m.krizovka Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Dobrý den, Mam Fabii 1.4 50kw rv 02 a mam najeto 180 000km.Je kupovaná před rokem kdy bylo na tach. asi 165 000km.Ted jdu do konce roku na STK a tak se ptám jestli se při těchto km je už něco na výměnu nebo na co vše se mam kouknout a zkontrolovat.O auto se nestarám jen jezdím a leju benzín.A zjevně nic není v nepořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 Dobrý den,Mam Fabii 1.4 50kw rv 02 a mam najeto 180 000km.Je kupovaná před rokem kdy bylo na tach. asi 165 000km.Ted jdu do konce roku na STK a tak se ptám jestli se při těchto km je už něco na výměnu nebo na co vše se mam kouknout a zkontrolovat.O auto se nestarám jen jezdím a leju benzín.A zjevně nic není v nepořádku. Najprv si precitaj navod, resp servisnu knizku, tam najdes vsetky nutne ukony vztiahnute an pocet najazdenych km resp na vek ... Dalej sa zameraj na spotrebny material (co nieje uvedene v knizke) brzdove dosticky, kotuce, tlmice, silentbloky, vole v zaveseni kolies, a pikosky ako kosti stabilizatora ... Veci ako filtre a vymeny prevadzkovych kvapalin su snad samozrejme no zasiel by som na VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 30. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2007 Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. Dotázek ty silentbloky v ramenech co to má za vliv, jsou li vadné??? a jak se to pozná třeba za jízdy, že je to špatné??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 Ještě mě napadá auto prodat a koupit něco novějšího Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. Dotázek ty silentbloky v ramenech co to má za vliv, jsou li vadné??? a jak se to pozná třeba za jízdy, že je to špatné??? no má to vliv nato, že ramena nemáš v poloze ve které by měli být, tzn, mohou se ti sjíždět aj gumy, dále když budou natrženée nebo uplně KO, tak ti to bude ve většině případech jakoby bouchat..mě to například bouchalo při přeřazování, když motor šel do tahu tak to jakoby cvaklo, po výměně vše ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 1. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2007 nz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nogi Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 no a určitě bych vyměnil rozvody motoru :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.