Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

hh... jo, tak nějak to asi bude! :) no nic... jdu spát... ráno jedu na malou služebku! ;) dobrou Luke! ;):kol-56:

Trochu mimo mísu ale zpět k tématu, přikládám foto naší FSI, myslím, že dlouhodobá spotřeba 8,2 rozhodně není špatná na služební vůz se 170 000 km.Rozhodně ta naše okina se jeví jako hodně povedený vůz, přeci jen ve firmě nemá ten život zas tak jednoduchý.Rozhodně mojí leštěnce doma může jen závidět.

post-9991-1197300505_thumb.jpg

post-9991-1197300575_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to těch předchozích 169 000 km bylo obdobný, tak to opravdu není žádná hrůza.

Já třeba pozoruju tradičně citelnou změnu ve spotřebě, když přezuju na zimní, který mají šířku jen 205 mm. Jde to dolu skoro o půl litru, což mi příjde hodně. Ovšem je pravda, že zimním gumám taky trochu přizpůsobuju styl jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to těch předchozích 169 000 km bylo obdobný, tak to opravdu není žádná hrůza.

Já třeba pozoruju tradičně citelnou změnu ve spotřebě, když přezuju na zimní, který mají šířku jen 205 mm. Jde to dolu skoro o půl litru, což mi příjde hodně. Ovšem je pravda, že zimním gumám taky trochu přizpůsobuju styl jízdy.

Já si myslím, že gumy hrají ve spotřebě dost velkou roli, tu naši okinu obouváme jen na základních 195/65 protože to snižuje spotřebu skoro o 0,3l oproti 205/55.Ve firmě je vše jen účelné a funkční na nějakou krásu vozu se nehledí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám obuto na 205kách... dneska jsem jel 150 km na okreskách + 35 km město... výsledná spotřeba byla 8,2 l :) dobrý ne? :) hh

Určitě dobrý, ono se to nezdá ale na okrskách je spotřeba vyšší něžli na silnicích I a II třídy protože jejich povrch bývá hrubší, samá díra a záplata.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě dobrý, ono se to nezdá ale na okrskách je spotřeba vyšší něžli na silnicích I a II třídy protože jejich povrch bývá hrubší, samá díra a záplata.

jaj to jsem napsal špatně... část cesty byla po I. třídě rychlostní komunikaci a část na I. třídě, která je horší jak okreska! :) hh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k té spotřebě. Mám velice podobnou s Ferdou, ale musím podotknout, že deně jezdím velmi krátké trasy cca 5 km a motor se nestihne ani úplně ohřát. Jinak dálky cca 400 km z toho tak polovina po dálnici (cca 160 - 170 km/h) jezdím tak okolo 7 litrů. Bohužel dlouhodobou spotřebu mám hodně vysokou viz výše.

S tímto motorem se dá opravdu jezdit úsporně i okolo 6,5L ale to se musí dodržovat předpisy. Jakmile se trochu více vytočí tak spotřeba začíná stoupat a není problém jezdit i za 9-10L. Toď mé zkušenosti. Jinak tu spotřebu tolik neřeším, když máme na auto za 3/4 mega, tak proč proboha řešit tu spotřebu? A to nejsem podnikatel, který si to ještě může odepdsdat. :angry::aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Thomson: jediný rozdíl mezi námi je v tom, že já mám 4x4, tam se dá předpokládat malinko větší spotřebička :) jinak celkovou mám zatím 9,1 l... a skutečně to neřeším... jsem s tím autem moc spokojenej a tu spotřebu tu prezentuji jenom ze zajímavosti! ;)

a když už tě tu mám... jak jsi s FSI spokojenej? po stránce dynamiky a celkově jízdního komfortu? :) díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor to je dobrý. Sice jsem od 110 KW očekával trochu víc, ale jinak jsem s ním velice spokojenej. Hlavně s plynulým nárůstem výkonu - pořád hezky táhne, celkem tichý chod, kultivovaná jízda.

Ani mě moc nevadí ta spotřeba jako ceny pohonných hmot (samozřejmě, že to spolu souvisí). Stát si nahrabe na daních pěkný prachy a silnice stojej za prd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel jezdím na N95, protože v okolí nikde nemají N98. Bydlím totiž v takovej pr....

Jen by mě zajímalo jestli to je znatelnej rozdíl mezi 95 a 98???

prý ne... ale těžko říct... navíc FSI ve 4x4 má vrstvenné spalování, což vyžaduje 98... klasická O II. má homogenní spalování a stačí jí 95ka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen by mě zajímalo jestli to je znatelnej rozdíl mezi 95 a 98???

Rozdíl mezi N95 a N98 je v tvém motoru především v tišším a klidnějším chodu a nepatrně většímu výkonu.Snad je i nepatrně nižší spotřeba do 0,5l.Tvůj motor je BLR a spaluje homogení směs a tak nedokáže zužitkovat N98 jako motory BLX s vrstveným spalováním v 4*4.Rozdíly jsou ale opravdu jen velmi malé.Žádné Ferrari se z tvého vozu nestane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdíl mezi N95 a N98 je v tvém motoru především v tišším a klidnějším chodu a nepatrně většímu výkonu.Snad je i nepatrně nižší spotřeba do 0,5l.Tvůj motor je BLR a spaluje homogení směs a tak nedokáže zužitkovat N98 jako motory BLX s vrstveným spalováním v 4*4.Rozdíly jsou ale opravdu jen velmi malé.Žádné Ferrari se z tvého vozu nestane.

teoreticky, kdybych si koupil červenýho Scouta a jezdil na V-Power Racing, měl bych Ferrari Scout :D haha

jinak, dneska město - 11,8 l :D mňam, mlask :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teoreticky, kdybych si koupil červenýho Scouta a jezdil na V-Power Racing, měl bych Ferrari Scout :D haha

jinak, dneska město - 11,8 l :D mňam, mlask :)

Jako výsměch našim snahám o rozumnou spotřebu s FSI viz příloha.Ferdovi by Škodovka měla posílat zdarma sedativa jako kompenzaci za způsobené potíže.

Test_spot_eby2.0FSI.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak dnes nakonec kombinovaná 8,4 l na 100... :) prostě max spokojenost... taky jsem se dneska svezl po D8 ... ve 130 (dle navigace TomTom) ... motor není vůbec slyšet... spotřeba kolem 7,7 l ... jsem prostě spokojený FSÍčkař...

vždycky, když ve svým Scoutu jedu, lituju těch věčných dohadů o TDI a FSI... už z toho důvodu, že valná většina TDIčkařů v živote s tím FSI nejela... je to fakt bomba! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak dnes nakonec kombinovaná 8,4 l na 100... :) prostě max spokojenost... taky jsem se dneska svezl po D8 ... ve 130 (dle navigace TomTom) ... motor není vůbec slyšet... spotřeba kolem 7,7 l ... jsem prostě spokojený FSÍčkař...

vždycky, když ve svým Scoutu jedu, lituju těch věčných dohadů o TDI a FSI... už z toho důvodu, že valná většina TDIčkařů v živote s tím FSI nejela... je to fakt bomba! ;)

Tak co kdy budeš v Praze aby jsi mě taky povozil v FSi .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...