Publikováno Listopad 24, 200717 r Dobrý den, Mam Fabii 1.4 50kw rv 02 a mam najeto 180 000km.Je kupovaná před rokem kdy bylo na tach. asi 165 000km.Ted jdu do konce roku na STK a tak se ptám jestli se při těchto km je už něco na výměnu nebo na co vše se mam kouknout a zkontrolovat.O auto se nestarám jen jezdím a leju benzín.A zjevně nic není v nepořádku.
Listopad 24, 200717 r Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou..
Listopad 25, 200717 r Dobrý den,Mam Fabii 1.4 50kw rv 02 a mam najeto 180 000km.Je kupovaná před rokem kdy bylo na tach. asi 165 000km.Ted jdu do konce roku na STK a tak se ptám jestli se při těchto km je už něco na výměnu nebo na co vše se mam kouknout a zkontrolovat.O auto se nestarám jen jezdím a leju benzín.A zjevně nic není v nepořádku. Najprv si precitaj navod, resp servisnu knizku, tam najdes vsetky nutne ukony vztiahnute an pocet najazdenych km resp na vek ... Dalej sa zameraj na spotrebny material (co nieje uvedene v knizke) brzdove dosticky, kotuce, tlmice, silentbloky, vole v zaveseni kolies, a pikosky ako kosti stabilizatora ... Veci ako filtre a vymeny prevadzkovych kvapalin su snad samozrejme no zasiel by som na VAG
Listopad 30, 200717 r Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. Dotázek ty silentbloky v ramenech co to má za vliv, jsou li vadné??? a jak se to pozná třeba za jízdy, že je to špatné???
Prosinec 1, 200717 r Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. Dotázek ty silentbloky v ramenech co to má za vliv, jsou li vadné??? a jak se to pozná třeba za jízdy, že je to špatné??? no má to vliv nato, že ramena nemáš v poloze ve které by měli být, tzn, mohou se ti sjíždět aj gumy, dále když budou natrženée nebo uplně KO, tak ti to bude ve většině případech jakoby bouchat..mě to například bouchalo při přeřazování, když motor šel do tahu tak to jakoby cvaklo, po výměně vše ok...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.