Přejít na obsah

studené starty ?


Doporučené příspěvky

čau , tak se chci jen optat , co mám zas v autě špatného 1,9Tdi 74kw :aggressive: dnes ráno když jsem vlezl do auta , tak jsem měl na palubáku -4,5°C a ejhle , auto nenastartovalo . Nejdřív mělo snahu , tak že chytlo tak na půl , tak na dva ze čtyř a po 3s umřelo , asi až tak na po páté zastartování to rozdejchalo , ale točil jsem tak 5s startérem pokaždé . Auto chytlo zas tak dva a pak na všechny čtyři . Chtěl bych to nějak vyřešit , protože -5°C ještě neříkám zima , věřím že bude o hodně hůř , tak to chci nějak opravit , ale na diag nic není a naftu kupuju většinou u velkých čerpaček , Shell , OMW , atd... ještě jedna věc . předchozí majitel byl docela prase , tak nevím zda tam něco vůbec měnil a nevím jestli má TDI PD taky nějaký žhavící svíčky atd .. předchozí G III 81Kw nikdy nic podobného neudělala :kuk: díky za jakoukoliv radu :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau , tak se chci jen optat , co mám zas v autě špatného 1,9Tdi 74kw :aggressive: dnes ráno když jsem vlezl do auta , tak jsem měl na palubáku -4,5°C a ejhle , auto nenastartovalo . Nejdřív mělo snahu , tak že chytlo tak na půl , tak na dva ze čtyř a po 3s umřelo , asi až tak na po páté zastartování to rozdejchalo , ale točil jsem tak 5s startérem pokaždé . Auto chytlo zas tak dva a pak na všechny čtyři . Chtěl bych to nějak vyřešit , protože -5°C ještě neříkám zima , věřím že bude o hodně hůř , tak to chci nějak opravit , ale na diag nic není a naftu kupuju většinou u velkých čerpaček , Shell , OMW , atd... ještě jedna věc . předchozí majitel byl docela prase , tak nevím zda tam něco vůbec měnil a nevím jestli má TDI PD taky nějaký žhavící svíčky atd .. předchozí G III 81Kw nikdy nic podobného neudělala :kuk: díky za jakoukoliv radu :help:

Žhavicí svíčky jsou poměrně nálkadná záležitost, já bych začal prostou výměnou palivového filtru, pokud jsi ho ještě neměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau , tak se chci jen optat , co mám zas v autě špatného 1,9Tdi 74kw :aggressive: dnes ráno když jsem vlezl do auta , tak jsem měl na palubáku -4,5°C a ejhle , auto nenastartovalo . Nejdřív mělo snahu , tak že chytlo tak na půl , tak na dva ze čtyř a po 3s umřelo , asi až tak na po páté zastartování to rozdejchalo , ale točil jsem tak 5s startérem pokaždé . Auto chytlo zas tak dva a pak na všechny čtyři . Chtěl bych to nějak vyřešit , protože -5°C ještě neříkám zima , věřím že bude o hodně hůř , tak to chci nějak opravit , ale na diag nic není a naftu kupuju většinou u velkých čerpaček , Shell , OMW , atd... ještě jedna věc . předchozí majitel byl docela prase , tak nevím zda tam něco vůbec měnil a nevím jestli má TDI PD taky nějaký žhavící svíčky atd .. předchozí G III 81Kw nikdy nic podobného neudělala :kuk: díky za jakoukoliv radu :help:

Žhavicí svíčky jsou poměrně nálkadná záležitost, já bych začal prostou výměnou palivového filtru, pokud jsi ho ještě neměnil.

hm tak ten jsem nedělal , to zkusím a uvidíme , jinak motor má najeto 160 tis a nevím zda v servisce se zapisuje i výměna žhav . svíček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ale co jsem koukal tak žhavící svíčky jsou tak do 1500 sada což taky není tak hrozné , musí se něco nějak nechat štelovat ?

Pravděpodobně žhavící svíčky. Žhaví před startem a dokonce i po nastartování pro klidnější chod motoru. Tipl bych si tak na devadesát procent že jsou špatný. :palec2:

Souhlas taky tipuju žhavící svíčky. U nás dneska -8 a můj ropák chytnul hned. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řek bych že žhavičky,stači vyndat a vyzkoušet,jinak to zkus nastartovat přes kabely s nekym kdo ma dobrou baterku,a jestli to chytne tak je jasno.....mi to delalo taky,mel sem 3 žhavičky v řiti,a baterka taky nic moc takže čekam na -10 a taky nenastartuju hold baterka a žhavičky a taky starter musi jet na 100%.....vyzkjoušej a napiš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řek bych že žhavičky,stači vyndat a vyzkoušet,jinak to zkus nastartovat přes kabely s nekym kdo ma dobrou baterku,a jestli to chytne tak je jasno.....mi to delalo taky,mel sem 3 žhavičky v řiti,a baterka taky nic moc takže čekam na -10 a taky nenastartuju hold baterka a žhavičky a taky starter musi jet na 100%.....vyzkjoušej a napiš

www.mjauto.cz maj žhavící svíčky bosh za 250kč/ks. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sice nemam ropaka,ale stalo se mi to same,taky sem nastartoval,chvilku to jelo a pak to zacalo zdechavat,potom sem uz nenastartoval...nejdriv si rikam ze doliju benzin,mel sem fakt malo.Kdyz ani po doliji 5,5l nechytlo tak sem vymenil baterku za plne nabitou prakticky novou...opet nic,tak sem sel po svickach a ejhle tam byl problem,vymenil sem je a auto startlo na prvni pokus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dány nové žhavící svíčky + palivový fotr a zítr jedu na test s baterkou , tak snad už to bude dobré , té baterky se bojím , to není zrovna levná věc , kort před vánocema

Jak dlouho jsi cekal az svicky prohreji valce? Pocitam, ze vubec, kdyz jsi se ptal, zda tam nejake jsou. To pak muze byt vse v poradku ale promrzly motor nenaskoci. Videl jsem uz nekolik maniku, kteri startovali diesel v zime jako benzin. Okamzite otocit az k starteru a pak se divili, ze to nove Audi A6 nechce chytit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dány nové žhavící svíčky + palivový fotr a zítr jedu na test s baterkou , tak snad už to bude dobré , té baterky se bojím , to není zrovna levná věc , kort před vánocema

Taky mám baterku už slabší, tak jsem byl ve Škodovce a prodávají Akumu 70Ah za 2500 kč což je celkem dobrá cena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potykal sem se se stejnym problemem, auti pres 200 tis najeto, vymeneny zhavicky, problem se zredukoval zhruba na polovic, vse menim jak mam, spise si mysim ze starsim autickum uz to nejde tak naskocit jako tem novejsim.dneska bylo minus 6 rano, zhavil sem asi 10 vterin, auto sice naskocilo ale tak 3 -4 vteriny drzet starter v chodu nez se ten traktor znormalizoval. Hold zima traktorum nesedi....uz se tesim na leto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná je to hloupost, ale já když jsou opravdu velké mrazy, ale někdy i při třeba při -5°, kdy auto déle jak 24h stálo, tak nejdřív 2x až 3x otočím klíčkem a nechám natáhnout palivo a žhavit a naskočí to mnohem snadněji a lehčeji. Možná je to blbost, ale tvo zdvojené nebo ztrojené žhavení značně odlehčí motoru při startu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná je to hloupost, ale já když jsou opravdu velké mrazy, ale někdy i při třeba při -5°, kdy auto déle jak 24h stálo, tak nejdřív 2x až 3x otočím klíčkem a nechám natáhnout palivo a žhavit a naskočí to mnohem snadněji a lehčeji. Možná je to blbost, ale tvo zdvojené nebo ztrojené žhavení značně odlehčí motoru při startu

ja to nedělam a chytne mi to hned,ale kolega to na GIII dela a pomaha to :kol-147:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná je to hloupost, ale já když jsou opravdu velké mrazy, ale někdy i při třeba při -5°, kdy auto déle jak 24h stálo, tak nejdřív 2x až 3x otočím klíčkem a nechám natáhnout palivo a žhavit a naskočí to mnohem snadněji a lehčeji. Možná je to blbost, ale tvo zdvojené nebo ztrojené žhavení značně odlehčí motoru při startu

ja to nedělam a chytne mi to hned,ale kolega to na GIII dela a pomaha to :kol-147:

Tak já bych to teoreticky taky nemusel dělat, páč i při velkých mrazech naskočí motor maximálně po jednom otočení startérem, ale prostě mi připadá, že po této proceduře jakoby naskočí lehčeji - ono se to těžko popisuje. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak mám najeto 157 000 což je asi docela už dost . Asi je to už tím , že to je holt už staré auto , čož mě teda dostává u auta 7let starého . njn moje blbost že sem koupil Fabii . To několikrát nažhavit zkusím , když nepomůže půjde do servisu . Jinak po prvním nastartování už chytá na škub , to je pak jak v létě ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes mi bylo řečeno že asi tandemové čerpadlo nebo co to říkal , což je taky super .. tohle mě už nebaví , na co v autě je diagnostika , když takovou závadu to nedokáže nahlásti ? Auto je bez závad a stejně nefunguje jak by mělo !! Jsem neskutečně nasranej co to zas mám doma :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njn moje blbost že sem koupil Fabii .

Tvoje blbost, ze sis vubec kupoval auto. ...si myslis, ze jina znacka ti jako bude jezdit bez servisu?

Das x set tisic za super fabku v dechtu a na hlinach, vyhazujes penize za chip, kterej te zivotnosti taky zrovna neprida, a je ti lito dat par tisic do udrzby.

Editováno: , autor: NiceOne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...