Matys06 Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 (editace) Já ještě stříkám občaš při mrazech okno protimrznoucí kapalinou, aby jsem ráno nemusel škrabat. Buď tam mám jen tenkou vrstvu, kterou utřu lehce škrabkou nebo čisté okno. Pamatuju mrzay, kdy jsem měl ještě na Favoritu několik mm vrstvu ledu a nešlo s tím nic udělat. Vždy když má mrznou tak to postříkám a ráno je vše O.K. Editováno: 27. Září 2007, autor: Matys06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planeta Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 (editace) Já ještě stříkám občaš při mrazech okno protimrznoucí kapalinou, aby jsem ráno nemusel škrabat. Buď tam mám jen tenkou vrstvu, kterou utřu lehce škrabkou nebo čisté okno. Pamatuju mrzay, kdy jsem měl ještě na Favoritu několik mm vrstvu ledu a nešlo s tím nic udělat. Vždy když má mrznou tak to postříkám a ráno je vše O.K. Ja mam treba takovou rozkladaci plachtu nebo jaxe to menuje - tatik to kdysi koupil nekde na benzince - rozlozis na celni sklo a spagatama zavazes k zrcatkum das pres to sterace, rano sundas a mas krasnej vyhled A neni to zadna takova hadra prehozena pres sklo aby si nekteri nemysleli... Editováno: 27. Září 2007, autor: Planeta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 2. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2007 tak ja samozřejmě přezuju na zimáky a navoskuju auto, voskuju to Riwaxem je docela dobrý. Gumy kolem dveří a z venčí všechny gumy napatlám glycer. olejem taky všechny plasty. Zkontroluji kapaliny a doufám, že do jara dojedu bez nehody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 4. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2007 tak ja samozřejmě přezuju na zimáky a navoskuju auto, voskuju to Riwaxem je docela dobrý. Gumy kolem dveří a z venčí všechny gumy napatlám glycer. olejem taky všechny plasty. Zkontroluji kapaliny a doufám, že do jara dojedu bez nehody. Já si koupil RIVAX TITAN WAX tak jsem zvědavej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 6. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2007 Používám tvrdý vosk Sonax. Ne, že bych podlehl značce, ale z toho co jsem vyzkoušel se nejsnáze a lehce rozleští. Dávám ho i na světlomety. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armos Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 ... kde se ten glycer. olej nebo ten silikonovej da sehnat? Na benzince? A kterej je lepsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 Ja si musim koupit jeste 2 novy pneu na predek, minuly rok se mi Continetal TS-810 vubec neosvecili, na Vysocine jsem se skoro nikam nemohl dostat a to nebyla zadna zima.Ale urcite koupim nejakou skladnou lopatu, ta se bude hodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misom Vloženo 19. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2007 Přbalil bych do kufru řetězy, šrabku-kreditka se dost rychle opotřebovává, nám na Vysočině se hodí i lopata, rukavice, někdy i spacák A na autě k předešlému silikonovým olejem natřít těsnící gumy. Co řetězy na 4x4? Bude to má první zima ... Ja by so to neriesil, ked zapadnes so stvorkolkou tak ti pomoze uz len lopata. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 19. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2007 (editace) A ještě bych dodal, že když někdo bydlí ve vyšších polohách, tak je dobré auto s prvními vločkami dát do údolí Editováno: 19. Říjen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luma Vloženo 26. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2007 V každém případě pořádně nabít baterii. Já osobně ji nabíjím před a po zimě. Vytáhnu z auta, vyšroubuji zátky ať dobře odvětrává doplním destilkou a 48 hodin na slabý proud nabíjím do plné kapacity. Poté ještě je potřeba zkontrolovat, zdali je na tom dobře chladící médium. A víc stejně nenaděláš. Koupil jsem si letos fabku a ptal jsem se jestli při nabíjení musím odpojit baterku a prý nemusím, že se může nabíjet i tak,že je to na to dělaný. Tak jak to děláte vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter2404 Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 ako vosk odporucam armoral vo forme gelu - je to super. Tak isto pouzivam aj gel na plasty ( interier ) aj gel sampon ARMORAL. Vynikajuce pripravky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Tak moje zimní příprava je, že dám zimní pneumatiky. A zimní směs do odstřikovačů bo pak je to pěknej průser když si chcete stířnout a nastříkaná voda vám na okně hned zmrzne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 To je ještě ten lepší případ, kdy ta voda ještě stříká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Koupil jsem si letos fabku a ptal jsem se jestli při nabíjení musím odpojit baterku a prý nemusím, že se může nabíjet i tak,že je to na to dělaný. Tak jak to děláte vy? pokud mas kvalitni autonabijecku s presnym napetim tak jo ale je to stejne nesmysl nabijet to v aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semenka Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 (editace) Glycer.olej seženeš v lékárně. Na zimu jsem u Š120 ještě dával na mřížku přední masky zateplení, aby se tolik neochlazoval motor. U Formana to nebylo třeba, ten měl plnou plechovou masku. Octavii mám teď nově a uvažuji udělat taky nějakou zástěru na přední masku. U Formana trvalo 3km než měl motor 90 stupňů a Octavii to trvá přes 10km. Myslím, že by se tím i zlepšila spotřeba. Editováno: 7. Březen 2008, autor: semenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Jeste tu lahvinku na ohrati Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 Glycer.olej seženeš v lékárně. Na zimu jsem u Š120 ještě dával na mřížku přední masky zateplení, aby se tolik neochlazoval motor. U Formana to nebylo třeba, ten měl plnou plechovou masku. Octavii mám teď nově a uvažuji udělat taky nějakou zástěru na přední masku. V září jsem jezdil krátké trasy za 7 a teď stejné za 9 l/100km podle PP. U Formana trvalo 3km než měl motor 90 stupňů a Octavii to trvá přes 10km. Myslím, že by se tím i zlepšila spotřeba. To je trochu moc 10 km ne? To jsi se asi spletl co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 Glycer.olej seženeš v lékárně. Na zimu jsem u Š120 ještě dával na mřížku přední masky zateplení, aby se tolik neochlazoval motor. U Formana to nebylo třeba, ten měl plnou plechovou masku. Octavii mám teď nově a uvažuji udělat taky nějakou zástěru na přední masku. V září jsem jezdil krátké trasy za 7 a teď stejné za 9 l/100km podle PP. U Formana trvalo 3km než měl motor 90 stupňů a Octavii to trvá přes 10km. Myslím, že by se tím i zlepšila spotřeba. Když pořádně přituhne.těch -7-8 pod nulou,tak mě to trvalo taky těch 8-9km.Dal jsem na 3/4 chladiče plastový kryt a o dost se to zlepšilo.Ta spotřeba na krátko teď v zimě je asi normální.Mně štve že než se to zahřeje tak musím jed na ten drahý benál.Jak to cvakne na LPG spotřebu nemusím řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semenka Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 To je trochu moc 10 km ne? To jsi se asi spletl co? Nespletl. Ale objaněno. Jednak bylo opravdu 6 pod nulou a co jsem si neuvědomil, několikrát po sobě jsem jel po rovině a dolů z kopce po nastartování. Když zahřívám na rovině nebo do mírného kopce a motor musí auto táhnout, tak během tří kilometrů je tam 90 stupňů. Moje chyba, toto jsem si původně neuvědomil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.