Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prosím o radu. Koupil jsem Octávečku a předchozímu majiteli se toto povedlo, když narazil do hroudy zmrzlého sněhu. Ukazoval jsem to známému karosářovi a ten říkal, že je to úplně v pohodě, že se to snad dá nějak vytáhnout aniž by něco porušil, poté udělat zástřik. Máte někdo s tímto zkušenosti jestli se nemúže nějak práh porušit. Říkal, že oprava cca 2.000,-Kč. Uvažoval jsem o nějakém spojleru, ale moc se mi do toho nechce, nevím jak bych mohl třeba při výměně kola na cestě auto zvednout, když tam bude ten spojler. Díky za nápady -_-

post-24-1175451079_thumb.jpg

Vloženo
Prosím o radu. Koupil jsem Octávečku a předchozímu majiteli se toto povedlo, když narazil do hroudy zmrzlého sněhu. Ukazoval jsem to známému karosářovi a ten říkal, že je to úplně v pohodě, že se to snad dá nějak vytáhnout aniž by něco porušil, poté udělat zástřik. Máte někdo s tímto zkušenosti jestli se nemúže nějak práh porušit. Říkal, že oprava cca 2.000,-Kč. Uvažoval jsem o nějakém spojleru, ale moc se mi do toho nechce, nevím jak bych mohl třeba při výměně kola na cestě auto zvednout, když tam bude ten spojler. Díky za nápady -_-

Tohle ti opraví každej trochu zkušenej klempíra kterej má přísavku, není to tak tvrdý, ale lak se bude muset opravit, ta přísavka ho doslova "žere" A 2tis. bych řek že je docela dost...

Návštěvník
Vloženo
Prosím o radu. Koupil jsem Octávečku a předchozímu majiteli se toto povedlo, když narazil do hroudy zmrzlého sněhu. Ukazoval jsem to známému karosářovi a ten říkal, že je to úplně v pohodě, že se to snad dá nějak vytáhnout aniž by něco porušil, poté udělat zástřik. Máte někdo s tímto zkušenosti jestli se nemúže nějak práh porušit. Říkal, že oprava cca 2.000,-Kč. Uvažoval jsem o nějakém spojleru, ale moc se mi do toho nechce, nevím jak bych mohl třeba při výměně kola na cestě auto zvednout, když tam bude ten spojler. Díky za nápady -_-

Taky neco podobneho - mrkni sem:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14874

Návštěvník
Vloženo
Octavka : myslíš teda, že s tou opravou to bude v poho, nemůže to nějak prasknout při vytahování. Kolik tě prosímtě vyšla ta oprava

Me oprava s lakem - i dvere az po lištu - 2000 - bylo to u znameho. Vytahovano - navrtano , hrozne veci :angry:

Vloženo
Me oprava s lakem - i dvere az po lištu - 2000 - bylo to u znameho. Vytahovano - navrtano , hrozne veci :angry:

Navrtávat snad nééé, to půjde přísavkou, já měl něco podobnýho na motorce na nádrži od přirození nějakýho němce co si na tom rozbil tlamu(v tom nejtvrším místě) a klempíra mi to udělal jen s odřeným lakem...

Návštěvník
Vloženo (editace)
Me oprava s lakem - i dvere az po lištu - 2000  - bylo to u znameho. Vytahovano - navrtano , hrozne veci  :angry:

Navrtávat snad nééé, to půjde přísavkou, já měl něco podobnýho na motorce na nádrži od přirození nějakýho němce co si na tom rozbil tlamu(v tom nejtvrším místě) a klempíra mi to udělal jen s odřeným lakem...

Tak to nevim, ale ten prah je o mnoho slozitejsi a silnější - mrkni na schema prahu

post-24-1175458189.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Máte ještě někdo kromě mně zprohýbané prahy od heveru, nebo dělám něco špatně? Hever je originál a zvedám auto samozřejmě na místě označeném šipkou. Podle mně je materiál, z kterého jsou prahy vyrobené slabý na to, aby tu váhu unesl.

Teď musím zvedat za nápravu hydraulickým heverem.

Vloženo (editace)
Máte ještě někdo kromě mně zprohýbané prahy od heveru, nebo dělám něco špatně? Hever je originál a zvedám auto samozřejmě na místě označeném šipkou. Podle mně je materiál, z kterého jsou prahy vyrobené slabý na to, aby tu váhu unesl.

Teď musím zvedat za nápravu hydraulickým heverem.

já auto zvedám na jednosloupáku = čtyři špalky pd prahy, dva na jednu stranu a zatím žádnej průhyb, absolutně nikde.

Originál hever jsem na svym autě ještě nepkřtil včetně původní nové rezervy.

ale můžš dosvědčit, že oktaviáckej zvedák zvedne i tereňáka tzn: 1/4 2.7t :)

Editováno: , autor: rolbar
Vloženo
Máte ještě někdo kromě mně zprohýbané prahy od heveru, nebo dělám něco špatně? Hever je originál a zvedám auto samozřejmě na místě označeném šipkou. Podle mně je materiál, z kterého jsou prahy vyrobené slabý na to, aby tu váhu unesl.

Teď musím zvedat za nápravu hydraulickým heverem.

Mám tu samou zkušenost! Origo hever, správné místo na zvedání

a už to mám také na jedné straně prohnuté :(

Takže nyní zvedám již přímo pouze pod rameny.

Vloženo
také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy.

kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy

Vloženo

já už to také koupil s mírně prohnutejma, snažím se to nezhoršit a už dva roky si slibuju, že si k vánocům koupím alespoň hydraulickej-letos snad tu pětibábu vyšetřím a udělám si ježíška ;)

Vloženo
no jo jenže kokoti ve škodovce, pneuservisu atd to narvou pod práh

páč to je blízko a serou na nějakej nosník, kterej je půl metru schovanej

ono taky jde o to, jakou plochou za ty prahy to zvedaj, já to zvedám špalkama cca 40cm a nikdy žádnej problém, pokud tam někdo hodí špalek nebo bez něj s délkou cca 10cm, tak je to finýto ;)

Vloženo

no oni maj jen ty terčíky čily ploch malá

no jo jenže kokoti ve škodovce, pneuservisu atd to narvou pod práh

páč to je blízko a serou na nějakej nosník, kterej je půl metru schovanej

ono taky jde o to, jakou plochou za ty prahy to zvedaj, já to zvedám špalkama cca 40cm a nikdy žádnej problém, pokud tam někdo hodí špalek nebo bez něj s délkou cca 10cm, tak je to finýto ;)

Vloženo

Taky mám prohlé obě strany holt někde udělali soudruzy chybu. Origo hever je debilní. Místo kde je označení na hever je zespodu takové vroubkovaté a origo hefer tam nesedí a auto z heveru spadne :aggressive: což se mi taky poprvé stalo. Takže se musí dát hned vedle. A prahy jsou prohnuté. A když koukám po ostatních octaviích tak to má skoro každá

Vloženo

mám decentně v předu,což mi udělaly kokoti ve servise když zvedaly auto na roštu a pak jimto spadlo,dodnes jsemse nedočkal ani omluvy,zatřít barvou jsem musel sám.dávám hever co nejblíže ke kolu,ale většinou jezdím na rampu,kde si to pomocí hydrauliky zvednu do požadované výšky,nebo jezdím na jámu.

Hlavně si chlapci hlídejte korozi na těch prahách,lepší to pravidelně kontrolovat a natírat,než pak měnit prahy!

Vloženo (editace)

Ja uz na to prdim

post-3876-1194989872_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Vloženo
také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy.

kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy

Foto by se hodilo.

Taky mám ohlé prahy, vepředu. Dá se to vyrovnat? Pobouchat třeba přes gumu?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...