pepééé Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Lidičky poradˇ te mi. Auto mi cuká (to tady dlouho nebilo že?) Ne,Když je motor studenej,tak volnoběh je v pořádku a jízda super ale jakmile se ručička dotkne 90 ctupnů je konec. Prostě sešlápnete pedál,ucítíte mírnou akceleraci a hned jako když vás někdo chytne za prdel.Necháte sešlápnutej pedál a auto strašně cuká. Pustíte pedál a sešlápnete a opět stejná situace. A volnoběh je hroznej.Běží nepravidelně. Svíčky jsem vyměnil a kabeli by měli být dobrý.Aspon mi to řikali. Prosím pomozte,nechce se mi autíka zbavovat.Octávka byla můj sen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Lidičky poradˇ te mi.Auto mi cuká (to tady dlouho nebilo že?) Ne,Když je motor studenej,tak volnoběh je v pořádku a jízda super ale jakmile se ručička dotkne 90 ctupnů je konec. Prostě sešlápnete pedál,ucítíte mírnou akceleraci a hned jako když vás někdo chytne za prdel.Necháte sešlápnutej pedál a auto strašně cuká. Pustíte pedál a sešlápnete a opět stejná situace. A volnoběh je hroznej.Běží nepravidelně. Svíčky jsem vyměnil a kabeli by měli být dobrý.Aspon mi to řikali. Prosím pomozte,nechce se mi autíka zbavovat.Octávka byla můj sen. 1. Projet VAGem. 2. Vyčistit váhu vzduchu a klapka to určitě také bude potřebovat. Vše je zde na fóru. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 19. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Lidičky poradˇ te mi.Auto mi cuká (to tady dlouho nebilo že?) Ne,Když je motor studenej,tak volnoběh je v pořádku a jízda super ale jakmile se ručička dotkne 90 ctupnů je konec. Prostě sešlápnete pedál,ucítíte mírnou akceleraci a hned jako když vás někdo chytne za prdel.Necháte sešlápnutej pedál a auto strašně cuká. Pustíte pedál a sešlápnete a opět stejná situace. A volnoběh je hroznej.Běží nepravidelně. Svíčky jsem vyměnil a kabeli by měli být dobrý.Aspon mi to řikali. Prosím pomozte,nechce se mi autíka zbavovat.Octávka byla můj sen. 1. Projet VAGem. 2. Vyčistit váhu vzduchu a klapka to určitě také bude potřebovat. Vše je zde na fóru. Tom Jen takovej dotaz Co je to ta váha vzduchu? Respektive kde asi je? To je ten vehement před klapkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky30 Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Ano je to za vzduchovom filtry a pred klapkou ja mám takýto istý problôém a nikto nevie poradiť ak zistíš ako treba tú váhu vyčistiť odpíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 (editace) Lidičky poradˇ te mi.Auto mi cuká (to tady dlouho nebilo že?) Ne,Když je motor studenej,tak volnoběh je v pořádku a jízda super ale jakmile se ručička dotkne 90 ctupnů je konec. Prostě sešlápnete pedál,ucítíte mírnou akceleraci a hned jako když vás někdo chytne za prdel.Necháte sešlápnutej pedál a auto strašně cuká. Pustíte pedál a sešlápnete a opět stejná situace. A volnoběh je hroznej.Běží nepravidelně. Svíčky jsem vyměnil a kabeli by měli být dobrý.Aspon mi to řikali. Prosím pomozte,nechce se mi autíka zbavovat.Octávka byla můj sen. 1. Projet VAGem. 2. Vyčistit váhu vzduchu a klapka to určitě také bude potřebovat. Vše je zde na fóru. Tom neni to zde na foru , jsou tu jen rady jak vycistit vahu u diesla ,ale pro benzin tu neni ani prd a benzin ma trosku jinou konstrukci vahy, ja ji sproste prostrikl sprejem na cisteni ale jestli opravdu funguje tak jak ma tezko rict , vite nekdo jak zjistit u benzinu spravnou funkci vahy ?? pochopitelne vag mam docela u ni cumim jak puk ze stoji 4300 VW z nas dela uplne demnty platit za neco takoveho takovy peniz 06A.906.461 B Editováno: 23. Listopad 2007, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 http://www.maxtuning.sk/snimacVzduchuBosch.htm nasel jsem tohle pokud by tomu nekdo rozumel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 24. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Lidičky poradˇ te mi.Auto mi cuká (to tady dlouho nebilo že?) Ne,Když je motor studenej,tak volnoběh je v pořádku a jízda super ale jakmile se ručička dotkne 90 ctupnů je konec. Prostě sešlápnete pedál,ucítíte mírnou akceleraci a hned jako když vás někdo chytne za prdel.Necháte sešlápnutej pedál a auto strašně cuká. Pustíte pedál a sešlápnete a opět stejná situace. A volnoběh je hroznej.Běží nepravidelně. Svíčky jsem vyměnil a kabeli by měli být dobrý.Aspon mi to řikali. Prosím pomozte,nechce se mi autíka zbavovat.Octávka byla můj sen. 1. Projet VAGem. 2. Vyčistit váhu vzduchu a klapka to určitě také bude potřebovat. Vše je zde na fóru. Tom neni to zde na foru , jsou tu jen rady jak vycistit vahu u diesla ,ale pro benzin tu neni ani prd a benzin ma trosku jinou konstrukci vahy, ja ji sproste prostrikl sprejem na cisteni ale jestli opravdu funguje tak jak ma tezko rict , vite nekdo jak zjistit u benzinu spravnou funkci vahy ?? pochopitelne vag mam docela u ni cumim jak puk ze stoji 4300 VW z nas dela uplne demnty platit za neco takoveho takovy peniz 06A.906.461 B Tak jsem přišel na to že u mě je opravdu problém váha vzduchu.Včera jízda do pardubic a myslel jsem že rozkoušu volant. Pak mě napadla věc,o tom jak mi tu psali že vyčistit klapku a váhu vzduchu.Klapku jsem měl vyčištěnou tak zbývala váha. Prostě jsem zastavil a odpojil kabel od váhy a motor se sklidnil.Je fak že auto nemá takovej výkon.Ale nějak to nepocituji. Dnes jsem se ptal u známího na novou a málem jsem dostal zástavu 9500,-kč Strašný,ještě se ted z toho nemužu probrat.Ještě mi bylo řečeno že tuto váhu nikdo jinej nevirábí. Poslední možnost je taková,že ji vičistim stejným způsobem jako u dyslovýho auta. To už je zoufalství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Lidičky poradˇ te mi.Auto mi cuká (to tady dlouho nebilo že?) Ne,Když je motor studenej,tak volnoběh je v pořádku a jízda super ale jakmile se ručička dotkne 90 ctupnů je konec. Prostě sešlápnete pedál,ucítíte mírnou akceleraci a hned jako když vás někdo chytne za prdel.Necháte sešlápnutej pedál a auto strašně cuká. Pustíte pedál a sešlápnete a opět stejná situace. A volnoběh je hroznej.Běží nepravidelně. Svíčky jsem vyměnil a kabeli by měli být dobrý.Aspon mi to řikali. Prosím pomozte,nechce se mi autíka zbavovat.Octávka byla můj sen. 1. Projet VAGem. 2. Vyčistit váhu vzduchu a klapka to určitě také bude potřebovat. Vše je zde na fóru. Tom neni to zde na foru , jsou tu jen rady jak vycistit vahu u diesla ,ale pro benzin tu neni ani prd a benzin ma trosku jinou konstrukci vahy, ja ji sproste prostrikl sprejem na cisteni ale jestli opravdu funguje tak jak ma tezko rict , vite nekdo jak zjistit u benzinu spravnou funkci vahy ?? pochopitelne vag mam docela u ni cumim jak puk ze stoji 4300 VW z nas dela uplne demnty platit za neco takoveho takovy peniz 06A.906.461 B Tak jsem přišel na to že u mě je opravdu problém váha vzduchu.Včera jízda do pardubic a myslel jsem že rozkoušu volant. Pak mě napadla věc,o tom jak mi tu psali že vyčistit klapku a váhu vzduchu.Klapku jsem měl vyčištěnou tak zbývala váha. Prostě jsem zastavil a odpojil kabel od váhy a motor se sklidnil.Je fak že auto nemá takovej výkon.Ale nějak to nepocituji. Dnes jsem se ptal u známího na novou a málem jsem dostal zástavu 9500,-kč Strašný,ještě se ted z toho nemužu probrat.Ještě mi bylo řečeno že tuto váhu nikdo jinej nevirábí. Poslední možnost je taková,že ji vičistim stejným způsobem jako u dyslovýho auta. To už je zoufalství. Mrkni zda neni zasrana vaha vzduchu - on nekdo tam hodi sport filtr nejakyma srackama napusten a ono to zasere postupne klapku i vahu vzduchu - oatrne s tim cistenim. Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 24. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Lidičky poradˇ te mi.Auto mi cuká (to tady dlouho nebilo že?) Ne,Když je motor studenej,tak volnoběh je v pořádku a jízda super ale jakmile se ručička dotkne 90 ctupnů je konec. Prostě sešlápnete pedál,ucítíte mírnou akceleraci a hned jako když vás někdo chytne za prdel.Necháte sešlápnutej pedál a auto strašně cuká. Pustíte pedál a sešlápnete a opět stejná situace. A volnoběh je hroznej.Běží nepravidelně. Svíčky jsem vyměnil a kabeli by měli být dobrý.Aspon mi to řikali. Prosím pomozte,nechce se mi autíka zbavovat.Octávka byla můj sen. 1. Projet VAGem. 2. Vyčistit váhu vzduchu a klapka to určitě také bude potřebovat. Vše je zde na fóru. Tom Za hodku to jdu vyčistit a hned se stavím u kamaráda na VAGU na smazání problému z compu na autě. neni to zde na foru , jsou tu jen rady jak vycistit vahu u diesla ,ale pro benzin tu neni ani prd a benzin ma trosku jinou konstrukci vahy, ja ji sproste prostrikl sprejem na cisteni ale jestli opravdu funguje tak jak ma tezko rict , vite nekdo jak zjistit u benzinu spravnou funkci vahy ?? pochopitelne vag mam docela u ni cumim jak puk ze stoji 4300 VW z nas dela uplne demnty platit za neco takoveho takovy peniz 06A.906.461 B Tak jsem přišel na to že u mě je opravdu problém váha vzduchu.Včera jízda do pardubic a myslel jsem že rozkoušu volant. Pak mě napadla věc,o tom jak mi tu psali že vyčistit klapku a váhu vzduchu.Klapku jsem měl vyčištěnou tak zbývala váha. Prostě jsem zastavil a odpojil kabel od váhy a motor se sklidnil.Je fak že auto nemá takovej výkon.Ale nějak to nepocituji. Dnes jsem se ptal u známího na novou a málem jsem dostal zástavu 9500,-kč Strašný,ještě se ted z toho nemužu probrat.Ještě mi bylo řečeno že tuto váhu nikdo jinej nevirábí. Poslední možnost je taková,že ji vičistim stejným způsobem jako u dyslovýho auta. To už je zoufalství. Mrkni zda neni zasrana vaha vzduchu - on nekdo tam hodi sport filtr nejakyma srackama napusten a ono to zasere postupne klapku i vahu vzduchu - oatrne s tim cistenim. Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 24. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Tak. Váhu vzduchu jsem vyčistil,dal jsem noví vzduchoví filtr a auto zatím jede jak prdlí. Odpoledne jdu na VAG smazání problému z počítače.Odpoledne dám vědět co mi to psalo. Jinak autíčko zatím GOOD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 (editace) Tak. Váhu vzduchu jsem vyčistil,dal jsem noví vzduchoví filtr a auto zatím jede jak prdlí.Odpoledne jdu na VAG smazání problému z počítače.Odpoledne dám vědět co mi to psalo. Jinak autíčko zatím GOOD Hlavne at vydrzi - jinak na pro ostatni opatrne cistit vahu je tam par cidel na mereni tlaku, rychlosti, teploty a snad jeste neceho - co proste urcuje davku vzduchu pro spalovani V servise delaji vymenu za novou. Ja je cistim - neni nato zadna zaruka ze kdyz vycistim vse ok. Delal jsem to alkoholem a vatickou + spejle - a pekne si nato posvitit - cidla jsou nabodovana na jemnych dratkach Editováno: 24. Listopad 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 (editace) Ahoj nevím jek u Tebe,ale u mě to bylo zaneseným palivovým filtrem.Vyměnil jsem si ho a jsem v pohodě.Koukám,že jsi to již opravil. Editováno: 3. Prosinec 2007, autor: Davča Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Hosi tak mi to taky nedalo porad se rozjizdet jak ucen z autoskoly a jezdit porad na pumpu , tak jsem na to vlitnul rozebral pul motoru a zjistil jsem ze mam prasklou hadici od podtlakoveho vysavani vzduchu z hlavy ventilu , takova ta malicka hned u skrtici klapy , tak jsem ji festovne oblepil izolackou a svete div se uz to udrzi otacky jake chcu ja a ne jake si zamane ze nastavi RJ , kouknete se na vsechny hadice od sani vzduchu , taky bych nikdy neveril ze takova kravinka muze ovlivnit RJ do takove miry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Hosi tak mi to taky nedalo porad se rozjizdet jak ucen z autoskoly a jezdit porad na pumpu , tak jsem na to vlitnul rozebral pul motoru a zjistil jsem ze mam prasklou hadici od podtlakoveho vysavani vzduchu z hlavy ventilu , takova ta malicka hned u skrtici klapy , tak jsem ji festovne oblepil izolackou a svete div se uz to udrzi otacky jake chcu ja a ne jake si zamane ze nastavi RJ , kouknete se na vsechny hadice od sani vzduchu , taky bych nikdy neveril ze takova kravinka muze ovlivnit RJ do takove miry To je základ zkontrolovat zda to někde nepřisává vzduch. Právě ta malá vrapovaná hadice ráda praská. Taky jsem ji měl staženou izolačkou než jsem sehnal novou origo a ta zatím drží. Často taky praská plastová hadice podtlaku k posilovači brzd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 uf nemuzes hodit foto kde to je ??, treba to skontrolovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 uf nemuzes hodit foto kde to je ??, treba to skontrolovat že bys ji nenašel? tak tady 1 foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 5. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 No tak jsem myslel že jsem to ostranil vyčištěním váhy vzduchu ale stále to cuká.Jsem zoufalej. Nová váha 9500,-kč.Ted ji koupim nainstaluji ji tam,projedu se a ono to cukne a můžu se stavit u chocholouška na stanici. Palivový filtr jsem vyměnil. Je to stejně divný.Za studena to nedělá až když se motor ohřeje. Kdyby to byla váha tak to bude dělat i za studena,ne? Jsem zoufalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 5. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 (editace) No tak jsem myslel že jsem to ostranil vyčištěním váhy vzduchu ale stále to cuká.Jsem zoufalej.Nová váha 9500,-kč.Ted ji koupim nainstaluji ji tam,projedu se a ono to cukne a můžu se stavit u chocholouška na stanici. Palivový filtr jsem vyměnil. Je to stejně divný.Za studena to nedělá až když se motor ohřeje. Kdyby to byla váha tak to bude dělat i za studena,ne? Jsem zoufalej za 9500 ji nekupuj , existuji i nahrazky za 1200 , pokud vim tak v autodilech stoji 4500,ale kamos ji tedka kupoval za 1200 nevim jestli repas nebo cinskou http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...y=06A.906.461+B a na dieselpower byla jeste zvlastni diskuse , ze pokud jsi si jisty ze to je vaha , pomuze ji prej zlehka navrtat petkou vrtakem ze zhora a hned jede jako nova stejne nechapu co na takovehle kravine muze stat 9500 koncern VW nas pekne zdima jo a at ji nekupujes zbytecne , odpoj ji od elektriky a jezdi chvilku bez ni , uvidis jestli se to zlepsi (bude to vic zrat ) Editováno: 5. Prosinec 2007, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 6. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 za 9500 ji nekupuj , existuji i nahrazky za 1200 , pokud vim tak v autodilech stoji 4500,ale kamos ji tedka kupoval za 1200 nevim jestli repas nebo cinskouhttp://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...y=06A.906.461+B a na dieselpower byla jeste zvlastni diskuse , ze pokud jsi si jisty ze to je vaha , pomuze ji prej zlehka navrtat petkou vrtakem ze zhora a hned jede jako nova stejne nechapu co na takovehle kravine muze stat 9500 koncern VW nas pekne zdima jo a at ji nekupujes zbytecne , odpoj ji od elektriky a jezdi chvilku bez ni , uvidis jestli se to zlepsi (bude to vic zrat ) Právě že 9500,- je pro mě dost a pak zjistit že to tím není. Bylo mi dokonce řečeno že právě tento tip v replice neprodávaj.Mám 1,6 75kW rok 2001 je to s takovím jako by tištákem. No,právě nevím,ale byl bych moc vděčný kdyby mi někdo poradil. No a odpojenou jsem ji měl a právě ted už žádná změna.Před tím si motor při vypojení mírně cuknul a na volnoběh to bylo lepší ale stejně po rozjetí to bylo stejný. Jo a v když chci udržet rychlost za nějakym autem a vlastně pedál je v poloze plinulí jízdy,tak to začne šíleně cukat. Musím pustit pedál a sešlápnout pedál je cítit akcelerace a během chvíle to hned stratí vykon a začne to cukat. Musím vlastně jako by pumpovat pedálem abych se rozjel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 6. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Takhle asi vypadá moje váha vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Takhle asi vypadá moje váha vzduchu. Tak to je moje váha vzduchu! Zkus se zeptat někde v autodílech, mě v místních autodílech nabízel od německé fy za 3,5tKč a varoval před čínou za 1200kč. Tu mi nabídli zde http://www.aaaautosoucastky.cz/. Bohužel nemám zkušenost ani s jednou. Původní je zatím OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Ahoj chlapi,měl jsem cukací problém se svou OCTAVII motor AVU - 75kW. Vyčistil jsem váhu, vyměnil lambdu, podtlak OK,svíčky nové, kabely nové. Ve finále jsem koupil novou váhu a vše bylo OK. Koupil jsem ji u AMD Netolicky v Pardubicích za 3700,-. Po namontování cukání ustalo, poklesla spotřeba. Problém u vadné váhy bude možná až při vyšším průtoku vzduchu. Jinak si nedovedu vysvětlit cukání při vyšších otáčkách. U volnoběžných otáček ukazovala stará váha o 0,5 g vzduchu méně než váha nová (2,2g a 2,7g) při stejné teplotě. Co je správně nevím, každopádně výměna váhy pomohla ač mělo auto najeto jen 90000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 7. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2007 Tak to je moje váha vzduchu!Zkus se zeptat někde v autodílech, mě v místních autodílech nabízel od německé fy za 3,5tKč a varoval před čínou za 1200kč. Tu mi nabídli zde http://www.aaaautosoucastky.cz/. Bohužel nemám zkušenost ani s jednou. Původní je zatím OK. no katalogove cislo te vahy sedi za 1600, nebal bych se toho zaruka kdyz tak je ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 7. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2007 Ahoj chlapi,měl jsem cukací problém se svou OCTAVII motor AVU - 75kW. Vyčistil jsem váhu, vyměnil lambdu, podtlak OK,svíčky nové, kabely nové. Ve finále jsem koupil novou váhu a vše bylo OK. Koupil jsem ji u AMD Netolicky v Pardubicích za 3700,-. Po namontování cukání ustalo, poklesla spotřeba. Problém u vadné váhy bude možná až při vyšším průtoku vzduchu. Jinak si nedovedu vysvětlit cukání při vyšších otáčkách. U volnoběžných otáček ukazovala stará váha o 0,5 g vzduchu méně než váha nová (2,2g a 2,7g) při stejné teplotě. Co je správně nevím, každopádně výměna váhy pomohla ač mělo auto najeto jen 90000km. Prosim tebe kde přesně v Pardubicích? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepééé Vloženo 9. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 no katalogove cislo te vahy sedi za 1600, nebal bych se toho zaruka kdyz tak je ne Ted jsem na to koukal a máš pravdu.Maj ji za 1600,-kč To mě ještě dorazilo.Na vrchu štítku je značka AUDI a dole pod číslem je nápis HITACHI. A co já si myslím tak to musej být taky šikmooký.Ne? Jinak moc díky zítra jedu pro ni. Jinak takhle vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.