Publikováno Říjen 4, 200717 r Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ?? diky Upraveno Říjen 4, 200717 r od Bart
Říjen 4, 200717 r Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??diky UPS jsem chtěl odpovědět jinde Upraveno Říjen 4, 200717 r od rolbar
Říjen 5, 200717 r Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??diky da se
Říjen 5, 200717 r Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??diky Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi.
Říjen 7, 200717 r nie je to tak ze pri startovani sa ostatne veci vypnu automaticky?? ako svetla, ventilator, radio...??
Říjen 9, 200717 r Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??diky Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi. To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach.
Říjen 9, 200717 r Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??diky Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi. To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach. Zkus si vyhledat denní svícení pro Citroen XM tam je celý schéma i se zpožděním a na světla to funguje dobře, mám odzkoušeno. Není potom problém tam napojit co chceš.
Říjen 9, 200717 r Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??diky Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi. To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach. Na altíku Bosch to je naprosto v poho,věř mi,je to odskoušené na desítkách aut,relé se sepne až při asi 700 ot/min a to starter opravdu nedokáže.
Říjen 16, 200717 r Autor Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??diky Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi. To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach. Na altíku Bosch to je naprosto v poho,věř mi,je to odskoušené na desítkách aut,relé se sepne až při asi 700 ot/min a to starter opravdu nedokáže. Pls jak zjistim jaky mam altik? podle vagu? nebo toho hroznyho cisla co je v kufru ? nebo pohledem ? ))) dik *nejsem z oboru.*
Říjen 16, 200717 r Pohledem na něj,je sice blbě vidět ale dá se.Na zadním plastovém krytu je napsáno buď VALEO a nebo Bosch.
Říjen 17, 200717 r Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??diky Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi. To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach. Ano mas pravdu, na modrym je napeti uz pri startovani, tolik aspon moje zkusenost. vyresil jsem to tak, ze jsem ono zarizeni pripojil az za X rele . Teda to fungule tak, ze altik mi sepne rele, ale odlehcovaci kontakt jeste neni sepnut bo se jeste startuje, teprve po skonceni startovani, za predpokladu, ze motor bezi zustane ono zarizeni pod napetim. takze na nejaky zpozdovaci rele se vyflakni.
Říjen 19, 200717 r Hele videl jsem dva obvody pro to zpozdeni primo delany jeden 250 druhej 400 je tam rele 30A a bere se to jak pises z kontrolky dobijeni.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.