Martin alias MaXemail Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Dobrý den, rád bych požádal o radu co způsobuje padání otáček při rozjezdech pokud je motor studený. Normálně se rozjíždím a z ničeho nic spadnou otáčky a z ničeho nic zase vyletí jako bych sešlápl plyn na podlahu ( v realu to pak vypadá jako bych se neuměl rozjet a pletl si brzdu s plynem) Dělá to jak v létě tak v zimě, ale jen pokud je motor studený. Fabia 1,4 MPi Ještě bych se rád zeptal zda je normální spotřeba 7l/100km převážné ježdění po městě (klidné rozjezdy, žádné honění) přes léto přes zimu + 1-2l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Bolo by dobré to napichnúť na Vag čo píše!. Ale môže to byť niektorá čidlo,škrtiaca klapka a podobn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto105L Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 No ta spotreba je uplne v pohode. Myslim ze mat s tym motorom po meste 7 je celkom dobre. Ja mam dlhodobu spotrebu na asi poslednych 3000km 6,8L/100, ale je tam aj par dlhsich tras , nie len mesto aj ked prevazne mesto. A co sa tyka zimy 9-10L spapa jedna radost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 presne ako to bolo spomenute 1. cidlo chladiacej kvapaliny (chcek, diagnostika, vycistenie kontaktov) 2. skrtiaca klapka (chcek, vycistenie) PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku od stola tazko poradit, moze to byt cokolvek Co sa tyka spotreby, je to tak rozne ze sa to neda zovseobecnit, lebo nieje mesto ako mesto, takze v jednom pripade moze byt privela aj 5 litrov na 100km, inokedy moze byt super spotreba aj 9 litrov na 100km (najnizsia mozna) Zalezi na charaktere jazd, trasy, zapchy, semaforov, sklonu vozovky, teploty atd atd atd atd atd atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin alias MaXemail Vloženo 17. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003. Mám ji vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003. Mám ji vyměnit? Ja mám už 6. rok a zatial na nej nevidím nič špatné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
def Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 mám ten istý problém,pátram tu už dlhší čas,v servise boli z toho paf vraj potrebujú ho tam mať dlšiu dobu na sledovanie no ale to by som sa asi potom nedoplatil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003. Mám ji vyměnit? tak to mas 5r zivotnost G12, takze ju este menit nemusis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003. Mám ji vyměnit? Ja mám už 6. rok a zatial na nej nevidím nič špatné! ono pohladom na nej nic spatneho neuvidis, zivotnost je o dvoch veciach a je dana kompromisom medzi polymerizaciou a znizovanim obsahu antikoroznych prisad ich starnutim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida. pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie. p.s.: ale ty budes mat asi iny problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin alias MaXemail Vloženo 18. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida. pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie. p.s.: ale ty budes mat asi iny problem. Chová se podobně ale jen když je studený. Je to celkem otravne no každopádně mám teď pravidelnou prohlídku takže se tam asi poptám. jinak zajimavý autoservis pokud ti řekli že neví co to je od čeho je ten pc na který to napichují? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida. pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie. p.s.: ale ty budes mat asi iny problem. Chová se podobně ale jen když je studený. Je to celkem otravne no každopádně mám teď pravidelnou prohlídku takže se tam asi poptám. jinak zajimavý autoservis pokud ti řekli že neví co to je od čeho je ten pc na který to napichují? ale to nie je zavada, to ina maly plyn a elektronika zabrani zhasnutiu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin alias MaXemail Vloženo 12. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Takže nakonec to bylo nějakými klapkami prej je vyčistili a už je to v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.