Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Na starsich r.v. aut generacie OII (Touran, Golf V...) je podla mojej skusenosti s Touranmi 2003 a 2005 iba signalizacia vodicovho pasu. Na novsich (Touran 2005) pipa aj nepriputany spolujazdec (cize nejako sa musi snimat ci je sedadlo obsadene).

V oboch pripadoch Touranov to islo vypnut VAGom - RJ pristrojovky - kodovanie.

Jo u VW je i signalizace u spolujezdce, ale i pro tohle plati popsany zpusob vypnuti pres VAG.

Vloženo (editace)

No tak mi to nedalo, ale aj tak nemám úplne úplné info, to by som musel na to mrknúť zajtra.....

každopádne v súčasnosti sa má vec takto :

RJ jednotlivých vozidiel (všetky majú hlavové airbagy)

- O II 1K0 909 605 - v el. schémach nemá snímač obsadenia pre spolujazdca, len pre vodiča

- Seat Leon 1P0 880 741A - ten jazdím a ten v el. schémach nemá snímač pre spolujazdca, ale gong sa pri nepripútaní rozoznie aj tak

- Seat Ibiza ´09 6L4 880 741 - ten má štandardne snímač obsadenia sedadla spolujazdca a je aj v el. schémach uvedený

Spomínané modely som vybral preto, lebo sa dajú porovnávať, pričom však neviem výrobcu RJ airbagu ani verziu systému airbagov takto z hlavy....sry...

Takže som z toho jeleň. Anyway, zajtra odskúšam na vlastnej koži, ako je to s tou oktáfkou a dám vedieť, lebo je v tom pekný guláš....(el. schémy vs. ETKA vs. skutočnosť)

:help:

Každopádne, každá jedna RJ sa dá prekódovať tak, aby sa gong neozval, ale to už nech uváži každý sám prečo si to tak chce nakódovať.

Editováno: , autor: bojnicancan
Vloženo

Když on je problém v tom, že někteří prostě nedokážou pochopit, že i když pojedou opatrně jak strejda na velikonoce (takže se jim logocky nemůže nic stát), nepřihasí si to nějaké hovado a rychlostí 70 km/h (nebo jakoukoliv jinou samozřejmě) je nesmete ze silnice.

Je úžasný sledovat, jak se automobilky snaží zdokonalovat systémy, které mají posádku při nehodě chránit, ale jsme v Čechách, tady hned každý kouká, jak to všechno ojebat. Tak se nepřipoutá a tím je veškeré snažení v háji. Tak ať se výrobce na pasy, bagy, atd. vykašle a hnedle budou auta o pár peněz levnější

Vloženo

ale ved ja som nič také ako že doporučujem nezapínať pásy nenapísal.....každopádne SOM ZA každý prvok bezpečnosti či aktívnej alebo pasívnej a do výšin ma točia magori s čínskymi xenónmi za 3000 SK bez projektorovej optiky, náklonového snímača s klasickou parabolou vo svetlomete..... pre mňa je to len stále akosi záhada že nesedia podklady s realitou....keď sa pozriete na stránky pred tým, tak to tu nie je o tom ža ako nejaký systém ofajčiť, ani som podobné návody alebo kódovania nedával a nikdy nedám....šak nie som predsa idijot ;-)

ide skôr o to, že ako systém funguje a kde je pravda(plz, nereagujte že vo hviezdach, thx :D)

ono len toľko dodám, že pásy si nezapína asi len ten, kto nevidel crash testy bez zapnutých pásov.....to mi stačí, nemusím to zažiť na vlastnej koži.

a s tými príspevkami 53 a 54 sa nedá nič iné len súhlasiť....

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Po dosednutí do auta se mírně nahneš doleva, pravou rukou uchopíš přezku bezpečnostního pásu, rovnoměrným tažením směrem vpravo zapíchneš, zobáčkem napřed, přezku do úchytu. A je to. Už to pípat nebude. :aggressive:

Vloženo

Tátovi pípá v Mazdě6 i nepřipoutanej spolujezdec,ale žádný váhový čidlo to nemá..prostě jen když se nezacvakne zámek pásu spolujezdce(a to i když tam někdo sedí),tak to pár vteřin pípá a pak to přejde,jakmile se zacvakne pás tak pípání ustane.

Jemu to pípá i docela krátce když se nepřipoutá za volantem(v porovnání z OII)......já mu s tim v létě popojížděl na chatě na zahradě,tudíš jsem se nepoutal a pípání přestalo tak za 10vteřin.

Vloženo
tak ještě jednou----JAK vypnout pípání pásů na SII-----ví někdo?

Ja som to vyriesil tym, ze v kastliku mam placku z O1 alebo hoc akej skodovky. Ked jazdim casto po meste tak si to tam strcim a je pokoj ....pravdou ale je, ze to nepouzivam casto.... fakt, len ked idem 100m sem a potom zase 200m tam a takto dokola, kedy musim casto vystupovat a nastupovat . Osobne to ale nedoporucujem.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Chtěl bych taky vypnout přez vag pípaní pásu...koukal sem na to a vkodovaní mi to ukazuje 0007101....takže to znamená že to přepíšuna na 0006901 ?????

Jinak pro rejpaly bez pasu ani ránu ale štve mě když popojíždím třeba kousek po vesnici a ono to na mě furt řve :kuk:

Díky za info ;)

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo
Tak uz to mam taky vypnuty pres VAG. :)

Pouze při jízdě a při zatáčení doprava mi začne pokaždé pípat nezapnutý pás

Poraďte co s tím - v servisu navrhli výměnu pásů což se mi zdá zbytečné

Vloženo

ano, rieši sa to iba výmenou tej časti kde sa zacvakáva pás. ten mechanizmus sa časom vychodí a pípa to hlavne pri brzdení a pri zatáčaní.... alebo vypnúť signalizáciu a neriešiť to...

Vloženo

ach ty pásy , je to snad každýho věc jestli se poutá a nebo si nechá signalizaci vypnout, ptám se tedy asi ve škoda auto udělali někde chybu že moje oktavka jede přes 130 když víc je zákonem zakazaný.. :smich::smich:

osobně sem si signalizaci vypnul ale když jedu tak se poutám,

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Zkoušeli jste to někdo vagem vypnout?Vypnul jsem to na roku výroby 2005 a na 2007 mě to nejde překodovat.Dík

mne to pipa sem tam a pas je zapnuty. kodovanie nevyriesi zavadu. ako sa da ta zasuvka pasu otvorit? asi blbne mikrospinac vo vnutri. nepomaha ani WD40 :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...