Publikováno Duben 1, 200718 r Prosím o radu. Koupil jsem Octávečku a předchozímu majiteli se toto povedlo, když narazil do hroudy zmrzlého sněhu. Ukazoval jsem to známému karosářovi a ten říkal, že je to úplně v pohodě, že se to snad dá nějak vytáhnout aniž by něco porušil, poté udělat zástřik. Máte někdo s tímto zkušenosti jestli se nemúže nějak práh porušit. Říkal, že oprava cca 2.000,-Kč. Uvažoval jsem o nějakém spojleru, ale moc se mi do toho nechce, nevím jak bych mohl třeba při výměně kola na cestě auto zvednout, když tam bude ten spojler. Díky za nápady
Duben 1, 200718 r Prosím o radu. Koupil jsem Octávečku a předchozímu majiteli se toto povedlo, když narazil do hroudy zmrzlého sněhu. Ukazoval jsem to známému karosářovi a ten říkal, že je to úplně v pohodě, že se to snad dá nějak vytáhnout aniž by něco porušil, poté udělat zástřik. Máte někdo s tímto zkušenosti jestli se nemúže nějak práh porušit. Říkal, že oprava cca 2.000,-Kč. Uvažoval jsem o nějakém spojleru, ale moc se mi do toho nechce, nevím jak bych mohl třeba při výměně kola na cestě auto zvednout, když tam bude ten spojler. Díky za nápady Tohle ti opraví každej trochu zkušenej klempíra kterej má přísavku, není to tak tvrdý, ale lak se bude muset opravit, ta přísavka ho doslova "žere" A 2tis. bych řek že je docela dost...
Duben 1, 200718 r Prosím o radu. Koupil jsem Octávečku a předchozímu majiteli se toto povedlo, když narazil do hroudy zmrzlého sněhu. Ukazoval jsem to známému karosářovi a ten říkal, že je to úplně v pohodě, že se to snad dá nějak vytáhnout aniž by něco porušil, poté udělat zástřik. Máte někdo s tímto zkušenosti jestli se nemúže nějak práh porušit. Říkal, že oprava cca 2.000,-Kč. Uvažoval jsem o nějakém spojleru, ale moc se mi do toho nechce, nevím jak bych mohl třeba při výměně kola na cestě auto zvednout, když tam bude ten spojler. Díky za nápady Taky neco podobneho - mrkni sem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14874
Duben 1, 200718 r Autor Octavka : myslíš teda, že s tou opravou to bude v poho, nemůže to nějak prasknout při vytahování. Kolik tě prosímtě vyšla ta oprava
Duben 1, 200718 r Octavka : myslíš teda, že s tou opravou to bude v poho, nemůže to nějak prasknout při vytahování. Kolik tě prosímtě vyšla ta oprava Me oprava s lakem - i dvere az po lištu - 2000 - bylo to u znameho. Vytahovano - navrtano , hrozne veci
Duben 1, 200718 r Me oprava s lakem - i dvere az po lištu - 2000 - bylo to u znameho. Vytahovano - navrtano , hrozne veci Navrtávat snad nééé, to půjde přísavkou, já měl něco podobnýho na motorce na nádrži od přirození nějakýho němce co si na tom rozbil tlamu(v tom nejtvrším místě) a klempíra mi to udělal jen s odřeným lakem...
Duben 1, 200718 r Me oprava s lakem - i dvere az po lištu - 2000 - bylo to u znameho. Vytahovano - navrtano , hrozne veci Navrtávat snad nééé, to půjde přísavkou, já měl něco podobnýho na motorce na nádrži od přirození nějakýho němce co si na tom rozbil tlamu(v tom nejtvrším místě) a klempíra mi to udělal jen s odřeným lakem... Tak to nevim, ale ten prah je o mnoho slozitejsi a silnější - mrkni na schema prahu Upraveno Duben 1, 200718 r od Host
Listopad 12, 200717 r Máte ještě někdo kromě mně zprohýbané prahy od heveru, nebo dělám něco špatně? Hever je originál a zvedám auto samozřejmě na místě označeném šipkou. Podle mně je materiál, z kterého jsou prahy vyrobené slabý na to, aby tu váhu unesl. Teď musím zvedat za nápravu hydraulickým heverem.
Listopad 12, 200717 r Máte ještě někdo kromě mně zprohýbané prahy od heveru, nebo dělám něco špatně? Hever je originál a zvedám auto samozřejmě na místě označeném šipkou. Podle mně je materiál, z kterého jsou prahy vyrobené slabý na to, aby tu váhu unesl.Teď musím zvedat za nápravu hydraulickým heverem. já auto zvedám na jednosloupáku = čtyři špalky pd prahy, dva na jednu stranu a zatím žádnej průhyb, absolutně nikde. Originál hever jsem na svym autě ještě nepkřtil včetně původní nové rezervy. ale můžš dosvědčit, že oktaviáckej zvedák zvedne i tereňáka tzn: 1/4 2.7t Upraveno Listopad 12, 200717 r od rolbar
Listopad 13, 200717 r Máte ještě někdo kromě mně zprohýbané prahy od heveru, nebo dělám něco špatně? Hever je originál a zvedám auto samozřejmě na místě označeném šipkou. Podle mně je materiál, z kterého jsou prahy vyrobené slabý na to, aby tu váhu unesl.Teď musím zvedat za nápravu hydraulickým heverem. Mám tu samou zkušenost! Origo hever, správné místo na zvedání a už to mám také na jedné straně prohnuté Takže nyní zvedám již přímo pouze pod rameny.
Listopad 13, 200717 r Když jsem auto koupil byly prohnuté oba prahy.Já to zvedám vozíkovým heverem pod rameno
Listopad 13, 200717 r také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy. kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy
Listopad 13, 200717 r já už to také koupil s mírně prohnutejma, snažím se to nezhoršit a už dva roky si slibuju, že si k vánocům koupím alespoň hydraulickej-letos snad tu pětibábu vyšetřím a udělám si ježíška
Listopad 13, 200717 r no jo jenže kokoti ve škodovce, pneuservisu atd to narvou pod práh páč to je blízko a serou na nějakej nosník, kterej je půl metru schovanej
Listopad 13, 200717 r no jo jenže kokoti ve škodovce, pneuservisu atd to narvou pod práhpáč to je blízko a serou na nějakej nosník, kterej je půl metru schovanej ono taky jde o to, jakou plochou za ty prahy to zvedaj, já to zvedám špalkama cca 40cm a nikdy žádnej problém, pokud tam někdo hodí špalek nebo bez něj s délkou cca 10cm, tak je to finýto
Listopad 13, 200717 r no oni maj jen ty terčíky čily ploch malá no jo jenže kokoti ve škodovce, pneuservisu atd to narvou pod práhpáč to je blízko a serou na nějakej nosník, kterej je půl metru schovanej ono taky jde o to, jakou plochou za ty prahy to zvedaj, já to zvedám špalkama cca 40cm a nikdy žádnej problém, pokud tam někdo hodí špalek nebo bez něj s délkou cca 10cm, tak je to finýto
Listopad 13, 200717 r Ja musim souhlasit, take se me to zda mekke na to unest vahu vozu. Origo zvedak a taky to mam lehce chycene!
Listopad 13, 200717 r Taky mám prohlé obě strany holt někde udělali soudruzy chybu. Origo hever je debilní. Místo kde je označení na hever je zespodu takové vroubkovaté a origo hefer tam nesedí a auto z heveru spadne což se mi taky poprvé stalo. Takže se musí dát hned vedle. A prahy jsou prohnuté. A když koukám po ostatních octaviích tak to má skoro každá
Listopad 13, 200717 r mám decentně v předu,což mi udělaly kokoti ve servise když zvedaly auto na roštu a pak jimto spadlo,dodnes jsemse nedočkal ani omluvy,zatřít barvou jsem musel sám.dávám hever co nejblíže ke kolu,ale většinou jezdím na rampu,kde si to pomocí hydrauliky zvednu do požadované výšky,nebo jezdím na jámu. Hlavně si chlapci hlídejte korozi na těch prahách,lepší to pravidelně kontrolovat a natírat,než pak měnit prahy!
Listopad 13, 200717 r také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy. kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy Foto by se hodilo. Taky mám ohlé prahy, vepředu. Dá se to vyrovnat? Pobouchat třeba přes gumu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.