Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF (125 kW)


George Couser

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Tak Pani, dnes som bol zobrat OII RS 2.0 TDI CR. Najazdil cca 500 km okresky aj dialnice. Subjektivne je ten motor tichsi ako predosla 1,9 TDI PD. Zrychlenie je tiez super. Ak by niekto mal zaujem vyskusat a je z BA tak mozme dat stretnutie aby sme porovnali s PD.

Celkom ma potesila aj spotreba podla PC je 7. Ale to som ju nahanal aj po okreskach aj po dialnici 160 -170.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale za ty prachy ať si ho páni ve VW strčej do prd.le........už obyč.2.0TDI-PD je dost předraženej(a to nehledě na to jak je poruchovej-vlastní zkušenost) a za tohle CR chtěj ještě o dalších 60.000kč víc... :doh ....to když jsem objednával SII a zkoušel jsem v něm 2.0TDI-CR 125kw a hned po něm 1.8TSI 118kw tak výkon.rozdíl byl opravdu min.,naopak ten 1.8TSI byl v něm odspoda i živější a cena u 1.8TSI 118kw je o 105.000kč menší než stejný kus ale z 2.0TDI-CR 125kw...

Vždy jsem byl velkým příznivcem a zastáncem TDI od VW..nejezdil jsem s nima už pár milion.km,ale tohle jim opravdu nevyšlo.......to si může koupit jen magor.............

Co jsem vždy kupoval nové auta od roku 1993(VW Vento) nebo později od 1996 Passaty tak rozdíly mezi naftou a benzínem byl do 40.000kč a mezi D vs.TD byl 10.000kč....a to nebylo jen v té době.....novější Passaty co jsem kupoval i nadále měli rozdíly rozumné,ale to jak nasazujou ceny posledních pár let u nafťáku to nemá obdoby......aby byl rozdíl mezi benzínem a dieselem 105.000kč a výkon.rozdíl mezi nimi jen 7kw.......musel bych bejt hodně sprostej aby to vyjádřil přesně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Pani vie mi niekto fundovany povedat aky olej sa ma do tohto motora pouzit? Podla servisnej knizky by tam mal ist na QG1 507.00.

Mne tam ale dali na QG1 Shell Helix Ultra 5W-30 s normou 502.00 505.00 & 503.01. Je to spravne a servisna knizka este nebola upravena na tento motor alebo chybu spravil servis?

Editováno: , autor: kingo12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pani tak som dnes dostal zo Skodovky odpoved na moju pondelnajsiu otazku ohladne specifikacie motoroveho oleja pre CR motory s DPF. Takze tu je v plnom zneni.

Vážený pane Xxxx,

na základě telefonického rozhovoru Vám sdělujeme následující:

Pro motor 2,0 TDI CR DPF 125 kW je předepsán motorový olej splňující specifikaci VW 505 00 nebo 507 00 pro pevné servisní intervaly, pro prodloužené servisní intervaly musí být použit olej specifikace VW 507 00.

S pozdravem

Xx. Xxxxxxx Xxxxx | PST - Péče o zákazníka | Kundenbetreuung | Customer Care

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

tel: +420 326 8 16100 | fax: +420 326 8 16339

Vladimir.Kutnar@skoda-auto.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ses dozvěděl to, co říká návod ;)

...ideální je fakt ta 507.00, ale já taky na dolití občas dostal v servisu něco jinýho, ono je důležitý, aby to bylo pro koncernový nafťáky s prodlouženým intervalem a řízeným spalováním částic...někdy to tam bývá přímo napsaný, třeba minule sem měl jinou normu, páč to bylo navíc pro šestiválce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ses dozvěděl to, co říká návod ;)

...ideální je fakt ta 507.00, ale já taky na dolití občas dostal v servisu něco jinýho, ono je důležitý, aby to bylo pro koncernový nafťáky s prodlouženým intervalem a řízeným spalováním částic...někdy to tam bývá přímo napsaný, třeba minule sem měl jinou normu, páč to bylo navíc pro šestiválce.

No navod hovori iba o 507 00 pre tento motor. Ale 505 00 vobec nespomina. Pre QG2 je tam stale len 507 00.

QG1 - premenlivy predlzeny servisny interval 30tis./2roky

QG2 - pevny servisný interval 15 tis./2roky

Podla navodu:

QG1 - 507 00

QG2 - 507 00

Podla skodovky:

QG1 - 507 00

QG2 - 507 00 alebo 505 00

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V AutoTipu vyšla první recenze na OII RS TDI-CR.Osobně si myslím,že by tento motor měli nabízet i v normální OII např v Comfortu a asi by se tam i více hodil.

Zatim sem jel jen se 140PS variantou, a je to jednoznacne krok vpred , ale asi se to CR bude hur upravovat :( ...skoda ze ma i CR ten dementni brzdic vykonu - DPF jinak by to byl super motor :(

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

koukám, že se tady o tomhle motoru moc nepíše, co ? Moje osobní nová zkušenost je taková, že se to proti PD chová výrazně jinak. Jednak zvukový projevy, druhak plynulost nástupu turba. Turbo efekt známej z PD tady téměř nepociťuju. Celkově prostě velmi pěkný svezení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Přidám svojí čerstvou zkušenost. Zatím najeto asi 1500 km, spotřeba okreska klidná cesta na chalupu 5 litrů a když jedu dálnici tempomat 160 km/h, tak pak průměrka 7,2.

Motor má do klasického "rachotu" nafťáku hodně daleko. A pokud sedíte uvnitř, tak vám tu naftu nikdo nechce věřit. Prostě to neni skoro slyšet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 5 týdny později...

Označil bych tedle motor za polykače dálničních km. Jen škoda, že je v Octavii bez vyvažovacích hřídelů. Hned by byl projev klidnější. Každopádně je to posun PD.

A to že má DPF je jenom dobře. Kdo má čuchat ty smrady. Jen to není pro digitální řidiče.

Stejnak si myslí, že vývoj výkonu dieslu dost stagnuje. Ono už asi není kam zvyšovat. Třeba takový Audi 2,0 TSi s AVS 155kW/350Nm to je vymazlený motůrek :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jo nevim no. Někde jsem čelt jak partikule poškozují mozek. Něčuchal si moc k výfuku? Diesel bez DPF neudělá EU5. Jestli se nepletu tak tam je 0,005g/km. Benziny to zvladnou i bez filtrů.

Většina problémů s DPF záleží na zacházení s ním a jízdním režimu. Když budeš jezdit pořád kudlu tak se to bude ve městě rychle plnit a málo regenerovat. Nejlépe se to vypálí při středně rychlé jízdě. Když pomažeš 200 tak toho moc nezregeneruješ.

Co víš ty? Něco jinýho?

Z provozu vím, že otec má auto s DPF už 4 rokem a nidky se to na něj nerozsvítilo. Druhej extrém je náš závodnicky založený vedoucí. Na pedálu 0 nebo 100% = digitální řidič. Na toho to svítí pořád.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo nevim no. Někde jsem čelt jak partikule poškozují mozek. Něčuchal si moc k výfuku? Diesel bez DPF neudělá EU5. Jestli se nepletu tak tam je 0,005g/km. Benziny to zvladnou i bez filtrů.

Většina problémů s DPF záleží na zacházení s ním a jízdním režimu. Když budeš jezdit pořád kudlu tak se to bude ve městě rychle plnit a málo regenerovat. Nejlépe se to vypálí při středně rychlé jízdě. Když pomažeš 200 tak toho moc nezregeneruješ.

Co víš ty? Něco jinýho?

Z provozu vím, že otec má auto s DPF už 4 rokem a nidky se to na něj nerozsvítilo. Druhej extrém je náš závodnicky založený vedoucí. Na pedálu 0 nebo 100% = digitální řidič. Na toho to svítí pořád.

Co to tu placas, vis jak probiha regenerace? V jake teplote hori saze a pevne castice? Prave naopak,normalne to muzou prohanet, nejhorsi je poptahovani po meste . Dokonce muzu ted jiz rict, ze dobre udelanej chiptuning, kde je vyresena i termika (coz mimochodem v CR chiptunerum moc nerika) se vetsinou zaplneni snizi a to rikam zakaznikum at to nesetri.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje specializace jsou TSi motory a chrochtaky jen tak zajmově. CR motory už mají udělanou regeneraci lépe. Když pojedeš 100% na plynu ustáleně bude to regenerovat samo od sebe. Dávka paliva je tak velká, že už se ti tam nevleze dostřik na raganeraci. Ale když pojedeš jako kokt brzda plyn 100% - 0% tak zregeneruješ hooodně pomalu.

CR motory už umí regenerovat i v městském cyklu. Ale nikdy jsem nenapsal a to máš pravdu město ti to zacpe nejvíc.

Zkoušel jsem při shodném zaplnění regeneraci a rychleji mi to proběhlo při konstantní jízdě než při agresivní nerovnoměrné zátěži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...