Přejít na obsah

Rozpěra mezi tlumiči


Marty-RS

Doporučené příspěvky

Zdravím vespolek, mám zhruba tejden RSo a zajímalo by mě jestli náhodou někdo neví o rozpeře mazi přední i zadní tumiče?... :help:

to chceš na parádičku nebo budeš extrémně snižovat? podle mě je Fabka dostatečně tuhá a karoserie se jen tak nezkroutí :palec2: další věc je, že když ti někdo napere do auta na jednu stranu, budeš muset kvůli rozpěře opravovat i druhou stranu, protože se náraz krásně přenese... taky sem o tom přemýšlel, ale pak sem to zavrhnul, na parádu to je hezká věcička, ale na jednu stranu nepraktická :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vespolek, mám zhruba tejden RSo a zajímalo by mě jestli náhodou někdo neví o rozpeře mazi přední i zadní tumiče?... :help:

to chceš na parádičku nebo budeš extrémně snižovat? podle mě je Fabka dostatečně tuhá a karoserie se jen tak nezkroutí :palec2: další věc je, že když ti někdo napere do auta na jednu stranu, budeš muset kvůli rozpěře opravovat i druhou stranu, protože se náraz krásně přenese... taky sem o tom přemýšlel, ale pak sem to zavrhnul, na parádu to je hezká věcička, ale na jednu stranu nepraktická :feve:

Mnoo jde mi o jídní vlastnosti a snizovat budu jen malinko max -40 a budu dávat HPčka..(jedině), nebude to na show car, mám jí na denní ježdění, ale mám rád když to sedí, brzdí a jede jak má... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych ještě pár dotazů, jako třeba jestli máte někdo zkušenost v RSech s bavlněnou vložkou filtru, třeba od GReenu...pak jestli nemáte nějakej kontakt na někohi levnějšho na HP-sporting tlumiče a péra, a nějaký odkázky na kvalita\výkon repra?...pak třeba jestli už někomu odešlo turbo a po kolika..?..jestli má cenu shánět blow-off(pop-off) ventil(u ropy jsem ještě zatím laik, ale to příjde..), pak třeba jestli by někdo nechtěl červený neony(jsou pod autem, sundám je, tak když by je někdi chtěl...), za kolik jezdíte s RSama, jaký doporučíte kotouče a desky?...jestli je tu někdo kdo by byl schopnej pflockovat palubku do tmavý barvy..?...a nakonec asi smělý zážitky?...:-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vespolek, mám zhruba tejden RSo a zajímalo by mě jestli náhodou někdo neví o rozpeře mazi přední i zadní tumiče?... :help:

to chceš na parádičku nebo budeš extrémně snižovat? podle mě je Fabka dostatečně tuhá a karoserie se jen tak nezkroutí :palec2: další věc je, že když ti někdo napere do auta na jednu stranu, budeš muset kvůli rozpěře opravovat i druhou stranu, protože se náraz krásně přenese... taky sem o tom přemýšlel, ale pak sem to zavrhnul, na parádu to je hezká věcička, ale na jednu stranu nepraktická :feve:

Mnoo jde mi o jídní vlastnosti a snizovat budu jen malinko max -40 a budu dávat HPčka..(jedině), nebude to na show car, mám jí na denní ježdění, ale mám rád když to sedí, brzdí a jede jak má... :palec2:

nemusíš se bát, při tomhle snížení to karoserie Fabky v pohodě snese a kroutit se nebude... vlastně nejde ani tak o snížení, jako spíš o přitvrzení podvozku.. měl sem možnost jet s Fabkou sníženou HáPéčkama a do zatáček se neutrhla, kastle se nekroutila, prostě no problema...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

deformace protilehlé strany kvůli rozpěře není při bouračce až tak jednoznačná. Pokud je náraz větší tak k té deformaci dojde stejně (náraz se přenese přes přední příčník, zavěření motoru...) Pokud je menší, tak ho ta rozpěra může naopak více rozložit a poškození vozu je ve finále menší. Takže může to být v případě bouračky lepší i horší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vespolek, mám zhruba tejden RSo a zajímalo by mě jestli náhodou někdo neví o rozpeře mazi přední i zadní tumiče?... :help:

to chceš na parádičku nebo budeš extrémně snižovat? podle mě je Fabka dostatečně tuhá a karoserie se jen tak nezkroutí :palec2: další věc je, že když ti někdo napere do auta na jednu stranu, budeš muset kvůli rozpěře opravovat i druhou stranu, protože se náraz krásně přenese... taky sem o tom přemýšlel, ale pak sem to zavrhnul, na parádu to je hezká věcička, ale na jednu stranu nepraktická :feve:

Mnoo jde mi o jídní vlastnosti a snizovat budu jen malinko max -40 a budu dávat HPčka..(jedině), nebude to na show car, mám jí na denní ježdění, ale mám rád když to sedí, brzdí a jede jak má... :palec2:

nemusíš se bát, při tomhle snížení to karoserie Fabky v pohodě snese a kroutit se nebude... vlastně nejde ani tak o snížení, jako spíš o přitvrzení podvozku.. měl sem možnost jet s Fabkou sníženou HáPéčkama a do zatáček se neutrhla, kastle se nekroutila, prostě no problema...

Hele díky moc, ta rožpěra je jen myšlenka, dopředu jí chci určitě ten zadek asi zatím nebudu hrotit, ale viděl jsem to šikovně vymyšlený v Octávce I RS, ta má dvě do podlahy přidělaný a nijak nezavadzej kufru...jinak ...njesem ten typ člověka co by jí uškodil nějakým debilním tuzingem...proto jí chci jen snížít HPčkama, vyztuzit, a časem kola, a možná příští rok nějaký silnější repra, ale néé nějaký hrozný zástavby, maximálně do rezervy woofer se zesíkem...víc nic...přece jen to mm na ježdění do práce...a ten point s tím, že jdou dolů s cenou kvůli špatnýmu tuzingu, je sice hezkej ale naprosto nemístnej....proto jsem právě sehnal serii...protože jsem nechtěl žádný úpravy s motorem...čipem a takovejma nesmyslama...na to to auto nemám, od toho mám Tigi :palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele díky moc, ta rožpěra je jen myšlenka, dopředu jí chci určitě ten zadek asi zatím nebudu hrotit, ale viděl jsem to šikovně vymyšlený v Octávce I RS, ta má dvě do podlahy přidělaný a nijak nezavadzej kufru...jinak ...njesem ten typ člověka co by jí uškodil nějakým debilním tuzingem...proto jí chci jen snížít HPčkama, vyztuzit, a časem kola, a možná příští rok nějaký silnější repra, ale néé nějaký hrozný zástavby, maximálně do rezervy woofer se zesíkem...víc nic...přece jen to mm na ježdění do práce...a ten point s tím, že jdou dolů s cenou kvůli špatnýmu tuzingu, je sice hezkej ale naprosto nemístnej....proto jsem právě sehnal serii...protože jsem nechtěl žádný úpravy s motorem...čipem a takovejma nesmyslama...na to to auto nemám, od toho mám Tigi :palec2:

A máš 100% jistotu, že zrovna ta tvoje nebyla načipovaná a před prodejem vrácená "do normálu"? Ha? :p

Je to jen na ježdění do práce.............jasně...takže snížit...tvrdší tlumiče....to chápu, to se na ježdění do práce hodí... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pak že se lidi nemusí bát koupit ojeté RSo....ani se nedivím, že tak ztrácejí na ceně, když jsou extrémně častou obětí tunerů/tuzerů :feve:
Hele nevim čemu řikáš tuzing, ale jestli řikáš tuzing HPčkům, rozpěře tak mám vážný pochybnosti...jak bych to řekl, o tvejch představách o tuningu...a hlavně jsem o tuningu nemluvil ale jen o pár úpravách, pro RSo nutnejch pro moje využití...protože podvozek sice pohodlnej ale měkkej, a ta rozpěra to je prostě zvyk...z jinech aut...a zkušenost hlavně...nevím jak je to s RSama ale každý auto se kroutí...pokud to není pořádně vystužený...a zase nemluvím o rámu, to je nepraktický...a další fakt, nejsem člověk, co koupí auto a má ho rok, ael sžiju se s ním, pochopim, třeba i rozeberu když je potřeba, ale hlavně nedělám nic, co by mu uškodilo...mám mozek... ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máš 100% jistotu, že zrovna ta tvoje nebyla načipovaná a před prodejem vrácená "do normálu"? Ha? :p

Je to jen na ježdění do práce.............jasně...takže snížit...tvrdší tlumiče....to chápu, to se na ježdění do práce hodí... lol

Hele jistotu nemáš dokud si nekoupíš funglovku ale doufám, ten kluk co to měl předtím, bych řekl že nemělk potřebu to čipovat, protože měl na to aby si klidně koupil novýhop Pasata v kombajnu v plný náloži(nějakej syn pan šéfa z Porsche-Brno), takže si myslím, že by to mělo bejt v pohodě, a mám na to spoousty záruk...a na to, že je to rok starý, a má najeto 63tis, je pro někoho straaaaašně moc, ale já najezdim za rok klidne65tis\rok a to nebylo v RSu...s RSemm najedu možná ještě víc...a s čistým svědomím řeknu , že auto po mě je v lepšm stavu než ke mě přišlo... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máš 100% jistotu, že zrovna ta tvoje nebyla načipovaná a před prodejem vrácená "do normálu"? Ha? :p

Je to jen na ježdění do práce.............jasně...takže snížit...tvrdší tlumiče....to chápu, to se na ježdění do práce hodí... lol

Hele jistotu nemáš dokud si nekoupíš funglovku ale doufám, ten kluk co to měl předtím, bych řekl že nemělk potřebu to čipovat, protože měl na to aby si klidně koupil novýhop Pasata v kombajnu v plný náloži(nějakej syn pan šéfa z Porsche-Brno), takže si myslím, že by to mělo bejt v pohodě, a mám na to spoousty záruk...a na to, že je to rok starý, a má najeto 63tis, je pro někoho straaaaašně moc, ale já najezdim za rok klidne65tis\rok a to nebylo v RSu...s RSemm najedu možná ještě víc...a s čistým svědomím řeknu , že auto po mě je v lepšm stavu než ke mě přišlo... ;)

Tak to jo, to je potom jiná.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máš 100% jistotu, že zrovna ta tvoje nebyla načipovaná a před prodejem vrácená "do normálu"? Ha? :p

Je to jen na ježdění do práce.............jasně...takže snížit...tvrdší tlumiče....to chápu, to se na ježdění do práce hodí... lol

Hele jistotu nemáš dokud si nekoupíš funglovku ale doufám, ten kluk co to měl předtím, bych řekl že nemělk potřebu to čipovat, protože měl na to aby si klidně koupil novýhop Pasata v kombajnu v plný náloži(nějakej syn pan šéfa z Porsche-Brno), takže si myslím, že by to mělo bejt v pohodě, a mám na to spoousty záruk...a na to, že je to rok starý, a má najeto 63tis, je pro někoho straaaaašně moc, ale já najezdim za rok klidne65tis\rok a to nebylo v RSu...s RSemm najedu možná ještě víc...a s čistým svědomím řeknu , že auto po mě je v lepšm stavu než ke mě přišlo... ;)

právě že takoví synáčkové to rádi upraví, protože to mají za dara a za dara to vrátí do původního stavu a ani o tom nevíš lol

a nemyslím si že s tigrou je lepší zábava než s rs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máš 100% jistotu, že zrovna ta tvoje nebyla načipovaná a před prodejem vrácená "do normálu"? Ha? :p

Je to jen na ježdění do práce.............jasně...takže snížit...tvrdší tlumiče....to chápu, to se na ježdění do práce hodí... lol

Hele jistotu nemáš dokud si nekoupíš funglovku ale doufám, ten kluk co to měl předtím, bych řekl že nemělk potřebu to čipovat, protože měl na to aby si klidně koupil novýhop Pasata v kombajnu v plný náloži(nějakej syn pan šéfa z Porsche-Brno), takže si myslím, že by to mělo bejt v pohodě, a mám na to spoousty záruk...a na to, že je to rok starý, a má najeto 63tis, je pro někoho straaaaašně moc, ale já najezdim za rok klidne65tis\rok a to nebylo v RSu...s RSemm najedu možná ještě víc...a s čistým svědomím řeknu , že auto po mě je v lepšm stavu než ke mě přišlo... ;)

Tak to jo, to je potom jiná.......

A jen dodatek, ty HPčka, jsou štelovatelný...a víc s tím dělat nebudu, kola, podvozek, a možná tu rozpěru, to ještě promyslím...teda.. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máš 100% jistotu, že zrovna ta tvoje nebyla načipovaná a před prodejem vrácená "do normálu"? Ha? :p

Je to jen na ježdění do práce.............jasně...takže snížit...tvrdší tlumiče....to chápu, to se na ježdění do práce hodí... lol

Hele jistotu nemáš dokud si nekoupíš funglovku ale doufám, ten kluk co to měl předtím, bych řekl že nemělk potřebu to čipovat, protože měl na to aby si klidně koupil novýhop Pasata v kombajnu v plný náloži(nějakej syn pan šéfa z Porsche-Brno), takže si myslím, že by to mělo bejt v pohodě, a mám na to spoousty záruk...a na to, že je to rok starý, a má najeto 63tis, je pro někoho straaaaašně moc, ale já najezdim za rok klidne65tis\rok a to nebylo v RSu...s RSemm najedu možná ještě víc...a s čistým svědomím řeknu , že auto po mě je v lepšm stavu než ke mě přišlo... ;)

právě že takoví synáčkové to rádi upraví, protože to mají za dara a za dara to vrátí do původního stavu a ani o tom nevíš lol

a nemyslím si že s tigrou je lepší zábava než s rs.

noo nevim, soudim podle podle toho co vím, ... a s Tigrou jsem si užil spooustu zábavy, a ještě užiju, a jestli to bylo, nebo bude víc než s RSem to uvidíme...zatím má RSo jen pár výhod...jako třeba spotřeba, dostupnost dílů a servis obecně, praktičnost, ale o záabvě bych moc nemluvil u seriovýho modelu teda...což s Tigrou musím říct, že v serii je taky smutná, ale to nemluvím o svý...ostatně je fakt, že když je postavíme vedle sebe(seriový obě) tak v hlavě vítězí RS, ale srdce říká Tigr...ale možná za pět let to bude jinak... ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenech se zvyklat, ten podvozek je strašnej a kastle se kroutí stejně jako každej jinej FolksVágn Grup pekáč. Mám jí od léta a začal sem řešit ihned podvozek, což jsem vyřešil. původně sem chtěl taky HP, ale zdaj se mi trochu drahý na to že je štelovatelnej jenom předek a nejsou tam progresivní pružiny. Takže sem objednal Weitec Hicon GT. A protže nejhorším dílem celýho RSa je ten ocelovej trám z doby krále klacka co tomu říkaj zadní náprava, tak tam eště šly PowerFlexi. Co se týká tý rozpěry, tak sem nic přímo na ereso nesehnal, nicméně by tam měla jít standardní rozpěra na fabie. Nějak sem se eště nedostal k tomu abych ji tam dal ale chystam se na to. A dozadu ? Nejradši bych jí tam dal taky, necham tam vyřezat nějakou příhradovinu z AL profilu, ale sem línej to zařizovat...

Editováno: , autor: Kublajchán
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenech se zvyklat, ten podvozek je strašnej a kastle se kroutí stejně jako každej jinej FolksVágn Grup pekáč. Mám jí od léta a začal sem řešit ihned podvozek, což jsem vyřešil. původně sem chtěl taky HP, ale zdaj se mi trochu drahý na to že je štelovatelnej jenom předek a nejsou tam progresivní pružiny. Takže sem objednal Weitec Hicon GT. A protže nejhorším dílem celýho RSa je ten ocelovej trám z doby krále klacka co tomu říkaj zadní náprava, tak tam eště šl\ PowerFlexi. Co se týká tý rozpěry, tak sem nic přímo na ereso nesehnal, nicméně by tam měla jít standardní rozpěra na fabie. Nějak sem se eště nedostal k tomu abych ji tam dal ale chystam se na to. A dozadu ? Nejradši bych jí tam dal taky, necham tam vyřezat nějakou příhradovinu z AL profilu, ale sem línej to zařizovat...

heh dík, ale asi stejně zůstanu u těch HPček, nevíím jak ostatní, ale dají se repasovat...a kámošův otec na jedničce octávce je má (teda jen tluiče a pružiny z RS octavky) každopádně to auto absorbuje jakejkoliv pražskej výmol, prohlubeň i kanál...a na 17" to TDičko jezdí tak klidně až jsem tomu nechtěl věřit...každopádně je fakt, že je to docela invesetice, ale dlouhodobě je to levná věc...respektive jsem se chtěl zeptat, co takhle bavlněnou vložku do boxu od Greenu?...chci nechat původní sán všechno jak je, jen mě napadlo, jestli třeba ten papírák tam není nějak pčesně nadimenzovanej ...jestli tomu třeba náhodou(což si myslím, že ne) neuškodím...vložkou do boxu...taky , jen praktičnost... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čéče tutim sem si taky prošel, dokonce sem to tu někam na forum psal. Tyhle vložky i když dodržíš "Cold air intake" tzn. že jí dáš o origo airboxu (platí i pro kuželový filtry) se projevujou na brzdě buď tak že udělaj díry do krouťáku nebo u těch lepších (K&N, KD, BMC, Green) neudělaj vůbec nic. Resp. když je nebudeš prolejvat tim přípravkem tak se ti do motru bude nasávat díky větší poréznosti víc bordelu, nebo když to budeš prolejvat zas moc ta se zanášej klapkový tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávanýho vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Prostě to za ty prach nepřinese to co od toho čekáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čéče tutim sem si taky prošel, dokonce sem to tu někam na forum psal. Tyhle vložky i když dodržíš "Cold air intake" tzn. že jí dáš o origo airboxu (platí i pro kuželový filtry) se projevujou na brzdě buď tak že udělaj díry do krouťáku nebo u těch lepších (K&N, KD, BMC, Green) neudělaj vůbec nic. Resp. když je nebudeš prolejvat tim přípravkem tak se ti do motru bude nasávat díky větší poréznosti víc bordelu, nebo když to budeš prolejvat zas moc ta se zanášej klapkový tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávanýho vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Prostě to za ty prach nepřinese to co od toho čekáš.
nooo popravdě čekám jen to, že neudu kupovat papírový filtry a bude třeba klidnější chod motoru?...a to s tím olejem v sání je dobrej point, to promyslím, každopádně ten filtr by se měl stříknout jen trošku, nee aby byl mokrej.... :palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...