Publikováno Listopad 20, 200717 r Sice jsem o mem problemu psal v jinem tematu, ale nadpis moc nesedi takze zakladam nove.. Kamoska ke me prijela svoji octavkou r.v. 1996 1,6 55kW. Pri volnobehu ji padaji otacky (teply i studeny motor) a cas od casu auto pri prerazeni chcipne po seslapnuti spojky. Kdyz otacim volantem u stojiciho auta tak otacky taky padaji temer k nule, ale nechcipne. Napichnul jsem auto na VAG a ukazalo mi to tuhle chybu: Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 A Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2162 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 1 Nalezeny chyby: 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Nic vic. Muze tohle kolisani zpusobovat vadna lambda? Pri jizde jsem sledoval napeti na lambde v bloku hodnot a bylo porad 0,1V. Takze predpokladam ze bude v haji. Jestli se nepletu tak G39 je lambda pred katalyzatorem, takze jeho funkcnost by na lambdu nemela mit vliv (auto ma nalitano 190tis. takze katalyzator muze byt klidne v haji, ale emise v breznu udelala bez problemu). Muzete mi poradit kde najdu u tohodle motoru lambdu G39? Koukal jsem do DP ale z tech nakresu fakt nejsem moudrej. Rad bych taky preventivne vycistil skrtici klapku a udelal zakladni nastaveni, ale zase nevim kde presne ji mam hledat :-( Nemel by nekdo fotku nebo dobrou radu? :-) Preci jenom je to trosku jinej moturek nez moje 1,9TDi
Listopad 20, 200717 r Sice jsem o mem problemu psal v jinem tematu, ale nadpis moc nesedi takze zakladam nove.. Kamoska ke me prijela svoji octavkou r.v. 1996 1,6 55kW. Pri volnobehu ji padaji otacky (teply i studeny motor) a cas od casu auto pri prerazeni chcipne po seslapnuti spojky. Kdyz otacim volantem u stojiciho auta tak otacky taky padaji temer k nule, ale nechcipne. Napichnul jsem auto na VAG a ukazalo mi to tuhle chybu: Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 A Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2162 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 1 Nalezeny chyby: 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Nic vic. Muze tohle kolisani zpusobovat vadna lambda? Pri jizde jsem sledoval napeti na lambde v bloku hodnot a bylo porad 0,1V. Takze predpokladam ze bude v haji. Jestli se nepletu tak G39 je lambda pred katalyzatorem, takze jeho funkcnost by na lambdu nemela mit vliv (auto ma nalitano 190tis. takze katalyzator muze byt klidne v haji, ale emise v breznu udelala bez problemu). Muzete mi poradit kde najdu u tohodle motoru lambdu G39? Koukal jsem do DP ale z tech nakresu fakt nejsem moudrej. Rad bych taky preventivne vycistil skrtici klapku a udelal zakladni nastaveni, ale zase nevim kde presne ji mam hledat :-( Nemel by nekdo fotku nebo dobrou radu? :-) Preci jenom je to trosku jinej moturek nez moje 1,9TDi Mám ten samý motor a měl jsem tu samou zavádu, ale otačky držely jak přibité. Lamdu bych vyměnil, protože takhle to má větší spotřebu. Tedle motor má jednu lamdu a je tesně před katem t.j. musí se pod auto.
Listopad 20, 200717 r Já jezdim bez lambdy už 2 roky a předtím tam uř taky nebyla a otáčky jsou jako přibité, jediný rozdíl je ve spotřebě, když tomu člověk nalejvá. Doporučil bych vyčistit klapku a udělat základní nastavení, mělo by to pak přestat blbnout PS: pak ještě dát novou lambdu, ale musí se stávající závit lambdy převařit na výšku, je tam výrobní chyba, díky které ta lambda často odchází Upraveno Listopad 20, 200717 r od rolbar
Listopad 20, 200717 r Autor A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-(
Listopad 20, 200717 r A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-( Čau ano ta klapka je hned pod vzduchovím filtrem.Mám ten samej motor a tuklapku jsem zatim jen čistil nerozebranou,ale chce to asi rozdělat uplně,aby to bylo stopro.
Listopad 20, 200717 r A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-( Něco podobného dělala i naše Felda 1.3 MPi 50Kw těsně po koupi.Pokud byl motor v tahu-Ok, ale třeba při dojíždění do křižovatky a vyšlápnutí spojky!! najednou chcípla.S nastartováním problém nebyl, a otáčky se držely taky. Takže klapka už by chtěla určitě taky vyčistit(a jestli má najeto 190 tis. tak tím spíš-naše Felda to dělala při 95tis!!) Vyčistili ji v servise + preventivně nové svíčky-cenu už nevím.Ani ji nevyndávali z auta, ale jen párkrát prostříkli-od té doby(cca 3 roky) bez problémů. No a lambda-bohužel nejspíš taky v "lmbdanebi", jen netuším kolik za to předělaní na potrubí zhora budou v servise chtít
Listopad 21, 200717 r Autor Hned zitra se pokusim tu klapku vycistit, nemel by nekdo presnej postup jak ji uplne rozebrat. Nejsem si jistej jesi to napoprve zvladnu :-(
Listopad 21, 200717 r A je lepsi nechat pripojenou spatnou lambdu a nebo lambdu radsi odpojit? Kdyz budu chtit vycistit klapku jak se k ni dostanu? Predpokladam vyndat vzduchovy filtr a tam nekde? Nebo je jinde :-( vyndej vzdochovej filtr cca 4+2 šroubky a až to vyndáš, hned uvidíš, jaká ta klapka je, pokud bude vnitřek černej jako bota, tak vyndat a pořádně vydrbat techničákem. Pokud bude taková lehce zašlá, tak jen vydrbat kartáčkem a techničákem. Lepší je tu lambdu úplně odpojit, pro RJ je lepší žádný signál než blbý signál (lambda na odchodu dáva pěkný kraviny) Doporučuju lambdu každopádně vyměnit, aby neodešel katík a pak to neprojde na emisích. lambda, vyčistit klapku, kouknout na svíčky, udělat pak základní nastavení, vymazat adaptační hodnoty a pak pořádně protáhnout na dálnici (aby se udělaly nové adapt. hodnoty) a mělo by to být OK
Únor 28, 200817 r Chlapy potřeboval bych poradit a nechci kvůli tomu zakládat nové vlákno. Mám 1.6 74kw AKL r.v. 98. Neprošel jsem emisemi. Po 158 000 lambda sonda KO. Chtěl bych si ji vyměnit doma. Potřebuji k výměně diagnostiku? Nebo stačí, když ji jenom vyměním a je vše OK. Na motoru žádná změna - drží otáčky, starty bez problemů... Děkuji za info.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.