radyysek Vloženo 20. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 mam dotaz: existuje na oct. 1,6 74kw sani "trumpetky" se 4 skrticima klapkama???? pokud ano na kolik by to vyslo??? ale co potom s vahou vzduchu??? u skody 120 je pro tento ucel ....dva dvojte karburatory weber. je neco takove mozne u octavky 1,6??? dik za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 20. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 mam dotaz: existuje na oct. 1,6 74kw sani "trumpetky" se 4 skrticima klapkama???? pokud ano na kolik by to vyslo??? ale co potom s vahou vzduchu??? u skody 120 je pro tento ucel ....dva dvojte karburatory weber. je neco takove mozne u octavky 1,6??? dik za odpovedi. Jestli ten motor nechceš pro závodní účely, tak na takovouhle přestavbu úplně zapomeň... Jinak, přímo pro tento motor nic takového neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 20. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 Ja bych se zkusil optat v Motor Excelu, kamos, ktery sem obcas taky prispiva, ma od nich nejaky dily a auto mu jezdi jako krava....A vim ze tam maj v nabidce i ostatni VW motory tak bych je zkusil...Obcas s necim experimentuji.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radyysek Vloženo 20. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 Ja bych se zkusil optat v Motor Excelu, kamos, ktery sem obcas taky prispiva, ma od nich nejaky dily a auto mu jezdi jako krava....A vim ze tam maj v nabidce i ostatni VW motory tak bych je zkusil...Obcas s necim experimentuji.. jj dik. tak se dyztak poptej co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 21. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2007 jj dik. tak se dyztak poptej co a jak. Poptej se ale pokud nechceš motor používat jako závodní, tedy včetně generálky na konci každé sezóny, měl by jsi to na motor montovat jen když se pojedeš někam pochlubit ale v běžném ježdění to nepoužívej.Pro zajímavost ti přikládám foto OII WRC a jak vidíš ani tento motor nemá trumpetky.Ony totiž nejsou vhodné pro vysokootáčkové motory z důvodu vzduchových turbulencí nasávaných do motoru - způsobují špatné rozptýlení směsy ve válci.Jak vidíš i WRC má otevřený filtr nasazený na hliníkové rezonanční komoře jenž právě slouží jako tlumič vzdušných turbulencí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.