Jump to content

údržba po 180 000km


m.krizovka
 Share

Recommended Posts

Dobrý den,

Mam Fabii 1.4 50kw rv 02 a mam najeto 180 000km.Je kupovaná před rokem kdy bylo na tach. asi 165 000km.Ted jdu do konce roku na STK a tak se ptám jestli se při těchto km je už něco na výměnu nebo na co vše se mam kouknout a zkontrolovat.O auto se nestarám jen jezdím a leju benzín.A zjevně nic není v nepořádku.

Link to comment
Share on other sites

Dobrý den,

Mam Fabii 1.4 50kw rv 02 a mam najeto 180 000km.Je kupovaná před rokem kdy bylo na tach. asi 165 000km.Ted jdu do konce roku na STK a tak se ptám jestli se při těchto km je už něco na výměnu nebo na co vše se mam kouknout a zkontrolovat.O auto se nestarám jen jezdím a leju benzín.A zjevně nic není v nepořádku.

Najprv si precitaj navod, resp servisnu knizku, tam najdes vsetky nutne ukony vztiahnute an pocet najazdenych km resp na vek ...

Dalej sa zameraj na spotrebny material (co nieje uvedene v knizke) brzdove dosticky, kotuce, tlmice, silentbloky, vole v zaveseni kolies, a pikosky ako kosti stabilizatora ...

Veci ako filtre a vymeny prevadzkovych kvapalin su snad samozrejme no zasiel by som na VAG

Link to comment
Share on other sites

Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. :palec2:

Dotázek ty silentbloky v ramenech co to má za vliv, jsou li vadné??? a jak se to pozná třeba za jízdy, že je to špatné???

Link to comment
Share on other sites

Zkontrolovat kotouče, destičky, vyměnit prevetivně palivový, vzduchový, pylový a prachový filtr, dál jestli ještě nebyly měněné tlumiče, tak jsou zaručeně v háji..kontrola tyček stabilizátoru, silentbloky v ramenou.. :palec2:

Dotázek ty silentbloky v ramenech co to má za vliv, jsou li vadné??? a jak se to pozná třeba za jízdy, že je to špatné???

no má to vliv nato, že ramena nemáš v poloze ve které by měli být, tzn, mohou se ti sjíždět aj gumy, dále když budou natrženée nebo uplně KO, tak ti to bude ve většině případech jakoby bouchat..mě to například bouchalo při přeřazování, když motor šel do tahu tak to jakoby cvaklo, po výměně vše ok...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...