Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

tak to tady řešíte teď nějak dohromady. prostě kupovat motorizaci s tim, že za ušetřený povinný si koupim o dvě nádrže víc jde nějak mimo mě...

OK vyjádřil jsi svůj názor.Já se na to dívám trochu jinak, jsem asi hodně ovlivněn úzkým kontaktem s prodejci Škodovek, kde sami přiznávají, že pro mnoho zákazníků je při volbě motorizace rozhodující právě výška pojistky, spotřeba a náklady na servis.V mém okolí se prodávají rozhodně spíše levnější verze Škodovek včetně Okin.Nedovedu si představit, že bych Mariovi říkal, že při námupu svého vozu měl zřejmě slabší chvilku, když sáhnul po 1.6 a nekoupil si RS.Nekoupil si ji protože potřeboval peníze na něco jiného a tak si mohl dovolit jen 1.6. A za dané situace mi připadá naprosto normální poukázat na dobré stránky jeho vozu, protože každý vůz má nějaké dobré stránky( i haťapka). Koneckonců i ty jsi musel zřejmě dělat kompromis, protože fakt , že nemáš RS TDI by bylo jinak společenské fó-pá. :);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No předně, ja když jsem kupoval svoji O2 tak ještě RS nebyla, jinak by to byla jasná volba. Sice jsem v te době (a vlastně i teď) neměl dostatek chchtáku na RS, ale vím, že bych to nějak ošefíkoval abych si ji mohl pořídit. V době koupě mé O2 totiž teprve byla novinka 2.0 FSI a tudíž 1.6 FSI byl vlastně nejvýkonější benzín, navíc předtím jsem měl O1 1.6 MPI 75kW a byl jsem s ní velice spokojen.

Jinak já se na auta koukám asi jako Luke288, nekoukám moc při výběru auta na ekonomický provoz a nízké náklady = kolik večeří bych si mohl s mojí drahou polovičkou projest když budu mít nižsí obsah a menší spotřebu atd atd... Samozřejmě bavím o rozumných motorizacích a ne nějakých V8 s astronomickými obsahy... Taková 2.0 TFSI je uplně ideální motorizace, když chci tak je úsporná a když chci tak jede jak čert (a pořád vcelku za slušnou spotřebu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koneckonců i ty jsi musel zřejmě dělat kompromis, protože fakt , že nemáš RS TDI by bylo jinak společenské fó-pá. :);)

ne nemusel, před těma 3ma lety byla RS těžce ve hvězdách, kdyby v tu chvíli byla, dělal bych to samý jak psal marios. já měl volbu omezenou dvěma možnostma, vzít 1.9eleganc v grafitu nebo 2.0TDI ambiente v bílý barvě, takže to bylo celkem jasný. jinak sis muj příspěvek asi nějak špatně vyložil, jestli tě to urazilo, tak sorry, takhle to myšlený nebylo, pro mě je auto radost a ne spotřební věc. bohužel při výběru auta jsem na tom byl tak, že nebylo moc na výběr z časových důvodů, ale výše pojistky nebo kolik si koupím víc piv v tom rozhodně roli nehrálo...

Doli: a co říkáš novýmu Nissanu GT-R, myslim že evičko s imprezou si dá k snídani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne nemusel, před těma 3ma lety byla RS těžce ve hvězdách, kdyby v tu chvíli byla, dělal bych to samý jak psal marios. já měl volbu omezenou dvěma možnostma, vzít 1.9eleganc v grafitu nebo 2.0TDI ambiente v bílý barvě, takže to bylo celkem jasný. jinak sis muj příspěvek asi nějak špatně vyložil, jestli tě to urazilo, tak sorry, takhle to myšlený nebylo, pro mě je auto radost a ne spotřební věc. bohužel při výběru auta jsem na tom byl tak, že nebylo moc na výběr z časových důvodů, ale výše pojistky nebo kolik si koupím víc piv v tom rozhodně roli nehrálo...

Doli: a co říkáš novýmu Nissanu GT-R, myslim že evičko s imprezou si dá k snídani

Ale neurazilo Luku, jen jsem do této záležitosti zahrnul i jak to vidí moji chlapi v práci.Jejich finanční možnosti jsou omezené a tak zvažují i hlediska, kterými se tady nikdo nezabývá.S tím RS jsem si jenom rejpnul ale nemyslem jsem to zle.

K tomu Nisanu-ten má za úkol napráskat Carreře, takže EV ani Impreza nejsou pro něj soupeři.Bohužel i cenově bude někde jinde.Soupeře pro Imprezu bych viděl spíše Nisan 350Z.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cenově je na 1.3milionu Kč.

bohužel teda v japonsku při přepočtu kurzu, takže než se dostane k nám, ještě s volantem na špatný straně, tak to bude daleko větší ranec a kdovíjestli se vůbec k nám dostane. ale 0-100 za 3,5s je masakr

Někde jsem četl,že odhadovaná cena pro CR je někde kolem 2 Mio, za 1.3 koupíš právě jen Nisan 350Z.Je to dobré auto ale pro Carreru to soupeř není, kdežto GT-R se jí vyrovná a jak znám hladovost obchodníků nedopustí tak dramatický cenový rozdíl vůči Porsche.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevis kde vsude se skryva technologie FSI... ;)
Máš asi na mysli motory FSI v koncernu.Teď je tato nabídka:

1.4 TFSI-90, 103, 125, 147 kW zatím dostupné jen v Golfech a některých dalších vozech VW, mimo 147kW, ten bude asi až v Golfu VI GTI.

1.6 FSI 85 kW známý i v OII

2.0 FSI 110 kW - " -

1.8 TFSI 118 kW - " -

2.0 TFSI 147 kW - " -

3.0 (6.ti válec) FSI nepřeplňovaný

4.2 (8.mi válec) FSI - " -

Na víc si teď nevzpomínám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cenově je na 1.3milionu Kč.

bohužel teda v japonsku při přepočtu kurzu, takže než se dostane k nám, ještě s volantem na špatný straně, tak to bude daleko větší ranec a kdovíjestli se vůbec k nám dostane. ale 0-100 za 3,5s je masakr

maličko jinak ! To je aktuální cena v Japonsku dle současnýho kurzu Jenu. Než se to sem dostane, tak se napakuje tolik vychcánků, že to přestane být zajímavý. Je ale pravda, že mě to auto taky bere. Daleko jednodušší by ovšem bylo počkat, až se na jaře začne prodávat v Júesej a koupit ho tam s normálním řízením. Ono to pravostranný přeci jen není ono.

Co mě ale bere ještě víc je Audi R8 V12 TDI, jenže za ty prachy bych měl ty Nisany minimálně dva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš asi na mysli motory FSI v koncernu.Teď je tato nabídka:

1.4 TFSI-90, 103, 125, 147 kW zatím dostupné jen v Golfech a některých dalších vozech VW, mimo 147kW, ten bude asi až v Golfu VI GTI.

1.6 FSI 85 kW známý i v OII

2.0 FSI 110 kW - " -

1.8 TFSI 118 kW - " -

2.0 TFSI 147 kW - " -

3.0 (6.ti válec) FSI nepřeplňovaný

4.2 (8.mi válec) FSI - " -

Na víc si teď nevzpomínám.

já jo : 3,2 V6 FSI 184 kW

3,6 V6 FSI 206 kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

maličko jinak ! To je aktuální cena v Japonsku dle současnýho kurzu Jenu. Než se to sem dostane, tak se napakuje tolik vychcánků, že to přestane být zajímavý. Je ale pravda, že mě to auto taky bere. Daleko jednodušší by ovšem bylo počkat, až se na jaře začne prodávat v Júesej a koupit ho tam s normálním řízením. Ono to pravostranný přeci jen není ono.

Co mě ale bere ještě víc je Audi R8 V12 TDI, jenže za ty prachy bych měl ty Nisany minimálně dva.

jenže i s tim jedním nissanem bys tu R8 spráskal jak prašivýho psa :) a s tou koupí v USA souhlas, prej třeba takový BMW se tam daj koupit za vcelku směšný ceny oproti nám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hehehe :D

hele hoši, dneska sem jel z chaloupky v průměru za 7,7 :palec2:

sem taky zvědavej, jestli si u nás někdo koupí toho novýho Superba s 3.2 FSI..., když tady de každej po TDI jak slepice po flusu! :D:p

Proc myslis ze kazdej jde po TDI? To s Tebou nesouhlasim....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že to říkáš zrovna ty! ;) a navíc jsem neryl... jen jsem konstatoval, že si lidi do O II. a Supa kupujou radší naftu! a to je myslím pravda.. nebo ne? proto mě napadlo, jestli si vůbec takovýho Supa někdo koupí...

Protoze pro cesky lidi je to nejlepsi volba 1.9TDI, mala spotreba, cenove prijatelny, vykon akorat a hlavne je to osvedcenej motor! Tak proc ho nekoupit?! Myslim ze u benzinu je ted prijatelny motor 1.8 TFSI pro jeho "mensi" objem a dobre vykony, Pro OII idealni motor.

Toho Supa myslim ze si koupi "dost" lidi, protoze pokud bude mit vsechny prvky co se zatim objevily. 4X4, DSG, razeni padly pod volantem, sportovni upravy, motor 3.6 FSI, tak to bude nejlepsi Skodovka co se zatim vyrabela. A majitele Passatu, Vecter, A6,BMW5,...a soucasnych Superbu...maji o cem premyslet... :)

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...