Leden 16, 200817 r ty neumíš japonsky ? Jirko, prosím tě... vysvětli mi tohle... ご利用に際して 個人情報の取扱いについて .??? díky :D
Leden 16, 200817 r tak to tady řešíte teď nějak dohromady. prostě kupovat motorizaci s tim, že za ušetřený povinný si koupim o dvě nádrže víc jde nějak mimo mě... OK vyjádřil jsi svůj názor.Já se na to dívám trochu jinak, jsem asi hodně ovlivněn úzkým kontaktem s prodejci Škodovek, kde sami přiznávají, že pro mnoho zákazníků je při volbě motorizace rozhodující právě výška pojistky, spotřeba a náklady na servis.V mém okolí se prodávají rozhodně spíše levnější verze Škodovek včetně Okin.Nedovedu si představit, že bych Mariovi říkal, že při námupu svého vozu měl zřejmě slabší chvilku, když sáhnul po 1.6 a nekoupil si RS.Nekoupil si ji protože potřeboval peníze na něco jiného a tak si mohl dovolit jen 1.6. A za dané situace mi připadá naprosto normální poukázat na dobré stránky jeho vozu, protože každý vůz má nějaké dobré stránky( i haťapka). Koneckonců i ty jsi musel zřejmě dělat kompromis, protože fakt , že nemáš RS TDI by bylo jinak společenské fó-pá.
Leden 16, 200817 r No předně, ja když jsem kupoval svoji O2 tak ještě RS nebyla, jinak by to byla jasná volba. Sice jsem v te době (a vlastně i teď) neměl dostatek chchtáku na RS, ale vím, že bych to nějak ošefíkoval abych si ji mohl pořídit. V době koupě mé O2 totiž teprve byla novinka 2.0 FSI a tudíž 1.6 FSI byl vlastně nejvýkonější benzín, navíc předtím jsem měl O1 1.6 MPI 75kW a byl jsem s ní velice spokojen. Jinak já se na auta koukám asi jako Luke288, nekoukám moc při výběru auta na ekonomický provoz a nízké náklady = kolik večeří bych si mohl s mojí drahou polovičkou projest když budu mít nižsí obsah a menší spotřebu atd atd... Samozřejmě bavím o rozumných motorizacích a ne nějakých V8 s astronomickými obsahy... Taková 2.0 TFSI je uplně ideální motorizace, když chci tak je úsporná a když chci tak jede jak čert (a pořád vcelku za slušnou spotřebu)
Leden 16, 200817 r PS: Vlastně ještě jsem zapoměl na 1.8 TSI, to je taky supr motůrek do O2, akorát jsem neměl možnost se s ním ještě svézt, ale mám takoví pocit že to bude celkem blízko svezení s 2.0 TFSI... Nemám recht Rosto?
Leden 16, 200817 r PS: Vlastně ještě jsem zapoměl na 1.8 TSI, to je taky supr motůrek do O2, akorát jsem neměl možnost se s ním ještě svézt, ale mám takoví pocit že to bude celkem blízko svezení s 2.0 TFSI... Nemám recht Rosto? JJ, je to fakt dobrý motor.
Leden 17, 200817 r Koneckonců i ty jsi musel zřejmě dělat kompromis, protože fakt , že nemáš RS TDI by bylo jinak společenské fó-pá. ne nemusel, před těma 3ma lety byla RS těžce ve hvězdách, kdyby v tu chvíli byla, dělal bych to samý jak psal marios. já měl volbu omezenou dvěma možnostma, vzít 1.9eleganc v grafitu nebo 2.0TDI ambiente v bílý barvě, takže to bylo celkem jasný. jinak sis muj příspěvek asi nějak špatně vyložil, jestli tě to urazilo, tak sorry, takhle to myšlený nebylo, pro mě je auto radost a ne spotřební věc. bohužel při výběru auta jsem na tom byl tak, že nebylo moc na výběr z časových důvodů, ale výše pojistky nebo kolik si koupím víc piv v tom rozhodně roli nehrálo... Doli: a co říkáš novýmu Nissanu GT-R, myslim že evičko s imprezou si dá k snídani
Leden 18, 200817 r ne nemusel, před těma 3ma lety byla RS těžce ve hvězdách, kdyby v tu chvíli byla, dělal bych to samý jak psal marios. já měl volbu omezenou dvěma možnostma, vzít 1.9eleganc v grafitu nebo 2.0TDI ambiente v bílý barvě, takže to bylo celkem jasný. jinak sis muj příspěvek asi nějak špatně vyložil, jestli tě to urazilo, tak sorry, takhle to myšlený nebylo, pro mě je auto radost a ne spotřební věc. bohužel při výběru auta jsem na tom byl tak, že nebylo moc na výběr z časových důvodů, ale výše pojistky nebo kolik si koupím víc piv v tom rozhodně roli nehrálo...Doli: a co říkáš novýmu Nissanu GT-R, myslim že evičko s imprezou si dá k snídani Ale neurazilo Luku, jen jsem do této záležitosti zahrnul i jak to vidí moji chlapi v práci.Jejich finanční možnosti jsou omezené a tak zvažují i hlediska, kterými se tady nikdo nezabývá.S tím RS jsem si jenom rejpnul ale nemyslem jsem to zle. K tomu Nisanu-ten má za úkol napráskat Carreře, takže EV ani Impreza nejsou pro něj soupeři.Bohužel i cenově bude někde jinde.Soupeře pro Imprezu bych viděl spíše Nisan 350Z.
Leden 18, 200817 r cenově je na 1.3milionu Kč. bohužel teda v japonsku při přepočtu kurzu, takže než se dostane k nám, ještě s volantem na špatný straně, tak to bude daleko větší ranec a kdovíjestli se vůbec k nám dostane. ale 0-100 za 3,5s je masakr
Leden 19, 200817 r cenově je na 1.3milionu Kč.bohužel teda v japonsku při přepočtu kurzu, takže než se dostane k nám, ještě s volantem na špatný straně, tak to bude daleko větší ranec a kdovíjestli se vůbec k nám dostane. ale 0-100 za 3,5s je masakr Někde jsem četl,že odhadovaná cena pro CR je někde kolem 2 Mio, za 1.3 koupíš právě jen Nisan 350Z.Je to dobré auto ale pro Carreru to soupeř není, kdežto GT-R se jí vyrovná a jak znám hladovost obchodníků nedopustí tak dramatický cenový rozdíl vůči Porsche.
Leden 20, 200817 r tohle je debata o 2.0 FSI nebo o něčem jiným??? díky... Máš pravdu, nechal jsem se unést myšlenkou na N350Z ale to sem skutečně nepatří.Toto je o FSI.
Leden 20, 200817 r Doli: a co říkáš novýmu Nissanu GT-R, myslim že evičko s imprezou si dá k snídani No nemam slov...stacil by!
Leden 20, 200817 r tohle je debata o 2.0 FSI nebo o něčem jiným??? díky... Nevis kde vsude se skryva technologie FSI...
Leden 20, 200817 r Nevis kde vsude se skryva technologie FSI... Máš asi na mysli motory FSI v koncernu.Teď je tato nabídka:1.4 TFSI-90, 103, 125, 147 kW zatím dostupné jen v Golfech a některých dalších vozech VW, mimo 147kW, ten bude asi až v Golfu VI GTI. 1.6 FSI 85 kW známý i v OII 2.0 FSI 110 kW - " - 1.8 TFSI 118 kW - " - 2.0 TFSI 147 kW - " - 3.0 (6.ti válec) FSI nepřeplňovaný 4.2 (8.mi válec) FSI - " - Na víc si teď nevzpomínám.
Leden 20, 200817 r cenově je na 1.3milionu Kč.bohužel teda v japonsku při přepočtu kurzu, takže než se dostane k nám, ještě s volantem na špatný straně, tak to bude daleko větší ranec a kdovíjestli se vůbec k nám dostane. ale 0-100 za 3,5s je masakr maličko jinak ! To je aktuální cena v Japonsku dle současnýho kurzu Jenu. Než se to sem dostane, tak se napakuje tolik vychcánků, že to přestane být zajímavý. Je ale pravda, že mě to auto taky bere. Daleko jednodušší by ovšem bylo počkat, až se na jaře začne prodávat v Júesej a koupit ho tam s normálním řízením. Ono to pravostranný přeci jen není ono. Co mě ale bere ještě víc je Audi R8 V12 TDI, jenže za ty prachy bych měl ty Nisany minimálně dva.
Leden 20, 200817 r Máš asi na mysli motory FSI v koncernu.Teď je tato nabídka:1.4 TFSI-90, 103, 125, 147 kW zatím dostupné jen v Golfech a některých dalších vozech VW, mimo 147kW, ten bude asi až v Golfu VI GTI. 1.6 FSI 85 kW známý i v OII 2.0 FSI 110 kW - " - 1.8 TFSI 118 kW - " - 2.0 TFSI 147 kW - " - 3.0 (6.ti válec) FSI nepřeplňovaný 4.2 (8.mi válec) FSI - " - Na víc si teď nevzpomínám. já jo : 3,2 V6 FSI 184 kW 3,6 V6 FSI 206 kW
Leden 20, 200817 r tohle je debata o 2.0 FSI nebo o něčem jiným??? díky... jeee ty seš tady taky ? Tak debata je o autech, pak taky o motorech a převážně o FSI.
Leden 20, 200817 r hehehe hele hoši, dneska sem jel z chaloupky v průměru za 7,7 sem taky zvědavej, jestli si u nás někdo koupí toho novýho Superba s 3.2 FSI..., když tady de každej po TDI jak slepice po flusu!
Leden 20, 200817 r maličko jinak ! To je aktuální cena v Japonsku dle současnýho kurzu Jenu. Než se to sem dostane, tak se napakuje tolik vychcánků, že to přestane být zajímavý. Je ale pravda, že mě to auto taky bere. Daleko jednodušší by ovšem bylo počkat, až se na jaře začne prodávat v Júesej a koupit ho tam s normálním řízením. Ono to pravostranný přeci jen není ono. Co mě ale bere ještě víc je Audi R8 V12 TDI, jenže za ty prachy bych měl ty Nisany minimálně dva. jenže i s tim jedním nissanem bys tu R8 spráskal jak prašivýho psa a s tou koupí v USA souhlas, prej třeba takový BMW se tam daj koupit za vcelku směšný ceny oproti nám
Leden 20, 200817 r hehehe hele hoši, dneska sem jel z chaloupky v průměru za 7,7 sem taky zvědavej, jestli si u nás někdo koupí toho novýho Superba s 3.2 FSI..., když tady de každej po TDI jak slepice po flusu! Proc myslis ze kazdej jde po TDI? To s Tebou nesouhlasim....
Leden 20, 200817 r ale protože si nedá pokoj, když už je tu delší dobu klid co se týče benzín x nafta, tak je třeba do toho zase trošku rejpnout
Leden 20, 200817 r ale protože si nedá pokoj, když už je tu delší dobu klid co se týče benzín x nafta, tak je třeba do toho zase trošku rejpnout Trosku zatopit do vyhasnutyho ohne...
Leden 20, 200817 r zase trošku rejpnout že to říkáš zrovna ty! a navíc jsem neryl... jen jsem konstatoval, že si lidi do O II. a Supa kupujou radší naftu! a to je myslím pravda.. nebo ne? proto mě napadlo, jestli si vůbec takovýho Supa někdo koupí...
Leden 20, 200817 r že to říkáš zrovna ty! a navíc jsem neryl... jen jsem konstatoval, že si lidi do O II. a Supa kupujou radší naftu! a to je myslím pravda.. nebo ne? proto mě napadlo, jestli si vůbec takovýho Supa někdo koupí... Protoze pro cesky lidi je to nejlepsi volba 1.9TDI, mala spotreba, cenove prijatelny, vykon akorat a hlavne je to osvedcenej motor! Tak proc ho nekoupit?! Myslim ze u benzinu je ted prijatelny motor 1.8 TFSI pro jeho "mensi" objem a dobre vykony, Pro OII idealni motor. Toho Supa myslim ze si koupi "dost" lidi, protoze pokud bude mit vsechny prvky co se zatim objevily. 4X4, DSG, razeni padly pod volantem, sportovni upravy, motor 3.6 FSI, tak to bude nejlepsi Skodovka co se zatim vyrabela. A majitele Passatu, Vecter, A6,BMW5,...a soucasnych Superbu...maji o cem premyslet... Upraveno Leden 20, 200817 r od Doli
Leden 20, 200817 r nějak se mi to zdvojilo. oni ty TDIčka jsou rozšířenější všude jinde, ne jenom v čechách Upraveno Leden 20, 200817 r od Luke288
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.