Přejít na obsah

Autoalarmy Magicar


daniel11

Doporučené příspěvky

takze bylo vyreseno, diky Racemanovi za tip, prohozeny vystupy z relatka.

Hledal jsem buhvico a tohle me pak uplne prastilo do oci :-))

Jak jsem si moh nevsimnout....

Proste sem zas jednou pro oci nevidel, aspon sem po dlouhy dobe potrenoval rozebirani interieru :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potreboval bych pomoct se zapojenim dalkoveho startu, mam M100 a vsechno funguje jak má, ale nevím kam zapojit žluto\černy z KON3 na snimani alternatoru. V maualu pisou ze ma byt pripojenej na altec kde je pri zapnutym zapalovani a nenastartovanym motoru min jak 5V a pri nastartovany motoru 12-14V jenze takovy vystup z altecu jsem nenasel a pak o kousek dal v manualu pisou zase ze je mozno jej zapojit na kontrolku mazání. Zkousel jsem to pouze prez snimani el. šumu a tento vodič nezapojovat a nemuzu vubec zapnout rezervacni režim. Kdyz necham nastartovaný motor, podrzim tlac. II tak svetla bliknou jak maji,ale kdyz vyndam klicek ze zapalovani tak motor zdechne a podle manualu by mel bezet dál. Nevite nekdo co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čauves, kam zapojit kable ti neporadím, ale aby ti fungoval start na dálku, musíš to mít nastavené v jednotce magicaru. Měl jsem to nastavené na trvale vypnuto, jsou tam myslím tři možnosti nastavení. v manualu to nenajdeš je to v servisním nastavení a to se k výrobku nepřidává.

Někde bych ho měl mít v PDFku, jestli ho chceš, tak mi pošli mail na : michalpulc@seznam.cz a já se po něm podívám.

Čauky M.

Potreboval bych pomoct se zapojenim dalkoveho startu, mam M100 a vsechno funguje jak má, ale nevím kam zapojit žluto\černy z KON3 na snimani alternatoru. V maualu pisou ze ma byt pripojenej na altec kde je pri zapnutym zapalovani a nenastartovanym motoru min jak 5V a pri nastartovany motoru 12-14V jenze takovy vystup z altecu jsem nenasel a pak o kousek dal v manualu pisou zase ze je mozno jej zapojit na kontrolku mazání. Zkousel jsem to pouze prez snimani el. šumu a tento vodič nezapojovat a nemuzu vubec zapnout rezervacni režim. Kdyz necham nastartovaný motor, podrzim tlac. II tak svetla bliknou jak maji,ale kdyz vyndam klicek ze zapalovani tak motor zdechne a podle manualu by mel bezet dál. Nevite nekdo co s tím?
Editováno: , autor: profor
predchádzajúce posty NECITUJEME !!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, já ho mám skoro tři roky a jediný problém co jem měl je výměna baterky v ovladači, mám ho montovaný ve firmě co je montuje, spíš mi přijde že problém mají ty co to montí sámo domo. Můj nazor, tak si hodně věcí dělám na autě sám, ale do určitých věcí ce nehrnu.

ja chtel do vozu taky magicar a muj elektrikar me dost pred nim varoval a doporucil mi Kopel 6000 , jak se tady koukam na ty problemy jsem docela rad, kopel mi jede bez problemu , instalace+alarm 6000kc
Editováno: , autor: profor
predchádzajúce posty NECITUJEME !!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potreboval bych pomoct se zapojenim dalkoveho startu, mam M100 a vsechno funguje jak má, ale nevím kam zapojit žluto\černy z KON3 na snimani alternatoru. V maualu pisou ze ma byt pripojenej na altec kde je pri zapnutym zapalovani a nenastartovanym motoru min jak 5V a pri nastartovany motoru 12-14V jenze takovy vystup z altecu jsem nenasel a pak o kousek dal v manualu pisou zase ze je mozno jej zapojit na kontrolku mazání. Zkousel jsem to pouze prez snimani el. šumu a tento vodič nezapojovat a nemuzu vubec zapnout rezervacni režim. Kdyz necham nastartovaný motor, podrzim tlac. II tak svetla bliknou jak maji,ale kdyz vyndam klicek ze zapalovani tak motor zdechne a podle manualu by mel bezet dál. Nevite nekdo co s tím?

nejsnažší je připojit ho na svorkovnici k budíkům ... modrá svorkovnice PIN 12 (modrej drát) nebo do dvoupinový svorkovnice která drží na startéru (modrej drát) a pokud se s ním chceš táhnout až na altík tak tam na svorku D+ (samozřejmě že taky modrej drát)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Schema zapojeni zalozni baterie je zde:

zapojeni zalozni baterie .

Ale jeste zbyva zodpovedet otazku zda to pripojit paralelne nebo seriove. Protoze se mi nezda ze by ty tenke dratky k zalozni baterii ustaly 30 A. No to uz je ale dotaz na prodejce a jakmile dostanu odpoved tak napisu.

Ale mam jiny dotaz:

Po aktivaci alarmu se uzamknou vsechny dvere a vyjedou okna nahoru (doposud v poradku), ale bohuzel po deaktivaci alarmu se auto jiz neodemce. Navic dojde k takove situaci ze se jakoby se "zablokuje" komfortni jednotka 1J0 959 799 L, protoze auto nelze jiz odemcit ani klicem. Musim vytahnout komfortni jednotku z patice a vratit zpet (RESET). Alarm mam zapojeny na pin 2 (bílo/sv.modry) pro zamknutí a pin 4 (černo/modry) pro odemknutí na patici komfortni jednotky (23 pinova). Tyto piny jsem si nejdriv promeril a zjistil ze v klidu davaji +12V a pri odemikani/zamikani se uzemnuji. Kabel v ridici jednotce od alarmu mam prehozeny na INT (negativne). Navic jsme merili na patici komf.jednotky, zda-li alarm posila zem na odemykaci vodic a opravdu jsme tam namerili zem pri deaktivaci alarmu. Neni nutne alarm propojit skrze nejaky odpor nebo diodu? Jeste jsem mel komfortni jednotku na WAGu a ta zadnou chybu neukazala.

Takze prosim kohokoliv o radu. Uz si opravdu nevim rady.

:help:

Dekujuuu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale mam jiny dotaz:

Po aktivaci alarmu se uzamknou vsechny dvere a vyjedou okna nahoru (doposud v poradku), ale bohuzel po deaktivaci alarmu se auto jiz neodemce. Navic dojde k takove situaci ze se jakoby se "zablokuje" komfortni jednotka 1J0 959 799 L, protoze auto nelze jiz odemcit ani klicem. Musim vytahnout komfortni jednotku z patice a vratit zpet (RESET). Alarm mam zapojeny na pin 2 (bílo/sv.modry) pro zamknutí a pin 4 (černo/modry) pro odemknutí na patici komfortni jednotky (23 pinova). Tyto piny jsem si nejdriv promeril a zjistil ze v klidu davaji +12V a pri odemikani/zamikani se uzemnuji. Kabel v ridici jednotce od alarmu mam prehozeny na INT (negativne). Navic jsme merili na patici komf.jednotky, zda-li alarm posila zem na odemykaci vodic a opravdu jsme tam namerili zem pri deaktivaci alarmu. Neni nutne alarm propojit skrze nejaky odpor nebo diodu? Jeste jsem mel komfortni jednotku na WAGu a ta zadnou chybu neukazala.

Takze prosim kohokoliv o radu. Uz si opravdu nevim rady.

:help:

Dekujuuu

musíš odemykací impuls připojit přes rezistor cca 200 ohmů ale tou hodnotou si nejsem jistý a nebo odemykání a zamykání nenapojit přímo na komfortku ale na řj levých předních dveří kde se připojuje bez rezistoru

pro zamčení je to PIN 24 žluto/bílý a pro odemčení PIN 4 černo/žlutý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji moc. Za radu. dnes to vyzkousim. Doufam ze to bude platit i pro moji Octavii r.v.11-97 a ze tam nejaka ridici jednotka bude :palec2: .

Jinak co se tyce te zalozni baterie tak muzu potvrdit ze se zapojuje seriove. Tedy autobaterie na vstup zalohovane baterie (+ jde na hnedy a - jde na cerny) potom pripojit zalozni baterii (rychlo spojky sedi primo na baterii + cerveny - modry) a posleze zapojit cerveny vodic, ktery slouzi prave jako zalohovany vystup, na vstup autoalarmu (to je ten tlusty cerveny drat s 30A pojistkou).

No a podle slov distibutora: " Dle výrobce tento modul snese při zapojené autobaterii i dálkový start. Nad těmito slovy si ale já "myji ruce". Uvnitř modulu jsou evidentně dvě 6A diody, takže bych to viděl na max. 12A zatížení. Pokud dojde k odstavení baterie, nesmí se dálkově startovat, aby nedošlo ke zničení modulu. Modul je stavěn pouze k zálohování autoalarmu, nikoliv k napájení startéru a dalšího příslušenství."

Doufam ze se na me nebude distributor zlobit za zverejneni komentare ;)

Takze je to na vas panove jak se s tim poperete. Ja bych to osobne zapojil paralelne a navic bych si na vystup ze zalohovane baterie hodil 10A pojistku (mozna 15A).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji moc. Za radu. dnes to vyzkousim. Doufam ze to bude platit i pro moji Octavii r.v.11-97 a ze tam nejaka ridici jednotka bude :palec2: .

takhle jsem to zapojil do svý O1 rv 03/98 a i do dvou dalších rv 01 a ve všech případech to tak funguje

ta řj se nachází přímo na motorku el. stahování okna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze moc moc dekuju Raceman :palec2: . Opravdu to tak je. Jen dodam ze bylo potreba pouzit 180ohm odpor na odemykaci vodic a vse slape jak ma.

Chci se jeste zeptat jestli nekdo nemate nahodou schematko zapojeni diod pro oddeleni dvernich kontaktu. Zapojeni alarmu na stropni svetlo je celkem k nicemu.

A jeste jeden maly dotaz: kam muzu zapojit vodic od alarmu M100AS konektor 3 (7 – oranžovo / černý (-), 8 – oranžový (+) ). Mel by slouzit pro upozorneni na zapnuté parkovaci světla pri zapnutem alarmu.

Dekuji za pomoc.

A jeste jednou dekuji Raceman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemáš zač :)

dveřní spínače nemusíš oddělovat jen místo na stropní světlo to zapoj na PIN 8 a měl by to být hnědo/žlutý drát

co se týká hlídání zapnutých světel tak zapoj jen oranžový drát na svorkovnici vypínače světel na PIN 16 šedo/žlutý

oranžovo/černej nezapojuj nikam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mno jen tak mimochodem, mám Magicar 9000B, po pročítání diskuzí a zkušeností jsem projistotu zavrhl montování někým jiným a zapojil sem to sám. Funguje už asi rok bez problému, fakt jedině výměna baterie v pageru. V elektronice mám sice už pár roků praxi, ale alarm to byl první, takže mi to trvalo přeci jenom nechutně dlouho (žádný rychlospojky, ale poctivý pájení; žádná izolačka, ale smršťovačka; před připojením každýho drátu 10x kontrola, jestli je fakt správně). Drátků je tam fakt hafo, pak další hafo možnejch servisních nastavení, víc možností jak co zapojit, ale jen jedna správná... Navíc aby alarm fungoval fakt správně, tak se musí všecko pořádně schovat a pošetřit, aby k tomu nebyl přístup, nebylo by ani špatný použít úplně jiný barvy vodičů, než ze sady u alarmu, atd. atd. Na druhou stranu bych ale stejně víc věřil např. Jablotronu, než Magicaru ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemáš zač :)

dveřní spínače nemusíš oddělovat jen místo na stropní světlo to zapoj na PIN 8 a měl by to být hnědo/žlutý drát

co se týká hlídání zapnutých světel tak zapoj jen oranžový drát na svorkovnici vypínače světel na PIN 16 šedo/žlutý

oranžovo/černej nezapojuj nikam

Super. Svetla mam zapojene a funguje to opravdu bezvadne. Dekuju.

Nicmene jsem narazil na problem se zapojenim dvernich spinacu. Ten vodic na PINu 8 hnedo/zlutem je zapojeny pouze na dvere ridice. Zbyle troje dvere muzu nechat otevrene a auto se normalne uzamkne. Popripade pri otevreni dveri spolujezdcu nebude reagovat alarm. zapeklita situace. Nemas prosim Te rozpis pinu ridici jednotky? na internetu jsem to nenasel a v dilenske knizce se vubec nevyznam :D.

presto moc dekuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čaute. Som celkom spokojným majiteľom MAGICARU 900AM. Všetko na ňom funguje ako má(aj vzhľadom na prasačiu inštaláciu toho čo mal auto predomnou). Mám však otázku ohľadom programovania pomocných výstupou AUX 1 a 2. Na dvojke mam otvaranie nádrže. A na jednotke nič. Dá sa doprogramovať napríklad otváranie kufra? Alebo otváranie len šoférových dverí? Dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potreboval bych poradit v cem by mohl byt hacek. Resim to kvuli alarmu magicar M100AS. Po procteni celeho vlakna je pry zapojeni pres osvetleni interieru lajdacky, ale melo by vse fungovat, pokud bude spravne fungovat osvetleni....Kdyz zapnu osvetleni interieru pouze pri otevrenych dveri, tak po zavreni, dokonce i nastartovani motoru zustava porad svitit. Kdyz auto zavru a zamknu, zustava porad svitit. Zjistil jsem, ze kdyz necham spinac v teto poloze, tak zhasne asi az za hodinu. Kdyz pak auto odemknu, rozsviti se, kdyz zamknu, zhasne, ale jakmile nastartuju, tak uz nezhasne a zustava svitit dalsi hodinu. Normalne bych to asi neresil, ale rozhodl jsem se pro instalaci alarmu a ted mi to kvuli tomu porad hlasi otevreny dvere a nemuzu pouzivat nektere funkce. Auto se zamkne, pokud si nastavim v programovem menu 2 funkci 2-06 na on, ale nezamkne se pri turbo rezimu, takze musim nejdriv vypnout motor a potom zamknout. Nepomuze ani nastaveni vypinace na vypnute osvetleni v kazde situaci. Netusite nekdo kde by mohl byt zakopany pes? diky za rady a odpovedi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte, mam Octaviu 1.6, 75kW. Od 12/2004 mám inštalovaný Magicar 3000. Vo februáry 2008 mi namontovali v servise kde bol montovaný Magicar automatické zapínanie svetiel. Asi o mesiac cca. mi začal blbnut alarm. šlo o to, že cez pager som zamkol, odomkol auto, spustil falošný poplach, ale pager mi to neukazoval na displeji. Ked dam novu baterku do pagera, tak mi pager zacne hrat, vsetky ikonu prebliknu tak ako od nova a znovu to nechce zobrazovat. Niekedy to ide niekedy nie. Uz bol alarm aj v servise, tam to prekontrolovali a povedali ze vsetko ide tak ako ma. Moze byt, ze je niekde prelomeny kabel napr. od anteny? To by ale nefungoval alarm nie? Zamknutie auta, odomknutie funguje normalne. Len displej nie. Poradte prosim, uz neviem co dalej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...