Přejít na obsah

údržba po 180 000km


m.krizovka

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

Mam Fabii 1.4 50kw rv 02 a mam najeto 180 000km.Je kupovaná před rokem kdy bylo na tach. asi 165 000km.Ted jdu do konce roku na STK a tak se ptám jestli se při těchto km je už něco na výměnu nebo na co vše se mam kouknout a zkontrolovat.O auto se nestarám jen jezdím a leju benzín.A zjevně nic není v nepořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

Mam Fabii 1.4 50kw rv 02 a mam najeto 180 000km.Je kupovaná před rokem kdy bylo na tach. asi 165 000km.Ted jdu do konce roku na STK a tak se ptám jestli se při těchto km je už něco na výměnu nebo na co vše se mam kouknout a zkontrolovat.O auto se nestarám jen jezdím a leju benzín.A zjevně nic není v nepořádku.

Najprv si precitaj navod, resp servisnu knizku, tam najdes vsetky nutne ukony vztiahnute an pocet najazdenych km resp na vek ...

Dalej sa zameraj na spotrebny material (co nieje uvedene v knizke) brzdove dosticky, kotuce, tlmice, silentbloky, vole v zaveseni kolies, a pikosky ako kosti stabilizatora ...

Veci ako filtre a vymeny prevadzkovych kvapalin su snad samozrejme no zasiel by som na VAG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. :palec2:

Dotázek ty silentbloky v ramenech co to má za vliv, jsou li vadné??? a jak se to pozná třeba za jízdy, že je to špatné???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. :palec2:

Dotázek ty silentbloky v ramenech co to má za vliv, jsou li vadné??? a jak se to pozná třeba za jízdy, že je to špatné???

no má to vliv nato, že ramena nemáš v poloze ve které by měli být, tzn, mohou se ti sjíždět aj gumy, dále když budou natrženée nebo uplně KO, tak ti to bude ve většině případech jakoby bouchat..mě to například bouchalo při přeřazování, když motor šel do tahu tak to jakoby cvaklo, po výměně vše ok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...