-Martin- Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 koukám dobře že to má o desetinu lepší zrychlení oproti TDI PD ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 Mna ale zaujala 4 roky zaruka za doplatok. Bolo to aj pred tym? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 Mna ale zaujala 4 roky zaruka za doplatok. Bolo to aj pred tym? Ne, to je u Škodovky novinka od MR09 ...buďto 2 roky navíc (max. 60k km), nebo 4 roky a 120k km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 Ne, to je u Škodovky novinka od MR09 ...buďto 2 roky navíc (max. 60k km), nebo 4 roky a 120k km. t. j. MR09 prichadza u RSky s CR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 t. j. MR09 prichadza u RSky s CR? jj a navrch ještě s DSG! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 jj a navrch ještě s DSG! No super aspon niekto ma dnes potesil . som zvedavy co sudruhovia z MB pomenili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 V AutoTipu vyšla první recenze na OII RS TDI-CR.Osobně si myslím,že by tento motor měli nabízet i v normální OII např v Comfortu a asi by se tam i více hodil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Tak Pani, dnes som bol zobrat OII RS 2.0 TDI CR. Najazdil cca 500 km okresky aj dialnice. Subjektivne je ten motor tichsi ako predosla 1,9 TDI PD. Zrychlenie je tiez super. Ak by niekto mal zaujem vyskusat a je z BA tak mozme dat stretnutie aby sme porovnali s PD. Celkom ma potesila aj spotreba podla PC je 7. Ale to som ju nahanal aj po okreskach aj po dialnici 160 -170. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 (editace) tak motor jsem konečně taky viděl a jsem rád, že je to opět OHC = jednoduchá hlava a né to rozvrtání jako 2,0TDI PD DOHC edit: 103 je OHC, ale 125 je zase bohužel DOHC Editováno: 22. Říjen 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Ale za ty prachy ať si ho páni ve VW strčej do prd.le........už obyč.2.0TDI-PD je dost předraženej(a to nehledě na to jak je poruchovej-vlastní zkušenost) a za tohle CR chtěj ještě o dalších 60.000kč víc... ....to když jsem objednával SII a zkoušel jsem v něm 2.0TDI-CR 125kw a hned po něm 1.8TSI 118kw tak výkon.rozdíl byl opravdu min.,naopak ten 1.8TSI byl v něm odspoda i živější a cena u 1.8TSI 118kw je o 105.000kč menší než stejný kus ale z 2.0TDI-CR 125kw... Vždy jsem byl velkým příznivcem a zastáncem TDI od VW..nejezdil jsem s nima už pár milion.km,ale tohle jim opravdu nevyšlo.......to si může koupit jen magor............. Co jsem vždy kupoval nové auta od roku 1993(VW Vento) nebo později od 1996 Passaty tak rozdíly mezi naftou a benzínem byl do 40.000kč a mezi D vs.TD byl 10.000kč....a to nebylo jen v té době.....novější Passaty co jsem kupoval i nadále měli rozdíly rozumné,ale to jak nasazujou ceny posledních pár let u nafťáku to nemá obdoby......aby byl rozdíl mezi benzínem a dieselem 105.000kč a výkon.rozdíl mezi nimi jen 7kw.......musel bych bejt hodně sprostej aby to vyjádřil přesně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 A co teprve kdyby ten benzín byl taky dvoulitr A co teprve cena nafty vs. benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojnicancan Vloženo 9. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2008 Motor ma ine odvzdusnenie vnutornych priestorov, vstrekovace rovnake ako V6 3.0 TDi, tlmic hluku na turbe, ine piesty. Koncom roka uz sa treba len tesit na 1,6 TDI CR....mnam cca 75-80 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 17. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2008 (editace) Pani vie mi niekto fundovany povedat aky olej sa ma do tohto motora pouzit? Podla servisnej knizky by tam mal ist na QG1 507.00. Mne tam ale dali na QG1 Shell Helix Ultra 5W-30 s normou 502.00 505.00 & 503.01. Je to spravne a servisna knizka este nebola upravena na tento motor alebo chybu spravil servis? Editováno: 17. Říjen 2008, autor: kingo12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Pani tak som dnes dostal zo Skodovky odpoved na moju pondelnajsiu otazku ohladne specifikacie motoroveho oleja pre CR motory s DPF. Takze tu je v plnom zneni. Vážený pane Xxxx, na základě telefonického rozhovoru Vám sdělujeme následující: Pro motor 2,0 TDI CR DPF 125 kW je předepsán motorový olej splňující specifikaci VW 505 00 nebo 507 00 pro pevné servisní intervaly, pro prodloužené servisní intervaly musí být použit olej specifikace VW 507 00. S pozdravem Xx. Xxxxxxx Xxxxx | PST - Péče o zákazníka | Kundenbetreuung | Customer Care ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic tel: +420 326 8 16100 | fax: +420 326 8 16339 Vladimir.Kutnar@skoda-auto.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Takže ses dozvěděl to, co říká návod ...ideální je fakt ta 507.00, ale já taky na dolití občas dostal v servisu něco jinýho, ono je důležitý, aby to bylo pro koncernový nafťáky s prodlouženým intervalem a řízeným spalováním částic...někdy to tam bývá přímo napsaný, třeba minule sem měl jinou normu, páč to bylo navíc pro šestiválce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Takže ses dozvěděl to, co říká návod ...ideální je fakt ta 507.00, ale já taky na dolití občas dostal v servisu něco jinýho, ono je důležitý, aby to bylo pro koncernový nafťáky s prodlouženým intervalem a řízeným spalováním částic...někdy to tam bývá přímo napsaný, třeba minule sem měl jinou normu, páč to bylo navíc pro šestiválce. No navod hovori iba o 507 00 pre tento motor. Ale 505 00 vobec nespomina. Pre QG2 je tam stale len 507 00. QG1 - premenlivy predlzeny servisny interval 30tis./2roky QG2 - pevny servisný interval 15 tis./2roky Podla navodu: QG1 - 507 00 QG2 - 507 00 Podla skodovky: QG1 - 507 00 QG2 - 507 00 alebo 505 00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 (editace) V AutoTipu vyšla první recenze na OII RS TDI-CR.Osobně si myslím,že by tento motor měli nabízet i v normální OII např v Comfortu a asi by se tam i více hodil. Zatim sem jel jen se 140PS variantou, a je to jednoznacne krok vpred , ale asi se to CR bude hur upravovat ...skoda ze ma i CR ten dementni brzdic vykonu - DPF jinak by to byl super motor Editováno: 22. Říjen 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 koukám, že se tady o tomhle motoru moc nepíše, co ? Moje osobní nová zkušenost je taková, že se to proti PD chová výrazně jinak. Jednak zvukový projevy, druhak plynulost nástupu turba. Turbo efekt známej z PD tady téměř nepociťuju. Celkově prostě velmi pěkný svezení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz-3309 Vloženo 14. Září 2009 Sdílet Vloženo 14. Září 2009 Přidám svojí čerstvou zkušenost. Zatím najeto asi 1500 km, spotřeba okreska klidná cesta na chalupu 5 litrů a když jedu dálnici tempomat 160 km/h, tak pak průměrka 7,2. Motor má do klasického "rachotu" nafťáku hodně daleko. A pokud sedíte uvnitř, tak vám tu naftu nikdo nechce věřit. Prostě to neni skoro slyšet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Po čase zase koukám, že debata o tomhle motoru je fakt v plným proudu. To snad to téma radši zrušte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 Označil bych tedle motor za polykače dálničních km. Jen škoda, že je v Octavii bez vyvažovacích hřídelů. Hned by byl projev klidnější. Každopádně je to posun PD. A to že má DPF je jenom dobře. Kdo má čuchat ty smrady. Jen to není pro digitální řidiče. Stejnak si myslí, že vývoj výkonu dieslu dost stagnuje. Ono už asi není kam zvyšovat. Třeba takový Audi 2,0 TSi s AVS 155kW/350Nm to je vymazlený motůrek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 Mates: koukám, že moc o DPF nevíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 (editace) Jo nevim no. Někde jsem čelt jak partikule poškozují mozek. Něčuchal si moc k výfuku? Diesel bez DPF neudělá EU5. Jestli se nepletu tak tam je 0,005g/km. Benziny to zvladnou i bez filtrů. Většina problémů s DPF záleží na zacházení s ním a jízdním režimu. Když budeš jezdit pořád kudlu tak se to bude ve městě rychle plnit a málo regenerovat. Nejlépe se to vypálí při středně rychlé jízdě. Když pomažeš 200 tak toho moc nezregeneruješ. Co víš ty? Něco jinýho? Z provozu vím, že otec má auto s DPF už 4 rokem a nidky se to na něj nerozsvítilo. Druhej extrém je náš závodnicky založený vedoucí. Na pedálu 0 nebo 100% = digitální řidič. Na toho to svítí pořád. Editováno: 23. Listopad 2009, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 (editace) Jo nevim no. Někde jsem čelt jak partikule poškozují mozek. Něčuchal si moc k výfuku? Diesel bez DPF neudělá EU5. Jestli se nepletu tak tam je 0,005g/km. Benziny to zvladnou i bez filtrů.Většina problémů s DPF záleží na zacházení s ním a jízdním režimu. Když budeš jezdit pořád kudlu tak se to bude ve městě rychle plnit a málo regenerovat. Nejlépe se to vypálí při středně rychlé jízdě. Když pomažeš 200 tak toho moc nezregeneruješ. Co víš ty? Něco jinýho? Z provozu vím, že otec má auto s DPF už 4 rokem a nidky se to na něj nerozsvítilo. Druhej extrém je náš závodnicky založený vedoucí. Na pedálu 0 nebo 100% = digitální řidič. Na toho to svítí pořád. Co to tu placas, vis jak probiha regenerace? V jake teplote hori saze a pevne castice? Prave naopak,normalne to muzou prohanet, nejhorsi je poptahovani po meste . Dokonce muzu ted jiz rict, ze dobre udelanej chiptuning, kde je vyresena i termika (coz mimochodem v CR chiptunerum moc nerika) se vetsinou zaplneni snizi a to rikam zakaznikum at to nesetri. Editováno: 24. Listopad 2009, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 Moje specializace jsou TSi motory a chrochtaky jen tak zajmově. CR motory už mají udělanou regeneraci lépe. Když pojedeš 100% na plynu ustáleně bude to regenerovat samo od sebe. Dávka paliva je tak velká, že už se ti tam nevleze dostřik na raganeraci. Ale když pojedeš jako kokt brzda plyn 100% - 0% tak zregeneruješ hooodně pomalu. CR motory už umí regenerovat i v městském cyklu. Ale nikdy jsem nenapsal a to máš pravdu město ti to zacpe nejvíc. Zkoušel jsem při shodném zaplnění regeneraci a rychleji mi to proběhlo při konstantní jízdě než při agresivní nerovnoměrné zátěži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.