danone Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Po zime ked prestanu solit tak sa chystam na generalku podvozku. tlmice som si uz vybral kayaba exel G a zatial este neviem ake pruziny k tomu tak poradte ake. Znizenie nechcem viac ako 30mm. A teras k problemu. Volant ma malu volu tak by som chcel vediet ktore klby alebo co presne treba vymenit aby som to odstranil. Auto na ceste dost plava takze chcem vymenit kosti stabilizatora a dalsia vec potreboval by som ze by mi niekto rozpisal vsetky klby čapy a neviem co setko este co treba vymenit, aby bol ten podvozok ozaj ako novy. Dalej chcem kupovat niake 17 elektrony ale chcem aby boli lahke, lebo teras mam origo skoda 16 a tie su oproti plechacom fakt tazke. Takze by som chcel aby ste mi poradili: - Co vstetko treba vymenit na podvozku (ktore klby čapy ulozenia) - Co treba vymenit aby nemal volant volu - Niake dobre elektrony (aby boli lahke) - Niake dobre pneu aby boli tiche - Niake dobre pruziny A brzdy by som dal asi RS ajked som cital ze to moc velky rozdiel nieje. A este by som rad vedel co si myslite o Powerflex, ci sa to oplati alebo radsej origo (octa 1,8T combi) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Po zime ked prestanu solit tak sa chystam na generalku podvozku. tlmice som si uz vybral kayaba exel G a zatial este neviem ake pruziny k tomu tak poradte ake. Znizenie nechcem viac ako 30mm. A teras k problemu. Volant ma malu volu tak by som chcel vediet ktore klby alebo co presne treba vymenit aby som to odstranil. Auto na ceste dost plava takze chcem vymenit kosti stabilizatora a dalsia vec potreboval by som ze by mi niekto rozpisal vsetky klby čapy a neviem co setko este co treba vymenit, aby bol ten podvozok ozaj ako novy. Dalej chcem kupovat niake 17 elektrony ale chcem aby boli lahke, lebo teras mam origo skoda 16 a tie su oproti plechacom fakt tazke.Takze by som chcel aby ste mi poradili: - Co vstetko treba vymenit na podvozku (ktore klby čapy ulozenia) - Co treba vymenit aby nemal volant volu - Niake dobre elektrony (aby boli lahke) - Niake dobre pneu aby boli tiche - Niake dobre pruziny A brzdy by som dal asi RS ajked som cital ze to moc velky rozdiel nieje. A este by som rad vedel co si myslite o Powerflex, ci sa to oplati alebo radsej origo (octa 1,8T combi) kolik planujes,ze do toho vrazis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 O Powerflex je tady popsáno spostu řádků, pročti si je. Mám je skoro rok ( http://www.skywolker.wz.cz/podvozek.htm ) a nedám na ně dopustit! S nima auto jede přesně tam kam má, drží směr při razantním brzdění i v kritických situacích, při kterých by se auto s normálníma silentblokama chovalo o dost hůř. Pár měsíců jsem jezdil na předních ramenech i ůplně nové silentbl. SWAG. Bylo to lepší, ale Powerflexům se obyčejná sériovka za stovku nevyrovná. O ceně flexů se bavit nebudem. Kdo chce špičkový komponenty na svůj podvozek, neřeší to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 15. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Vrazim do toho kolko bude potrebne. dufam ze do 50 000 aj s plnou nadrzou a foliami. Ale ten powerflex sa mi zda byt velmi moc predrazeny. Neda sa to zohnat za lepsiu cenu??? lebo keby som tam menil vsetky gumycky za powerflex tak sa mi to zda byt fakt dost vela za poliuretanove kusky gumy. Neviem ci je tam az taky rozdiel v ovladatelnosti vozidla ako je v cene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Pokud ti Powerflex někdo doveze přímo z UK tak je budeš mít za polovinu. Rozdíl v jízdě s Powerflexem je, o tom jsem už napsal snad kilometr stránky. Co se týká ceny v ČR jsem ti napsal o kousek výš. Já těch peněz nelituju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vagusland Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 ahoj, jezdim asi tyden na podvozku od H&R a musim rict, ze je to naprosta bomba je to verze komfort, snizeni je o 35mm, takze to hezky vypada,ale clovek nemusui premyslet jestli zajede nekam do garaze a komfort neni o moc horsi a jizdni vlastnosti sou uplne nekde jinde.Da se ted sehnat za docela slusny penize...dlouho sem se rozmyslel, pac mi odesly predni tlumice,tak sem to po dlouhem badani udelal cely a vysledek stoji za to:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Zkombinuj ty kayaby s pružinama eibach PRO-KIT -30mm a máš po problému !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 16. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 ok dik tak teda tlmice kayaba excel G pruziny eibach PRO-KIT -30mm a powerflex alebo H&R ?? A vyriesi sa tym problem s volou volantu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 ok dik tak teda tlmice kayaba excel G pruziny eibach PRO-KIT -30mm a powerflex alebo H&R ?? A vyriesi sa tym problem s volou volantu? Upřesni co máš na mysli tím "vyriesi sa tym problem s volou volantu?" Protože podle mě tlumiče (pokud mají horní uložení OK) ani pružiny s vůlí volantu nesouvisí. Pokud máš vůli, tak je někde v řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 17. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 myslel som ze tie powerflexi s tym suvisia. Ze ak tam mam tie stare gumy uz vybuchane ci to neni tym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 myslel som ze tie powerflexi s tym suvisia. Ze ak tam mam tie stare gumy uz vybuchane ci to neni tym Aha, tak to ano. Dobré slilentbloky předních ramen jsou velice důležité. Když jsem koupil svoji Octu, byli silentbloky př. ramen po 136tkm na sračky. Auto se nad 100 km/h při normálním přibzdění kymácelo do stran a nedrželo přímý směr jízdy, kola v blatnících lítali do předu a do zadu. O proti mé bývalé Felicii to bylo holé neštěstí! Chápal jsem, že tě trápí vůle volantu jako taková. To by znamenalo např. kloub volantové tyče, rejdové kulové čepy, nebo spodní čepy ramen. Hřeben vydrží docela dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.