jenom jedno kolo (LP) vypadá normálně (orezlý lem 1-2 mm). Takže by mě zajímal spíše ten zadek, protože na OI jsem si všimnul, že jsou kotouče krásně celý sjetý, fabku jsem ještě neviděl tak se ptám jestli to je normální ;)

pod destičkou to rozhodně orezlé nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak trochu nevím co chceš slyšet, je snad jasný, že pod plochou destičky musí být v celé její ploše kotouč lesklý, destička musí stejnoměrně celou plochou přiléhat - brzdit

Chci slyšet to, jak se vám sjížděj kotouče. Na předku (PP) jsem si to asi způsobil sám, protože jsem měl třmen sundanej a teď je vidět, že i tam kde je destička, tak je to orezlé... Na zadku jsou oba kraje taky dost orezlé... Jenom jedno kolo (LP) vypadá normálně (orezlý lem 1-2 mm). Takže by mě zajímal spíše ten zadek, protože na OI jsem si všimnul, že jsou kotouče krásně celý sjetý, fabku jsem ještě neviděl tak se ptám jestli to je normální ;)

pod destičkou to rozhodně orezlé nemám.

Hmm, dík ;) Až budu dávat zimní tak na to kouknu víc :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh.

nene, zkroucený nejsou ;) Jen se mi zdá, že to brzdí na malé ploše... Dneska jsem koukal na jiné fabky a všechny měli kotouč lesklý po celé šířce (výšce)... Kouknu na to lépe při přezouvání :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh.

nene, zkroucený nejsou ;) Jen se mi zdá, že to brzdí na malé ploše... Dneska jsem koukal na jiné fabky a všechny měli kotouč lesklý po celé šířce (výšce)... Kouknu na to lépe při přezouvání :)

jak píšu vejš....stočit a nové desky....páč ta plocha,která nebrzdí bude výš než plocha která brzdí,tudíš činná plocha není rovná a dát na to třeba nové desky je oničom..zkurví se nové desky a plocha,která nebrzdí určitě bude rezavá a rez je kurva tvrdá...takže se to stejně neojede pokud už jo to hlobějc....postupně ta rez bude postupovat...prostě to je na stažení nebo komplet new. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh.

nene, zkroucený nejsou ;) Jen se mi zdá, že to brzdí na malé ploše... Dneska jsem koukal na jiné fabky a všechny měli kotouč lesklý po celé šířce (výšce)... Kouknu na to lépe při přezouvání :)

jak píšu vejš....stočit a nové desky....páč ta plocha,která nebrzdí bude výš než plocha která brzdí,tudíš činná plocha není rovná a dát na to třeba nové desky je oničom..zkurví se nové desky a plocha,která nebrzdí určitě bude rezavá a rez je kurva tvrdá...takže se to stejně neojede pokud už jo to hlobějc....postupně ta rez bude postupovat...prostě to je na stažení nebo komplet new. ;)

jj, čet jsem a díky za radu :palec2: A nevíš na kolik to stočení vyjde a kde ho prováděj?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh.

nene, zkroucený nejsou ;) Jen se mi zdá, že to brzdí na malé ploše... Dneska jsem koukal na jiné fabky a všechny měli kotouč lesklý po celé šířce (výšce)... Kouknu na to lépe při přezouvání :)

jak píšu vejš....stočit a nové desky....páč ta plocha,která nebrzdí bude výš než plocha která brzdí,tudíš činná plocha není rovná a dát na to třeba nové desky je oničom..zkurví se nové desky a plocha,která nebrzdí určitě bude rezavá a rez je kurva tvrdá...takže se to stejně neojede pokud už jo to hlobějc....postupně ta rez bude postupovat...prostě to je na stažení nebo komplet new. ;)

jj, čet jsem a díky za radu :palec2: A nevíš na kolik to stočení vyjde a kde ho prováděj?

Tak nejlíp jakákoliv kovovýroba....soustruh to jistí....ale občas se u toho štípou "kudly"...takže tě s tím třeba i pošlou někam.... ;) ale jinak bych já osobně dal za kotouč tak 200Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze kazda fabka co ma zadni kotouce ma ten posledni cca. 1cm na vnejsim okraji zrezly. Pote, co jsem si toho vsiml u sebe, jsem se dival na fabky na parkovistich a mela to tak kazda. Dokonce i v servisu mi rekli, ze to je normalni. Takze asi tak.

Přečti si to pořádně.... ;) píše že má desku i nad orezlou částí kotouče...tudíš to asi není uplně O.K. ne...? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to byl asi planej poplach. Před chvíli jsem to pořádně zkoumal a to PP si asi sedlo, takže vypadá jako LP a na zadku je ten lem o něco větší, ale po bližším nakouknutí jsou kotouče narozdíl od předních ojetější blíže ke středu... Pod deskou jsou sice lehce orezlé, ale je to z každé strany desky tak 3mm, což mě teď napadlo, že může bejt tím, že se s autem nebrzdí na krev... A fabky a octavky co jsem viděl měli zřejmě už jiné kotouče a desky (ne origo), jinak si to neumim vysvětlit...

Přesto všem moc děkuju za rady, holt jsem blbej a měl jsem se na to jít pořádně podívat hned a ne jen kouknout na kotouč... :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jak se vám sjíždějí orig. kotouče s orig. deskama z výroby? Mám na mysli jestli celá plocha je lesklá (ojetá) nebo jako u mě jen část a u některého jen málá (mám kotouče i vzadu). Přitom je vidět, že deska je i nad zrezlou částí... Nebrzdí potom to kolo hůře?

Zalezi ako przdis, ked brzdievas len tak jemne casom sa moze stat ze ti ostavaju hrdzave (ako u otca na octavii). Valceky sa malo vysuvaju a potom sa vytvaraju tie hrdzave plochy. Ucinost brzd sa urcite znizi vsak tru na mensej ploche ale myslim si ze normalny clovek to nezbada. Ale odporucam raz za cas ked ides niekde z kopca osamote dobre pobrzdit ono sa to trosku rozbeha, alebo zoberes dratenu kefu alebo brusny papier a trosku sa stym pohras. Najhorsie ked su vystupky vacsie potom musis dat bud zbrusit kotuc (to robia v servise neradi) alebo vymenis za novy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jak se vám sjíždějí orig. kotouče s orig. deskama z výroby? Mám na mysli jestli celá plocha je lesklá (ojetá) nebo jako u mě jen část a u některého jen málá (mám kotouče i vzadu). Přitom je vidět, že deska je i nad zrezlou částí... Nebrzdí potom to kolo hůře?

Zalezi ako przdis, ked brzdievas len tak jemne casom sa moze stat ze ti ostavaju hrdzave (ako u otca na octavii). Valceky sa malo vysuvaju a potom sa vytvaraju tie hrdzave plochy. Ucinost brzd sa urcite znizi vsak tru na mensej ploche ale myslim si ze normalny clovek to nezbada. Ale odporucam raz za cas ked ides niekde z kopca osamote dobre pobrzdit ono sa to trosku rozbeha, alebo zoberes dratenu kefu alebo brusny papier a trosku sa stym pohras. Najhorsie ked su vystupky vacsie potom musis dat bud zbrusit kotuc (to robia v servise neradi) alebo vymenis za novy.

Jj je to o tom jak se kotouče od nových zajedou a jak se brzdy používají...klasický případ zejména starších řidiču a šetřílku...pul kilometru před křižovatkou vyřadí nebo pustí plyn,aby nebrzdily a šetřily palivo...u křižovatky pedál jen polechtají a zabrdí nebo zastaví...ale brzdy po nějakém čase tímhle zpusobem používání jdou do pr... viz moje mamina...Opel Corsa 1,0 rok 01 a brzdy jsou v háji..učinek slabej...minule sem to málem na křižovatce neubrzdil...no je pravda že jsem zvyklej na něco jinýho no....

chce to brzdy používat.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...