radyysek Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 mam oct. 1,6 74kw. s kuzelovym bavlneny filtrem mam nizsi vykon nez s orig. airboxem. cim to???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 mam oct. 1,6 74kw. s kuzelovym bavlneny filtrem mam nizsi vykon nez s orig. airboxem. cim to???? Neporadí si jednotka s takovým přísunem vzduchu. Nech upravit jednotku na tenhle vzducháč a pak uvidíš změnu. Takhle ho tam máš jen na zvýšení spotřeby...... Kdysi jsem ladil ve Feldě 1,3 55kw před každou úpravou a po každé úpravě jsem jezdil na válce na Jarov a podle křivek nechal doladit jednotku. Po snížené hlavě, vyleštěných kanálech, vyhozeném katu, Remus konci, ostré vačce, sport. vzduchu a sport. svíčkách (Brisk) jsem se dostal na nějakých 75 kw. Odpojený omezovač musel jsem to hlídat na přetočení (ono stejně není potřeba točit max. otáčky, řadit je nejlepší těsně za vrcholem krouťáku to uvidíš z křivek z válců) Životnost motoru mi dával Janeba při dodržení všeho co mi doporučil 150000km. Jinak samozřejmost jsou brzdy (já tam dal předek i zadek kotouče z GolfaIII Gti) a převodovka. Ale dělat jakoukoliv úpravu bez jednotky je kravina a rovná se jen zvýšená spotřeba a snížený výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 (editace) ono stejně není potřeba točit max. otáčky, řadit je nejlepší těsně za vrcholem krouťáku to uvidíš z křivek z válců Toto je samozřejmě kravina! Nezapomínej, že při řazení měníš převodový poměr a tím i sílu na kole, která tě zajímá. A tento rozdíl je u sériových převodovek tak velký, že ti to rostoucí křivka výkonu nemůže nahradit. Udržování otáček na hodnotě maximálního kroutícího momentu znamená využívání maximální účinnosti motoru a tím nejnižší spotřebu. Teoreticky. Jinak s tím filtrem je to pravda....asi by tam chtělo přidat paliva...i když na druhou stranu ...neměla by to dorovnat lambda??? Ale i tak, každopádně by to bylo až ve zpětné vyzbě, takže určitě lépe je to doladit softwarem. Editováno: 9. Říjen 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 To co je tu psáno se mi nezdá, jak otevřenej filtr tak i výfuk si jednotka dorovná podle váhy vzduchu a lambdy, tam bude možná problém spíš jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 To co je tu psáno se mi nezdá, jak otevřenej filtr tak i výfuk si jednotka dorovná podle váhy vzduchu a lambdy, tam bude možná problém spíš jinde... asi tak, mě to bez filtru jelo úplně nejlíp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 (editace) To co je tu psáno se mi nezdá, jak otevřenej filtr tak i výfuk si jednotka dorovná podle váhy vzduchu a lambdy, tam bude možná problém spíš jinde... asi tak, mě to bez filtru jelo úplně nejlíp no a mě to úplně nejlíp jede bez váhy tak si vyber vem si, že v mapě paliva už třeba vůbec hodnota, kterou váha ukazuje teď není! Já to tak aspoň mám. Tzn., že paliva tam jde podle poslední hodnoty, resp. posledního sloupce, a to už může být málo. Zas tak úplně bych to nevylučoval! Spíše bych to viděl na diagnostiku....kolik ukazuje váha a kolik je vůbec poslední hodnota v mapě.... Editováno: 9. Říjen 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 To co je tu psáno se mi nezdá, jak otevřenej filtr tak i výfuk si jednotka dorovná podle váhy vzduchu a lambdy, tam bude možná problém spíš jinde... asi tak, mě to bez filtru jelo úplně nejlíp no a mě to úplně nejlíp jede bez váhy tak si vyber vem si, že v mapě paliva už třeba vůbec hodnota, kterou váha ukazuje teď není! Já to tak aspoň mám. Tzn., že paliva tam jde podle poslední hodnoty, resp. posledního sloupce, a to už může být málo. Zas tak úplně bych to nevylučoval! Spíše bych to viděl na diagnostiku....kolik ukazuje váha a kolik je vůbec poslední hodnota v mapě.... Tyhle hodnoty bývaj dost nadsazený, takže i kdyby to bylo opravdu extrém tak pořád nějaký hodnoty budou, spíš bude problém někde v čidlech nebo tak něco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Nezapomínej, že při řazení měníš převodový poměr a tím i sílu na kole, která tě zajímá. A tento rozdíl je u sériových převodovek tak velký, že ti to rostoucí křivka výkonu nemůže nahradit. Udržování otáček na hodnotě maximálního kroutícího momentu znamená využívání maximální účinnosti motoru a tím nejnižší spotřebu. Teoreticky.Jinak s tím filtrem je to pravda....asi by tam chtělo přidat paliva...i když na druhou stranu ...neměla by to dorovnat lambda??? Ale i tak, každopádně by to bylo až ve zpětné vyzbě, takže určitě lépe je to doladit softwarem. Samozřejmě, že to nenecháš spadnout až dolů za vrchol krouťáku, jen je potřeba motor a tu sériovou převodovku udržet roztočenou ať ten motor nemusíš po každém přeřazení roztáčet.... Myšleno tím bylo, že maximální otáčky se nerovnají maximální výkon a krouťák a právě kolem vrcholu krouťáku je nejvyšší výkon. Těsně za vrcholem je pořád vysoký výkon a dostatek setrvačných otáček tudíž nejnižší spotřeba. Vzpomínám si, že mi ta felda točila na čtyřku ve stošedesáti 6200 otáček a počítač ukazoval 6,5 litru na průtokáči. Lambda něco dorovná, ale nikdy ne tak jako když řádně namapuješ jednotku. Bylo fakt zajímavý sledovat ty grafy před úpravou motoru po úpravě motoru bez jednotky (vždy horší hodnoty ani blbý svíčky nepomohly) a po úpravě motoru to teprve bylo zajímavý a nelitoval jsem vložených peněz. Pseudo úpravy, že bez filtru to jelo nejlíp atd. ... ano možná tomu lze uvěřit ale filtr před vyndáním musel být značně za zenitem. Nebo že bez váhy to jede perfektně ano pokud byla váha v pr.eli tak to jede možná lépe než s ní, ale rozhodně ne lépe než pokud je vše OK. Tehdy jsem s panem Janebou trávil hodně času a kdeco mě naučil jak v ježdění tak o motorech. Ne nadarmo šéfoval nějakou dobu Škoda motorsportu. (poslední dodatek než se uvolil poradit mi s motorem a převodovkou musel jsem udělat podvozek aby to pobral a ubrzdil...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Hele...je to do jiného tématu, ale jsi trochu mimo! Tvrdíš, že kolem maxima krouťáku je max výkon? Co je to za kravinu???? Podívej se na parametry jakéhokoliv motoru na otáčky pši max.krouťáku a na otáčky při max.výkonu...trochu to motáš dokupy, nemyslíš?!?! I když krouťák už klesá, výkon stále roste, protože je součinem M a n. Mrkni do přiloženého grafu... A navzdory tvým tvrzením, mě to bez váhy jede lépe než s ní. Ale to už vyžaduje hlubší znalosti softwaru. Za normálních podmínek při origo softwaru to samozřejmě neplatí a je to jak říkáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Hele...je to do jiného tématu, ale jsi trochu mimo! Tvrdíš, že kolem maxima krouťáku je max výkon? Co je to za kravinu???? Podívej se na parametry jakéhokoliv motoru na otáčky pši max.krouťáku a na otáčky při max.výkonu...trochu to motáš dokupy, nemyslíš?!?! I když krouťák už klesá, výkon stále roste, protože je součinem M a n. Mrkni do přiloženého grafu...A navzdory tvým tvrzením, mě to bez váhy jede lépe než s ní. Ale to už vyžaduje hlubší znalosti softwaru. Za normálních podmínek při origo softwaru to samozřejmě neplatí a je to jak říkáš. Krystova noho já píšu o neupravené jednotce a o tom že pokud chceš dělat úpravy tak MUSÍŠ upravit jednotku!!!! A ty mi tady oponuješ, že ti to jede líp, ale znáš sw a upravil sis jednotku. Přijde ti to normální? Ano hodil si sem graf uznávám na něm je to namapováno jinak podle tohoto grafu uznávám pletu se i když já jsem psal o benzínovém atmosférickém motoru kde tomu je (pokud si dobře pamatuju) jinak. A cílem úprav je právě přiblížit co nejblíže vrchol krouťáku s vrcholem výkonu neboť k čemu ti je výkon motoru bez síly. Teď jak jsem to napsal jsem si uvědomil, že jsem si to pamatoval nepřesně a ano vrchol krouťáku a vrchol výkonu jsou jinde a snažili jsme se je co nejvíce přiblížit. Za tohle se všem omlouvám. Nicméně stále platí, že nejrychlejší budeš když budeš řadit těsně za vrcholem krouťáku taktéž uspoříš i nejvíce paliva (v ideálních podmínkách) a je naprosto zbytečné přetáčet motor. Mi jsme úpravami jen zvedali křivku krouťáku ke křivce výkonu. Dále stojím za tím, že jakákoliv úprava (neplést s opravou) motoru bez úpravy jednotky je jen zhoršením stávajícího stavu nikdy ne zlepšením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Hele...je to do jiného tématu, ale jsi trochu mimo! Tvrdíš, že kolem maxima krouťáku je max výkon? Co je to za kravinu???? Podívej se na parametry jakéhokoliv motoru na otáčky pši max.krouťáku a na otáčky při max.výkonu...trochu to motáš dokupy, nemyslíš?!?! I když krouťák už klesá, výkon stále roste, protože je součinem M a n. Mrkni do přiloženého grafu...A navzdory tvým tvrzením, mě to bez váhy jede lépe než s ní. Ale to už vyžaduje hlubší znalosti softwaru. Za normálních podmínek při origo softwaru to samozřejmě neplatí a je to jak říkáš. Krystova noho já píšu o neupravené jednotce a o tom že pokud chceš dělat úpravy tak MUSÍŠ upravit jednotku!!!! A ty mi tady oponuješ, že ti to jede líp, ale znáš sw a upravil sis jednotku. Přijde ti to normální? Ano hodil si sem graf uznávám na něm je to namapováno jinak podle tohoto grafu uznávám pletu se i když já jsem psal o benzínovém atmosférickém motoru kde tomu je (pokud si dobře pamatuju) jinak. A cílem úprav je právě přiblížit co nejblíže vrchol krouťáku s vrcholem výkonu neboť k čemu ti je výkon motoru bez síly. Teď jak jsem to napsal jsem si uvědomil, že jsem si to pamatoval nepřesně a ano vrchol krouťáku a vrchol výkonu jsou jinde a snažili jsme se je co nejvíce přiblížit. Za tohle se všem omlouvám. Nicméně stále platí, že nejrychlejší budeš když budeš řadit těsně za vrcholem krouťáku taktéž uspoříš i nejvíce paliva (v ideálních podmínkách) a je naprosto zbytečné přetáčet motor. Mi jsme úpravami jen zvedali křivku krouťáku ke křivce výkonu. Dále stojím za tím, že jakákoliv úprava (neplést s opravou) motoru bez úpravy jednotky je jen zhoršením stávajícího stavu nikdy ne zlepšením. Sorry, ale ta poslední věta je totální kravina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 (editace) Ty věty s tím řazením taky...nemůžu si pomoct. Totální nesmysl řadit před maximem výkonu - když chceš být rychlý. Klidně to doložím výpočtem! Ohromným způsobem příjdeš o sílu na kolech. Kdybys řekl za maximem výkonu, tak bych souhlasil. Ale za maximem krouťáku...NE!!! Rozmezí otáček max.momentu a max.výkonu je definována jako pružnost motoru. U seriovek je snaha držet je od sebe co nejdál. Samozřejmě při zvyšování výkonu se tyto dvě hodnoty k sobě přibližují. Protože výkon je jen prostý výpočet z hodnot aktuálních otáček a kroutícího momentu. Čím děle udržíš kroutící moment, tím zvedáš výkon. Editováno: 9. Říjen 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 To co je tu psáno se mi nezdá, jak otevřenej filtr tak i výfuk si jednotka dorovná podle váhy vzduchu a lambdy, tam bude možná problém spíš jinde... asi tak, mě to bez filtru jelo úplně nejlíp no a mě to úplně nejlíp jede bez váhy tak si vyber vem si, že v mapě paliva už třeba vůbec hodnota, kterou váha ukazuje teď není! Já to tak aspoň mám. Tzn., že paliva tam jde podle poslední hodnoty, resp. posledního sloupce, a to už může být málo. Zas tak úplně bych to nevylučoval! Spíše bych to viděl na diagnostiku....kolik ukazuje váha a kolik je vůbec poslední hodnota v mapě.... Ber to tak, že normálně jezdim bez katu a lambdy, ten filtr byl jen bombonek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Čím děle udržíš kroutící moment, tím zvedáš výkon. Hm-takže taková 1.6 55Kw musí být teda dělo.Protože ta má plochou momentovou křivku od cca 2800 do 4000 ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 To co je tu psáno se mi nezdá, jak otevřenej filtr tak i výfuk si jednotka dorovná podle váhy vzduchu a lambdy, tam bude možná problém spíš jinde... asi tak, mě to bez filtru jelo úplně nejlíp no a mě to úplně nejlíp jede bez váhy tak si vyber vem si, že v mapě paliva už třeba vůbec hodnota, kterou váha ukazuje teď není! Já to tak aspoň mám. Tzn., že paliva tam jde podle poslední hodnoty, resp. posledního sloupce, a to už může být málo. Zas tak úplně bych to nevylučoval! Spíše bych to viděl na diagnostiku....kolik ukazuje váha a kolik je vůbec poslední hodnota v mapě.... Ber to tak, že normálně jezdim bez katu a lambdy, ten filtr byl jen bombonek To by mě zajímalo čéče jak to děláš s emisní kontrolou.No neříkej že AEE projde se ctí i bez katu a lambdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 To co je tu psáno se mi nezdá, jak otevřenej filtr tak i výfuk si jednotka dorovná podle váhy vzduchu a lambdy, tam bude možná problém spíš jinde... asi tak, mě to bez filtru jelo úplně nejlíp no a mě to úplně nejlíp jede bez váhy tak si vyber vem si, že v mapě paliva už třeba vůbec hodnota, kterou váha ukazuje teď není! Já to tak aspoň mám. Tzn., že paliva tam jde podle poslední hodnoty, resp. posledního sloupce, a to už může být málo. Zas tak úplně bych to nevylučoval! Spíše bych to viděl na diagnostiku....kolik ukazuje váha a kolik je vůbec poslední hodnota v mapě.... Ber to tak, že normálně jezdim bez katu a lambdy, ten filtr byl jen bombonek To by mě zajímalo čéče jak to děláš s emisní kontrolou.No neříkej že AEE projde se ctí i bez katu a lambdy? Já taky nemám kat a projdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 To co je tu psáno se mi nezdá, jak otevřenej filtr tak i výfuk si jednotka dorovná podle váhy vzduchu a lambdy, tam bude možná problém spíš jinde... asi tak, mě to bez filtru jelo úplně nejlíp no a mě to úplně nejlíp jede bez váhy tak si vyber vem si, že v mapě paliva už třeba vůbec hodnota, kterou váha ukazuje teď není! Já to tak aspoň mám. Tzn., že paliva tam jde podle poslední hodnoty, resp. posledního sloupce, a to už může být málo. Zas tak úplně bych to nevylučoval! Spíše bych to viděl na diagnostiku....kolik ukazuje váha a kolik je vůbec poslední hodnota v mapě.... Ber to tak, že normálně jezdim bez katu a lambdy, ten filtr byl jen bombonek To by mě zajímalo čéče jak to děláš s emisní kontrolou.No neříkej že AEE projde se ctí i bez katu a lambdy? no co no, jednou za dva roky to tam na tu technickou dám a pak to zase sundám, to mě nepos* ale spíš než dělo je to průtokáč na benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Čím děle udržíš kroutící moment, tím zvedáš výkon. Hm-takže taková 1.6 55Kw musí být teda dělo.Protože ta má plochou momentovou křivku od cca 2800 do 4000 ot/min On si asi tdipower nevšiml, že i když je křivka plochá (což je v pořádku a jen dobře) tak má do určité meze stoupající tendenci. No nic vím, že od něj bych auto nekoupil páč ten motor bude chudák neskutečně ukroucenej aby jezdil s max výkonem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 no co no, jednou za dva roky to tam na tu technickou dám a pak to zase sundám, to mě nepos* ale spíš než dělo je to průtokáč na benzín A to ti nevadí ta díra ve výkonu kolem 1500 otáček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 no co no, jednou za dva roky to tam na tu technickou dám a pak to zase sundám, to mě nepos* ale spíš než dělo je to průtokáč na benzín A to ti nevadí ta díra ve výkonu kolem 1500 otáček? Já ti nevím, ale ono u těhle motorů se o výkonu při 15stech otáčkách nedá mluvit... P.S.: Kdes vlastně přišel na to že tam má díru? Tys viděl jeho protokol z brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 no co no, jednou za dva roky to tam na tu technickou dám a pak to zase sundám, to mě nepos* ale spíš než dělo je to průtokáč na benzín A to ti nevadí ta díra ve výkonu kolem 1500 otáček? zas tak moc to nepociťuju a nebo mi to nějak nevadí, hlavní je, že se to auto dá rozjet, na velký závodění to neni, ale stačí to. Na to, když si chci vychutnat zátah a krásnou jízdu, tak si půjčuju jíný auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 no co no, jednou za dva roky to tam na tu technickou dám a pak to zase sundám, to mě nepos* ale spíš než dělo je to průtokáč na benzín A to ti nevadí ta díra ve výkonu kolem 1500 otáček? Já ti nevím, ale ono u těhle motorů se o výkonu při 15stech otáčkách nedá mluvit... P.S.: Kdes vlastně přišel na to že tam má díru? Tys viděl jeho protokol z brzdy? Viděl jsem dost protokolů po vytažení katu a všude de křivka nahoru a někde kolem 1500-2000 se propadne a pak zase sebere a jede dál. Lze to odstranit právě přemapováním jednotky. Ale nic končím nemá cenu se dohadovat. Jistě se všichni co dělaj závodní auta hrajou s počítačem jen aby byli zajímavý vždyť ono stačí vyhodit kat a filtr (extra tuning u ropy ještě váhu) a hned tam je hromady výkonu. Kurňa škoda, že jsem to nevěděl už tehdy mohl jsem ušetřit pěkných pár desítek tisíc. Jestli to náhodou není z těch tajných dokumentů od Ferrari takže McLaren příští rok zahodí počítače a pojedou auta bez vzducháčů lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 zas tak moc to nepociťuju a nebo mi to nějak nevadí, hlavní je, že se to auto dá rozjet, na velký závodění to neni, ale stačí to.Na to, když si chci vychutnat zátah a krásnou jízdu, tak si půjčuju jíný auto. Tak naposledy jsem rád, že nezapíráš tu ďouru samozřejmě u tak malého výkonu není tak propastá, ale bohužel je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 (editace) Čím děle udržíš kroutící moment, tím zvedáš výkon. Hm-takže taková 1.6 55Kw musí být teda dělo.Protože ta má plochou momentovou křivku od cca 2800 do 4000 ot/min Ty tomu asi moc nerozumíš, co? Samozřejmě záleží také na hodnotě toho momentu! Znova opakuju: výkon je jen prostý přepočet kroutícího momentu a otáček. Nic víc. Když mi sem dáš křivku krouťáku z brzdy, tak ti tam doplním křivku výkonu. No problem. A je samozřejmé, že když se ti podaří udržet vysokou hodnotu krouťáku do vyšších otáček, tak ri RAZANTNĚ vzroste výkon!!! Já jsem schopen naladit auto při max hodnotě krouťáku 400Nm na 180 nebo i 210 koní. Záleží, jestli je ten krouťák v 2200 nebo ve 3500 otáčkách. Pořád stejný moment....a tak rozdílný výkon. Kouzlo, co? Možná by to chtělo zajít do knihovny a nastudovat si nějaké materiály, ne? Než se tu ztrapníš neznalostí. Já jsem to studoval 5 let na VŠ...tak máš co dohánět. Editováno: 10. Říjen 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Čím děle udržíš kroutící moment, tím zvedáš výkon. Hm-takže taková 1.6 55Kw musí být teda dělo.Protože ta má plochou momentovou křivku od cca 2800 do 4000 ot/min On si asi tdipower nevšiml, že i když je křivka plochá (což je v pořádku a jen dobře) tak má do určité meze stoupající tendenci. No nic vím, že od něj bych auto nekoupil páč ten motor bude chudák neskutečně ukroucenej aby jezdil s max výkonem. Proč do mě šiješ? Snažím se ti vysvětlit. A myslím to vážně. Podložím to kdečím. Takto jezdím samozřejmě jen sprinty. Kdyby tě zajímal ten srovnávací výpočet u řazení při max.momentu a při max otáčkách....tak si s tím tu práci dám a hodím to sem. Potřeboval bych k tomu graf kroutícího momentu v závislosti na otáčkách a převodové poměry a velikost kol. Fakt se snažím, abys to dokázal pochopit. Myslím, že by to mohlo být pro tebe přínosné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.