Publikováno Listopad 18, 200717 r Prosím o radu jak sundat páčku na otvírání přední kapoty u Fábie 2001. Dík
Listopad 18, 200717 r Pokud myslíš tu, co je v interiéru, tak tam je taková západka, kterou je to zajištěné a kterou musíš vystrčit nejlépe šroubovákem a pak tu páčku jednoduše už sundáš.....těžko se to vysvětluje, když si to prohlídneš pořádně, určitě na to přijdeš
Listopad 18, 200717 r Autor Pokud myslíš tu, co je v interiéru, tak tam je taková západka, kterou je to zajištěné a kterou musíš vystrčit nejlépe šroubovákem a pak tu páčku jednoduše už sundáš.....těžko se to vysvětluje, když si to prohlídneš pořádně, určitě na to přijdeš Dík za radu zítra na to jdu.
Duben 5, 200916 r Čauves chlapi, tak se naskytl další problém, když sem chtěl vyměnit žárovku v předním světle, tak vubec nešla otevřít kapota (děsně ztěžka páčkou) a když sem zabral víc tak sem to křupnul. Nejhorší že se tak stalo už podruhé. Poprvé mi jí vyměnili a prý vyměnili i lanovod, a teď zase. Kolik stojí nová (nechcese mi hledat fakturu) a co mám udělat proto aby to už příště neruplo? Z těžka to de celkové od koupě auta.
Duben 5, 200916 r Ja mám tiež stým problém po otvorení /tiež to ide ťažko/ mi ten odisťovací "čudlík" medzi rebrami pred. masky malo trčí von a je problém ho potiahnuť. Dá sa sa to nejako nastaviť?
Duben 19, 200916 r Tak díl vyměněn za těch 294Kč , ještě sem prostříkl zámek a lanovod WDčkem a ted to chodí jak hodinky Jinak všem co to jde takhle ztěžka otevřít doporučuju to takhle namazat a aby ste to vůbec otevřely, ať vám někdo zatlačí na kapotu-trošku se to smáčkne a zámek není tak v tahu, otevřete to o 100% lehčeji
Duben 19, 200916 r nastavenej je, ale jak to bylo nepromazany, tak to drhlo a slo to nanic, ted sem to nastrik a ok. Jenze nekdo kdo to ma stejne nepromazany by se tam treba ani nemusel dostat aby to prostrikl, proto sem psal to se stlacenim kapoty
Září 8, 201015 r Pokud myslíš tu, co je v interiéru, tak tam je taková západka, kterou je to zajištěné a kterou musíš vystrčit nejlépe šroubovákem a pak tu páčku jednoduše už sundáš.....těžko se to vysvětluje, když si to prohlídneš pořádně, určitě na to přijdeš Já doplním po dnešních zkušenostech, kdy jsem se s tím marně prcal a pěkně blbě si rozvrtal šroubovákem tu páčku:( To místo se západkou, které popisuje Srandek je zezadu tý páčky. Než tam začnete šťourat šroubovákem, tak si tam nejdřív sáhněte prsty. Je tam taková jakási obdélníková prohlubeň a právě sem nasaďte šroubovák a vypačte západku. Jde to opravdu lehce a hlavně bez násilí. Očima tam nevidíte, nahmatejte prsty, a šroubovákem vypáčte. (Horší k demontáži je ten plastpod páčkou (ten třeba demontovat, abyste se dostali k omezovači dveří), jsou tam kovový západky usazený jednou stranou do karoserie a druhou jak jinak nez v plastu. Jedna část plastu mi praskla. Prostě kov s plastem je podle me blbe vymysleny, kov vydrzi vzdy, praska plast a v pripade velkyho plastovyho dilu to pak stoji prachy).
Září 28, 201014 r Ja som mal s tou páčkou v maske taký problém, že jadro tej páčky je z kovu zaliate v plaste, ten kov časom poveternostnými vplyvmi začal kysnúť a roztlačil ten plast, čím páčka zväčšila svoj objem a ťažko sa pohybovala medzi rebrami masky a tým pádom som mal aj trošku problémy s otváraním a zatváraním kapoty. Novú páčku som kúpil za nejakých 80 korún, nastavil a premazal som zámok kapoty, doladil som dorazy kapoty a vybavené...
Duben 24, 201312 r tak dneska jsem si s tím hrál taky.. díky výše popsanýmu úplná hračka... přidávám jenom pro upřesnění fotky pro budoucí demontéry kde to přesně hledat západku vysunout dle obrázku 3 a páčka jde v klídku dolů Upraveno Únor 14, 201411 r od karpi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.