Přejít na obsah

Octavia 1,9TDi,81kW-špatně táhne-pomozte?


powerseven

Doporučené příspěvky

Zdravím,potřeboval bych odbornou radu.mám octavii 1.9.TDi,81 kW.najeto 150tis.a mám problém s větší hlučností motoru a slabým výkonem.Jako by bylo prasklé výfukové potrubí,ale to je OK.Prostě po sepnutí turba táhne,pak okolo 2200ot.uplně ztratí výkon a pak zase až od 2700 začíná jakš tak táhnout.ale není to vůbec to co to bývalo.mezi těma otáčkama se ten výkon úplně ztratí.potřeboval bych poradit od základních věcí po složitější.díky Tomas-jižní morava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,potřeboval bych odbornou radu.mám octavii 1.9.TDi,81 kW.najeto 150tis.a mám problém s větší hlučností motoru a slabým výkonem.Jako by bylo prasklé výfukové potrubí,ale to je OK.Prostě po sepnutí turba táhne,pak okolo 2200ot.uplně ztratí výkon a pak zase až od 2700 začíná jakš tak táhnout.ale není to vůbec to co to bývalo.mezi těma otáčkama se ten výkon úplně ztratí.potřeboval bych poradit od základních věcí po složitější.díky Tomas-jižní morava

Viděl bych to na přidřené lopatky turbodmychadla. Vyndat - vyčistit. Ale může to být řada dalších věcí: např. přisávání falešného vzduchu atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viděl bych to na přidřené lopatky turbodmychadla. Vyndat - vyčistit. Ale může to být řada dalších věcí: např. přisávání falešného vzduchu atd.

Díky.mohl bys mě napsat nějakej návod,teda jestli se to dá zvládnout doma.jinak poradit kdo to v okolí Brna je schopnej udělat.dík moc Tomas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl sem něco podobnýho akorád to spadlo do nouzáku a potom to netáhne,až po dalším nastartování,bylo to přidřenejma lopatkama turba,po vyčištění je to dobrý. Zkus jestli ti to turbo nedře,musíš ale tlačit celkem velkou silou,ta pružina má dost odpor.Ale pokud to nepadá do nouzáku tak to tím turbem asi nebude.Sou tady ale větší odborníci,kteří ti určitě poradí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nalítáno mám poctivejch 150tisíc.Váhu jsem neměnil,ani jsem ještě nečistil turbo.

Tak to bude spíš ta váha vzduchu. Mě se to turbo zadrhávalo až ve 270.000km

Ve 150.000 je to určitě ta váha vzduchu - kup novou, stojí asi 5.000,-

Editováno: , autor: Komárek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:doh Nechapu, nejsem clovek co mlzi nebo lze!!!!!Bavime se o Bosch vaze ne Pierburgu ktery se daval do cca 98r.v.!!!! Ale i ty davaj vymenou v origo salonu do 4tis.

Chlapi dík moc.Ve středu jdu ke kámošovi to napíchnout a pak vám napíšu jak to dopadlo.Jen jsem se chtěl zeptat co by mělo auto udělat,když tu váhu odpojíš?Nastartoval jsem odpojil jsem ji a žádnej rozdíl,prej mají kolísat otáčky nebo to má zdechnout.?Takže podle vás váhu seženu výměnnou ve škodovce,tak okolo 3000kč?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi dík moc.Ve středu jdu ke kámošovi to napíchnout a pak vám napíšu jak to dopadlo.Jen jsem se chtěl zeptat co by mělo auto udělat,když tu váhu odpojíš?Nastartoval jsem odpojil jsem ji a žádnej rozdíl,prej mají kolísat otáčky nebo to má zdechnout.?Takže podle vás váhu seženu výměnnou ve škodovce,tak okolo 3000kč?

to odpoj a projed to jestli je zmena nebo ne.nezdechne to ani se to nebude trepat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK.zítra to zkusím a pak to projednáme.Pokud změna nebude tak je to asi jasný ,že je v háji váha,co?

Ahoj... Hele dle mého názoru je to naopak...Pokud to se zapojenou váhou blbne a s odpojenou ne, tak je váha v haji... Protože když ji odpojíš, nechová se to podle naměřených hodnot, ale podle dopočítaných z tabulky v RJ... Prostě při mrtvý váze se při odpojení můžou vízdní vlastnosti zlepšit... Pokud to bude to samý, váhou to asi nebude. Takhle jsem to pochopil, když jsem sháněl co a jak. když mi blbla váha. Jestli jsem ale napsal nesmysl, někdo znalejší mě jistě opraví... Hodně štěstí, Honza :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj... Hele dle mého názoru je to naopak...Pokud to se zapojenou váhou blbne a s odpojenou ne, tak je váha v haji... Protože když ji odpojíš, nechová se to podle naměřených hodnot, ale podle dopočítaných z tabulky v RJ... Prostě při mrtvý váze se při odpojení můžou vízdní vlastnosti zlepšit... Pokud to bude to samý, váhou to asi nebude. Takhle jsem to pochopil, když jsem sháněl co a jak. když mi blbla váha. Jestli jsem ale napsal nesmysl, někdo znalejší mě jistě opraví... Hodně štěstí, Honza :palec2:

Čau,díky.vyzkouším.A můžu se tě zeptat,za kolik jsi ji sehnal a kde.Jsem z Brna.dík Tomas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,díky.vyzkouším.A můžu se tě zeptat,za kolik jsi ji sehnal a kde.Jsem z Brna.dík Tomas

Hele ja to měl složitý... Bylo ta na mý minulý oktě 1.8 20V... Bylo to něco podobného, vůbec netáhla, ale už odspodu... Až když se otáčky vypotily na asi 2500, tak to malinko jelo, ale bylo to utrpení. Nakonec to byla ta váha a palivový čerpadlo... Dohromady mě to stálo tuším 6000 v servise u známého... Použil sice jetý díly, ale z dobrého zdroje a od té doby autí jezdolo bez sebemenších problémů dál... Ale jsem ze středních čech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau, jestli by jsi potreboval nějak vyzkouset tu váhu, tak pisni jsem z Brna a můžu ti pujčit svoji... "musíme si pomáhat" :palec2:

a k té váze, mě taky blbla, a motor mi padal do nouzáku(1.9TDi 81Kw), když jsem ji odpojil, tak na volnoběh motor běžel bez problému, ale jakmile jsem se rozjel, tak zase hned padnul do nouaku(motor se zastavil na cca1000 otáček a nešel regulovat plynem).Pujcil jsem si váhu, a vše v pohodě...

A protože zrovna nebyli finance na zbyt, tak jsem vzal svoji váhu a zkusil ji "repasovat"

-na pět hodin strčit do lihu, poté vytáhnout a fénem osušit(ne horkým vzduchem), potom ještě jednou, ale jen v tom lihu vymáchat a nechat oschnout-vypařit líh.

Vím že mi někteří budou tvrdit, že je to blbost, ale mám takhle za sebou již 7 (2xSEAT,4xŠKODA,1xVW) oprav váhy a všem to pomohlo...

Ta moje po opravě funguje cca 8000Km...

(ani nehásí chyby na VAGu)

Editováno: , autor: Dantes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau, jestli by jsi potreboval nějak vyzkouset tu váhu, tak pisni jsem z Brna a můžu ti pujčit svoji... "musíme si pomáhat" :palec2:

a k té váze, mě taky blbla, a motor mi padal do nouzáku(1.9TDi 81Kw), když jsem ji odpojil, tak na volnoběh motor běžel bez problému, ale jakmile jsem se rozjel, tak zase hned padnul do nouaku(motor se zastavil na cca1000 otáček a nešel regulovat plynem).Pujcil jsem si váhu, a vše v pohodě...

A protože zrovna nebyli finance na zbyt, tak jsem vzal svoji váhu a zkusil ji "repasovat"

-na pět hodin strčit do lihu, poté vytáhnout a fénem osušit(ne horkým vzduchem), potom ještě jednou, ale jen v tom lihu vymáchat a nechat oschnout-vypařit líh.

Vím že mi někteří budou tvrdit, že je to blbost, ale mám takhle za sebou již 7 (2xSEAT,4xŠKODA,1xVW) oprav váhy a všem to pomohlo...

Ta moje po opravě funguje cca 8000Km...

(ani nehásí chyby na VAGu)

čau,díky moc,ve středu jdu na VAG a uvidím co to bude hlásit,pak bych se ti ozval a pokud budeš tak hodnej a půjčíš mi ji,tak by to bylo super.Byl bych velkým dlužníkem,.Jak se domluvíme na komunikaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...