Přejít na obsah

Padání otáček při studeném motoru


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

rád bych požádal o radu co způsobuje padání otáček při rozjezdech pokud je motor studený.

Normálně se rozjíždím a z ničeho nic spadnou otáčky a z ničeho nic zase vyletí jako bych sešlápl plyn na podlahu ( v realu to pak vypadá jako bych se neuměl rozjet a pletl si brzdu s plynem)

Dělá to jak v létě tak v zimě, ale jen pokud je motor studený.

Fabia 1,4 MPi

Ještě bych se rád zeptal zda je normální spotřeba 7l/100km převážné ježdění po městě (klidné rozjezdy, žádné honění) přes léto přes zimu + 1-2l/100km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne ako to bolo spomenute

1. cidlo chladiacej kvapaliny (chcek, diagnostika, vycistenie kontaktov)

2. skrtiaca klapka (chcek, vycistenie)

PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost)

ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty,

pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku

od stola tazko poradit, moze to byt cokolvek

Co sa tyka spotreby, je to tak rozne ze sa to neda zovseobecnit, lebo nieje mesto ako mesto,

takze v jednom pripade moze byt privela aj 5 litrov na 100km,

inokedy moze byt super spotreba aj 9 litrov na 100km (najnizsia mozna)

Zalezi na charaktere jazd, trasy, zapchy, semaforov, sklonu vozovky, teploty atd atd atd atd atd atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost)

ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty,

pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku

Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003.

Mám ji vyměnit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost)

ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty,

pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku

Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003.

Mám ji vyměnit?

Ja mám už 6. rok a zatial na nej nevidím nič špatné! :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost)

ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty,

pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku

Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003.

Mám ji vyměnit?

tak to mas 5r zivotnost G12, takze ju este menit nemusis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost)

ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty,

pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku

Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003.

Mám ji vyměnit?

Ja mám už 6. rok a zatial na nej nevidím nič špatné! :p

ono pohladom na nej nic spatneho neuvidis,

zivotnost je o dvoch veciach a je dana kompromisom medzi polymerizaciou a znizovanim obsahu antikoroznych prisad ich starnutim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida.

pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie.

p.s.: ale ty budes mat asi iny problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida.

pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie.

p.s.: ale ty budes mat asi iny problem.

Chová se podobně ale jen když je studený.

Je to celkem otravne no každopádně mám teď pravidelnou prohlídku takže se tam asi poptám.

jinak zajimavý autoservis pokud ti řekli že neví co to je od čeho je ten pc na který to napichují? :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida.

pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie.

p.s.: ale ty budes mat asi iny problem.

Chová se podobně ale jen když je studený.

Je to celkem otravne no každopádně mám teď pravidelnou prohlídku takže se tam asi poptám.

jinak zajimavý autoservis pokud ti řekli že neví co to je od čeho je ten pc na který to napichují? :p

ale to nie je zavada, to ina maly plyn a elektronika zabrani zhasnutiu :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...