Publikováno Říjen 20, 200717 r mam dotaz: existuje na oct. 1,6 74kw sani "trumpetky" se 4 skrticima klapkama???? pokud ano na kolik by to vyslo??? ale co potom s vahou vzduchu??? u skody 120 je pro tento ucel ....dva dvojte karburatory weber. je neco takove mozne u octavky 1,6??? dik za odpovedi.
Říjen 20, 200717 r mam dotaz: existuje na oct. 1,6 74kw sani "trumpetky" se 4 skrticima klapkama???? pokud ano na kolik by to vyslo??? ale co potom s vahou vzduchu??? u skody 120 je pro tento ucel ....dva dvojte karburatory weber. je neco takove mozne u octavky 1,6??? dik za odpovedi. Jestli ten motor nechceš pro závodní účely, tak na takovouhle přestavbu úplně zapomeň... Jinak, přímo pro tento motor nic takového neexistuje.
Říjen 20, 200717 r Ja bych se zkusil optat v Motor Excelu, kamos, ktery sem obcas taky prispiva, ma od nich nejaky dily a auto mu jezdi jako krava....A vim ze tam maj v nabidce i ostatni VW motory tak bych je zkusil...Obcas s necim experimentuji..
Říjen 20, 200717 r Autor Ja bych se zkusil optat v Motor Excelu, kamos, ktery sem obcas taky prispiva, ma od nich nejaky dily a auto mu jezdi jako krava....A vim ze tam maj v nabidce i ostatni VW motory tak bych je zkusil...Obcas s necim experimentuji.. jj dik. tak se dyztak poptej co a jak.
Říjen 21, 200717 r jj dik. tak se dyztak poptej co a jak. Poptej se ale pokud nechceš motor používat jako závodní, tedy včetně generálky na konci každé sezóny, měl by jsi to na motor montovat jen když se pojedeš někam pochlubit ale v běžném ježdění to nepoužívej.Pro zajímavost ti přikládám foto OII WRC a jak vidíš ani tento motor nemá trumpetky.Ony totiž nejsou vhodné pro vysokootáčkové motory z důvodu vzduchových turbulencí nasávaných do motoru - způsobují špatné rozptýlení směsy ve válci.Jak vidíš i WRC má otevřený filtr nasazený na hliníkové rezonanční komoře jenž právě slouží jako tlumič vzdušných turbulencí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.