ocec Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 Chlapci, mam problem.......nenormalne mi to skube na volnobehu a taktiez pocas pridavania plynu pri rozbiehani..... Dokonca, ked pribrzdim napriklad na trojke a otacky klesnu pod 2000 ot. a nasledne bez podradenia pridam, zacne sa triast cele auto...... Bol som dvakrat na diagnostiku a najprv ukazalo tri chyby (vyhrievanie lambda sondy, nedoveryhodna hodnota vykonu a uzavreta RJ motoru).....nasledne sme chyby vymazali a skusili urobit diagnostiku este dvakrat. Neukazalo to uz ziadne chyby, ale motor skubalo rovnako...... Dokonca sa mi vcera stalo, ze to islo na tri valce.......a nechcel chytit stvrty..... Mam tam vymenene sviecky, palivovy filter, vycistena klapka.........na pristrojovke nesvieti ziadna kontrolka........som z toho nestastny a neviem co s tym robit Kazda rada dobra...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 (editace) Řeším podobný problém...je tu o tom už dost témat..zkus pohledat. Jinak ale ty tvoje tři chyby...a kor ta uzavřená ŘJ..skoro bych měl strach ,že to bude shnilej kabelovej svazek..co ? Koukal jsi na něj? Editováno: 24. Prosinec 2007, autor: Lugo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MUSA Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 čau, jakou máš motorizaci? mám 1,4mpi, 50kw mr2002 a měl jsem podobný problém, servismen mě poradil, že buď svíčky nebo ta lišta co se na ně nasouvá. naštěstí to byly jen svíčky. na ty před tím jsem najel jen asi 10,000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 27. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Ja mam 1,4 MPi (44kW) a sviecky mam fungel nove........typek v servise vravel, ze by to mohlabyt lista sviecok, ale ze aj tu vyskusal a je v poriadku.......takze uz naozaj neviem co s tym je........ Teraz si spominam, ze ked sme na diagnostike pozerali jednotlive hodnoty tak na 4-tom valci ukazovalo jednu z hodnot (neviem co to bol za ukazovatel) nizsiu ako na ostatnych.......na ostatnych sa to pohybovalo okolo 480 - 520 (za tym bola jednotka V) a na 4-tom valci to bolo len okolo 360 V..... Neviete niekto co to moze byt? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 A nemôže ti to robiť vstrekovač. Mne to blblo nedávno a tiež to bolo brutálne- pokles výkonu, trhanie. No ale mne svietila kontrolka mot. aj VAG písal chybu vstreku. ja som to rozchodil pridaním čističa vstrekov a škrt. klapiek do benzínu STP stojí necelých 200sk. Myslím,že za pokus to stojí každopádne tým autíčku neuškodíš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 28. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 (editace) A nemôže ti to robiť vstrekovač. Mne to blblo nedávno a tiež to bolo brutálne- pokles výkonu, trhanie. No ale mne svietila kontrolka mot. aj VAG písal chybu vstreku. ja som to rozchodil pridaním čističa vstrekov a škrt. klapiek do benzínu STP stojí necelých 200sk. Myslím,že za pokus to stojí každopádne tým autíčku neuškodíš! Super, mne totiz mechanik poradil nacapovat V-Power, ktory by mal obsahovat nejake aditiva na precistenie vstreku........ozaj, myslis, ze by si mi mohol dat sem nejake foto toho pripravku, ktory opisujes? Dost by mi to pomohlo......a kolko toho ide do nadrze? nalieva sa to cez nadrz alebo nejak inak? Dakujem Editováno: 28. Prosinec 2007, autor: ocec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 (editace) Už som to sem dával ale nemôžem to najsť je to tento prípravok : http://www.stp.com/fuel_scfict.html ale môžeš použiť aj od inej firmy.Dal som tam dvojnásobnú dávku ako je odporučená (takmer celú flaštičku 250ml do pol nádrže) po prejdení cca 20km to bolo OK! Takže vela zdaru! Editováno: 28. Prosinec 2007, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 28. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Super, dakujem pekne, hned zajtra to pojdem kupit a nalejem to tam......... ...popravde, dost by ma to potesilo keby to bolo v tom........akurat, ze mne pri tom nesvieti ziadna kontrolka Uvidime, kazdopadne mu tym neposkodim, takze to vyskusam........ Dik moc, dam potom vediet ako to slo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 1. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Tak nic......kupil som to aditivum do benzinu STP na precistenie vstreku a nalial som ho cele dopolky nadrze a nic....nepomohlo to.... ....prichadzaju na rad vaznejsie pokusy......kazdopadne dik za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Už som to sem dával ale nemôžem to najsť je to tento prípravok : http://www.stp.com/fuel_scfict.html ale môžeš použiť aj od inej firmy.Dal som tam dvojnásobnú dávku ako je odporučená (takmer celú flaštičku 250ml do pol nádrže) po prejdení cca 20km to bolo OK!Takže vela zdaru! Taky jsem to zkoušel, jen preventivně, necelou lahvičku na nádrž a pak zbytek. Kupoval jsem v Tescu, jiná je na diesel a na benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Ocec je mi lúto,že to nepomohlo mal si tie vstreky aj dole a pozeral si ich ako vyzerajú dajú sa tiež odmerať ohmicky alebo osciloskopom.Len neviem kto by to urobil!Poriadne pozri aj tie konektory čo su na vstrekoch a aj tú kabeláž. Pava v Metre (Makro) je ten prípravok za dobrú cenu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 (editace) neskusal si vymenit medzi sebou tie vstrekovace ? ak sa chyba preniesie zo 4 valca na iny, tak si na stope. ak sa neprenesie, tak vstrekmi to nebude. Editováno: 2. leden 2008, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Práveže on tam žiadnu chybu zapísanú nemá! To je čudné že by RJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 2. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Práveže on tam žiadnu chybu zapísanú nemá! To je čudné že by RJ? Popravde, nieco s tou mojou RJ nie je OK, lebo uz som s nou mal problemy aj pokial islo o katalyzator a lambda sondu.......nekomunikuje celkom ako treba, ale auto aj napriek tomu islo ako malo.......to trhanie je podla mna zapricinene niecim inym, lebo RJ mam stale tu istu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 No ja myslím keby tam bola elektrická závada tak sa zapíše keď len ako sporadická iba že by to bolo na vedeniach ktoré nie sú sledované RJ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 no a zkoušel jsi testovat lambda sondy a katalyzátor podle DP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 3. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2008 No ja myslím keby tam bola elektrická závada tak sa zapíše keď len ako sporadická iba že by to bolo na vedeniach ktoré nie sú sledované RJ! Dnes som skontroloval tie koncovky na kabloch od listy do trafa a nic......su OK, tak uz neviem co dalej.......ozaj, pocul som ze v tom nasom motore 44 kW nie je EGR ventil, je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 A čo plynový pedál je elektronický tam nemôže byť zrada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 4. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2008 A čo plynový pedál je elektronický tam nemôže byť zrada? Neviem, ale ked tak idem a napriklad podradim do kopca a potrebujem pridat, tak prvych par milimetrov pri pridavani pedal nereaguje a az po dalsom pridani zaberie a dost to trhne.....to mi pred tym nerobilo...... Ozaj, dnes som isiel na neurali z kopca a pozeram na ruciclu otackomera a ta behala od 1000 do 500.....hore, dole, hore dole........nechapem co to s tym autom je,.......ked je to studene, neda sa stym vobec chodit.....trasie ho a trha ako drbnute.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 co skrtiaca klapka v akom je stave? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 co vzduchovy filter? ps: tu klapku treba vycistit aj zo spodnej strany a skontrolovat jej nastavenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 5. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2008 co vzduchovy filter?ps: tu klapku treba vycistit aj zo spodnej strany a skontrolovat jej nastavenie Vzduchovy filter je meneny a je v pohode a klapka bola cistena a taktiez prezreta v servise....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Ocec posielal som tin link na dobrý soft dostalsi SZ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 na MPi cku 50kW som mal podobne problemy, triaslo to na volnobeh ako keby chcel motor vyskocit z kasne, pridavalo to akoby po skokoch, celkovo sa s tym nedalo jazdit. po garaznikoch to nakoniec islo ku znamemu na velku diagnostiku do Skoda auto. na palubovke nic nesvietilo a po vymazani pamate zavad to po chvilke zobrazovalo jednu alebo dve chyby - nejaky nevierohodny signal. uz si to presne nepamatam, bolo to pred rokom a pol. uz ma strasili ze bude treba vymenit riadiacu jednotku a podobne, ale nakoniec vycistili kontakty ku vsetkym snimacom motora (klepania, otacok a neviem este kolko ich tam je) a zavada sa uz neobjavila. stalo to 350,-Sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 5. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2008 na MPi cku 50kW som mal podobne problemy, triaslo to na volnobeh ako keby chcel motor vyskocit z kasne, pridavalo to akoby po skokoch, celkovo sa s tym nedalo jazdit. po garaznikoch to nakoniec islo ku znamemu na velku diagnostiku do Skoda auto. na palubovke nic nesvietilo a po vymazani pamate zavad to po chvilke zobrazovalo jednu alebo dve chyby - nejaky nevierohodny signal. uz si to presne nepamatam, bolo to pred rokom a pol. uz ma strasili ze bude treba vymenit riadiacu jednotku a podobne, ale nakoniec vycistili kontakty ku vsetkym snimacom motora (klepania, otacok a neviem este kolko ich tam je) a zavada sa uz neobjavila. stalo to 350,-Sk Tak to pisalo aj mne, ze "hodnota vykonu motora nedoveryhodna"........dam to tiez do skoda servisu, lebo nikto iny mi s tym nevie nic urobit.....ozaj, kde ti to opravovali? v ktorom skoda servise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.