Přejít na obsah

mio C720


TomasB

Doporučené příspěvky

máte to někdo? Sbírám zkušenosti, postřehy, co a jak jde nastavit, fígly,...

mně docela sere, že mně mrcha navádí místo na pěkné cesty na šílené prdele kde lišky dávají dobrou noc. Tak teba dneska z Olomouce mně na Pardubice nenavedla na dálnici ale přes nějaké strašné prdele s mizernejma cestama až do Moravské třebové. Jsem nadával jak špaček. Kdybych jel podle sebe, tak jsem je v klidu po dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nedá se to nějak nastavit aby to vyhledávalo trasy nějak podobně jako to je na Seznamu, kdy Seznam vyhledává inteligentní cesty a ne nějaké "polňačky"? Ve finále s těma traktorama a aviema jedoucíma 40 vyjde jako zdržovačka a spotřeba větší jak po dálnici. Normálně mívám spotřebu tak 6,5 ale těma dnešníma prdelema jsem jel za 8.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nedá se to nějak nastavit aby to vyhledávalo trasy nějak podobně jako to je na Seznamu, kdy Seznam vyhledává inteligentní cesty a ne nějaké "polňačky"? Ve finále s těma traktorama a aviema jedoucíma 40 vyjde jako zdržovačka a spotřeba větší jak po dálnici. Normálně mívám spotřebu tak 6,5 ale těma dnešníma prdelema jsem jel za 8.

technika, technika, jezdi podle sebe a hotovo :) , navi jako doplněk lol , si dělám pr-el, ale nastavit to určitě půjde

http://navigovat.mobilmania.cz/testynaviga....asp?ARI=113373

http://navigovat.mobilmania.cz/testynaviga...EXPS=&EXPA=

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska mi došlo, proč mně ta kurva honila přes ty prdele z toho Olomouce. Já mám k tomu i RDS a ona je ta trasa samá oprava cesty a objížďky a zácpy. Tím se to vysvětluje. Protože i s těmi průjezdnými body jsem si mohl hrát jak chtěl, ale prd platný, protože se to chovalo jako by tahle trasa byla prostě zakázaná. Pak je ta navigace schopna tě raději poslat opravdu lesní pěšinou nebo snad i po louce než aby tě nechala projet tou trasou. Dneska jsem navigaci ignoroval a jel podle sebe a ta trasa je v exponovaných časech opravdu na vraždu. Ráno v nějakejch 5-6 hodin se tam jede celkem O.K. a navigace normálně naviguje přes tuhle trasu, ale odpoledne už zuby nechty tudyma nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btw, dneska mně v Zábřehu hnala nějakou šílenou zkratkou mezi domečkama a lesem po šotolině a na takovou lávku přes řeku, která je snad pro pěší a ne pro auto :) Je ale fakt, že to co vybere bude asi dojezdný za nejkratší možný čas, co to tak ověřuju, tak to tak asi je, i když ty trasy nemusej vypadat moc důvěryhodně. A hlavně vždycky mně dovedla zatím přesně na místo. A super je, že vidím, v kolik budu na místě, takže nemusím zbytečně jet rallye. Je teda fakt, že po těch prdelkách jezdí celkem minimum aut a hrozně to dosti ostré jízdě, no a pak leze spotřeba nahoru. Je to hodně brzda-plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak je to u Mio, ale u mýho Garmina se dá nastavit poměr mezi hlavníma a vedlejšíma cestama, objetí placenejch úseků (i dálnic), otočení do protisměru a ve finále se dá nastavit jestli chceš trasu nejrychlejší, nebo nejkratší. Nejkratší volím když jedu Rangerem, tam mi neva ani když mě pošle přes les, nebo po šotolinový polňačce s metr vysokou távou mezi vyjetejma kolejema. Když jedu Fabkou, volím samo nejrychlejší, i když si třeba 10 km zajedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máte to někdo? Sbírám zkušenosti, postřehy, co a jak jde nastavit, fígly,...

mně docela sere, že mně mrcha navádí místo na pěkné cesty na šílené prdele kde lišky dávají dobrou noc. Tak teba dneska z Olomouce mně na Pardubice nenavedla na dálnici ale přes nějaké strašné prdele s mizernejma cestama až do Moravské třebové. Jsem nadával jak špaček. Kdybych jel podle sebe, tak jsem je v klidu po dálnici.

Kup si pořádnou mapu a nebudeš se drbat přes prdele. :p;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska mi došlo, proč mně ta kurva honila přes ty prdele z toho Olomouce. Já mám k tomu i RDS a ona je ta trasa samá oprava cesty a objížďky a zácpy. Tím se to vysvětluje. Protože i s těmi průjezdnými body jsem si mohl hrát jak chtěl, ale prd platný, protože se to chovalo jako by tahle trasa byla prostě zakázaná. Pak je ta navigace schopna tě raději poslat opravdu lesní pěšinou nebo snad i po louce než aby tě nechala projet tou trasou. Dneska jsem navigaci ignoroval a jel podle sebe a ta trasa je v exponovaných časech opravdu na vraždu. Ráno v nějakejch 5-6 hodin se tam jede celkem O.K. a navigace normálně naviguje přes tuhle trasu, ale odpoledne už zuby nechty tudyma nechce.

O RDS to není, musel bys mít TMC tuner aby to přijímalo dopravní hlašení, a tahle služba je u nás dolova v plenkách=max. občas něco na D1, takže to máš podle mě blbě nastavené.

I tovární Nexus umí dynamickou/rychlou/krátkou trasu, vyhnutí se trajektům/placeným úsekům, atd., takže bych prostudoval návod, prt. se mi to zdá nějaké divné, mě se po půl roce používání nestalo, aby mě navi vedla někam, kde se nedá jet (jednosměrky, mostky, polňačky...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám naSTAVENO NEJRYCHLEJŠÍ trasu. A dopravní hlášení přijímám, kupoval jsem k tomu ten spešl držák s anténou. Ukazuje mi to i hlásí zvukově dopravní zácpy. A právě když jsem jel tu trasu teďka 2 ráno tak mně to vedlo normálně po těch hlavních a odpoledne už po těch vedlejších cestách. Druhej den, když jsem nedal na navigaci, tak se z toho mohla zbláznit a furt mně hnala jinudy. To sem ale ignoroval. No a z toho Olomouce na Pardubice je to teď fakt hodně rozkopaný. A navíc mi to místa ze zácpama nebo zvýšenou dopravou kraslí modře a píše to stupeň dopravy. Takže RDS TMC mám. V Praze a na hlavních tazích to celkem funguje. Mimo ty velký města a tahy to ví prd.

Takže je to tím.

Jinak se s ní stále ještě seznamuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám naSTAVENO NEJRYCHLEJŠÍ trasu. A dopravní hlášení přijímám, kupoval jsem k tomu ten spešl držák s anténou. Ukazuje mi to i hlásí zvukově dopravní zácpy. A právě když jsem jel tu trasu teďka 2 ráno tak mně to vedlo normálně po těch hlavních a odpoledne už po těch vedlejších cestách. Druhej den, když jsem nedal na navigaci, tak se z toho mohla zbláznit a furt mně hnala jinudy. To sem ale ignoroval. No a z toho Olomouce na Pardubice je to teď fakt hodně rozkopaný. A navíc mi to místa ze zácpama nebo zvýšenou dopravou kraslí modře a píše to stupeň dopravy. Takže RDS TMC mám. V Praze a na hlavních tazích to celkem funguje. Mimo ty velký města a tahy to ví prd.

Takže je to tím.

Jinak se s ní stále ještě seznamuju.

Protoze Praha neni rozkopana a s dopravnim kolapsem se v ni nesetkas :):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám naSTAVENO NEJRYCHLEJŠÍ trasu. A dopravní hlášení přijímám, kupoval jsem k tomu ten spešl držák s anténou. Ukazuje mi to i hlásí zvukově dopravní zácpy. A právě když jsem jel tu trasu teďka 2 ráno tak mně to vedlo normálně po těch hlavních a odpoledne už po těch vedlejších cestách. Druhej den, když jsem nedal na navigaci, tak se z toho mohla zbláznit a furt mně hnala jinudy. To sem ale ignoroval. No a z toho Olomouce na Pardubice je to teď fakt hodně rozkopaný. A navíc mi to místa ze zácpama nebo zvýšenou dopravou kraslí modře a píše to stupeň dopravy. Takže RDS TMC mám. V Praze a na hlavních tazích to celkem funguje. Mimo ty velký města a tahy to ví prd.

Takže je to tím.

Jinak se s ní stále ještě seznamuju.

Protoze Praha neni rozkopana a s dopravnim kolapsem se v ni nesetkas :):):)

zatím jsem ještě nezkoušel(nebylo proč) jet takové ty exponované cesty po Praze. Ale co nám třeba kopou cestu na příjezdu ke kanceláři, tak se snaží přepočítat trasu, ale ona jiná cesta ke kanceláři nevede :)

Jinak brát tu hlášenou zácpu váženě se asi vyplatí až tak když je to 4 či pátý stupeň, což zobrazuje v takovým trojúhelníku, jinak do tý trojky se jedná celkem o plynulou dopravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě dotázek. Proč si zvolil tenhle typ navigace? Kdybych si šel koupit navigaci tak bych fakt byl v háji, protože bych nevěděl jakou? Na co si hlavně dát pozor?

no tak zjišťoval jsem dost tady, pročítal na foru o navigacích, původně jsem uvažoval o TOMTOM, ale nakonec mimo jiné rozhodly menší rozměry MIO a tady to taky lidi víc doporučovali. Abych pravdu řekl, tak se v tom dodnes nevyznám. A když už MIO, tak ten nejvyšší model samozřejmě se vším co k tomu je možné. Prostě plnotučná verze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...